Om te leren dat de wereld niet vergaat als ze een keer iets slechts eten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Moet je misschien gewoon laten weten? Dat je ze ook in opdracht maakt? Misschien op een klein kaartje laten drukken, met wat voorbeelden erbij? Ik vind jouw taarten echt supermooi, dus volgens mij zou dat heel goed lopen!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, dat is het niet helemaal, denk ik. Ik wil ook wel eens een opdracht krijgen en zo..
Of dat meisje dat direct na de sondevoeding patat en vissticks moest eten. Heel apart.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom moeten die meisjes dingen als chips eten? Dat snap ik niet. (dit gaat dus over die docu)
Een beetje promoten kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik roep zo af en toe wel eens dat ze best een taart bij me mogen bestellen, bijvoorbeeld toen ik een taart had gemaakt voor m'n verjaardag waar al m'n collega's heel positief over waren. Maar ik ga niemand een taart opdringen natuurlijk..
Maar goed. Niet zeuren.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Ik zit me ook 'druk' te maken over iets zo ontzettend onzinnig en oppervlakkig, dat ik me er bijna druk over ga maken dat ik me over zoiets druk maak..
Pff, daar zou ik ook van balen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best lullig van je collega's eigenlijk. Of dringt zij ze wel taarten op?
![]()
Vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Slapen.... Lullo's......slapen..... Lullo's..... moeilijk.
Nee toch? 21:55 gewoon Jiskefet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Adelante het volgende:
Er komt toch eerst nog iets op drie, over eten?
Jaaa! Inderdaad, zo'n klein bol busje wat over de weg stuitert met een fluitende manskerel erin!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh yay! Want ik vind tracktrace heel leuk, vooral als er ''chauffeur is onderweg'' staat, dan krijg ik een beeld in mijn hoofd van een leuke man in een hobbelend busje. Hoop dat ze passen (doe anders met dikke sokken). En foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |