Goede voornemens hoeven heul niet lang aan te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef conleche het volgende:
Mijnlijstje voor vandaag:
O1: plak ontbijtkoek met minder suiker en meer boter.
(om 5 uur 's ochtends, als slaapmiddel)
O2: volkorenbroodtosti ham, 30+ kaas
T: stukje hazelnootschuimtaart
T: wodka met een paar chipies
D: stuk pasta in bladerdeegbakje en stukje pizza en sla en een beetje vienetta ijs.
OMG.
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
Ik heb er niet per se snel last van hoor en volgens mij komt het ook doordat ik teveel cola drink (quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je je glazuur wel eens laten checken? Ik heb ook snel last van gevoelige tandenmaar sensodyne of parodontax tandpasta helpt wel echt
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef loveli het volgende:
*Schijnt lamp in Co's ogen*
Wat deed jij wakker om 5 uur in de ochtend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Nom, hazelnootschuimtaart!.
Nee toch maar niet* Viking84 voelt meteen haar tanden weer
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, ik heb de helft van de taart maar aan het bezoek meegegeven, ik heb nu zelf ook nog 2 stukken. Zou je dat in kunnen vriezen??
Ben ik de enige die die reclame zumquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed, schatje
Nee hoor, als ik als man tierend thuiskom om stoom af te blazen, moet er ook niet zo'n kind aan tafel zitten met een glas roosviceequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die reclame zumvind? Wat een kutkind, zeg!!
O goed!!! Hoewel ik toen ik diequote:
Gebitsrenovatie? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, nou die tandarts gaat je sowieso vertellen dat je geen cola meer mag drinkendat tast namelijk ongenadig hard je glazuur aan
Dat weet ik omdat ik vorig jaar zo ongeveer een gebitsrenovatie heb gehadik mocht eigenlijk geen fruit eten, en als ik alcohol wou, dan mocht ik alleen bier of wijn
Dat lange doorslapen komt ook door de zoetigheid, helaas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb een fucked up ritme tegenwoordig!! Ga rond tweeen slapen, word om een uur of 5 à 6 wakker en dan blijf ik een uurtje wakker, lees wat en dan eet ik wat zoets, want daar word ik slaperig van en dan val ik weer in slaap om zo tegen elven weer te ontwaken. Ach, het is de winter I guess.
Ijstaart daarentegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
Euh, dat hield in dat ik in 3 maanden tijd iets van 10 keer bij de tandarts ben geweest voor o.a. 12 gaatjes, 2 afgebroken kiezen en een wortelkanaalbehandeling....quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vriezertaart is veelal wel minder lekker, toch?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
*Co weer naar de vriezert huppelt om taart eruit te vissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |