hoe kommiedaaraan?quote:
Heb ik niet, maar had ik gisteravond voor je kunnen regelen. Nu niet meerquote:
Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:24 schreef Rituals het volgende:
Vandaag heb ik in ieder geval veel tijd! Is een uur wandelen dan ongeveer 'goed'? Of hoe lang zou je ongeveer moeten wandelen? Vandaag ga ik via een grote omweg naar de supermarkt lopen, dan verbind ik het meteen met boodschappen doen.
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff ik moest net huilen bij de intro van Nils Holgerson. Tijd van de maand
Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kouquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vast wel. Voordeel van wandelen is trouwens ook dat je meestal geen 'hersteltijd' hebt zoals bij hardlopen; je kunt het makkelijk elke dag doen
Had ik ook wel, ja. Nu je het zegtquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu het wat kouder is, heb ik na langer wandelen toch wel spierpijn in m'n bovenbenen. Ze worden stijf door de kouMijn benen worden ook niet warm, itt de rest van mijn lichaam.
Neh, dat zou er idd wat apart uitzienquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Had ik ook wel, ja. Nu je het zegtMijn hardloop-tight heeft bij de bovenbenen dikkere stof om dat effect tegen te gaan en dat helpt wel. Maar om daar nou in te gaan wandelen...
Evil! Naar de doktert?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al vijf weken die tijd van de maand. Ik word zo langzamerhand gillend gek van mezelf, en anders m'n vriend wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |