abonnement Unibet Coolblue
pi_76643545


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: Roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende Fok!ers roeien!

- Aegir - Groningen:
Nappeklapperapper (licht)

- Asopos de Vliet - Leiden:
Danseresje84
pikhoofd
Thewarrior82 (coach)

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje

- Daventria - Deventer:
ewieee (jeugdwedstrijdroeister)

- Euros - Enschede
ocf81 (clubroeier)
virmes (coach barlid)
SeanFerdi (bestuurt)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
ArendBarend
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje

- Nereus - Amsterdam:
Staal_

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NL-Roei reporter, Coach EJL '10)
BlauweBal (licht)

- Okeanos - Amsterdam:
Dark_Angelus (zwaar)

- Orca - Utrecht:
Bellah (clubroeister)
La_Tramposa (Wedstrijdroeister) (bij Triton)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach EJD '10)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJD '10)
Sjobber (toerroeier)

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
De_Ananas (coach/clubroeier)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (MGZ)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (coach)
AHappelstroop (licht)
FerreroNutella
Lucas0 (EJL 2010)
La_Tramposa (EJD 2010)

- Willem III - Amsterdam:
duncannn
horney_dorney
jw3

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:
Roeien en Ergometeren XXXI: Het eerste vaarverbod
Roeien en Ergometeren XXX - Op naar de NKIR
Roeien en Ergometeren XXIX - Lang en hard
Roeien & Ergometeren XXVIII - Van Zomer8en naar November4en
Roeien en Ergometeren XXVII: Zon, Sjaars & Krachtsinspanning
Roeien en Ergometeren XXVI: Alweer bijna selectietijd!
Roeien en Ergometeren XXV: Summertime! lekker roeien :)
Roeien en Ergometeren XXIV: Waar het Slot nadert.
Roeien en Ergometeren XXIII: World Cup I komt eraan
Roeien en Ergometeren XXII: Roeieren totdat de zon ondergaat
Roeien en Ergometeren XXI: Blikken of blozen?
Roeien en Ergometeren XX: Op naar de boord aan boord races
Roeien en Ergometeren XIX: Triton wint de varsity
Roeien en Ergometeren XVIII: Drukte op de Amstel!
Roeien en Ergometeren XVII: Waar de bosbaan weer ijsvrij is!
Roeien en Ergometeren XVI: Schaatsen, niet roeien
Roeien en Ergometeren XV: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Roeien en ergometeren deel XIV : Vakantie-editie
Roeien en Ergometeren Deel XIII
Roeien en Ergometeren Deel XII
Roeien en Ergometeren Deel XI - Selectie Tijd!
Roeien en ergometeren deel X - Fris begin na de zomer!
Roeien en ergometeren deel IX - Licht vs zwaar ready..fight!
Roeien en Ergometeren - Deel VIII - Roadtrip to Linz anyone?
Roeien en Ergometeren - Deel VII - Waar 2k maar 5:59 duurt
Roeien en Ergometeren - Deel VI - Zachtjes tikt de regen...
Roeien en Ergometeren - Deel V - Als (de) Hel bevriest...
Roeien en ergometeren - deel IV
Roeien en ergometeren - deel III
Roeien en ergometeren - deel 2
Roeien en ergometeren


Belangrijke sites:

Foto's:

www.nlroei.nl - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
www.roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
www.jan-edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto\\\'s zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
www.roeien.net - Iets amateuristischer, maar desalniettemin de moeite waard. Meestal alleen nieuws, soms ook wat fotomateriaal.
www.roeifotos.nl - Relatief nieuw, dus nog weinig archiefmateriaal. Een race met blik als gevolg kan nooit genoeg gefotografeerd zijn, dus kijk ook hier even doorheen!
www.roeifoto.eu - Vrij Aegir-gekleurd roeifotoboek, maar Lies en Gabe trachten ook de rest van roeiend Nederland (bij vlagen) te vereeuwigen op de digitale camera. Het zoeken waard!
http://www.afotos.nl/
http://www.merijnsoeters.nl

Algemeen

www.knrb.nl - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
www.knsrb.nl - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
www.worldrowing.com - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
www.rowingone.com - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud Eeke Thomée is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
www.roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Ananas op 11-01-2010 15:11:58 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 januari 2010 @ 18:36:19 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76643900
TT
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76643921
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
TT
Ik zat erop te azen.
pi_76644857
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik denk dat je roeiers niet zo snel mietjes kan noemen hoor, dat men niet roeit als het vriest komt omdat je niet op ijs kan roeien óf omdat de boten snel kapot gaan en die zijn niet goedkoop.
Snap ik wel
Ze reageert dan 't zelfde als jij en dat is grappig.
pi_76645667
Ik was twee jaar geleden de enige van Triton in dit topic..

Dikke, hoe gaat het bij jou? Binnenkort etentje toch? Ik ben er wel bij als het op een maandagavond is..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_76648648
Die titel! Je doet het er echt om hè, prachtig!
pi_76649154
TVP. Volgende keer spam ik het topic vol en verzin ik een betere titel
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76649264
Ach, we moeten het topic lopend houden want anders verveelt Appelstroop zich morgen weer op z'n stage.
pi_76649400
Voorspelbare titel

Nieuwjaarsborrel heb je trouwens denk ik niet heel veel aan gemist, was tot zes uur ofzo niet heel druk. Daarna maar weggegaan.
En nog steeds last van m'n rug, morgen maar eens de fysio bellen. Kijken of die wat kan fiksen
pi_76650610
lekkere titel, zijn we van die discussie ook af

ik ben ondertussen wel een keer klaar met selecteren
pi_76653995
Ik schaam me onderhand bijna voor m'n (club) dubbelvier, misschien maar gewoon dubbelvier doen dus
pi_76655529
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Bellah het volgende:
Ik schaam me onderhand bijna voor m'n (club) dubbelvier, misschien maar gewoon dubbelvier doen dus
Hmm?
pi_76655900
zo, komend weekend, als alles goed gaat vrijdagavond naar het Argo gala, en zaterdag 'nationale roeidag' met workshops en gedoe, en die avond gelijk ook even het Phocas gala mee pakken.

dat gaat een mooi weekend worden!
tevens tvp...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_76657951
hmmm, als de enige vereiste is dat het kanaal vrij is, kan je bij ons ook roeien. Maar er geldt hier in Nijmegen ook de eis dat het 1graad of warmer moet zijn. Ons kanaal is eigenlijk altijd wel open door het vrachtverkeer.

tvp!
pi_76658308
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef De_Brok het volgende:
hmmm, als de enige vereiste is dat het kanaal vrij is, kan je bij ons ook roeien. Maar er geldt hier in Nijmegen ook de eis dat het 1graad of warmer moet zijn. Ons kanaal is eigenlijk altijd wel open door het vrachtverkeer.

tvp!
Ja, terecht op zich. Maar ik wil gewoon roeien, dan doe ik wel lekker nog 3 laagjes extra aan ofzo
pi_76660168
Hup!
Dev4-
pi_76660570
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ja, terecht op zich. Maar ik wil gewoon roeien, dan doe ik wel lekker nog 3 laagjes extra aan ofzo
volgens mij ging het om de boot, die vrieskou niet kan hebben, of zit ik er naast?!
pi_76661679
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Fiekie het volgende:

[..]

volgens mij ging het om de boot, die vrieskou niet kan hebben, of zit ik er naast?!
Aah, details!

En op zich, dat water waar SkollZwaar09 enzo in hebben geroeid zal ook niet heel warm zijn. Dus ik denk dat het voornamelijk voor de roeiers geldt. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Maar d'r zijn ook genoeg verenigingen waar boten buiten liggen, die nu dus zijn onder gesneeuwd, en dat geeft ook ijsvorming op de boot. Ik heb wel eens op het NJTK 's morgens de bevroren dauwdruppels van m'n boot zitten halen
pi_76661925
Wat zit er in dat water dat jullie wel kunnen roeien ?! Hier in Delft bevriest de Schie altijd als laatste van alles, maar die is nu ook echt goed dicht..

tvp.
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_76663514
Tvp.
Valt het b-vier veld ook onder het clubroeien?
pi_76665199
@Ananas: op de orca slot wordt H8+ uitgeschreven, geen Club8+.Dus daar kan je gewoon kerstboom starten. Op de skollcup trouwens weer niet.
pi_76665403
Beter kappen we per direct met alle milieu regels en voeren we de CO2 uitstoot even drastisch op.

Wil weer roeien!
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_76665412
bla
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_76665527
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76667808
Kerstboom starten Leuk verzonnen.
pi_76667860
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ach, we moeten het topic lopend houden want anders verveelt Appelstroop zich morgen weer op z'n stage.
Hahahaha nou mij bezig houden met een 'clubroeien' topic doe je niet snel hoor
Tevens; opzich mag ik wel mee praten met clubroeien In mijn mislukte Licht08 seizoen ben ik daar gestopt en vroeg de Club8 of ik met hen het seizoen af wou maken Die jongen achter mij is mijn roeimaatje van Tromp (zie ook mijn FOK foto-album)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door AHappelstroop op 11-01-2010 09:38:41 ]
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76668645
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames?)
huilend_komeetje
Vanwaar dat vraagteken achter dames? Fieke roeit gewoon bij de dames hoor! Alhoewel de lichte heren d'r misschien nog nodig gaan hebben als Bartje niet afvalt
pi_76669020
quote:
Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Staal_ het volgende:
Tvp.
Valt het b-vier veld ook onder het clubroeien?


Ik zit deze week trouwens minstens 200 minuten op de ergo 1x 3x10, 1x 2x30 en 1x 3x30 en natuurlijk altijd daarvoor nog warmroeien.. pff! En morgen sportmedisch onderzoek, ben benieuwd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76669486
Die 200 minuten gewoon accepteren... Ik gelukkig niet, maar ik denk wel minstens 200 minuten spinnen. Yeah.
pi_76669683
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:25 schreef Bellah het volgende:
Die 200 minuten gewoon accepteren... Ik gelukkig niet, maar ik denk wel minstens 200 minuten spinnen. Yeah.
200min haha! Moet je ook niet willen weten, daar wordt de ergo alleen maar dodelijker van

Wij gaan vanaf nu ook spinnen als vervanging van de hardlooptraining op woensdag. We zaten steeds extra op de ergo omdat hardlopen met deze gladheid niet chill is.
Heb er zin in! Nog nooit eerder gespind...
pi_76672009
Pullup gefeliciteerd, dat je maar 50 bitterballen mag eten vandaag

En Thrawn had je toch gelijk
pi_76672017
Ik heb het 1 keer gedaan en voelde me net een huisvrouw

Vanmiddag 3 x 10 minuten ergometeren, heb er eigenlijk wel zin in aangezien ik de laatste weken bijna alleen maar 2x25/2x30 moest doen.
pi_76672327
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Pullup gefeliciteerd, dat je maar 50 bitterballen mag eten vandaag

En Thrawn had je toch gelijk
Wat aardig, waar feliciteer je me precies mee ? Ik ben maar een keer per jaar jarig.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76672363
Wat een lelijke TT overigens
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76679891
Vandaag 20min-test. Baaaaahhhh.

En waarom staat in mijn vereniging wel in de OP, maar mijn naam niet?
pi_76679955
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:11 schreef ewieee het volgende:
Vandaag 20min-test. Baaaaahhhh.

En waarom staat in mijn vereniging wel in de OP, maar mijn naam niet?
Die heb ik over 13 dagen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76680067
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat aardig, waar feliciteer je me precies mee ? Ik ben maar een keer per jaar jarig.
Nu snap ik het Ik zou overigens niet klagen als ik 2x jarig was

En Appel, wat is een 20 minuten test precies want als je geen tegenstander hebt dan mag je wel ff langskomen in A'dam dan doe ik wel tegen je
pi_76681344
Een 7,5 voor m'n scriptie! Woehoe!

Nu coachen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76681421
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
En Appel, wat is een 20 minuten test precies want als je geen tegenstander hebt dan mag je wel ff langskomen in A'dam dan doe ik wel tegen je
Denk dat ie het over de Ergohead heeft. Doe je daar aan mee?
En jeeeeeeeej voor WeO!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 januari 2010 @ 16:11:30 #40
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76682605
Ergohead, vorig jaar wel mee vermaakt dus wie weet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 11 januari 2010 @ 16:39:43 #41
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_76683922
pf stelletje spammerds!

ik roei niet dus heb weinig zinnigs te melden zo lang het ijs er nog ligt. en een ergometer krijgt niemand mij zomaar op
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  maandag 11 januari 2010 @ 16:41:56 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_76684036
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergohead, vorig jaar wel mee vermaakt dus wie weet.
Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 11 januari 2010 @ 17:35:25 #43
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76686442
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?
Nope Dev 4- of 2-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76698331
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nu snap ik het Ik zou overigens niet klagen als ik 2x jarig was

En Appel, wat is een 20 minuten test precies want als je geen tegenstander hebt dan mag je wel ff langskomen in A'dam dan doe ik wel tegen je
Ja doe mee met de ergohead! Volgens mij is het clubveld echt supermakkelijk te winnen, bij de vrouwen was de winnende tijd vorig jaar iets van 2.05 of zo, dat red ik ook nog wel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76700105
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja doe mee met de ergohead! Volgens mij is het clubveld echt supermakkelijk te winnen, bij de vrouwen was de winnende tijd vorig jaar iets van 2.05 of zo, dat red ik ook nog wel
Ergoeen is niet voor mij weggelegd, verder train ik pas sinds anderhalve week, nog niet eens 20 minuten achter elkaar gedaan . Ik ED ook op 2:09 nu dus ik weet niet eens of ik het vrouwenveld zou winnen
pi_76702219
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ergoeen is niet voor mij weggelegd, verder train ik pas sinds anderhalve week, nog niet eens 20 minuten achter elkaar gedaan . Ik ED ook op 2:09 nu dus ik weet niet eens of ik het vrouwenveld zou winnen
Zelfkennis is goed
pi_76709944
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergohead, vorig jaar wel mee vermaakt dus wie weet.
Ik ook in LB veld
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76714024
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?
Hahaha hoe is het met Wim-Jan en zijn verloren blik? Ik hoorde donderdag dat hij hem nog steeds niet had?
pi_76722232
Nou, de uitgebreide uitslag krijg ik nog maar in ieder geval had ik een max. hartslag van 216 en mag ik voortaan op hartslag 161-180 ED'en.. wat een opluchting!
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:04:40 #50
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_76724229
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, de uitgebreide uitslag krijg ik nog maar in ieder geval had ik een max. hartslag van 216 en mag ik voortaan op hartslag 161-180 ED'en.. wat een opluchting!
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Goed om te horen dat je wel gezond bent

Moet je trouwens echt naar een spotdietiste? Kan je niet gewoon naar de eerste de beste Lichte Pik lopen en die om advies vragen
'Triton de Edelste'
pi_76724562
He fuck, het gaat dus komende jaren alleen maar kouder worden, dus nog minder roeien in de winter
pi_76724746
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Leso_Varen het volgende:
He fuck, het gaat dus komende jaren alleen maar kouder worden, dus nog minder roeien in de winter
Ik kreeg 4 jaar geleden te horen dat de Amstel eens per 10 jaar dichtgevroren zit, nu al 2 jaar achter elkaar
pi_76726800
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, de uitgebreide uitslag krijg ik nog maar in ieder geval had ik een max. hartslag van 216 en mag ik voortaan op hartslag 161-180 ED'en.. wat een opluchting!
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Ah wat fijn dat het zo uitpakt Ben benieuwd wat die sportdietist zegt! Straks moet je echt op lichte pikken dieet
pi_76730653
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Hmm, dat train je er dit jaar toch sowieso wel af? Ik begon mijn wedstrijdcarriere ook op 105 kg, weeg nu 95..
Gewoon gezond blijven eten en je zit zo op een normaal gewicht met een eerstejaars trainingsschema..

Trouwens Ananas, kon je nog bij je tas komen vanavond..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76735679
Slecht grapje
pi_76737238
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Hmm, dat train je er dit jaar toch sowieso wel af? Ik begon mijn wedstrijdcarriere ook op 105 kg, weeg nu 95..
Gewoon gezond blijven eten en je zit zo op een normaal gewicht met een eerstejaars trainingsschema..

Dat klinkt logisch, en toch werkte het bij mij vorig jaar niet zo. Ik ging van niet sporten naar 6x in de week, maar afvallen ho maar! Nou ja af en toe als ik het zat was en een tijdje heel weinig at. Ging ik weer eten dan kwam het er gewoon weer aan.
pi_76737962
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Dat klinkt logisch, en toch werkte het bij mij vorig jaar niet zo. Ik ging van niet sporten naar 6x in de week, maar afvallen ho maar! Nou ja af en toe als ik het zat was en een tijdje heel weinig at. Ging ik weer eten dan kwam het er gewoon weer aan.
Vetpercentage hé, geen gewicht. Ik zou ook niet weten of ik lichter zou worden als ik veel ga trainen, dunner word ik echter wel
pi_76738490
Nouja het kan dus zijn dat ik consistent teveel energie binnenkrijg en dan val je dus ook ondanks het vele trainen niet af.. maar dat gaat die sportdietiste dus voor me uitzoeken als het goed is! Ik schrok ook wel van zo'n hoog percentage, zoveel vet heb ik voor mijn gevoel ook weer niet maar het zal wel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76745214
Vet val je af door de juiste voedingstoffen te eten, naast het vele sporten. Als wedstrijdroeier maak je genoeg beweging om op de juiste manier af te vallen, maar het ligt er dan wel aan wat je naar binnen propt.
Een half brood met een (1!) bordje pasta of rijst als avondeten (zonder kaas, zonder potten saus (hiervoor heb je bijv. een pakje gepelde tomaten), groenten en op je brood geen vette dingen nemen (appelstroop, jam, af en toe honing), is voldoende. Dus niet even gezellig met je partner een zak chips of koekjes naar binnen proppen, geen lekkere taart op verjaardagsfeestjes en al helemaal van bier of MEER ETEN afblijven! Is geen lesje voor jou hoor Krista, maar dit is een basismanier om gemakkelijk wat kilo's/vetten kwijt te raken. Je vetpercentage natuurlijk wel eens per maand eens laten meten door (1 en dezelfde) coach/begeleider. Wordt dit nou echt drastisch niet veel minder, dan zal een sportdietiste wel van pas komen ja.
Zoals Lucas al zei; genoeg lichte pikken hebben voldoende informatie voor je om van de sportdietiste weg te houden
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76746291
pfoeh, net terug van de schaatsbaan, bestuursuitje, dat voel je toch wel even wat harder in je benen dan op de ergometer... (daarop wordt ik altijd wat tegengehouden door rug en armen)
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_76748085
Hahaha, heb mijn vetpercentage ook 'ns laten meten door zo'n weegschaal. Erg grappig (vooral voor en na toiletbezoek), iets met elektrische impedantie of zo. Vrouwen hebben best een hoog vetpercentage in ieder geval, maar moest dat practicum doen met 'n lichte die iets van 8% had of zo. Dat leek me dan weer wat overdreven weinig

Gewoon letten op je eten, sporten doe je echt al genoeg Gelukkig dat 't niks met je hart was!

Ben lekker gaan hardlopen vandaag en kreeg het toen toch wel warm..
pi_76748742
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bellah het volgende:
Hahaha, heb mijn vetpercentage ook 'ns laten meten door zo'n weegschaal. Erg grappig (vooral voor en na toiletbezoek), iets met elektrische impedantie of zo. Vrouwen hebben best een hoog vetpercentage in ieder geval, maar moest dat practicum doen met 'n lichte die iets van 8% had of zo. Dat leek me dan weer wat overdreven weinig

Gewoon letten op je eten, sporten doe je echt al genoeg Gelukkig dat 't niks met je hart was!

Ben lekker gaan hardlopen vandaag en kreeg het toen toch wel warm..
Acht procent is niet veel, maar niet ongezond. Alles onder de 5 % is gevaarlijk.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76749532
Bij vrouwen moet het alweer veel meer zijn, 20-25% is heel normaal als ik het me goed herinner. Sowieso vind ik het een beetje overdreven om je als open klasse eerstejaars roeier druk te maken over je vetpercentage. Dat wordt vanzelf wel omgezet in spieren.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76749792
vanavond lichtepikken diner gehad. Ben hélemaaaaaal kapot pff, en morgen weer gewoon 3x 20 min ergometeren
pi_76751531
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 01:48 schreef Virmes het volgende:
Sowieso vind ik het een beetje overdreven om je als open klasse eerstejaars roeier druk te maken over je vetpercentage. Dat wordt vanzelf wel omgezet in spieren.
Ben het totaal met je eens!

Grappig Bellah, ik heb ook zo'n weegschaal die mijn vet meet. Moet ik 2 van die hendels pakken en gaat ie mijn armen, benen, en gehele lijf meten. Vette onzin natuurlijk (toepasselijk he ), wel grappig.

A.s. zaterdag intraining
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76753238
JW je was op teevee!
http://www.rtl.nl/compone(...)rman_Helpt_s1_a6.xml (ongeveer na 13minuten)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76755035
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 02:50 schreef the_goeie_roeier het volgende:
vanavond lichtepikken diner gehad. Ben hélemaaaaaal kapot pff, en morgen weer gewoon 3x 20 min ergometeren
Goed voor je
pi_76758206
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef AHappelstroop het volgende:
JW je was op teevee!
http://www.rtl.nl/compone(...)rman_Helpt_s1_a6.xml (ongeveer na 13minuten)
Hij zag er blijer uit met zijn bordje dan Herman
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76762782
Is het eten er nou eigenlijk op vooruitgegaan sinds Herman langs is geweest?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76763124
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Virmes het volgende:
Is het eten er nou eigenlijk op vooruitgegaan sinds Herman langs is geweest?
Ik vind het nog steeds niet te eten maar ik ben dan ook een jankert kwa eten betreft

Koken voor 100+ man blijft gewoon moeilijk met de spullen die wij hebben. Volgens mij zijn de porties enzo er wel op vooruit gegaan.
pi_76763801
Leuk stukje over dat eten bij Skoll! Maar er zitten wel een stelletje miepen bij die Foodcie zeg..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76764613
Het is een nogal oude aflevering.
Eten op Skoll is theoretisch wel prima, er is altijd of rijst, of pasta..
En meestal genoeg voor een tweede bord.!
Soms wordt er volgens mij alleen niet goed genoeg opgelet op het koken zelf, zo was ik vorige week behoorlijk ziek na het eten van kip op skoll..

Toevallig weet ik dat t utrechtse voer ook wel oke is, hoe zit dat bij de rest?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 januari 2010 @ 15:35:07 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76764705
Op de één of andere manier wilt het bij ons ook niet echt heel erg beter worden, er is sinds dit jaar een kookcie opgericht en die helpen een handje met het koken. Maar erg voortvarend is het ook nog niet, volgens mij moeten we er een keer met z'n allen wat aan gaan doen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76765132
Indd is Utrechtse eten best prima te doen. 1 of andere manier lukt het wel in de meeste gevallen.
Die aflevering is indd iets van 3 / 4 jaar uit. Moment dat mijn zus nog bij Skoll roeide was namelijk zo lang geleden. Net als Hurnet die ook al lang niet meer aan de roeisport doet.
De tijd dat ik nog bij Skoll roeide was het eten wel te doen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76765354
Ik vind het eten bij Orca meestal lekkerder dan bij Triton, maar bij Triton krijg je wel grotere porties.. Nou moet ik toch minder gaan eten dus misschien is dat juist wel weer slecht
En ik was idd ook al verbaasd dat Hurnet Dekkers nog meeroeide maar dat verklaart dat inderdaad!

Maar eigenlijk wel bizar wat we allemaal naar binnen schuiven, zeker als je zelf in die keuken gestaan hebt en weet hoe "schoon" alles is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76765829
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het eten bij Orca meestal lekkerder dan bij Triton, maar bij Triton krijg je wel grotere porties.. Nou moet ik toch minder gaan eten dus misschien is dat juist wel weer slecht
En ik was idd ook al verbaasd dat Hurnet Dekkers nog meeroeide maar dat verklaart dat inderdaad!

Maar eigenlijk wel bizar wat we allemaal naar binnen schuiven, zeker als je zelf in die keuken gestaan hebt en weet hoe "schoon" alles is..
Het scheelt een beetje per jaar.. Welke commissie er kookt.
Dit jaar heb ik nog maar een paar keer op Triton gegeten.
Vorig jaar aten we altijd op maandag en woensdag bij Triton en dinsdag en donderdag bij Orca. Toen zat er niet heel veel verschil in. Moet er wel bij zeggen dat mijn standaard van 'goed' eten vrij laag is
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_76767673
Vond het sowieso wel leuk om te zien! Over het algemeen vind ik ons eten best prima, maar soms maken ze echt lekkere dingen. Ligt eraan wie kookt..

(toen ik in mijn eerste jaar een keer moest helpen koken was het echt rampzalig...)
pi_76769971
Bij ons wordt er één keer per week gekookt, bij toerbeurt door ploegen/groeperingen/commissies. Meestal is dat best aardig te eten (alhoewel daar wel discussie over mogelijk is ), maar soms gaat het ook mis toen een paar prutsers vorige week de pasta te lang hadden gekookt. Dan krijg je een soort rubberen massa die echt niet te vreten is.
Er is altijd genoeg, zoniet dan wordt er meer gemaakt, en de hygiëne, ach daar bouw je weerstand van op.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76771000
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Soms wordt er volgens mij alleen niet goed genoeg opgelet op het koken zelf, zo was ik vorige week behoorlijk ziek na het eten van kip op skoll..
Weerstand opbouwen menneke, ik ben nog nooit ziek geweest van eten.

Net bij de fysio vandaan die me doorstuurde naar de podotherapeut. Moet misschien laten doen naar mijn kuiten.
pi_76771017
Bij ons is het eten doorgaans ook goed binnen te houden. Morgen eten we hamburgers
pi_76771062
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef Staal_ het volgende:
Bij ons is het eten doorgaans ook goed binnen te houden. Morgen eten we hamburgers
Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten ( ) er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
pi_76772338
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten ( ) er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
Hadden ze ook bij Skoll een barbecue voor een vergelijkend warenonderzoek?
pi_76772464
Het is algemeen bekend dat ze bij Skoll wel kunnen barbecue-en. zie Skollburgers
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76778158
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Virmes het volgende:
Het is algemeen bekend dat ze bij Skoll wel kunnen barbecue-en. zie Skollburgers
Skøllburgers

En morgen met EJZ koken op Skøll, nu al zin in!
pi_76787795
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten ( ) er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
pi_76788963
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten ( ) er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
Tijden veranderen Daarnaast is het makkelijker om op een normale donderdagavond te zorgen voor wat knappe hamburgers dan op een intree bbq waar honderden mensen op afkomen.
pi_76790572
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Staal_ het volgende:

[..]

Tijden veranderen Daarnaast is het makkelijker om op een normale donderdagavond te zorgen voor wat knappe hamburgers dan op een intree bbq waar honderden mensen op afkomen.
Tip voor de volgende keer, zet geen vrouwen achter de barbecue maar in de keuken voor de afwas.
pi_76790720
Morgen Duinloop van Njord. Kijken hoe hoog ik eindig met mijn niet-aanwezige conditie.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76795351
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:26 schreef Virmes het volgende:
Bij ons wordt er één keer per week gekookt, bij toerbeurt door ploegen/groeperingen/commissies. Meestal is dat best aardig te eten (alhoewel daar wel discussie over mogelijk is ), maar soms gaat het ook mis toen een paar prutsers vorige week de pasta te lang hadden gekookt. Dan krijg je een soort rubberen massa die echt niet te vreten is.
Er is altijd genoeg, zoniet dan wordt er meer gemaakt, en de hygiëne, ach daar bouw je weerstand van op.
Goed voor de weerstand/best aardig te aardig te eten m'n reet: De maaltijd van vorige week was genoeg om het hele michelinconcern over te laten schakelen op biorubber. En dan is dit de subtiele versie van commentaar t.o.v mijn huisgenoot die die avond gekookt had,

Sjaars hebben begeleiding nodig bij het koken, zo niet krijg je troep. Aangezien ons bestuur meeleest en zelfs reageert: regel dat!
pi_76798374
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 06:41 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Goed voor de weerstand/best aardig te aardig te eten m'n reet: De maaltijd van vorige week was genoeg om het hele michelinconcern over te laten schakelen op biorubber. En dan is dit de subtiele versie van commentaar t.o.v mijn huisgenoot die die avond gekookt had,

Sjaars hebben begeleiding nodig bij het koken, zo niet krijg je troep. Aangezien ons bestuur meeleest en zelfs reageert: regel dat!


Is er geen kookcommissie ofzo?
pi_76804304
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Amsterdam World ERGOHEAD 2010
003 : LHSA1x

Amstel
sl.   Arnold, Johan
bo.   Ergometer
co.   E. Evers

Okeanos
sl.   Kromdijk, Peter
bo.   n.n
co.   Jonkman

Triton
sl.   Bus, Marten
bo.   Ergometer


Gezellig :P
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_76806370
Mijn coachbootje, dames dubbel 2 met het zusje van Bellah erin heeft de clubstatus gekregen Dat wordt mooi bierdrinken op het clubdiner !
pi_76806895
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer, zet geen vrouwen achter de barbecue maar in de keuken voor de afwas.
Heb anders vorig jaar ook een keer heel smerige burgers op bij Skoll, toen stonden er ook vrouwen achter dat ding. zal denk ik met de H4K of Head zijn geweest.
pi_76807123
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Heb anders vorig jaar ook een keer heel smerige burgers op bij Skoll, toen stonden er ook vrouwen achter dat ding. zal denk ik met de H4K of Head zijn geweest.
Dat zal dit jaar niet gebeuren want ik ga over het eten tijdens de H&H
pi_76810857
IMO is het eten op Euros doorgaans van lage kwaliteit. Het eten wordt doorgaans onzorgvuldig klaargemaakt en smaakt vaak nergens naar, er zijn soms uitzonderingen, maar het aantal keren dat het eten wel goed is is in de minderheid.
Maar wat wil je als je er maar ¤2,50 voor vraagt en er ook nog winst op moet wil maken? Dan is het nagenoeg onmogelijk om de juiste ingrediënten aan te schaffen. Niet dat dat op het moment iets uit zou maken als men nu over zou gaan op het aanschaffen van betere ingrediënten. Ik denk dat de keuken er vooralsnog niet op is toegerust om voor meer dan 30 man echt te kunnen koken, maar er eten er doorgaans 80 à 100 mee. De pannen zijn miserabel slecht. (te groot om iets anders dan gaarkeueken- danwel kant-en-klaar-soep mee te maken) Als de pannen van het juiste formaat en type er waren er zijn er vooralsnog te weinig pitten om die te kunnen gebruiken. Daarnaast wordt het snijwerk meestal zeer slecht uitgevoerd door de kokers. daar zijn ze zelf echter maar ten dele debet aan, het snijgerei is namelijk van extreem slechte kwaliteit. (niet scherp genoeg, van het verkeerde formaat en niet in de juiste kwantiteit aanwezig)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 16:07:49 ]
pi_76816598
Wat een drama allemaal

Ik zou best 3,50 willen betalen trouwens als ik dan lekker Herman de Blijker eten kreeg.. zelf ben je meestal duurder uit!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76825895
Volgens mij is het op Phocas meestal goed te eten. Maar daar zijn doorgaans niet meer dan 30 man aanwezig geloof ik.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_76828181
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef AHappelstroop het volgende:
JW je was op teevee!
http://www.rtl.nl/compone(...)rman_Helpt_s1_a6.xml (ongeveer na 13minuten)
Mooie accomodatie! Daar kunnen ze hier in Groningen wel een puntje aan zuigen
pi_76843612
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef Sjobber het volgende:
Volgens mij is het op Phocas meestal goed te eten. Maar daar zijn doorgaans niet meer dan 30 man aanwezig geloof ik.
haha, unlucky
pi_76844395
Gisteren 10de op de Duinloop! En dat voor een coach
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_76845360
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren 10de op de Duinloop! En dat voor een coach
|Aah, best netjs inderdaad

En jezus, wat een kutklusje om voor 100+ man pannenkoeken te bakken! Wel leuk en lekker!
pi_76846464
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

|Aah, best netjs inderdaad

En jezus, wat een kutklusje om voor 100+ man pannenkoeken te bakken! Wel leuk en lekker!
Dat wil ik echt nog een keer doen, úren pannekoeken bakken zodat je zo'n hele stapel hebt. Is vast niet leuk meer na een tijdje maar het lijkt mij fantastisch
pi_76846667
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Dat wil ik echt nog een keer doen, úren pannekoeken bakken zodat je zo'n hele stapel hebt. Is vast niet leuk meer na een tijdje maar het lijkt mij fantastisch
Nee, na een tijdje is het echt heel kut, en dan denk je er uiteindelijk ruim genoeg te hebben, heb je er net 2 voor iedereen, en voor de 20 (ofzo) snelste mensen nog 1 extra. Gelukkig hadden we zelf nog een stapeltje achter gehouden!
pi_76848641
Dit weekend 3x roeien!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76851146
Kan er @ Skøll weer geroeid worden ja?

Het is dat wij morgen in-training hebben, anders konden we wel een 'Amstel-weekendje' doen.. Week erop gaan we langlaufen @ ardennen en twee weken daarna Hazewinkel...
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:19 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76851458
Nou roeien doen wij voorlopig nog niet hoor

Half Februari wel naar Oostenrijk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76853304
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan er @ Skøll weer geroeid worden ja?

Het is dat wij morgen in-training hebben, anders konden we wel een 'Amstel-weekendje' doen.. Week erop gaan we langlaufen @ ardennen en twee weken daarna Hazewinkel...
Nope, maar wel in Waverveen
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76854989
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan er @ Skøll weer geroeid worden ja?

Het is dat wij morgen in-training hebben, anders konden we wel een 'Amstel-weekendje' doen.. Week erop gaan we langlaufen @ ardennen en twee weken daarna Hazewinkel...
Ik wilde het misschien ook aan mijn boot voorstellen om een weekend te gaan langlaufen. Is dat goed te doen in de ardennen? En kan je daar ook goed materiaal huren? Ik neem aan dat je dat van te voren wel hebt uitgezocht :p
pi_76858416
Wij gaan ook op langlaufweekend volgende week, maar eigenlijk staan er flinke wandelingen en hardlooptrainingen op de planning hehe.. Maar wie weet als er sneeuw ligt en er is goed materiaal dat we toch gaan langlaufen!
En verder, morgen mijn laatste dagje als zondaar En dan lekker intraining!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76873304
Lekkerrrrr waterrrr!
Geroeid tot de blaren op mijn handen stonden! Dus slechts 10km... Maar de eerste meters van 2010 zitten in de benen!
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_76882599
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef Sjobber het volgende:
Lekkerrrrr waterrrr!
Geroeid tot de blaren op mijn handen stonden! Dus slechts 10km... Maar de eerste meters van 2010 zitten in de benen!
Waar heb jij dan geroeid dat er geen ijs lag?
pi_76884799
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 09:05 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Waar heb jij dan geroeid dat er geen ijs lag?
Phoooooooooooocas! heel weekend rudern, jiiiihhaaaaaaaaa!

Anders regel je een traika naar Nijmegen? Hier kun je prima roeien op het moment, zeker int weekend wanneer er minder vrachtboten zijn.
pi_76896155
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Phoooooooooooocas! heel weekend rudern, jiiiihhaaaaaaaaa!

Anders regel je een traika naar Nijmegen? Hier kun je prima roeien op het moment, zeker int weekend wanneer er minder vrachtboten zijn.
Ah, positief!

Maar ach, als het zo doorgaat met dooien is de Amstel volgend weekend ook weer ijsvrij. Kunnen we dan weer mooi roeien als ik dan geen last meer heb van m'n rug!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 januari 2010 @ 21:42:25 #114
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76903414
Joah lekker 8+ 'en.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:14:55 #115
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_76904608
vandaag toch maar een ergotraining gedaan @ salland bij een gebrek aan andere sportmogelijkheden. God wat heb ik toch een grafhekel aan dat apparaat. De rit begint met "ik heb geen zin", gaat dan verder met "verdomme het lukt niet", waarop ik zo pissig word op dat stomme apparaat dat het dan ineens wel lukt en dan krijg ik er een beetje lol in omdat ik dan éindelijk warm ben. En uiteraard is dan de training zo'n beetje afgelopen en mag ik met een goed gevoel over mezelf richting kleedkamer hobbelen. Morgen heb ik vast pijn
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_76906616
Het kanaal hier is al redelijk ijsvrij aan het raken. Er waren donderdag alweer mensen gaan roeien, maar dat was eigenlijk niet zo'n goed plan.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_76922252
Net 70 minuten gedaan. Ik was alleen zo stom geweest om niet te ontbijten deze ochtend. Dt heb ik geweten zeg. na 45 minuten had ik enorme honger en mijn benen werden ook wat slapper. Maar omdat ik niet de enige was die aan het ergometeren was kon ik me er nog door heen slepen.

Morgen maar eens gaan kijken of ik weer eens kan roeien. Het kanaal is in de middag wel redelijk ijsvrij, dus dan zou het met de voorspelde temperaturen wel moeten kunnen.
pi_76923116
Zo maar eens beginnen met koken voor Pullup en jw3
pi_76923564
Haha, bedoel je daarmee het aanzetten van de frituur?

Pff.. Ik merk wel dat we heftig aan het trainen zijn..
Vandaag een 3x1000.. Ging niet zo top..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76940941
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:44 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, bedoel je daarmee het aanzetten van de frituur?

Pff.. Ik merk wel dat we heftig aan het trainen zijn..
Vandaag een 3x1000.. Ging niet zo top..
Bij niemand van jullie ging het echt goed, he? Wel zonde, wat waren jouw tijden?

We hebben eindelijk een naam bedacht voor het team Nog even geheim houden tot na het Heerendiner vrijdag!
pi_76942830
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:44 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Haha, bedoel je daarmee het aanzetten van de frituur?

Pff.. Ik merk wel dat we heftig aan het trainen zijn..
Vandaag een 3x1000.. Ging niet zo top..
niet om het een of ander, maar 3x 1000 is wel een aparte training voor deze fase van het seizoen?
pi_76942840
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Bij niemand van jullie ging het echt goed, he? Wel zonde, wat waren jouw tijden?

We hebben eindelijk een naam bedacht voor het team Nog even geheim houden tot na het Heerendiner vrijdag!
Pff.. 1.34,5, 1.35 en 1.36,5...
De laatste was echt heel erg kak..
Dinsdag een 1500, Vrijdag een 2k.. Hopelijk zijn we daarna weer even van de kakafstandjes af..
Ik vind testen in principe niet zo erg, als ik maar weet dat ik op mijn top kan presteren..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 17 januari 2010 @ 22:15:39 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76942919
Hmm beetje raar dat jullie nu 1500 meters en een 2K gaan doen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76944466
Gewoon een focus op het 2K seizoen lijkt me? Daar draait het immers uiteindelijk om. Langebaan is leuk, maar uiteindelijk niet zo belangrijk.
pi_76945018
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:44 schreef ocf81 het volgende:
Gewoon een focus op het 2K seizoen lijkt me? Daar draait het immers uiteindelijk om. Langebaan is leuk, maar uiteindelijk niet zo belangrijk.
eeuuuuuhhh, in het kader van seizoensopbouw is het langebaanseizoen niet toevallig vóór het kortebaan. Je zult nu toch echt ook wat aan uithoudingsermogen moeten sleutelen...
pi_76945716
Waarom denkt iedereen dat ik zwaar ben !
pi_76945853
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef De_Brok het volgende:

[..]

eeuuuuuhhh, in het kader van seizoensopbouw is het langebaanseizoen niet toevallig vóór het kortebaan. Je zult nu toch echt ook wat aan uithoudingsermogen moeten sleutelen...
Conditie opbouwen is wel belangrijk, maar je kan ook de lange baan negeren w.b.t. het inplannen van testmomenten en vooral op de korte baan focusen?
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik zwaar ben !
???

Commentaar gekregen vandaag?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2010 23:11:50 ]
pi_76946107
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:10 schreef ocf81 het volgende:
Commentaar gekregen vandaag?
Vandaag wel gekregen maar dat neem ik niet zo serieus

Maar net wel weer een mail gekregen die of mij vergeet of mij zwaar noemt Sowieso valt iedereens mond open als ik zeg dat ik 70/71 weeg
pi_76947529
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Vandaag wel gekregen maar dat neem ik niet zo serieus [ afbeelding ]

Maar net wel weer een mail gekregen die of mij vergeet of mij zwaar noemt Sowieso valt iedereens mond open als ik zeg dat ik 70/71 weeg
Hoe lang ben jij eigenlijk?
pi_76949051
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:42 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij eigenlijk?
Je vraagt een heer niet naar zijn lengte, schavuit !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76954218
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm beetje raar dat jullie nu 1500 meters en een 2K gaan doen?
Neuh, selectiemomentje.. De coaches kunnen niet alleen op de ED afgaan he

Daarnaast ligt de nadruk bij ons nu momenteel wel iets op krachttraining, dan ga je niet zo snel een 8k-test of zo doen..

Enne ananas, hoezo wordt je zwaar genoemd? Bedoel je dik? Of echt als in zware wedstrijdroeier..?
Dat laatste vind ik namelijk nogal sterk..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76956891
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:31 schreef De_Ananas het volgende:
Zo maar eens beginnen met koken voor Pullup en jw3
Ben weer een kilootje zwaarder maar het was het waard
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76959046
quote:
Op maandag 18 januari 2010 00:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je vraagt een heer niet naar zijn lengte, schavuit !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zwaar worden genoemd

Wat had je gefrituurd gekookt en waarom voor JW en Pullup?
pi_76959380
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

En dan zwaar worden genoemd

Wat had je gefrituurd gekookt en waarom voor JW en Pullup?
Omdat we het waard zijn natuurlijk
Maurits heeft zelf gemaakte bitterballen en friet gemaakt.
Vandaag eet ik wel 4 ons groente om het in te halen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_76959700
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef Leso_Varen het volgende:
En dan zwaar worden genoemd
Ging over mailtjes waarin een zware boot voorkomt terwijl degene die erin willen licht zijn. Dat dat bij mij precies hetzelfde is komt niet in ze op En zo gebeurd dat wel vaker (behalve bij Triton )
pi_76960365
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ging over mailtjes waarin een zware boot voorkomt terwijl degene die erin willen licht zijn. Dat dat bij mij precies hetzelfde is komt niet in ze op En zo gebeurd dat wel vaker (behalve bij Triton )
Misschien ben je gewoon medium

Onze intraining was supergaaf! Ik baal alleen een beetje dat wij net volgend weekend gaan langlaufen in de Ardennen terwijl het ijs dan waarschijnlijk net gedooid is.. En vanavond horen in wat voor kleur lustrumpakjes wij dit jaar Triton mogen gaan vertegenwoordigen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_76960511
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien ben je gewoon medium

Onze intraining was supergaaf! Ik baal alleen een beetje dat wij net volgend weekend gaan langlaufen in de Ardennen terwijl het ijs dan waarschijnlijk net gedooid is.. En vanavond horen in wat voor kleur lustrumpakjes wij dit jaar Triton mogen gaan vertegenwoordigen..
Tof! Volgend jaar is het Skolllustrum, voor mij een reden om nog een jaartje door te peddelen
Starten jullie niet meer in t-shirt trouwens? Ik weet dat Kluup zijn ploeg nu ook een pakje over het shirt draagt, geldt dat nu voor heel triton dan?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_76960615
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Tof! Volgend jaar is het Skolllustrum, voor mij een reden om nog een jaartje door te peddelen
Starten jullie niet meer in t-shirt trouwens? Ik weet dat Kluup zijn ploeg nu ook een pakje over het shirt draagt, geldt dat nu voor heel triton dan?
Nou wij moeten wel met mouwtjes roeien ja.. maar ik denk dat het een blauw t-shirt onder het pakje wordt.. net iets mooier bij dames vind ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 18 januari 2010 @ 14:34:13 #139
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_76965151
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou wij moeten wel met mouwtjes roeien ja.. maar ik denk dat het een blauw t-shirt onder het pakje wordt.. net iets mooier bij dames vind ik!
Ja, dat is ook wat ik hoorde. Pakje gewoon over je wedstrijdshirt heen. Is nog wel een discussie over gaande want het is eigenlijk niet de bedoeling geloof ik. Intraining was idd supermooi!
'Triton de Edelste'
pi_76970123
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wat ik hoorde. Pakje gewoon over je wedstrijdshirt heen. Is nog wel een discussie over gaande want het is eigenlijk niet de bedoeling geloof ik. Intraining was idd supermooi!
Wij hebben ook een discussie wat betreft het tenue volgend jaar. Geloof dat we niet zoveel aan het tenue gaan veranderen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 januari 2010 @ 16:25:55 #141
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76970575
Wij krijgen iig een nieuw pakje
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76985213
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij krijgen iig een nieuw pakje


zoiets?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 18 januari 2010 @ 21:21:39 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_76985312
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:19 schreef De_Brok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zoiets?
Pizzabakkers
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_76995398
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wat ik hoorde. Pakje gewoon over je wedstrijdshirt heen. Is nog wel een discussie over gaande want het is eigenlijk niet de bedoeling geloof ik. Intraining was idd supermooi!
Wij laten dit jaar, voor het eerst in de Triton-geschiedenis, onze Beginnelingen starten in een pakje..
Uiteraard wel met shirt+mouwtjes eronder .

Dit jaar trouwens lustrumpakjes, -shirtjes en -bladen!
De kleuren zijn blauw-wit diagonaal gestreept, zoals de aller eerste Triton-outfits 130 jaar geleden..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_76995625
Euroïden zijn dit jaar wandelende schietschijven. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar de dassen zijn qua kleurstelling moeilijk te combineren met een fatsoenlijk shirt. @ de lustrumcie
pi_77002443
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef ocf81 het volgende:
Euroïden zijn dit jaar wandelende schietschijven. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar de dassen zijn qua kleurstelling moeilijk te combineren met een fatsoenlijk shirt. @ de lustrumcie
hehehe, heb je het thetabestuur gezien op het NKIR? Die combinatie van hun jasjes met die lustrumdassen is echt te afzichtelijk voor woorden...
pi_77003206
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:58 schreef De_Brok het volgende:

[..]

hehehe, heb je het thetabestuur gezien op het NKIR? Die combinatie van hun jasjes met die lustrumdassen is echt te afzichtelijk voor woorden...
Ik was nog niet in den lande geweest de laatste tijd, dus zulks heb ik nog niet kunnen vernemen. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die last van dit soort perikelen heeft. (ik draag ook liever de gewone clubdas of de das van het vorige lustrum, die combineert tenminste nog met een fatsoenlijk shirt)
pi_77009670
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef ocf81 het volgende:

[..]
of de das van het vorige lustrum, die combineert tenminste nog met een fatsoenlijk shirt)
Niet echt Als er een das lelijk is dan is die het wel. De nieuwe combineert trouwens prima met een donker hemd

Ben trouwens echt blij dat het weer gedooid heeft, kan eindelijk weer hardlopen!
pi_77011407
Ik zie net op de site van Triton dat die skireis in dezelfde periode gaat als onze skireis (5-14 feb), iemand die mij kan verlichten waar ze naartoe gaan? Lijkt me mooi als ze naar hetzelfde gebied gaan.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77012392
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Virmes het volgende:
Ik zie net op de site van Triton dat die skireis in dezelfde periode gaat als onze skireis (5-14 feb), iemand die mij kan verlichten waar ze naartoe gaan? Lijkt me mooi als ze naar hetzelfde gebied gaan.
Voor wat ik weet gaan ze ergens anders naartoe. We zullen het dus met onze vrienden van audentis moeten doen
pi_77014808
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Niet echt Als er een das lelijk is dan is die het wel. De nieuwe combineert trouwens prima met een donker hemd

Ben trouwens echt blij dat het weer gedooid heeft, kan eindelijk weer hardlopen!
oranje/blauw is m.i. toch een betere combo dan wit/wit of wit/blauw.
pi_77016761
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef ocf81 het volgende:

[..]

oranje/blauw is m.i. toch een betere combo dan wit/wit of wit/blauw.
Ow god. ik geef toe dat ik me er zelf ook schuldig aan heb gemaakt, maar... Sinds wanneer maken mannen zich druk om kleurencombinaties. Waar is de tijd gebleven dat het bovenste kledingstuk van de stapel het beste stond bij de eerste de beste broek die je tegenkomt in je kamer?
pi_77019590
Wit/lichtblauw is dan weer een uitstekende combinatie.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77041998
Meh, twee rustdagen moeten nemen van de coach na overleg met de fysio. Hopen dat ik nu eindelijk eens ga herstellen verdomme!
pi_77048591
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:26 schreef Leso_Varen het volgende:
Meh, twee rustdagen moeten nemen van de coach na overleg met de fysio. Hopen dat ik nu eindelijk eens ga herstellen verdomme!
hè, gatver. jammer als je er niks meer aan kan doen dan rust houden. voelt zo machteloos...
pi_77049695
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef Fiekie het volgende:

[..]

hè, gatver. jammer als je er niks meer aan kan doen dan rust houden. voelt zo machteloos...
Nouja, ik heb een lijstje met oefeningen van de fysio gekregen. Maar dat is 20 minuutjes en voelt niet echt als training.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2010 @ 13:16:49 #157
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77049716
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Nouja, ik heb een lijstje met oefeningen van de fysio gekregen. Maar dat is 20 minuutjes en voelt niet echt als training.
Neem de tijd om te herstellen, liever nu stuk dan in het seizoen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77053061
Wijze raad
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 januari 2010 @ 14:43:41 #159
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77053386
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:36 schreef Bellah het volgende:
Wijze raad
Van ervaring leert men.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77091168
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Neem de tijd om te herstellen, liever nu stuk dan in het seizoen
Hmm, zit wat in inderdaad! Straks even de fysio bellen en vragen wat verstandig is!
pi_77091517
Trouwens:
Deze lezing lijkt me best interessant!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 13:33:14 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77094658
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens:
Deze lezing lijkt me best interessant!
Ik ben er bij.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77095132
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:12 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens:
Deze lezing lijkt me best interessant!
Lijkt me veeeeeel te beta
pi_77095162
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik ben er bij.
Ik ook denk ik! Moet even kijken hoe ik dan met college zit alleen...
pi_77104551
Ik had er graag bij aanwezig willen zijn, maar Euros is dan op wintersport dus ik ben er niet.
pi_77115732
Wij zitten dan op traika in Brugge..
Morgen een 2k!
Zin in!!

Het zal geen pr worden, want daar hebben we te veel te zwaar voor getraind afgelopen tijd, maar wel weer fijn om te weten hoe je er qua techniek en wedstrijduitvoering voor staat (dus alles wat niet op alleen het getalletje aan het eind van de rit slaat),
Dinsdag al een 1500m gedaan ter voorbereiding en die ging racetechnisch best lekker..
Wat zijn zulke afstandjes toch lekker als je op een gegeven moment in een soort van 'zone' komt en er niets anders bestaat dan je benen, het klokje en je ademhaling..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77134572
Pff vanochtend om 7 uur 4x750 op de ergo gedaan om te wennen aan 's ochtends vroeg kunnen presteren.. Was echt dodelijk, meer een sprinttraining naar de wc!
Maar straks lekker een weekend bijkomen in de Ardennen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_77135686
We zijn terug naar een vier Wel echt een goeie vier, dat dan weer wel, maar het is jammer voor de doelstellingen die we hadden.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:20:14 #169
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_77137542
morgen weer een ergotraning. En 7 februari de TWW in Enschede starten in een viertje waarvan de precieze samenstelling nog bepaald wordt maar waar ik vast op slag mag plaatsnemen
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_77139016
Morgen een ergobumping, die eigenlijk een 20minuten test is. Help. Gelukkig mag het in estafettevorm...
pi_77139705
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
We zijn terug naar een vier Wel echt een goeie vier, dat dan weer wel, maar het is jammer voor de doelstellingen die we hadden.
Je acht is terminaal kapotgegaan? Jammer voor jullie...

Pluizel: je bent nu wel écht aan het burgeren he?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77143327
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
We zijn terug naar een vier Wel echt een goeie vier, dat dan weer wel, maar het is jammer voor de doelstellingen die we hadden.
Wat coach je ook alweer? Licht toch? Anders hebben wij er een concurrent bij

Vanavond zwaar-diner op Skøll, heb d'r zin 'an!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 15:42:46 #173
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77143399
Zo maar weer eens KT'en.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77144502
Hoppa! Lees al een tijdje mee, maar mag ik bij deze ook in de OP? GSR Aegir TJZ 2009
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 16:13:02 #175
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77144716
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:07 schreef Daan89 het volgende:
Hoppa! Lees al een tijdje mee, maar mag ik bij deze ook in de OP? GSR Aegir TJZ 2009
En voor aankomend jaar doe je daar nog iets mee?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77144839
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En voor aankomend jaar doe je daar nog iets mee?
Ow, wij tellen vanaf het moment dat we intraining zijn, dus dat was december 2009.. Dit jaar zijn we TJZ'09 en vorig jaar waren we EJZ'08!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 januari 2010 @ 16:21:44 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77145046
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:16 schreef Daan89 het volgende:

[..]

Ow, wij tellen vanaf het moment dat we intraining zijn, dus dat was december 2009.. Dit jaar zijn we TJZ'09 en vorig jaar waren we EJZ'08!
Ah, lekker handig.

De normale telling is als volgt

Vorig jaar was ik EJZ'09 en nu MGZ'10
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:22:29 #178
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_77145075
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Virmes het volgende:

[..]

Je acht is terminaal kapotgegaan? Jammer voor jullie...

Pluizel: je bent nu wel écht aan het burgeren he?
ja ik ben alleen nog maar lid van m'n burgervereniging dus er zit niks anders op he? ik vind roeien vooral heel erg fijn en gaaf en het maakt me niet veel uit wáár, als het maar kán.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_77145450
Waarom zijn er verschillende namen voor oudere jaars bij verschillende verenigingen? Is dat gewoon creativiteit of zit er nog een gedachte achter?
pi_77145969
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn er verschillende namen voor oudere jaars bij verschillende verenigingen? Is dat gewoon creativiteit of zit er nog een gedachte achter?
Wij noemen het TJZ omdat onze gehele ploeg uit tweedejaars wedstrijdroeiers bestaat, maar tegelijkertijd horen wij ook bij de MGZ (tweedejaars of ouder). OJZ is volgens mij derdejaars of ouders..
pi_77146817
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn er verschillende namen voor oudere jaars bij verschillende verenigingen? Is dat gewoon creativiteit of zit er nog een gedachte achter?
Er zijn zoveel termen voor bedacht ondertussen.
Hoorde laatst ook al "bouwgroep"...
pi_77162341
laat maar, page reload ging brak en toonde wat posts niet.

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2010 23:20:36 ]
pi_77169946
Graftering
Gisterenavond heerendiner, was erg mooi. Op gegeven moment was een ploeggenoot veels te dronken (ik was wel redelijk dronken, maar niet zo ver) en kon niet meer op zijn benen staan. Ik hield hem vast, flikkert hij om, trekt ie mij mee. Ik kan nu mijn knie niet meer buigen
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 08:16:01 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77169978
En dat wordt een 2+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77170067
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dat wordt een 2+
Ach, staat wel een fust op
pi_77170178
Zo..
Op trainingskamp met de jongens in de Ardennen..
We zouden gaan langlaufen, maar er ligt geen sneeuw .. Dus we gaan andere trainingen doen..
En over 2 weken Hazewinkel.. Gaan er nog meer mensen de komende tijd naar Hazewinkel?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 09:36:40 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77170409
Roeien! Op de ringvaart
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77173284
Dan hebben wij vorig jaar behoorlijk veel tegen elkaar gestart, daan!
Heerlijk, morgen weer eens achten! Stiekem toch wel leuker dan 4-.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77173896
Kak, net foto's gemaakt. Week rust houden, waarschijnlijk niets ernstigs.
Kut, ik wil verdomme trainen!
pi_77174190
Sterkte Leso!
Altijd leuk die wilde intrainingsfeestjes.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77174513
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Virmes het volgende:
Sterkte Leso!
Altijd leuk die wilde intrainingsfeestjes.
NSRF feest is ook leuk, heb er nog een flink litteken op m'n scheenbeen aan overgehouden door Euros
pi_77175057
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Virmes het volgende:
Sterkte Leso!
Altijd leuk die wilde intrainingsfeestjes.
Haha, die moet nog komen! Dit was nog n semi-rustig feest..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77175480
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Haha, die moet nog komen! Dit was nog n semi-rustig feest..
Inderdaad. Het was op zich wel geslaagd allemaal

Intraining wordt leuk met een manke knie
pi_77175692
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:08 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Inderdaad. Het was op zich wel geslaagd allemaal

Intraining wordt leuk met een manke knie
Welke knie is het? Heb ik weer meer kans om je om te flikkeren.
pi_77175735
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Welke knie is het? Heb ik weer meer kans om je om te flikkeren.
Grapjas
pi_77179291
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Kak, net foto's gemaakt. Week rust houden, waarschijnlijk niets ernstigs.
Kut, ik wil verdomme trainen!
Wat een krakkemikkige boel hier op fok. Ik sluit me weer eens bij de kneuzenclub aan, kan m'n hoofd helemaal niet meer draaien! Heb een stijve nek en schiuders aan mijn tentamenweek overgehouden Poging tot trainen vanochtend ging belabberd en ik moet nóg een week!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 20:50:52 #197
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77187697
Hier ging het juist keigoed
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77190084
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier ging het juist keigoed
Fijn! Roeien in een boot het lijkt zo lang geleden
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 21:55:38 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77190147
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Fijn! Roeien in een boot het lijkt zo lang geleden
Ja morgen weer, 2 x 4- en 2- op het water M/T/OJZ even lekker peddelen.

Wel even vier bloedblaren een klein prikje gegeven omdat ze zo groot als een vingerdeel waren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77192242
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:39 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Dan hebben wij vorig jaar behoorlijk veel tegen elkaar gestart, daan!
Heerlijk, morgen weer eens achten! Stiekem toch wel leuker dan 4-.
Dat klopt inderdaad! Starten jullie als 'beginneling' zijnde het 2k seizoen in de 4+ of de 4-?

Morgen voor de eerste keer 20 minuten testje!
pi_77197430
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:54 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Fijn! Roeien in een boot het lijkt zo lang geleden
Vandaag weer even in de 8+ gezeten met een stel 2ejaars comporoeiers. ging best wel goed, alleen de snelheid moet nog even aan geklust worden
pi_77201455
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Virmes het volgende:
Altijd leuk die wilde intrainingsfeestjes.
Ja..
pi_77202865
quote:
Op zondag 24 januari 2010 07:15 schreef Bellah het volgende:

[..]

Ja..
Whehe, hoe was het Orca feest ?
pi_77203440
Zo maar eens klaarmaken voor de Ergohead
16:00u. LHSA
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_77203752
quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:23 schreef AHappelstroop het volgende:
Zo maar eens klaarmaken voor de Ergohead
16:00u. LHSA
Okay, lachen! Heb je nog een streefafstand/tijd?
pi_77204827
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef Daan89 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad! Starten jullie als 'beginneling' zijnde het 2k seizoen in de 4+ of de 4-?

Morgen voor de eerste keer 20 minuten testje!
Dat is nog een beetje afhankelijk van in welke boot ik beland. We leggen sowieso een 4- op het water, de andere boot begint misschien als 4+, maar als die een beetje lekker loopt gaan die door naar de 4-.
En daarnaast gaan we trouwens ook starten in de 8+ als er geen voorwedstrijden zijn!

Vandaag lekker in de 8+ roeien, zin in!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77205843
Het lijkt wel alsof jullie elke week weer een nieuwe blessure krijgen... Ik ben btw sinds vandaag intraining en mijn harses zijn goed kaal geschoren Verder gisteren tegen de oude 4 van nereus gespart, maar dat was nog wel ff wat teveel gevraagd
pi_77206777
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef the_goeie_roeier het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie elke week weer een nieuwe blessure krijgen...
Ja echt he, briljant! Nouja vooral frustrerend lijkt me. Mijn nek zit al wat meer beweging in dus dat komt vast weer goed. Neem nu gewoon wat vaker pauze tussen het typen door om ff te bewegen. Ligt hier trouwens weer sneeuw! Was eerst pissig omdat het zo overduidelijk nog winter is dan maar zolang er nog ijs ligt maakt het natuurlijk niet uit, en we kunnen wel sneeuwballen gooien! en over de weg glibberen

Hoop dat iedereen die nu op het water roeit er dubbel van geniet we hadden het gister na de training over roeien in het voorjaar oeh wat is dat fijn! Het is dan nog niet zo warm maar wel de zon die zo prachtig op het stille water schijnt...

Iedereen die de ergohead start succes!!!
(Is dat alleen AHappelstroop of meer mensen?)
pi_77207015
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef the_goeie_roeier het volgende:
Het lijkt wel alsof jullie elke week weer een nieuwe blessure krijgen... Ik ben btw sinds vandaag intraining en mijn harses zijn goed kaal geschoren Verder gisteren tegen de oude 4 van nereus gespart, maar dat was nog wel ff wat teveel gevraagd
Wie zitten er in de oude 4 bij jullie?
Die is trouwens al behoorlijk vroeg bekend, bij ons is er nog helemaal geen opstelling bekend.. Het zal bij jullie misschien ook meer leven..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77207493
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Wie zitten er in de oude 4 bij jullie?
Die is trouwens al behoorlijk vroeg bekend, bij ons is er nog helemaal geen opstelling bekend.. Het zal bij jullie misschien ook meer leven..
!

Overigens hoop ik dat we hem de komende 4 jaar niet winnen, scheelt me weer 3 fusten.
pi_77224558
Vandaag in de 8+ gezeten.. Is en blijft toch het lekkerste nummer.. Kneiterhard blaffen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77225334
Is blij dat hij nog stukjes weet te schrijven voor NLroei. Man, dat was weer een tijdje terug. Komkommertijd en weinig zin om op onderzoek te gaan. Misschien toch maar eens doen, anders blijft het wat karig.


Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77233145
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
Is blij dat hij nog stukjes weet te schrijven voor NLroei. Man, dat was weer een tijdje terug. Komkommertijd en weinig zin om op onderzoek te gaan. Misschien toch maar eens doen, anders blijft het wat karig.

Mag ik hieruit opmaken dat je alleen maar de uitslagen hebt gezien? Leuk informatief stukje hoor interessant ook om te zien dat er bij de junioren nog steeds gestructureerd wordt gewerkt.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77238536
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef WanEnOonlie het volgende:
Is blij dat hij nog stukjes weet te schrijven voor NLroei. Man, dat was weer een tijdje terug. Komkommertijd en weinig zin om op onderzoek te gaan. Misschien toch maar eens doen, anders blijft het wat karig.



quote:
De winnares bij de M18 was net als op de NKIR Kirsten Lanz (Zwolsche) die op de voet werd gevolgd door Annick Taselaar (Maas) en Ilse Paulis (Salland).
Kirsten Lanz won op de nkir met een NL's record M16, niet M18. De nrs 1 en 2 in het M18 veld gingen op de nkir nog harder dan Kirsten, maar die zijn in 2010 geen junioren meer...
pi_77239268
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:02 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]


[..]

Kirsten Lanz won op de nkir met een NL's record M16, niet M18. De nrs 1 en 2 in het M18 veld gingen op de nkir nog harder dan Kirsten, maar die zijn in 2010 geen junioren meer...
Ja dat klopt. Zal t even verbeteren. Had het gisteren ook al geconstateerd maar niet meer verbeterd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77239533
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef Virmes het volgende:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat je alleen maar de uitslagen hebt gezien? Leuk informatief stukje hoor interessant ook om te zien dat er bij de junioren nog steeds gestructureerd wordt gewerkt.
Het junioren programma is wat mij betreft ook een voorbeeld van hoe een jaarprogramma van de bond er uit zou moeten zien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_77243785
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:23 schreef pullup het volgende:

[..]

Het junioren programma is wat mij betreft ook een voorbeeld van hoe een jaarprogramma van de bond er uit zou moeten zien.
Leg uit.

Trouwens hier mag al weer aantal daagjes geroeid worden, dus lekker blaren tellen.
2- is wel echt heel erg leuk trouwens! Zijn nu met ons Dev4- in de 2- gestapt. Middenschip (echt zware ballen) en Boeg (ik) en Slag ( Twee junioren die het van souplesse moeten hebben) levert erg leuke momenten op.
pi_77245279
quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:39 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Okay, lachen! Heb je nog een streefafstand/tijd?
Sorry lees je bericht nu pas.
Ik had als streef 1:43.1, heb 1:42.7 getrapt.
Vierde plek, jammer dat op NLroei alleen de eerste 3 worden genoemd

Waar was Aegir LSA eigenlijk? Weet iemand dat?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_77245911
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Sorry lees je bericht nu pas.
Ik had als streef 1:43.1, heb 1:42.7 getrapt.
Vierde plek, jammer dat op NLroei alleen de eerste 3 worden genoemd

Waar was Aegir LSA eigenlijk? Weet iemand dat?
Hmm, goed bezig!

Tof trouwens dat er een licht-wereldrecord is getrapt gisteren! En die 1.34.9 van Roel Braas, damn, 5 seconden onder mijn NKIR-split
pi_77247199
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hmm, goed bezig!

Tof trouwens dat er een licht-wereldrecord is getrapt gisteren! En die 1.34.9 van Roel Braas, damn, 5 seconden onder mijn NKIR-split
Haha ja die Portugees die zat naast mij. We deden onze beginsprint, uiteindelijk zak ik uit en hij bleef maar op tempo 36 doorrammen. Ik dacht al; 'wanneer zakt ie nou eens uit joh', bleek het zijn baantempo te zijn..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_77248513
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:11 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Leg uit.

Het is compleet duidelijk wat het jaarprogramma is, waar je aan moet voldoen om er bij te komen en wat je moet starten. En vooral het is tot nu toe consequent !! Iets dat mijns inziens alleen maar minder lijkt te worden naarmate het niveau van de verschillende equipes hoger is.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_77257793
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:04 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Haha ja die Portugees die zat naast mij. We deden onze beginsprint, uiteindelijk zak ik uit en hij bleef maar op tempo 36 doorrammen. Ik dacht al; 'wanneer zakt ie nou eens uit joh', bleek het zijn baantempo te zijn..
Tempo 36 op 20 min
Ik deed op de 2K ongeveer 32
pi_77271280
Pffff, zaterdag konden we roeien maar ben ik half doodgevroren door het gebacksplash van mn slag en nu is er alweer een vaarverbod omdat het vriest! Wordt het dan nooit zomer?
Gelukkig is mijn bed wel warm, dus daar ga ik nu heen

En tempo 36 op 20 min? dat is wel allejezus hard. ik ga altijd heel langzaam op zulke testen, ze zijn zo saaaaaai.
pi_77283283
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef pullup het volgende:

[..]

Het is compleet duidelijk wat het jaarprogramma is, waar je aan moet voldoen om er bij te komen en wat je moet starten. En vooral het is tot nu toe consequent !! Iets dat mijns inziens alleen maar minder lijkt te worden naarmate het niveau van de verschillende equipes hoger is.
Er leest iemand mee van de KNRB: er staat nu een berichtje op de site wat je moet doen voor aansluiting bij de SA-equipe
pi_77285690
Aangezien er een vaarverbod is mogen de specialisten wat over het materiaal uit gaan leggen

Is er nou een verschil tussen nieuwe zware Empachers? Wij hebben vorig jaar een nieuwe gekregen tijdens de HB en Argo heeft nu een nieuwe, zijn dat dezelfde of heb je net als bij auto's dat er meerdere opties bij zitten?
pi_77287154
En weer mijn schaamteloze reclame: stukje op NLroei!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77287352
In principe hebben achten verschillende rompvormen. Die een nummer hebben, en je hebt vier riggeropties bij empacher. Alu 3 poot (K), alu vleugel (R), carbon vleugel (C) en carbon 2 poot (S).
Dan krijg je dit lijstje op empacher.de:
(K84, K85, K86)
(C86)
(R84, R86)
(C86)
(R86)
(S84, S85, S86)

Een aantal types komen er twee keer in voor, blijkbaar leveren ze daar nog een oude en een nieuwe van.
Dus ja, er zit verschil tussen die boten, ook omdat je het precieze gewicht waarop je hem gebouwd wil hebben kan opgeven, en omdat de bootbouwers altijd blijven tweaken aan het ontwerp.

Edit: Wan, zet er dan ook even een link bij
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77287557
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er rechte lijnen staan in het ijs op de bosbaan, hoe komen die daar? Zie de bosbaan cam op NLroei.

Wan; je wolter schouten grap werkt niet meer, is al aangepast op knrb.nl.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_77288406
Via Google cache is het gelukkig nog wel te vinden.

(Zoekterm: Wolter Schouten KNRB cache)

Google's a bitch, I know. Nu is deze verbetering niet heel kwalijk, eerder hebben ze een officiële statement van de site weggehaald (met daarin de mededeling: iedereen die niet start op de NKIR mag niet naar het WK).
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77288409
Maar inderdaad jammer dat het niet meer kan Wat onsportief, nu moet ik het bericht gaan aanpassen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77290998
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:32 schreef WanEnOonlie het volgende:
Maar inderdaad jammer dat het niet meer kan Wat onsportief, nu moet ik het bericht gaan aanpassen.
Ik snap er niets van
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 14:42:30 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77291154
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:12 schreef Virmes het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom er rechte lijnen staan in het ijs op de bosbaan, hoe komen die daar? Zie de bosbaan cam op NLroei.

Wan; je wolter schouten grap werkt niet meer, is al aangepast op knrb.nl.
Gemeente Amstelveen heeft het sneeuwvrij gemaakt dus vandaar de banen op het nog ijzige water.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77292227
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:13 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Er leest iemand mee van de KNRB: er staat nu een berichtje op de site wat je moet doen voor aansluiting bij de SA-equipe
Nou lekker;
* 20 minuten test ergo, 27 februari, bosbaan
* 2km test ergo, 6 maart, bosbaan
* Deelname aan NK klein (24, 25 april) in 1x dan wel 2-

Die laatste 2 kan ik mij wel in vinden om te starten, maar ik heb al zojuist een 20" in USC gedaan ;-)
Geen ambitie voor bondroeien dit jaar, gaat me toch nooit lukken. Voorlopig eerst maar even richten op skiffmomenten goed benutten, heb door de vorst nog niet heeeel veel geroeid helaas.. Ik heb iig wel onwijs veel zin weer om te skiffen, heb nieuw bootje toegewezen gekregen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_77293429
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Nou lekker;
* 20 minuten test ergo, 27 februari, bosbaan
* 2km test ergo, 6 maart, bosbaan
* Deelname aan NK klein (24, 25 april) in 1x dan wel 2-

Die laatste 2 kan ik mij wel in vinden om te starten, maar ik heb al zojuist een 20" in USC gedaan ;-)
Geen ambitie voor bondroeien dit jaar, gaat me toch nooit lukken. Voorlopig eerst maar even richten op skiffmomenten goed benutten, heb door de vorst nog niet heeeel veel geroeid helaas.. Ik heb iig wel onwijs veel zin weer om te skiffen, heb nieuw bootje toegewezen gekregen
Ben je al te oud voor SB dan? Want die gasten gingen over 20min ongeveer even hard als jij...
pi_77293497
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik snap er niets van
Op de knrb site stond "Wolter Schouten" ipv Jaap Schouten in de lijst voor het SA trainingskamp en WeO had daar iets over op nlroei gezet (dat het Jaaps broertje zou zijn ofzo )

Of bedoel je dat niet?
pi_77307317
Ergo op slides is echt tof!
Ik kon tempo 60 draaien op dat ding, echt wtf!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77308168
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Wie zitten er in de oude 4 bij jullie?
Die is trouwens al behoorlijk vroeg bekend, bij ons is er nog helemaal geen opstelling bekend.. Het zal bij jullie misschien ook meer leven..
dude natuurlijk is het nog niet bekend. Maar je weet ongeveer wel wie er in gaan zitten. In ieder geval was het Simon, van der Want, Lucken, Van de Linde. Simon is geen student meer en kan de varsity niet starten, maar de andere 3 maken goede kans.
pi_77309542
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ergo op slides is echt tof!
Ik kon tempo 60 draaien op dat ding, echt wtf!
Kan jij regelen dat ik bij de intraining kan zijn van Skøll?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_77310205
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Kan jij regelen dat ik bij de intraining kan zijn van Skøll?
Hebben we het gisteren toch al over gehad? Kan niet geloven dat ze je zullen weigeren
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77310581
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Hebben we het gisteren toch al over gehad? Kan niet geloven dat ze je zullen weigeren
Ik word altijd en overal geweigerd door mijn brede schouders en agressieve looks
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_77310921
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik word altijd en overal geweigerd door mijn brede schouders en agressieve looks
Je bedoelt je dikke plofkop en oeverloze geouwehoer?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77311369
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik word altijd en overal geweigerd door mijn brede schouders en agressieve looks
Ben ik niet de enige.
pi_77311555
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Je bedoelt je dikke plofkop en oeverloze geouwehoer?
Hé, ik verstop de overgebleven sushi's niet onder de noedels
Maar was een mooie avond
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_77311977
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Hé, ik verstop de overgebleven sushi's niet onder de noedels
Maar was een mooie avond
Gast, anders sms je de volgende x..

Trouwens.. Mensen nog favoriete ergometernummers?
Bij ons is dat nieuwe nummertje van lady GaGa wel een hit.
Lekker mee ra ra'en tijdens de ED
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77312328
Wij laten de jongens deze week ook een beetje op de slides zitten.. Maakt het ergoen net even wat leuker.. En we gaan in de bak zitten, al zijn de afstellingen in de bak bij Triton vrij waardeloos..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_77313434
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Gast, anders sms je de volgende x..

Trouwens.. Mensen nog favoriete ergometernummers?
Bij ons is dat nieuwe nummertje van lady GaGa wel een hit.
Lekker mee ra ra'en tijdens de ED
Lady Gaga was in 2009 de hit op de H4K (Poker Face). Benieuwd wie het dit jaar wordt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77313616


Met zoiets ergo ik altijd, heel relax met hoog bpm gehalte. Paar weken terug zaten er een paar zelfs met schranz te ergoeen, dat vond ik wel weer overdreven

pi_77314610
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_77314852
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ergo op slides is echt tof!
Ik kon tempo 60 draaien op dat ding, echt wtf!
Hehe, als je een beetje loco gaat kom je in de 80 uit! Met z'n twee is het iets makkelijker, als je iig goed gelijk zit. Het is dan dus zaak om vanuit T20 langzaam door te bouwen naar 40 ofzo en dan in een 3op20 ofzo naar loco. Succes
pi_77317026
quote:
Ik gebruik meestal mijn hardloopmuziek om mijn dames te coachen: iets sneller dan dit voor normaal en scooter als zij/ik los willen gaan. Scooter hou ik rennend nooit meer dan 2K vol
pi_77318630
quote:
Radio is het kutste wat er is, steeds dat nieuws erdoorheen enzo en dan krijg je zo'n schele knakker die iets gaat zeggen van ''dit is de nieuwe hit van''
pi_77319980
Hmm, ik ga los op golden oldies trance nummers. Oudere Sensation White en Tiësto mixes en dat soort dingen.
Wanneer ik echt ragmuziek nodg heb Sensation Black of andere hardtrance. Showtek FTW! Rammstein werkt overigens soms ook best goed

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2010 01:03:39 ]
pi_77323399
Hoe lelijker het is, hoe harder ik losga. Tenzij het vervalt in boem-boem-boem-boem, dan vat ik het niet meer op als 'muziek'

Maar Lady Gaga-gekreun doet het bij mij ook goed!
pi_77324566
Haha, Happy hardcore: Speedcity van Charly Lownoise & Mental Theo complete cd met die meuk
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 10:20:42 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77324587


Deze doet het nu goed in het ergohok
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77324860
Venetian Snares:





Helemaal los, vooral dat eerste nummer!
pi_77325164
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:


Deze doet het nu goed in het ergohok
die ook ja!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 10:45:31 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77325314
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77328997
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Lady Gaga was in 2009 de hit op de H4K (Poker Face). Benieuwd wie het dit jaar wordt.
Ja wat was dat klote zeg. Twee keer een halve dag achter de tap staan niksen en bier drinken terwijl continue dat raglied klinkt .
Afgelopen vrijdag zaten wij ook even te kloten met de radio, toevallig was er ergens net een techno set. Normaal luister ik daar nooit naar, monotoon (relatief) langzaam gebeuk, maar ideaal om op te ergometeren.
pi_77329003
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Venetian Snares:





Helemaal los, vooral dat eerste nummer!
Was jij daar toen bij misschien, volgens mij was Elferink toen aan het coachen met 2 andere en toen draaiden ze ook dit. Ik was de enige andere die er toen zat
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 12:18:25 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77329065
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef Staal_ het volgende:

[..]

Ja wat was dat klote zeg. Twee keer een halve dag achter de tap staan niksen en bier drinken terwijl continue dat raglied klinkt .
Afgelopen vrijdag zaten wij ook even te kloten met de radio, toevallig was er ergens net een techno set. Normaal luister ik daar nooit naar, monotoon (relatief) langzaam gebeuk, maar ideaal om op te ergometeren.
ED'en.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77329291
Jup, 2x30.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 12:24:32 #263
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77329319
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Staal_ het volgende:
Jup, 2x30.
Na 3x30min echt het saaiste wat er is.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77329672
wie is daar zijn bootjes aant opladen op de foresttrack? KNRB of een vluchtend Okeanos?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 12:34:34 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77329737
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:33 schreef De_Brok het volgende:
wie is daar zijn bootjes aant opladen op de foresttrack? KNRB of een vluchtend Okeanos?
De KNRB heeft de triton wagen mee volgens mij.
Het zou eventueel de skiffjes kunnen zijn uit de junioren selectie?

Wij zijn het niet want de achten zijn al naar W3 en onze 4- blijft er gewoon liggen en trainen op de ringvaart.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77331430
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Was jij daar toen bij misschien, volgens mij was Elferink toen aan het coachen met 2 andere en toen draaiden ze ook dit. Ik was de enige andere die er toen zat
Kan, ik heb het wel een keer opgezet, goede kans inderdaad dat ik het wel was. Ik weet niet meer wie d'r coachte bij de anderen

Jij vind het minder fijne ergomuziek?
pi_77333562
Brok,

is er aankomende zondagmiddag een wedstrijdbumping op het kanaal? Er is einde v/d middag een oud-besturen-gebeuren. Als ik kom lijkt me leuk om even bij de bumping mee te fietsen
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:02:37 #268
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_77335936
Is de KNRB voor Avis
pi_77363372
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:06 schreef Delnooz het volgende:
Brok,

is er aankomende zondagmiddag een wedstrijdbumping op het kanaal? Er is einde v/d middag een oud-besturen-gebeuren. Als ik kom lijkt me leuk om even bij de bumping mee te fietsen
geen bumping, maar iedereen traint dan wel dus wees welkom!

overigens, kloppen de geruchten dat Skoll EJD komt trainen in Nijmegen? vast wel iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_77363809
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Pikhoofd het volgende:
Is de KNRB voor Avis
?? Hoe bedoel je?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77365163
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 02:15 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

?? Hoe bedoel je?
Dat was waarschijnlijk een verlaat antwoord op de vraag welke botenwagens er via de bosbaancam te zien waren.

Vandaag maar eens inpakken om naar Sevilla te gaan.

Eens kijken of ik mijn fietsconditie weer wat kan opbouwen na al dit ijs.
Ik was na het weekeinde best moe terwijl ik gewoonlijk makkelijk gewend ben om 60 km per dag af te leggen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_77366043
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:35 schreef De_Brok het volgende:

[..]

geen bumping, maar iedereen traint dan wel dus wees welkom!

overigens, kloppen de geruchten dat Skoll EJD komt trainen in Nijmegen? vast wel iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Ah leuk, hoe laat ga je zondagmiddag met EJD het water op? Als t droog is kom ik even meefietsen voor de borrel...
pi_77366184
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk een verlaat antwoord op de vraag welke botenwagens er via de bosbaancam te zien waren.

Vandaag maar eens inpakken om naar Sevilla te gaan.

Eens kijken of ik mijn fietsconditie weer wat kan opbouwen na al dit ijs.
Ik was na het weekeinde best moe terwijl ik gewoonlijk makkelijk gewend ben om 60 km per dag af te leggen.
Hahaha, wij zeiden ook al tegen onze coach dattie misschien maar op een hometrainer-fietsding naast ons moest gaan zitten als wij aan het ergometeren waren misschien wat voor jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door ewieee op 28-01-2010 09:33:51 ]
pi_77367072
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:26 schreef ewieee het volgende:

[..]

Hahaha, wij zeiden ook al tegen onze coach dattie misschien maar op een hometrainer-fietsding naast ons moest gaan zitten als wij aan het ergometeren waren misschien wat voor jou?
Ik heb wel een tacx thuis maar dat is nog saaier dan ergometeren. Vorig jaar heb ik de winter door er wel op gezeten maar ik kon me er nu niet toe zetten.
Ik ga na Sevilla wel weer wat doen om een beetje in conditie te komen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_77368462
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:04 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb wel een tacx thuis maar dat is nog saaier dan ergometeren. Vorig jaar heb ik de winter door er wel op gezeten maar ik kon me er nu niet toe zetten.
Ik ga na Sevilla wel weer wat doen om een beetje in conditie te komen.
Veel plezier daar Steffen. Hoor graag van je als er bijzonderheden zijn omtrent de SB'ers.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77371141
@ WanEnOonlie, ik lees net je stukje op NLroei, maar klopt het echt dat Boudewijn de prijs kreeg voor het eerstejaarsplan? Want dat is dit jaar pas ingevoerd namelijk?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_77371673
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:35 schreef De_Brok het volgende:

[..]

geen bumping, maar iedereen traint dan wel dus wees welkom!

overigens, kloppen de geruchten dat Skoll EJD komt trainen in Nijmegen? vast wel iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Volgens mij was dat plan er wel, maar ik zal het vanmiddag/vanavond eens navragen!
pi_77371797
Waar in Nederland kan er nu wel geroeid worden eigenlijk?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_77372387
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
@ WanEnOonlie, ik lees net je stukje op NLroei, maar klopt het echt dat Boudewijn de prijs kreeg voor het eerstejaarsplan? Want dat is dit jaar pas ingevoerd namelijk?
De invoering van het plan is dit jaar pas gebeurd. De origine loopt al langer natuurlijk. In eerste instantie had ik op NLroei gezet dat Boudewijn de prijs kreeg voor zijn successen met de eerstejaars dames van Orca, maar Claudia zei dat de benoeming op basis van het eerstejaarsplan was.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77375441
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar in Nederland kan er nu wel geroeid worden eigenlijk?
Uiteraard wordt er hier vandaag gewoon geroeid! (Nijmoland dus)
pi_77381220
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Uiteraard wordt er hier vandaag gewoon geroeid! (Nijmoland dus)
En Proteus
pi_77381829
en Waverveen
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77387525
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Veel plezier daar Steffen. Hoor graag van je als er bijzonderheden zijn omtrent de SB'ers.
Dan vind ik wel een manier om je te bereiken Maar eigenlijk verwacht ik niet dat ze iets met selecties gaan doen of zo. En heel snel zullen ze allemaal niet zijn verwacht ik eerlijk gezegd.

Ik zelf ga nu met wat Skollies voornamelijk en met Annick Taselaar. Eerst zouden er ook wat meer Skadi ploegen gaan maar door verschillende omstandigheden blijft dat beperkt tot de mensen die in de SB selectie zitten. Die zal ik wat in de gaten houden natuurlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 januari 2010 @ 22:12:35 #284
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_77395877
Nou op de ringvaart kunnen we ook vast varen van het weekend
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_77397016
Hier in Groningen ligt het nog vol met ijs helaas! We zouden dit weekend naar de Amstel, ben benieuwd of dat door kan gaan..
pi_77398354
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Daan89 het volgende:
Hier in Groningen ligt het nog vol met ijs helaas! We zouden dit weekend naar de Amstel, ben benieuwd of dat door kan gaan..
Don't count on it.. Vanmiddag nog ijsschotsen...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77399218
Nou, combipartner voor het langebaanseizoen voor ons wordt Asopos. Skadi gaat liever met Proteus "omdat dat minder ver rijden is" maar goed, die Asopos ploeg schijnt redelijk sterk te zijn, dus volgens de coaches kan het best eens een sterke acht gaan worden
pi_77399668
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Daan89 het volgende:
Hier in Groningen ligt het nog vol met ijs helaas! We zouden dit weekend naar de Amstel, ben benieuwd of dat door kan gaan..
Wij hebben komend weekend ook een trainingsweekend op de Amstel gepland staan, maar vraag me inderdaad af of dat door kan gaan. Ene moment hoor ik dat Euros dit weekend wel gewoon richting Amstel gaat, andere moment van mensen van Nereus dat het toch echt niet kan. Wordt afwachten dus
Gelukkig kan er hier in Wageningen wel ook gewoon geroeid worden waarschijnlijk, vandaag in ieder geval wel, maar zou toch jammer zijn als we niet richting Amstel kunnen. Is toch iets beter water deze tijd van het jaar.
pi_77402275
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

...
Ene moment hoor ik dat Euros dit weekend wel gewoon richting Amstel gaat,
...
zoals het er nu uitziet ben ik dit weekend inderdaad rond de amstel te vinden. (in ieder geval de zaterdag, zondag kan ik er helaas niet bij zijn)

en volgens mij, de voorspellingen zeggen dat het bij oudekerk aan de amstel de komende tijd niet meer onder de nul komt, en morgen zelfs een riante vier graden. als er al ijs ligt van 't weekend, dan is het behoorlijk dun. vorig jaar voeren we daar gewoon doorheen. (het is trouwens best grappig roeien als je eerst door het ijs heen moet komen met de inpik )
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_77410345
Wij gaan nu toch definitief niet naar de Amstel dit weekend, 't bestuur vind het risico te groot ofzo
Waarschijnlijk gaat mijn ploeg zondag nog wel om te trainen met onze combipartners bij Nereus.
pi_77412111
poep
volgens de dokter duurt het nog "een aantal weken" voordat ik weer kan sporten
kan nog geen bandletsel uitsluiten, want mijn knie is nog te dik, volgende week terugkomen.

sterf
pi_77412803
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef Acheron_89 het volgende:
Wij gaan nu toch definitief niet naar de Amstel dit weekend, 't bestuur vind het risico te groot ofzo
Waarschijnlijk gaat mijn ploeg zondag nog wel om te trainen met onze combipartners bij Nereus.
Hmm, vreemd. Bij ons is het vaarverbod net opgeheven!

@ Leso, dat is behoorlijk kak, wat heb je nu precies aan je knie?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_77413271
Ik kan me vorig jaar nog herinneren toen we met Triton een amtelweekendje hadden. Er lag toen voor Skøll wat ijs, maar er was wel een vaarroute midden op de Amstel. Maar daar konden we dus niet komen.

Legt ineens een Argo 4'tje hun boot vol op het ijs en ze roeiden gewoon dwars door het ijs heen
Bij ons zou daar echt de doodstraf op staan..

Maargoed, wij profiteerden er mooi van want konden er zo achteraan varen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_77415174
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Hmm, vreemd. Bij ons is het vaarverbod net opgeheven!

@ Leso, dat is behoorlijk kak, wat heb je nu precies aan je knie?
Nouja, 't gewricht zit vol met vocht, buigen is heel pijnlijk. Ik kan ook niet eens fietsen of zoiets... Waarschijnlijk is er geen bandletsel of zo, maar d'r zit nog een flinke bloeduitstorting ook bij m'n knieschijf, en al dat vocht, dus ze kunnen dat nog niet helemaal uitsluiten. Het is nog een beetje onduidelijk allemaal.
pi_77419773
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kan me vorig jaar nog herinneren toen we met Triton een amtelweekendje hadden. Er lag toen voor Skøll wat ijs, maar er was wel een vaarroute midden op de Amstel. Maar daar konden we dus niet komen.

Legt ineens een Argo 4'tje hun boot vol op het ijs en ze roeiden gewoon dwars door het ijs heen
Bij ons zou daar echt de doodstraf op staan..

Maargoed, wij profiteerden er mooi van want konden er zo achteraan varen
Haha, dat was mijn EJD Phocas/Argo viertje Was echt zó onverantwoord dat we toen gingen roeien. Uiteindelijke geen schades aan overgehouden, maar dat is echt een wonder
pi_77421861
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:08 schreef Kluupkluup het volgende:

Legt ineens een Argo 4'tje hun boot vol op het ijs en ze roeiden gewoon dwars door het ijs heen
Bij ons zou daar echt de doodstraf op staan..

Maargoed, wij profiteerden er mooi van want konden er zo achteraan varen
Kan 't me inderdaad haast niet voorstellen, is in ieder geval ook niet normaal bij ons :p Onze coach zou ons daar wel een flinke uitbrander voor geven. Raar dat het vaarverbod nu is opgeheven bij skoll en dat we dan toch niet gaan, maar net nog ff lekker met EJZ meegeroeid op de rijn en dat was eigenlijk ook prima te doen. Dus ik moet maar blij zijn dat er hier in ieder geval wel geroeid kan worden, alles beter dan die ergometer
pi_77440221
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:04 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb wel een tacx thuis maar dat is nog saaier dan ergometeren. Vorig jaar heb ik de winter door er wel op gezeten maar ik kon me er nu niet toe zetten.
Ik ga na Sevilla wel weer wat doen om een beetje in conditie te komen.
Minder bitterebalen eten ;D!
pi_77444458
Vanavond intraining maar kheb gisteren mijn pols dubbel geklapt Doe het rustig aan met me Blokhoofd
pi_77445809
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
Vanavond intraining maar kheb gisteren mijn pols dubbel geklapt Doe het rustig aan met me Blokhoofd
Whehe, en dan wilde jij mij nog wel aan komen pakken

Wel kut voor je! Is het ernstig of valt dat wel mee?
pi_77446461
WeO = afgestudeerd! Hoezee!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_77447136
Gefeliciteerd Wan! Waarin pretendeer je nu bekend te zijn?
Barlid - "want van roeien word je moe"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')