Aangepast.quote:foto Op zondag 27 september 2009 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Zet bij mij aub Coach/Clubroeier en haal Uitschuifkonijn weg (nooit iets van gezien en kan hem niet vinden via de search)
En het is officieel, ik ga onze tweede bedrijfsacht coachen 2 uur in de week
Jij als barhanger hoort ook bier te drinken en niet te roeien.quote:Op zondag 27 september 2009 15:48 schreef Virmes het volgende:
Pfff, prutsers jullie allemaal en voor la_tramposa!
Also tvp, eigenlijk is het wel goed roeiweer, maar ik ben te laks om naar buiten te gaan
Gewoon de eerste post quoten, en dan de tekst kopieren naar een nieuw topic!quote:foto Op zondag 27 september 2009 18:33 schreef La_Tramposa het volgende:
ik wist toch niet hoe dit moest dus ben blij dat iemand het gedaan heeft
checkquote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef ocf81 het volgende:
doe even een verwijzing in je laatste post, dat maakt het topic makkelijker vindbaar.
Tsss, ga eens wat doen met je kadaver! Ik heb vnadaag de fiets gepakt en ben de twentsche alpen ingedokenquote:Op zondag 27 september 2009 15:48 schreef Virmes het volgende:
Also tvp, eigenlijk is het wel goed roeiweer, maar ik ben te laks om naar buiten te gaan
Want waarom geen Coach meerquote:foto Op maandag 28 september 2009 00:49 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Tsss, ga eens wat doen met je kadaver! Ik heb vnadaag de fiets gepakt en ben de twentsche alpen ingedoken
Orionis en ik zijn trouwens coach-af.
Orionis gaat stage lopen, en er was voor mij niet echt een goede optie om een ploeg te gaan coachen dit jaar dus toen heb ik bedankt voor de eer.quote:
je kan eens kijken of het aan je bankje ligt. Dat afgetrainde kontje van je kan weleens te smal zijn voor de gaten die er standaard in zitten. Had ikzelf namelijk ook. Onze bootsman heeft toen een bankje geklust met gaten die wat dichter bij elkaar stonden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:53 schreef De_Ananas het volgende:
Technische vraag aan de heren coaches:
Ik heb steeds vaker en erger last van een slapend been (of 2 benen zelfs), ik krijg het ook steeds eerder en het gaat niet over, het wordt alleen maar erger. Ik kreeg nu te horen dat dat misschien kwam door mijn bilspieren (terwijl ik nog wel een afgetraind en lekker kontje heb [ afbeelding ] ), hoe kan ik dat oplossen of ligt het ergens anders aan?
Ik kan niet echt veel doen met 2 slapende benen, het is ook echt gewoon een kut gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop