Vijfde, uiteindelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:16 schreef heywoodu het volgende:
De Gunst 5e in de B-finale. Over een kleine twee uur de finale van de dubbel-vier (onder 19), live te kijken via World Rowing's YouTube-kanaal.
Zuuuupen!!quote:Op zondag 6 april 2025 21:07 schreef BEFEM het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En gefeliciteerd @:Pullup
Tis dat ik een ouwe burgerlul ben geworden anders was ik vanavond wel gegaan
Mjah denk dat ze het wat te makkelijk namen. Deze ploeg was ook gevormd uit meiden die allemaal coschappen lopen op dit moment ( op Caro na dan ) dus niet topfit en ik denk dat ze dachten dat het wel voldoende wasquote:Op zondag 6 april 2025 22:01 schreef BEFEM het volgende:
Hoe sta je nu in de lijstjes? Als enige met 3 verschillende (mannen)verenigingen gewonnen?
En hoe kan het dat op het papier sterkste ploeg ooit bij de vrouwen maar 3de werd? Zijn zij allemaal uit-training ofzo?
Ja maar dat deed ik altijd al welquote:Op maandag 28 april 2025 17:20 schreef BEFEM het volgende:
Veel Skųllies in Team NL bij de mannen, wat een weeldeKan me herinneren dat zwaar roeien een vies woord was
Komt dat omdat jij ze veel laat skiffen @:Pullup?
Kan me het niet herinnerenquote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef BEFEM het volgende:
Hoe lang geleden dat Nereus geen hofleverancier was van de zware mannen
Tot de EK is dit en daarna gaan ze zeer waarschijnlijk weer husselenquote:Op dinsdag 29 april 2025 11:47 schreef BEFEM het volgende:
https://roeien.nl/teamnl-(...)-roeien-2025-bekend/
Selectie officieel bekend. Denk dat er post-olympisch het wat rustig aan doen aan de verdeling te zien.
En het tweede ook al, zekers!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |