Is sterk afhankelijk van:quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:34 schreef seekfaM het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de grens voor lichte pik - zware bal.
Ik weet dat die grens 72.5 kg is. Maar ik bedoel meer van, als je 75kg ben dan kan je nog licht roeien als je wil (weinig eten en allemaal andere rare trucjes uithalen) maar wanneer kan het echt niet meer.
Zelf zit ik nu op de 87 kilo (1.97) dus dat word geen licht roeien voor mij volgend jaar
Dat is ook een beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:25 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Is sterk afhankelijk van:
- je bouw
- je vetjes
- je wil om licht te roeien
Kijk voor de grap maar eens op de site van Triton licht 2008. Die gasten zijn zelden ingewogen (alleen NKIR dacht ik) maar kwamen dan ook van ver (lees: boven de 80...)
Zelf eigenlijk alleen maar bijgegeten omdat ik te licht was
Ik vond het een prachtig boek, en heel informatief, maar ook zo onleesbaar als de netenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef Sjobber het volgende:
Leuk boekje overigens van Dhr. Goedhart. Mag wel gezegd worden zo naar Euros toe![]()
Okay, you officially got me puzzled. Ga je me nu vertellen dat Riemenfeutje of in de acht zit of in de 2x?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:16 schreef pullup het volgende:
Riemenfeutje gaat overigens dit weekeinde daar in Luzern een poging doen om zich te plaatsen voor het kwalificatie tournooi, dus hij maakt nog steeds kans om in Peking aan de start te verschijnen.
Ik was hem een beetje vergeten te noemen in het vorige topic want hij is wat stil de laatste tijd.
Beste mensen,quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje overdreven hoor
Het klopt dat ze idd telkens uitgewogen werden, maar dat komt door de slag. Die jongen komt van 78 en ze dachten 'dat het wel zou lukken', maar hij bleef gewoon continu op 73 hangen. Zelfs zweetlopen lukte niet.
Hoe jij het zegt lijkt het net alsof de halve boot boven de 80 was.![]()
Ik ben zelf nu 81/82kg. Vóórdat ik ging roeien woog ik 78 (toen had ik een buikje, nu niet meer). Ik wil misschien volgend jaar gaan wedstrijdroeien, maar dan sowieso geen licht
Niet dat je er antwoord op gaat geven hier, pullup, maar loopt niet echt lekker bij de vrouwen-acht hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:54 schreef pullup het volgende:
Hij is bijna aan de beurt.Het zou me verbazen als ze in een keer door zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop