Vast een ander soort wedstrijd dan de winterwedstrijden, die zijn nl. eind feb in delftquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Zondag staat er voor mij weer een wedstrijd op het programma, de zogenaamde winterwedstrijden, georganiseerd door en voor gyas! Dit is mijn eerste wedstrijd langer dan 500m en ik heb nou niet bepaald een goede conditie... dat word dus afzien![]()
Iemand nog tips/strategien ?![]()
Dito natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef nanana het volgende:
allereerst iedereen natuurlijk een gelukkig nieuwjaar gewenst!!! dat het een mooi roei-jaar mag worden!!!!
dat dacht ik ookquote:die foto in het oude topic en die eerste foto hier, in de bergen, echt heel mooi!
Ik ga denk ik 1 en misschien wel 2 ploegjes naar de 29e gyas-hunze race begeleiden. Ik heb nl een 2e roeiploegje wat ik met een aantal anderen coach..quote:verder heb ik niet zoveel roeinieuws, behalve dan dat ik hoop dat het maandag niet te koud is hier zodat wij kunnen gaan 8en met ons compo-ploegje.
daarna wordt het wat minder roeien ivm de werkzaamheden rond onze nieuwbouw, dus trainen voor de gyas gaan we voornamelijk doen bij het trainingsweekend wat we eind januari gaan hebben...
De Boorder heeft inderdaad ook verteld over de hertenhoorns en stierenballen die die Chinese roeiers eten om harder te gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:22 schreef ocf81 het volgende:
Ik ben wel bij zijn praatje geweest 's avonds, maar omdat ik stukkig ben aan mijn rug kon ik niet meetrainen.
[...]
Diederik is wel een leuke kerel. heeft ie ook verteld over wat ze in china allemaal met chinese geneeskunde enzo doen? Was wel leuk om te horen.
jep, jij Thêta?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:27 schreef Chielus het volgende:
@the summoner, waar roei je, Bij Skoll??
nou, ik roei niet meer, maar ben nog wel steeds lid bij Vidar.quote:
Wat heb je geroeid?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
nou, ik roei niet meer, maar ben nog wel steeds lid bij Vidar.
Vet! gasten in mijn ploeg mogen de Elfsteden niet starten omdat het in dezelfde maand is als enervanner belangrijke wedstrijd, randstad Regatta dacht ik. Wel jammer, je bent wel echt een bikkel als je dat haaltquote:Op zondag 8 januari 2006 15:03 schreef Chielus het volgende:
Alleen maar 2 jaar Compo en 2 jaar Compocoach. Misschien ga ik dit jaar wel de 11-steden roeien. Even kijken of ik genoeg tijd heb om te trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |