Precies. Ik kreeg het op de een of andere manier niet gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef -Banaan- het volgende:
Ooooh WanEnOonlie, wat een mooie op!
Zoiets bedoelde je?
[[url=http://www.coupdepelle.com/images/Capture/moyen4.jpg]afbeelding][/url]
Maar 5:59 voor een lichte pik is best een aardige ergometertijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En voor een lichte eerstejaars acht is het ook wel een prima tijdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, dat scheelt nog maar een minuutje johquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef seekfaM het volgende:
Een leuke lieve tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja 5.59 is damn snel.
Van onze jongens ploeg is de snelste tijd 6:57.
één keer raden door wie hij getrapt isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze houden niet van roeienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
streeftijd staat in de topictitel, maar probeer eerst maar eens onder de 6:27.6 te komen.
een mooie openingspost, maar waarom gaan de roeitopics zo snel dicht? vroeger ging het toch tot een pagina of 12/13?
Bij elke 300ste post sluit het topic automatischquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:58 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Ze houden niet van roeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik denk dat het komt omdat er meer posts per pagina staan, alles gaat na 7 dicht toch?
Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punniken toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:54 schreef cryforhelp het volgende:
Vroeger, toen een LSA4- nog 5:45 moest doen om de A-finale te halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wan, zie ik daar nou breien als hobby staan?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop