Snap ik welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat je roeiers niet zo snel mietjes kan noemen hoor, dat men niet roeit als het vriest komt omdat je niet op ijs kan roeien óf omdat de boten snel kapot gaan en die zijn niet goedkoop.
Hmm?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Bellah het volgende:
Ik schaam me onderhand bijna voor m'n (club) dubbelvier, misschien maar gewoon dubbelvier doen dus
Ja, terecht op zich. Maar ik wil gewoon roeien, dan doe ik wel lekker nog 3 laagjes extra aan ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef De_Brok het volgende:
hmmm, als de enige vereiste is dat het kanaal vrij is, kan je bij ons ook roeien. Maar er geldt hier in Nijmegen ook de eis dat het 1graad of warmer moet zijn. Ons kanaal is eigenlijk altijd wel open door het vrachtverkeer.
tvp!
volgens mij ging het om de boot, die vrieskou niet kan hebben, of zit ik er naast?!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, terecht op zich. Maar ik wil gewoon roeien, dan doe ik wel lekker nog 3 laagjes extra aan ofzo
Aah, details!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:12 schreef Fiekie het volgende:
[..]
volgens mij ging het om de boot, die vrieskou niet kan hebben, of zit ik er naast?!
Hahahaha nou mij bezig houden met een 'clubroeien' topic doe je niet snel hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef De_Ananas het volgende:
Ach, we moeten het topic lopend houden want anders verveelt Appelstroop zich morgen weer op z'n stage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AHappelstroop op 11-01-2010 09:38:41 ]Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
Vanwaar dat vraagteken achter dames? Fieke roeit gewoon bij de dames hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames?)
huilend_komeetje
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:08 schreef Staal_ het volgende:
Tvp.
Valt het b-vier veld ook onder het clubroeien?
200min haha! Moet je ook niet willen weten, daar wordt de ergo alleen maar dodelijker vanquote:Op maandag 11 januari 2010 10:25 schreef Bellah het volgende:
Die 200 minuten gewoon accepteren...Ik gelukkig niet, maar ik denk wel minstens 200 minuten spinnen. Yeah.
Wat aardig, waar feliciteer je me precies mee ?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Pullup gefeliciteerd, dat je maar 50 bitterballen mag eten vandaag
En Thrawn had je toch gelijk
Die heb ik over 13 dagen!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:11 schreef ewieee het volgende:
Vandaag 20min-test. Baaaaahhhh.
En waarom staat in mijn vereniging wel in de OP, maar mijn naam niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
Nu snap ik hetquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat aardig, waar feliciteer je me precies mee ?Ik ben maar een keer per jaar jarig.
Denk dat ie het over de Ergohead heeft. Doe je daar aan mee?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
En Appel, wat is een 20 minuten test precies want als je geen tegenstander hebt dan mag je wel ff langskomen in A'dam dan doe ik wel tegen je
Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergohead, vorig jaar wel mee vermaakt dus wie weet.
Nope Dev 4- of 2-quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?
Ja doe mee met de ergohead! Volgens mij is het clubveld echt supermakkelijk te winnen, bij de vrouwen was de winnende tijd vorig jaar iets van 2.05 of zo, dat red ik ook nog welquote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nu snap ik hetIk zou overigens niet klagen als ik 2x jarig was
En Appel, wat is een 20 minuten test precies want als je geen tegenstander hebt dan mag je wel ff langskomen in A'dam dan doe ik wel tegen je
Ergoeen is niet voor mij weggelegd, verder train ik pas sinds anderhalve week, nog niet eens 20 minuten achter elkaar gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja doe mee met de ergohead! Volgens mij is het clubveld echt supermakkelijk te winnen, bij de vrouwen was de winnende tijd vorig jaar iets van 2.05 of zo, dat red ik ook nog wel
Zelfkennis is goedquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ergoeen is niet voor mij weggelegd, verder train ik pas sinds anderhalve week, nog niet eens 20 minuten achter elkaar gedaan. Ik ED ook op 2:09 nu dus ik weet niet eens of ik het vrouwenveld zou winnen
Ik ook in LB veldquote:Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ergohead, vorig jaar wel mee vermaakt dus wie weet.
Hahaha hoe is het met Wim-Jan en zijn verloren blik? Ik hoorde donderdag dat hij hem nog steeds niet had?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zit je toevallig in hetzelfde bootje als Wim-Jan? Of ben je geen eerstejaars?
Goed om te horen dat je wel gezond bentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, de uitgebreide uitslag krijg ik nog maar in ieder geval had ik een max. hartslag van 216 en mag ik voortaan op hartslag 161-180 ED'en.. wat een opluchting!
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Ik kreeg 4 jaar geleden te horen dat de Amstel eens per 10 jaar dichtgevroren zit, nu al 2 jaar achter elkaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Leso_Varen het volgende:
He fuck, het gaat dus komende jaren alleen maar kouder worden, dus nog minder roeien in de winter
Ah wat fijn dat het zo uitpaktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, de uitgebreide uitslag krijg ik nog maar in ieder geval had ik een max. hartslag van 216 en mag ik voortaan op hartslag 161-180 ED'en.. wat een opluchting!
En verder moet ik naar de sportdietiste want mijn vetpercentage is iets te hoog voor een wedstrijdsporter..
Hmm, dat train je er dit jaar toch sowieso wel af? Ik begon mijn wedstrijdcarriere ook op 105 kg, weeg nu 95..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat klinkt logisch, en toch werkte het bij mij vorig jaar niet zo. Ik ging van niet sporten naar 6x in de week, maar afvallen ho maar! Nou ja af en toe als ik het zat was en een tijdje heel weinig at. Ging ik weer eten dan kwam het er gewoon weer aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Hmm, dat train je er dit jaar toch sowieso wel af? Ik begon mijn wedstrijdcarriere ook op 105 kg, weeg nu 95..
Gewoon gezond blijven eten en je zit zo op een normaal gewicht met een eerstejaars trainingsschema..
Vetpercentage hé, geen gewicht. Ik zou ook niet weten of ik lichter zou worden als ik veel ga trainen, dunner word ik echter welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch, en toch werkte het bij mij vorig jaar niet zo. Ik ging van niet sporten naar 6x in de week, maar afvallen ho maar! Nou ja af en toe als ik het zat was en een tijdje heel weinig at. Ging ik weer eten dan kwam het er gewoon weer aan.
Acht procent is niet veel, maar niet ongezond. Alles onder de 5 % is gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bellah het volgende:
Hahaha, heb mijn vetpercentage ook 'ns laten meten door zo'n weegschaal. Erg grappig (vooral voor en na toiletbezoek), iets met elektrische impedantie of zo. Vrouwen hebben best een hoog vetpercentage in ieder geval, maar moest dat practicum doen met 'n lichte die iets van 8% had of zo. Dat leek me dan weer wat overdreven weinig
Gewoon letten op je eten, sporten doe je echt al genoegGelukkig dat 't niks met je hart was!
Ben lekker gaan hardlopen vandaag en kreeg het toen toch wel warm..
Ben het totaal met je eens!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:48 schreef Virmes het volgende:
Sowieso vind ik het een beetje overdreven om je als open klasse eerstejaars roeier druk te maken over je vetpercentage. Dat wordt vanzelf wel omgezet in spieren.
Goed voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 02:50 schreef the_goeie_roeier het volgende:
vanavond lichtepikken diner gehad. Ben hélemaaaaaal kapot pff, en morgen weer gewoon 3x 20 min ergometeren
Hij zag er blijer uit met zijn bordje dan Hermanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef AHappelstroop het volgende:
JW je was op teevee!
http://www.rtl.nl/compone(...)rman_Helpt_s1_a6.xml (ongeveer na 13minuten)
Ik vind het nog steeds niet te eten maar ik ben dan ook een jankert kwa eten betreftquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Virmes het volgende:
Is het eten er nou eigenlijk op vooruitgegaan sinds Herman langs is geweest?
Het scheelt een beetje per jaar.. Welke commissie er kookt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het eten bij Orca meestal lekkerder dan bij Triton, maar bij Triton krijg je wel grotere porties.. Nou moet ik toch minder gaan eten dus misschien is dat juist wel weer slecht
En ik was idd ook al verbaasd dat Hurnet Dekkers nog meeroeide maar dat verklaart dat inderdaad!
Maar eigenlijk wel bizar wat we allemaal naar binnen schuiven, zeker als je zelf in die keuken gestaan hebt en weet hoe "schoon" alles is..
Weerstand opbouwen menneke, ik ben nog nooit ziek geweest van eten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Soms wordt er volgens mij alleen niet goed genoeg opgelet op het koken zelf, zo was ik vorige week behoorlijk ziek na het eten van kip op skoll..
Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten (quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef Staal_ het volgende:
Bij ons is het eten doorgaans ook goed binnen te houden. Morgen eten we hamburgers
Hadden ze ook bij Skoll een barbecue voor een vergelijkend warenonderzoek?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten () er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
Skøllburgersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Virmes het volgende:
Het is algemeen bekend dat ze bij Skoll wel kunnen barbecue-en. zie Skollburgers
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik was 4 jaar geleden bij de introductie van de UvA naar de bbq gegaan van Nereus, ze bakten () er geen zak van, daarom dat ik bij Skoll ben gegaan
Tijden veranderenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, zet geen vrouwen achter de barbecue maar in de keuken voor de afwas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Staal_ het volgende:
[..]
Tijden veranderenDaarnaast is het makkelijker om op een normale donderdagavond te zorgen voor wat knappe hamburgers dan op een intree bbq waar honderden mensen op afkomen.
Goed voor de weerstand/best aardig te aardig te eten m'n reet: De maaltijd van vorige week was genoeg om het hele michelinconcern over te laten schakelen op biorubber. En dan is dit de subtiele versie van commentaar t.o.v mijn huisgenoot die die avond gekookt had,quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:26 schreef Virmes het volgende:
Bij ons wordt er één keer per week gekookt, bij toerbeurt door ploegen/groeperingen/commissies. Meestal is dat best aardig te eten (alhoewel daar wel discussie over mogelijk is), maar soms gaat het ook mis toen een paar prutsers vorige week de pasta te lang hadden gekookt. Dan krijg je een soort rubberen massa die echt niet te vreten is.
Er is altijd genoeg, zoniet dan wordt er meer gemaakt, en de hygiëne, ach daar bouw je weerstand van op.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:41 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand/best aardig te aardig te eten m'n reet: De maaltijd van vorige week was genoeg om het hele michelinconcern over te laten schakelen op biorubber. En dan is dit de subtiele versie van commentaar t.o.v mijn huisgenoot die die avond gekookt had,
Sjaars hebben begeleiding nodig bij het koken, zo niet krijg je troep. Aangezien ons bestuur meeleest en zelfs reageert: regel dat!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | 003 : LHSA1x Amstel sl. Arnold, Johan bo. Ergometer co. E. Evers Okeanos sl. Kromdijk, Peter bo. n.n co. Jonkman Triton sl. Bus, Marten bo. Ergometer |
Heb anders vorig jaar ook een keer heel smerige burgers op bij Skoll, toen stonden er ook vrouwen achter dat ding. zal denk ik met de H4K of Head zijn geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer, zet geen vrouwen achter de barbecue maar in de keuken voor de afwas.
Dat zal dit jaar niet gebeuren want ik ga over het eten tijdens de H&Hquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:32 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Heb anders vorig jaar ook een keer heel smerige burgers op bij Skoll, toen stonden er ook vrouwen achter dat ding. zal denk ik met de H4K of Head zijn geweest.
Mooie accomodatie! Daar kunnen ze hier in Groningen wel een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:25 schreef AHappelstroop het volgende:
JW je was op teevee!
http://www.rtl.nl/compone(...)rman_Helpt_s1_a6.xml (ongeveer na 13minuten)
haha, unluckyquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef Sjobber het volgende:
Volgens mij is het op Phocas meestal goed te eten. Maar daar zijn doorgaans niet meer dan 30 man aanwezig geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |