Pics?quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef De_Brok het volgende:
@ Dark_A : heb jullie helaas niet meer zien rammen, meestal vielen jullie trainingen niet samen met die van ons. Ben je al fan van onze EJD?
Zonder die rare Phocas pakjes zagen een aantal er best aardig uitquote:foto Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef De_Brok het volgende:
@ Dark_A : heb jullie helaas niet meer zien rammen, meestal vielen jullie trainingen niet samen met die van ons. Ben je al fan van onze EJD?
Vrouwen zijn niet knap als ze roeien. Bekijk ze liever op de kantquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef De_Brok het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-73300.html
En we hebben nog een negende roeister, die mag je op de Varsity zelf gaan spotten
En zouden ze het erg koud hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zonder die rare Phocas pakjes zagen een aantal er best aardig uit
haha, daarom houd ik me daar bewust niet mee bezig. ik zie ze wel verschijnenquote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Trouwens enorm leuk om discussies mee te krijgen over dames ploegen die trainingstijden proberen af te spreken
quote:
Idd, zelfs ik niet.quote:
Misschien een keer een fok bitterballen borrel op Willem III houden.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet geïntegreerd in Amsterdam
Goed plan maar dan wel met patat erbij.quote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef jw3 het volgende:
[..]
Misschien een keer een fok bitterballen borrel op Willem III houden.
Wat is patat? Ik hoor dat steeds maar ik weet nog steeds niet wat het is...quote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan maar dan wel met patat erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop