Ik kom niet uit Kenia maar loop hier ook nog steeds te klunen op die stoepijsbaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Meer donkere wintersporters? Misschien werpt 'Kluners uit Kenia' op den duur zn vruchten af
quote:Wel jammer dat als die piraten een walvis weten te redden dat er dan nog een redelijke kans bestaat dat die walvis zelfmoord pleegt op een strandje.
En laten we het ook eens over de vervuiling hebben zoals hier in dit topic :
Olietapijt bedreigt Australische kust
(lekt dat nog steeds ?)
Dat brengt meer schade aan dan die paar harpoenen. ( of is het eigenlijk al een verloren zaak en kunnen we net zo goed de walvissen alvast afschrijven met dank aan de Jappen , Vikingen en Icesavers ?)
Als je met je cursor op je post gaat staan in dat venster, kun je hem met Ctrl c en dan Ctrl v meenemen naar een nieuw topic, maar dat weet je waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
Laten we het eens hebben over die maffe 301 posts en het dan vervolgens automatisch op slot gooien van een topic.
Wie heeft dat verzonnen , het is me al een paar keer gebeurd dat ik een post zit neer te pennen die ik dan niet meer kan plaatsen en waar ook geen vervolg op komt , dat noem ik dus zinloze tijdverspilling.
[..]
Het zout is op, mn beste kitoa.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Kenia maar loop hier ook nog steeds te klunen op die stoepijsbaan, gaat die gemeente daar nog iets aan doen of moeten de ouderen maar tot half maart binnenblijven ?
(nu zie ik ook maar weinig mensen meer met gripijzertjes onder hun schoenen rondlopen , is dat uit de mode ?)
Noorse sokken over je schoenen. Dat hoorde ik vorige week als tip op de radio.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zout is op, mn beste kitoa.
Gripijzertjes? Zoals Friese doorlopers zegmaar?
Dat voorkomt valpartijen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Noorse sokken over je schoenen. Dat hoorde ik vorige week als tip op de radio.
Apart. Niet dat ik van plan ben de rest van de week Noorse sokken om mn schoenen te dragen, maar toch.quote:
zoiets , als kind droeg ik dan geen sneeuwkettingen voor de gein onder mijn schoenen maar soms wel eens plaatjes ijzer , maakt lekker veel lawaai op niet bevroren stukken weg of winkel. Oorspronkelijk waren die ook voor ijs bedoeld meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Het zout geld is zogenaamd op voor het voetvolk , mn beste kitoa.
Gripijzertjes? Zoals Friese doorlopers zegmaar?
http://www.kampeerzaken.n(...)tislip-schoen-041207quote:Nog even en we hebben weer met gladheid te kampen. Een handige oplossing om uw schoenen bij ijzel voldoende grip te geven is de Turtles Pro, een soort van antislipketting. De Turtles Pro is voorzien van een ijzeren plaat met punten onder de zool waardoor u veilig over bevroren oppervlakten zoals ijzel en hard bevroren sneeuw kunt lopen. De Turtles Pro, die verkrijgbaar is bij oa. Zwerfkei in Woerden, zou voor nagenoeg iedere schoen geschikt moeten zijn en is eenvoudig aan te brengen.
post 1 is de op , die telt niet mee heb ik eens gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
Als je met je cursor op je post gaat staan in dat venster, kun je hem met Ctrl c en dan Ctrl v meenemen naar een nieuw topic, maar dat weet je waarschijnlijk wel.
Ik vind het wel fijn dat topics niet eindeloos zijn, alleen die 301 en niet gewoon 300 begrijp ik ook niet
Alarm Alarm. Chaos, paniek, anarchie! Het wordt het weekendje wel. M'n hoofdredacteur is er zelfs panisch van geworden. Iedereen moet stand-by staan komend weekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Winterstorm Daisy... waarom zon lieve naam voor zon storm?![]()
Vraag me af wat wij d'r hier van mee krijgen... klein beetje.. of loopt het dit weekend dan straks echt in de soep
Ah, dat van die OP zou natuurlijk wel kunnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:02 schreef kitao het volgende:
[..]
post 1 is de op , die telt niet mee heb ik eens gehoord.
en een topic zal niet gauw eindeloos zijn , nieuws blijft niet altijd nieuws , ik zou willen voorstellen om pas een slotje op een topic te gooien als er minimaal een tijdje niet is gepost , nu worden er ook sloten gehangen terwijl er zeg maar 5 minuten geleden nog gepost is.
Bij een SC weet je zeker dat er een vervolg komt , maar bij de door mij aangehaalde en vergelijkbare topics is dat nog maar de vraag.
En ja , ik zou natuurlijk ook zelf een vervolg kunnen openen , maar ik zag dit topic pas bij post 210 of zoiets , heb ook niet teruggelezen dus dan voel ik me daar niet zo toe gemachtigd.
Volgens het artikel waarnaar je de link postte kan het hier flink vervelend worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me af wat wij d'r hier van mee krijgen... klein beetje.. of loopt het dit weekend dan straks echt in de soep
Krijgen we storm? Sneeuwstorm?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Frutsel het volgende:
Nou, dat wordt dan lekker met gluwein op de bank naar buiten kijken naar de dwarrelende sneeuwvlokkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef kitao het volgende:
[..]
De TT staat niet voor niks met Gluhwein vermeld...
Hee wat raar, ik had er een geopend omdat Koos weg was. Die is helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef kitao het volgende:
[..]
De TT staat niet voor niks met Gluhwein vermeld...
Baas boven baasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee wat raar, ik had er een geopend omdat Koos weg was. Die is helemaal verdwenen.
Kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd om een topic zonder uitleg weg te halen.
Onzeker wat er precies komt... zeker is wel dat Italie, Oostenrijk, delen van Frankrijk, Belgie en Duitsland massa's sneeuw krijgen. Engeland vermoedelijk ook. Afwachten wat wij krijgen.quote:
Ik heb goddomme gelijk weer zin om op wintersport te gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Onzeker wat er precies komt... zeker is wel dat Italie, Oostenrijk, delen van Frankrijk, Belgie en Duitsland massa's sneeuw krijgen. Engeland vermoedelijk ook. Afwachten wat wij krijgen.
Misschien wel een 'polar low'
Je kunt nu wintersport hier doen, hoef je geen dure reis te boekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb goddomme gelijk weer zin om op wintersport te gaan
Naar beneden glijden op de zandverstuiving. Haalt het toch net niet bij echte bergenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt nu wintersport hier doen, hoef je geen dure reis te boeken
Je kunt ook langlaufen op de stoepen hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar beneden glijden op de zandverstuiving. Haalt het toch net niet bij echte bergen
Langlaufen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook langlaufen op de stoepen hoor.
Klopt, het is pas echt stoer als je over deze stoepen in je reguliere tempo probeert te lopen.quote:
Dan heb je inderdaad behoorlijk lef. Ik bewandel tegenwoordig de straten als een idioot. Maar als het aan mij ligt barst de storm morgen los!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, het is pas echt stoer als je over deze stoepen in je reguliere tempo probeert te lopen.
Oh jij ook? Ben blij dat te horenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad behoorlijk lef. Ik bewandel tegenwoordig de straten als een idioot. Maar als het aan mij ligt barst de storm morgen los!
Aan de ene kant bevallen die winterse omstandigheden mij enorm goed. Vorig week was ook genieten. Toen we de kroeg ingingen lag er nog geen vlokje sneeuw. Toen ik eenmaal naar huis ging lag er 15 cm. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jij ook? Ben blij dat te horenIk ben al vele malen bijna onderuit gegaan.
Als het na morgen dan ook maar echt ophoudt. Voorzover ik begreep vriest het volgende week alleen nog. Probleem is dus wel dat die sneeuw daardoor blijft liggen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Langlaufen is cool, zeker als je niet kan skieen
Gewoon kunnen lopen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan de ene kant bevallen die winterse omstandigheden mij enorm goed. Vorig week was ook genieten. Toen we de kroeg ingingen lag er nog geen vlokje sneeuw. Toen ik eenmaal naar huis ging lag er 15 cm. Wat wil je nog meer?
Kortlaufen is zeker niet uitgevonden? Anders zou ik daar misschien nog wel liefhebber van kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Langlaufen is cool, zeker als je niet kan skieen
Is Nordic Walking niets voor jou. Of ben je daar nog te jong voorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kortlaufen is zeker niet uitgevonden? Anders zou ik daar misschien nog wel liefhebber van kunnen worden.
Langsaufen kan ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kortlaufen is zeker niet uitgevonden? Anders zou ik daar misschien nog wel liefhebber van kunnen worden.
Dat ligt mij ook beterquote:
Ik zie ze hier wel eens over de boulevard marcheren, maar het komt mij nogal onzinnig voor om met twee stokken te lopen als je gewoon goed ter been bent. Dat die Noren dat nodig hebben vanwege de sneeuw wil ik geloven, maar om bij temperaturen boven de 30 graden over een goed verhard wegdek te lopen zwaaien vind ik gestoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Is Nordic Walking niets voor jou. Of ben je daar nog te jong voor
Ik denk dat dat ook mijn eerste keus zou zijn. En dan niet zoals Koos uren later ontdekken dat je cafe ingesneeuwd is, maar gewoon lekker op een terrasje in de zon. Is het al een officiele winterdiscipline bij de komende spelen?quote:
Dat wel. Maar het was wel een avontuurquote:
Ja kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was wel een avontuur
Tip: gewoon naar buiten kijken. Die Krol maakt zich er weel makkelijk vanaf. Zet de radio aan en ik vertel hoe het er buiten uitziet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen
Erwin Krol zegt nog maar eens op de radio dat het 'ijs- en ijs- en ijskoud' wordt. En we moeten zodra we opstaan de radio aanzetten om te horen hoe het weer ervoor staat.
Ach weer een hoop paniek om niksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen
Erwin Krol zegt nog maar eens op de radio dat het 'ijs- en ijs- en ijskoud' wordt. En we moeten zodra we opstaan de radio aanzetten om te horen hoe het weer ervoor staat.
Precies. Net als Al Gore Goebbels.quote:
Ooh, een nazi-vergelijking!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Net als Al Gore Goebbels.
Propaganda, angstzaaien en woordelijke terreur waren het krachtigste wapen van de nazi's.quote:
Ja nazivergelijkingen gaan maken slaat in deze nergens opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Net als Al Gore Goebbels.
Het gaat niet om de persoon, maar om de methodes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja nazivergelijkingen gaan maken slaat in deze nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om de persoon, maar om de methodes.![]()
Niet elke nazivergelijking is een nazivergelijking.*Het slaat nog steeds nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je roept elke keer heel hard lekker foute dingen maar echt wat toevoegen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Helaas wel. Maar kom bij jou niet aan De Grote Linksche Wereldverbeteraar. In dat opzicht lijk je precies een PVV-volgeling.quote:
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. En de jouwe is mij wat dat betreft toch wat minder waard.quote:Je roept elke keer heel hard lekker foute dingen maar echt wat toevoegen
Ook dit slaat wederom nergens opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar kom bij jou niet aan De Grote Linksche Wereldverbeteraar. In dat opzicht lijk je precies een PVV-volgeling.![]()
[..]
Goh de mening van iemand die nadenkt is voor jou weinig waard. Heel apartquote:Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. En de jouwe is mij wat dat betreft toch wat minder waard.
Dat heb ik met pizza's.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef du_ke het volgende:
Vind het vooral goedkoop, onzinnig en onsmakelijk.
Op z'n Cruijffiaans wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Het is wel een nazivergelijking. Het staat er immers gewoon.
Vind ik niet.quote:Nazi-vergelijkingen zijn zelden interessant of nuttig. Meestal worden ze gemaakt om stoer over te komen of zijn ze een zwaktebod.
Ik schrijf toch 'zelden'?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffiaans wel.![]()
[..]
Vind ik niet.
Maar ik begrijp dat je je actief gaat inzetten om topics met "Wilders is de nieuwe Hitler" en "De PVV vertoont grote overeenkomsten met de NSB" gesloten te krijgen?
Ben blij dat je m'n vergelijking waardeert.quote:
Sterker nog, ik schreef voornamelijk 'zelden' omdat de vergelijking met de PVV/Wilders vooral bespreekbaar moet blijven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben blij dat je m'n vergelijking waardeert.![]()
Die topics over Wilders/PVV vind ik trouwens ook interessant. Parallelen zijn zeker te trekken en Godwin is een stok voor mensen die niet bereid zijn breder te kijken en de discussie niet aandurven.
Een inhoudelijke vergelijking met nazi's en hun gedachtegoed of uitwerking is niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Sterker nog, ik schreef voornamelijk 'zelden' omdat de vergelijking met de PVV/Wilders vooral bespreekbaar moet blijven.
In het algemeen echter vind ik het echter maar een dooddoener waar verder niet op valt te reageren. Als je mensen van deze tijd met wie je het misschien niet eens bent maar van wie zonneklaar is dat ze geen duistere bedoelingen hebben met nazi's gaat vergelijken, kan de tegenpartij nog weinig anders doen dan zijn afkeuring uitspreken. Dan heb je misschien voor jezelf wel gescoord, maar geen discussie gevoerd.
Even terug had jouw Al Goebbels Gore echter precies het effect dat ik beschreef.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een inhoudelijke vergelijking met nazi's en hun gedachtegoed of uitwerking is niks mis mee.
Boeken als Brave New World, 1984 en Animal Farm zijn er niet voor niets. Meesterlijke films als V for Vendetta evenmin.
Jij hebt een flirt met El_Matador dus jij zult alles uit de kast halen om zijn wijze van reageren te verdedigenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef voyeur het volgende:
Als ik de Albert Speer´s architectuur vergelijk met die van Carel Weeber is dat toch ook geen nazi-vergelijking, maar een parallel tussen megalomane (en heel slechte) architecten.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug had jouw Al Goebbels Gore echter precies het effect dat ik beschreef.
Ik heb het over het effect op het gesprek dat er werd gevoerd. Er volgde nog slechts een afkeuring van de andere partij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik zie het meer in de lijn van de boeken en films die ik noemde.
Nog een aanrader: State of Fear - Michael Crichton.
Waarom denken in "flirten" en "verdedigen"...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt een flirt met El_Matador dus jij zult alles uit de kast halen om zijn wijze van reageren te verdedigen
Maar beleid van de PVV mag je wel vergelijken?quote:Verder vind ik het vergelijken van architecten en het vergelijken van beleid en de praktijk daarvan wezenlijk verschillend.
Pardon? Ik ben het vrijwel nooit met hem eens en ken hem verder ook niet. Goebbel is een tekstvoorbeeld van een staats propagandist die je in elk boek over het onderwerp zult aantreffen. Ik heb nog wel eens een tijdje massacommunicatie gevolgd en reken maar dat hij en Leni Riefenstahl daar gewoon behandeld worden. Niet te spastisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt een flirt met El_Matador dus jij zult alles uit de kast halen om zijn wijze van reageren te verdedigen
Verder vind ik het vergelijken van architecten en het vergelijken van beleid en de praktijk daarvan wezenlijk verschillend.
Een partij die het heeft over het deporteren van miljoenen uit Europa doet terecht velen denken aan de Jodenvervolging. Mensen kunnen het daarover hebben en eventueel alsnog tot de conclusie komen dat de vergelijking niet te maken is, maar dit is juist een van de weinige uitzonderingen waarbij de gedachte zich opdringt. Legitiem dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom denken in "flirten" en "verdedigen"...Je kan het soms eens zijn met mensen met wie je het anders oneens ben. Of een punt herkennen en het er niet mee eens zijn. Vereist iets meer inzicht, maar jij was toch juist dol op dieper dan "effecten van nazivergelijkingen"?
![]()
[..]
Maar beleid van de PVV mag je wel vergelijken?
Hypocrietje.
Niet te spastisch... Maar dat is juist wat je krijgt na een nazivergelijking. Wat is er nog over van de lichtvoetige gesprekken die hiervoor liepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben het vrijwel nooit met hem eens en ken hem verder ook niet. Goebbel is een tekstvoorbeeld van een staats propagandist die je in elk boek over het onderwerp zult aantreffen. Ik heb nog wel eens een tijdje massacommunicatie gevolgd en reken maar dat hij en Leni Riefenstahl daar gewoon behandeld worden. Niet te spastisch.
JIJ VINDT het legitiem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Een partij die het heeft over het deporteren van miljoenen uit Europa doet terecht velen denken aan de Jodenvervolging. Mensen kunnen het daarover hebben en eventueel alsnog tot de conclusie komen dat de vergelijking niet te maken is, maar dit is juist een van de weinige uitzonderingen waarbij de gedachte zich opdringt. Legitiem dus.
Ja, jij vindt het legitiem zoals je ook onlangs stelde dat je discussies graag snoeihard voert. Ik vind het overdreven en een topic killer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JIJ VINDT het legitiem.
Ik vind het legitiem om naast de PVV ook de PvdA en de hele klimaathoaxing onder bezielende leiding van Al Gore te vergelijken met afschrikwekkende facetten van het complete naziverhaal.
Niet elke nazivergelijking is een nazivergelijking.
Het vergelijken van een legale politieke partij in Nederland met een fout regime en zijn ideeen is anders ook snoeihard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het legitiem zoals je ook onlangs stelde dat je discussies graag snoeihard voert. Ik vind het overdreven en een topic killer.
Ik heb al uitgelegd waarom ik het in dat specifieke geval legitiem vind. Kennelijk vind je mijn uitleg onacceptabel maar dat weet ik niet want inhoudelijk ben je er niet op ingegaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vergelijken van een legale politieke partij in Nederland met een fout regime en zijn ideeen is anders ook snoeihard.
Je doet er dus zelf aan mee. Geeft niet, maar geef dat dan ook toe.
En dat ben ik nu wel je eens, maar daar moet je voor bij Yvonne zijn. Slowchat moet over niks gaan, anders konden we net zo goed in een echt topic elkaar aftroeven. Hier drinken we gluhwein en plannen excursies naar Hitlers geboortehuis (oeps ...) Anyway de bedoeling van dit topic is toch dat we ontdekken dat we niet allemaal de lamlullen zijn zoals we ons voordoen op het forumquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het legitiem zoals je ook onlangs stelde dat je discussies graag snoeihard voert. Ik vind het overdreven en een topic killer.
Het legitimiteitsgedeelte van jouw kant vond ik niet overtuigend nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al uitgelegd waarom ik het in dat specifieke geval legitiem vind. Kennelijk vind je mijn uitleg onacceptabel maar dat weet ik niet want inhoudelijk ben je er niet op ingegaan.
True.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat ben ik nu wel je eens, maar daar moet je voor bij Yvonne zijn. Slowchat moet over niks gaan, anders konden we net zo goed in een echt topic elkaar aftroeven. Hier drinken we gluhwein en plannen excursies naar Hitlers geboortehuis (oeps ...) Anyway de bedoeling van dit topic is toch dat we ontdekken dat we niet allemaal de lamlullen zijn zoals we ons voordoen op het forum
Dat laatste is jouw doel, en dat bedoelde ik ook met de flirt met El_Matador: jij wilt hem graag omarmen ook al verschillen jullie standpunten en insteek meestal wezenlijk. Ikzelf blijf gewoon zeggen dat het allemaal mijn stijl niet is en dat ik snoeiharde posts niets vind bijdragen aan een discussie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat ben ik nu wel je eens, maar daar moet je voor bij Yvonne zijn. Slowchat moet over niks gaan, anders konden we net zo goed in een echt topic elkaar aftroeven. Hier drinken we gluhwein en plannen excursies naar Hitlers geboortehuis (oeps ...) Anyway de bedoeling van dit topic is toch dat we ontdekken dat we niet allemaal de lamlullen zijn zoals we ons voordoen op het forum
Waarom denk jij zo in "omarmen"?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw doel, en dat bedoelde ik ook met de flirt met El_Matador: jij wilt hem graag omarmen ook al verschillen jullie standpunten en insteek meestal wezenlijk. Ikzelf blijf gewoon zeggen dat het allemaal mijn stijl niet is en dat ik snoeiharde posts niets vind bijdragen aan een discussie.
Het gaat ook niet alleen over de SC hoor. Ik vind snoeiharde posts, waaronder nazivergelijkingen ook vallen, gewoon geen goed discussiemiddel.
Dat is omdat ik er vanzelfsprekend vanuit ga dat je de ander normaal blijft behandelen. Heeft dus niets met zwart-wit te makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom denk jij zo in "omarmen"?![]()
Alsof je als linkse krant alleen maar negatief over de PVV zou kunnen berichten. Alsof de SP de VVD niet mag complimenteren met een sterk verhaal.
Wat is dat voor zwart-wit denken?
Als je maar bier drinktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel. Ik moet ook niet de samenkomst van mannenbroeders verstoren.
Kijk, dat snap ik ook al niet. Ik moet echt eens leren wanneer ik mijn waffel moet houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lusten en drinken zijn twee verschillende dingen
Laten we Disana maar geloven , haar bloemetje in de Atavar is wel enigzins overtuigend , dalijk wordt ze nog boos...quote:
Ik ben vannacht de hele nacht in een fabriek dus ik zie het vanzelf , geen Grolsch nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
En nu maar afwachten of het morgen echt zo erg wordt als Erwin Krol voorspelt.
Nachtdienst? Maar dan moet je dus volgens Krol in een sneeuwstorm naar huis. Wel lekker natuurlijk om daarna je warme bed in te duiken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben vannacht de hele nacht in een fabriek dus ik zie het vanzelf , geen Grolsch nodig.
Dat het koud is / wordt mag wel duidelijk zijn , daar heb je geen weerhaan voor nodig
Krol kan veel vertellen , Blizzard of niet , maar ik krijg er echt geen ijsvrij voor , je wordt gewoon verwacht net als altijd je leven op het spel te zetten op de auto-eisbahn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Nachtdienst? Maar dan moet je dus volgens Krol in een sneeuwstorm naar huis. Wel lekker natuurlijk om daarna je warme bed in te duiken.
Goed dat je winterbanden hebt. En als de sneeuw net is gevallen is het tenminste nog redelijk berijdbaar. Ik heb geen idee hoe laat die storm hier arriveert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Krol kan veel vertellen , Blizzard of niet , maar ik krijg er echt geen ijsvrij voor , je wordt gewoon verwacht net als altijd je leven op het spel te zetten op de auto-eisbahn.
Hoewel de snelweg die ik moet begaan , ook een 14 dagen geleden met al die sneeuw best wel meeviel , maar in de wijk is het andere koek en zopie.
Gelukkig heb ik winterbanden.
Ik zie het voor me, alle gangen van de metro behangen met bodyscans.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef voyeur het volgende:
Het vaderland zoals we het kennen eindigt maandagavond al.
-Tot de avondspits van maandag is er zout´´kopt de VK.
En sprekend over naaktpiks. Frankrijk heeft het slim aangepakt en in plaats van die dure bodyscanners het volgende besloten aldus diezelfde Volkskrant:
´Ook Frankrijk gaat bodyscans plaatsen´ Ik hoop dat ze een beetje mooie ophangen; misschien een scan van de vrouw van Sarkozy?
En er dan een prijsvraag aan verbinden. Van wie is deze naaktpikscanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef voyeur het volgende:
Het vaderland zoals we het kennen eindigt maandagavond al.
-Tot de avondspits van maandag is er zout´´kopt de VK.
En sprekend over naaktpiks. Frankrijk heeft het slim aangepakt en in plaats van die dure bodyscanners het volgende besloten aldus diezelfde Volkskrant:
´Ook Frankrijk gaat bodyscans plaatsen´ Ik hoop dat ze een beetje mooie ophangen; misschien een scan van de vrouw van Sarkozy?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef kitao het volgende:
even checken en scannen of de accu het nog doet.....tot morgen , hoop ik
Als we niets meer van je horen Rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef kitao het volgende:
even checken en scannen of de accu het nog doet.....tot morgen , hoop ik
ochtendrapport:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef Disana het volgende:
Goed dat je winterbanden hebt. En als de sneeuw net is gevallen is het tenminste nog redelijk berijdbaar. Ik heb geen idee hoe laat die storm hier arriveert.
geen idee , ik kijk bijna nooit naar het weerbericht , zoals ik zei maakt het voor mij meestal geen verschil want weer of geen weer ik zal toch de weg op moeten gaan. En een plezierrijder ben ik al helemaal niet dus meestal heb ik geen geplande dagen om ver van huis te gaan rijden.quote:
zo hé , zelfs een blizzard in spanje ?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:43 schreef voyeur het volgende:
Je moest toch naar de radio luisteren en juist niet naar buiten kijken. Anders is de man brodeloos. Dit ziet er toch niet echt lekker uit:
[ afbeelding ]
Nee, ik haal dit gewoon van de Volkskrant af. Hier loopt iedereen te piepen over de kou (ja wij ook) want de zon schijnt wel, maar het is acht (ja 8) gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:09 schreef kitao het volgende:
[..]
zo hé , zelfs een blizzard in spanje ?!
prima temperatuurtje om negen uur s'ochtends toch ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:18 schreef voyeur het volgende:
Nee, ik haal dit gewoon van de Volkskrant af. Hier loopt iedereen te piepen over de kou (ja wij ook) want de zon schijnt wel, maar het is acht (ja 8) graden
Nou gisteren bleef het freezing cold hier en werd het niet boven de 12 graden. Heel Spanje zit dan in de bodywarmer, sjaal en megadikke handschoenen te klapperen. Gewenning he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:23 schreef kitao het volgende:
[..]
prima temperatuurtje om negen uur s'ochtends toch ?
vanmiddag zal het wel 18 zijn en dat is mijn favo temp.
watjes zijn het die spanjolen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:33 schreef voyeur het volgende:
Nou gisteren bleef het freezing cold hier en werd het niet boven de 12 graden. Heel Spanje zit dan in de bodywarmer, sjaal en megadikke handschoenen te klapperen. Gewenning he.
Ik begreep ook pas tijdens Pauw en Wittemaan waar ze een weervrouw hadden, dat het vanuit het zuiden optrekt en dat het pas aan het eind van de ochtend bij Amsterdam zou zijn. Dus krijg ik het hier in Groningen nog later, en inderdaad, niets aan de hand hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ochtendrapport:
010 - gebied erg koud maar volgens mij droge lucht , niet eens hoeven te krabben en geen neerslag te zien , straten ook ijsvrij.
Ik zou toch zweren dat ik vannacht een noorderwind voelde , maar olé , die zal dan wel 180 graden gedraaid zijn....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep ook pas tijdens Pauw en Wittemaan waar ze een weervrouw hadden, dat het vanuit het zuiden optrekt en dat het pas aan het eind van de ochtend bij Amsterdam zou zijn. Dus krijg ik het hier in Groningen nog later, en inderdaad, niets aan de hand hier.
Goedemorgen allemaal.
Het zou een noordoostenwind zijn, dus dat kan wel kloppen. Hier waait het wel iets meer maar om nou te zeggen dat je er helemaal van vernikkelt, nee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik vannacht een noorderwind voelde , maar olé , die zal dan wel 180 graden gedraaid zijn....
dus die sneeuwbuien gaan tegen de wind in ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:49 schreef Disana het volgende:
Het zou een noordoostenwind zijn, dus dat kan wel kloppen. Hier waait het wel iets meer maar om nou te zeggen dat je er helemaal van vernikkelt, nee.
Nou ja, dat is wat ik van die weervrouw begreep: sneeuw vanuit het zuidoosten, wind vanuit het noordoosten. Hoe dat er logischerwijs uitziet weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:52 schreef kitao het volgende:
[..]
dus die sneeuwbuien gaan tegen de wind in ?
lijkt mij logischerwijs onmogelijk tenzij die sneeuwbuien zich ergens in de stratosfeer bewegen met een tegengestelde windrichting.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:56 schreef Disana het volgende:
Nou ja, dat is wat ik van die weervrouw begreep: sneeuw vanuit het zuidoosten, wind vanuit het noordoosten. Hoe dat er logischerwijs uitziet weet ik ook niet.
Maar in elk geval is er hier van noodweer nog geen sprake en bij jou kennelijk ook niet.
Ik heb er ook geen verstand van, ik denk dat we in het subforum De Elementen moeten zijn als we het echt willen weten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:07 schreef kitao het volgende:
[..]
lijkt mij logischerwijs onmogelijk tenzij die sneeuwbuien zich ergens in de stratosfeer bewegen met een tegengestelde windrichting.
nu is mijn aardrijkskundeopleiding erg beperkt geweest , desondanks vind ik het een vreemd verhaal.
en hier hangt nu wel een dreigende grijze lucht , kan best nog wel iets uit vallen.
geen vliegtuig van zestienhoven hoop ik
ik heb hier een kachel , ik zit hier al prima in mijn element hoor dus laat die bui maar uit de vier elementen windrichtingen komen , ik zit er niet mee zolang het gas maar uit de leiding komt...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:11 schreef Disana het volgende:
Ik heb er ook geen verstand van, ik denk dat we in het subforum De Elementen moeten zijn als we het echt willen weten.
Mijn vriend, die naast mij woont, moet het zonder doen. Ergens vannacht heeft zijn HR-ketel het begeven. De energiewacht kon alleen maar vertellen dat ze vandaag nog langs zouden komen, zo druk hebben ze het.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb hier een kachel , ik zit hier al prima in mijn element hoor dus laat die bui maar uit de vier elementen windrichtingen komen , ik zit er niet mee zolang het gas maar uit de leiding komt...
hij weet tenminste bij wie hij nu kan aankloppen.....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Mijn vriend, die naast mij woont, moet het zonder doen. Ergens vannacht heeft zijn HR-ketel het begeven. De energiewacht kon alleen maar vertellen dat ze vandaag nog langs zouden komen, zo druk hebben ze het.
Het is al gefixt, er was een zekering gesprongen. Nog geen twee uur wachten, goede servicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:06 schreef kitao het volgende:
[..]
hij weet tenminste bij wie hij nu kan aankloppen.....
heb je anders geen elektrisch kacheltje voor hem ?
was je vriend vergeten in de stoppenkast te kijken ?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:44 schreef Disana het volgende:
Het is al gefixt, er was een zekering gesprongen. Nog geen twee uur wachten, goede service
Het was in de ketel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:49 schreef kitao het volgende:
[..]
was je vriend vergeten in de stoppenkast te kijken ?!
da's nie slim
wie zet er nu een zekering in de ketel ?quote:
Wat zeur je zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:52 schreef kitao het volgende:
[..]
wie zet er nu een zekering in de ketel ?
onnavolgbare verhalen heb jij vandaag Disana....
bij het woord ketel denk ik aan verbrandingsketel of stoomketel of kessel toen de moffen werden omsingeld door de russen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:54 schreef Disana het volgende:
Wat zeur je zegDe hoogrendementsketel heeft zekeringen. Daarvan was er een kapot. Wat is daar moeilijk te begrijpen aan.
Maar ik had toch al gezegd dat het een HR ketel is. Bovendien weet een leek niet wat er aan de hand is als een ketel helemaal niets meer doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef kitao het volgende:
[..]
bij het woord ketel denk ik aan verbrandingsketel of stoomketel of kessel toen de moffen werden omsingeld door de russen.
in alledrie de gevallen lijkt het me een ongeschikte plaats om in zo'n ketel een plastic zekeringetje te plaatsen.
bovendien heb ik wel eens bij iemand thuis zelf een cv-zekering gereset ; daar is meestal geen monteur voor nodig
Hoog Rendement , zo kun je een fluitketel ook noemen van het juiste materiaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
Maar ik had toch al gezegd dat het een HR ketel is. Bovendien weet een leek niet wat er aan de hand is als een ketel helemaal niets meer doet.
Ah, maar we hebben een abonnement op de servicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoog Rendement , zo kun je een fluitketel ook noemen van het juiste materiaal.
maar goed , ik hoop dat je vriend mooi over de schouder van de duurbetaalde monteur heeft meegekeken en de volgende keer zelf weet hoe hij die zekeringsschakelaar terug kan wippen in de goede stand , scheelt allicht ¤40,- voorrijkosten
zometeen m'n mandje in onder de dekens met oordoppen en ik hoor dat gegier over de luifel toch niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, maar we hebben een abonnement op de service
Ik begin het trouwens wel wat kouder te krijgen binnen, het waait nu buiten ook wat harder.
Oh ja, jij hebt gewerkt. Ik hoop dat je lekker slaaptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef kitao het volgende:
[..]
zometeen m'n mandje in onder de dekens met oordoppen en ik hoor dat gegier over de luifel toch niet meer
thnxquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
Oh ja, jij hebt gewerkt. Ik hoop dat je lekker slaapt
Nog een kwartier de tijd om te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef voyeur het volgende:
Hoe dom kan een burgemeester zijn
Ja, ik weet dat het een erg lang document is, maar jezus wat is die van Leers naief.
ben net wakker maar moet vannacht de deur uit , vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
Slaap lekker Kitao!
Zit een oud nummer te luisteren. Echt zo'n tekst van Hot Chocolate
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:31 schreef tho_Omas het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in het noorden des lands woon.
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoor
We wonen in Nederland als je dan iets niet mag geloven is het nieuws over het weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef du_ke het volgende:
En dat ga ik zo buiten proberen te bekijken. Als jullie morgen niks van me horen ben ik ingevroren
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkom.
Werd vanmiddag op de fiets wel aangevallen door een rondvliegende kerstboom.
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik lig weer gaar in bed met mijn laptop.
Met een lekkere (home made) coctail(s) achter mijn kiezen..Spirytus Rektyfikowany 7-up Een zak mandarijnen
Alles in een blender en genieten maar.
nEUHquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aanquote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.
Welterusten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aan
Alvast welterusten
goeiemorgen Disana ,quote:Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Disana het volgende:
Jakkes bah. Ik sta op, kijk naar buiten, en zie dat er zeker 5 centimeter sneeuw is gevallen. Bovenop de sneeuw die er nog lag. Komen we nou nooit van die gladheid af? En het waait hier ook maar niet zo hard dat je nou meteen doodvriest.
Goedemorgen![]()
Ja echt he? Wij zitten nu pas in dat rampgebied dat ze voor gisteren al voorspelden, en ik geloof dat sommigen er zelfs helemaal geen last van hebben gehad.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:00 schreef kitao het volgende:
[..]
goeiemorgen Disana ,
NL is een klein landje maar af en toe krijg ik het idee alsof het over twee continenten is verdeeld qua neerslag.
Oh, Groningen. En jij omgeving Rotterdam dus, dat is blijkbaar een heel verschil. Gisteren hadden we vrijwel nergens last van behalve van een iets hardere wind.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:08 schreef kitao het volgende:
en welke provincie is " hier " , als ik vragen mag ?
In Rotterdam zelf om precies te zijn met een zgn zeeklimaat , maar Groningen , de provincie althans , ligt ook aan zee en is hoeveel kilometer noordelijker , ongeveer 100 ? Maar naar wat ik hoor , ook van iemand uit Den Helder lijkt het een beetje op poolcirkelomstandigheden daar en dat verbaast me wel eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:09 schreef Disana het volgende:
Oh, Groningen. En jij omgeving Rotterdam dus, dat is blijkbaar een heel verschil. Gisteren hadden we vrijwel nergens last van behalve van een iets hardere wind.
Duke weet altijd het laatste nieuws over neo-nazi's in Groningen en ik meen dat hij het ook in dit topic heeft vermeld in Groningen te wonen......dus jullie zijn burenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Zit du_ke dan ook in Groningen? Hij is wel erg stil, ondergesneeuwd?
Die rode tekst krijg je door / plus me te tikken en daarachter je tekst.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Ik weet dat er hier een kluitje neo-nazi's zit, ben de naam van de leider kwijt,
Niet zo op-de-bok-springerig, we hadden het over Groningenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
HIER? Echte neo-nazi's, of de door du_ke![]()
![]()
![]()
zo genoemde ideologische tegenstanders?
Of is dat weer een nazivergelijking die van jou wel mag?
ik noem dit echte neo-fascisten :quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
![]()
HIER? Echte neo-nazi's, of de door du_ke![]()
![]()
![]()
zo genoemde ideologische tegenstanders?
Of is dat weer een nazivergelijking die van jou wel mag?
Extreem-rechtse bbq'ers moeten naar de McDonald'squote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef kitao het volgende:
Fascisme dient geen kans te krijgen , jong ontspringend onkruid dient meteen ontworteld te worden.
Gelukkig zijn er nog mensen die dat wel begrijpen voordat ze weer een kolossaal monster moeten vernietigen.
Tja, ik dacht dat iedereen wel wist dat we hier neo-nazi's hebben, maar EM schoot weer eens in een knee jerk reactie. Die Eite moet onderhand wel 50 zijn, die is al zo lang actief.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik noem dit echte neo-fascisten :
[..]
Extreem-rechtse bbq'ers moeten naar de McDonald's
het is een kort topic en du_ke staat er ook in ....
Mata is een toffe gozer , die helpt me nog wel aan een scharreltje op singles vermoed ik zo...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
Tja, ik dacht dat iedereen wel wist dat we hier neo-nazi's hebben, maar EM schoot weer eens in een knee jerk reactie. Die Eite moet onderhand wel 50 zijn, die is al zo lang actief.
Dat moet Akkersloot zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Ik weet dat er hier een kluitje neo-nazi's zit, ben de naam van de leider kwijt
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.quote:
Hoi Koos. Nee hoor, ik was pas rond tienen wakker.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zijn jullie vroeg uit de veren op zondag
Ik ging om 6:30 slapen en was om 12:30 weer op.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat je het over het forum had.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.
[ afbeelding ]
Dat noem ik vroeg op de zondagquote:Op zondag 10 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Koos. Nee hoor, ik was pas rond tienen wakker.
Oh, ik zal eens even zoeken.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over het forum had.![]()
als hij zn haar zwart verft en een snorretje kweekt dan is t m precies....quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.
[ afbeelding ]
Dat is het betere werkquote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ging om 6:30 slapen en was om 12:30 weer op.
Hehe, Apres-schaatsen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is het betere werkKwam ook rond die tijd mn nest uitrollen. Weet alleen niet hoe laat ik erin dook. Apres-schaatsen liep een beetje uit de hand.
Nee ik woon in Meppel. Maar had gistermiddag/ avond een borrel in Groningen. En heb er als student gewoond dus ik ken Stad wel een beetjequote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Zit du_ke dan ook in Groningen? Hij is wel erg stil, ondergesneeuwd?
Die rode tekst krijg je door / plus me te tikken en daarachter je tekst.
Bij mij was het 14 uurquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?quote:
Neuh toen vond ik het een mooie tijd om te gaan poepenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, Apres-schaatsen.
Ik heb gewoon lekker geFOKt, gecamd met knuffelmeisje en geWiid. Heerlijk, zo'n chillweekend.
Geen idee. We hebben het woord gisteravond bedachtquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamer
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamerquote:
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamer![]()
Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.quote:Overigens game ik zelf heel graag
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjesquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?Wat dacht je dan van mij?
WoWquote:Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjes![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...![]()
De VVD heeft nu mijn lichte sympathie, maar heb me nooit aan 1 partij vastgelegd. En als er iets een kinderachtig spelletje is, is het wel oliezoeken.
Kinderachtig eenvoudig.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Olie zoeken kinderachtig? Het zijn jouw woorden
Dan heb jij misschien onze sneeuw gekregen, want hier is het een uurtje geleden eindelijk gestopt. Ik heb een mooi paadje gemaakt om het huis.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Is hier nu weer aardig aan het sneeuwen.
Er ligt hier behoorlijk watquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Das dan ook de enige chocola die ik lust![]()
![]()
Riep er iemand.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.
Uhm, Irish-Coffee en Afternoon Delight?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Woon jij in Hongarije? En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar? Of is het ook 'extreem'?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
Pure chocola is toch oneetbaar. Ik heb wel eens een stuk met 90% cacao en dat is vlgs mij echt alleen bruikbaar om mee te koken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Naja, ik lust eigenlijk alleen pure chocola. Zon beetje alles waar chocola in zit lust ik dus niet. Bonbons, Snickers, Bokkepoten, Chocomelk, Toblerone![]()
Enige uitzonderingen op die regel zijn : Gangmakers en Bounty
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, morgen mogen alle loonslaven zich weer een weg door de sneeuw banen.
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegd
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.
Dat wordt klunen morgenochtend.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.
Inderdaad. En ik hoor dat het hier +1 wordt, maar de dagen daarna vriest het weer. Dus die troep blijft nog wel even liggen.quote:
De wegen waar ik over moet zijn aardig schoongehouden. Valt dus wel mee gelukkigquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef voyeur het volgende:
Het ergste moet toch nog komen. Die dooiblubber herinner ik me al te goed.
Ja.quote:
Nee.quote:En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar?
Extreem zacht. regelmatig ligt er sneeuw van een cm of 30-40 tot eind februari.quote:Of is het ook 'extreem'?
Koud kan het zeker wel zijn. -25 in de nacht zijn geen uitzonderingen in de winter. Vannacht was het -1, niets bijzonders.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef Frutsel het volgende:
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?
Mn hele tuintje is witquote:Op maandag 11 januari 2010 07:13 schreef voyeur het volgende:
Tsja, van verweg is het moeilijk te beoordelen. Als ik de kranten moet geloven spelen zich drama´s af, terwijl de gemiddelde Fokker miept dat het niet genoeg sneeuwt om de achtertuin wit te krijgen.
Goedemorgen overigens.
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijdens-autopsie.aspxquote:'Dode' man ontwaakt tijdens autopsie
08/01 In India werd de 44-jarige Manas Deo op Kerstdag aangereden door een auto. Nadat de dokters geen polsslag meer vaststelden, werd hij dood verklaard.
Tijdens de autopsie bleek dit echter niet het geval. De man werd wakker en schrok zich bijna echt dood. Hij is momenteel in het ziekenhuis om van de schok te herstellen.
Ja, fijne vakantie dan maarquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik wil even zwaaien naar AryaMehr
![]()
Tot gauw.
Ik blijf gewoon hier hoor, het is AM die even pauze heeftquote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, fijne vakantie dan maar![]()
Waar je ook heen gaat
Hij belde me net op.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het al goed? (heb het nog net kunnen lezen)
So what, dat zegt alleen maar dat je mens bent. En met deze gladheid zou ik me ook zorgen maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij belde me net op.
Zat in een file
Normaal maak ik mij niet zo druk, maar met dit weer krijg ik de kriebels van overbezorgd zijn.
Dank je
Dacht , ik haal het weg voordat iemand het ziet
Nu weet je meteen mijn negatieve kant. Overbezorgd zijn
Ja, moeder zijn. Zoon moet er alleen maar om lachenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
So what, dat zegt alleen maar dat je mens bent. En met deze gladheid zou ik me ook zorgen maken.
Ach gos. Eens reageert hij net zo als z'n dochter de hort op isquote:Op maandag 11 januari 2010 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, moeder zijn. Zoon moet er alleen maar om lachen
Welke posters en telkens weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Slowchat bloedt wel dood als vaste posters telkens worden geband
Whiskey is natuurlijk alweer enige tijd geband. En nu schijnt voyeur ook weer te zijn verdwenen. En er waren al wat figuren weg.quote:
Lekker dan, sla ik weer een modderfiguurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef voyeur het volgende:
Het was een misverstand, dus ik ben er weer
"Wetenschappers hebben een nieuw soort reuzenspin geïdentificeerd in een grensgebied tussen Israël en Jordanië. "quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Onbekende reuzenspin ontdekt in Midden-Oosten
Arachnophobiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
TUIG!quote:Jongen (10) mishandeld om sneeuwbal tegen woning
ENSCHEDE – Een 10-jarig knaapje is maandag na schooltijd in elkaar geslagen en geschopt door een 36-jarige man. Het jongetje gooide samen met zijn vriendjes sneeuwballen. Volgens de politie raakte één van die sneeuwballen het huis van de 36-jarige Enschedeër aan de Drebbelstraat in Enschede.
Daarop kwam de man naar buiten en hij schopte en sloeg de jongen. Hij raakte de jongen onder meer in zijn gezicht.
De jongen ging naar huis om zijn vader te vertellen wat er gebeurt was. Zijn vader is daarop naar de woning van de 36-jarige man gegaan om de situatie uit te praten. In plaats van een praatje kon hij echter ternauwernood een kopstoot van de 36-jarige Enschedeër ontwijken.
De vader is daarop terug naar huis gegaan en hij heeft de politie gebeld. Agenten hoorden zijn verhaal aan en hebben daarna de 36-jarige man aangehouden in zijn woning.
Ik ben al jaren daar niet meer geweest, maar dacht altijd dat die wijk juist een betere buurt was was vlakbij het Woolderikspark. Staan best wel grote huizen wanneer ik het goed heb.quote:
doet mij denken aan de film Awake , een niet heel goede film maar het zet je wel aan het denken mocht iemand de volgende keer onder verdoving komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:38 schreef Disana het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijdens-autopsie.aspx
Het zal je maar gebeuren. Ook goedemorgen.
* paddy pakt Frutsel en gooit een sneeuwbal in zijn nek (zonder stenen)quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Wat een heerlijke ochtend
op die aardbeving na dan
* Frutsel sneeuwbal tegen huis van Disana en Paddy gooit
Lekker Paddy, pak me maarquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:16 schreef paddy het volgende:
[..]
* paddy pakt Frutsel en gooit een sneeuwbal in zijn nek (zonder stenen)
Goedemorgen allemaal
Er waren nog steeds aardschokken las ik?
Goeiemorgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen, gaan we sneeuwballen gooien? Leuk. Doe ik mee.
Gisteren hadden ze iets leuks georganiseerd in het Vondelpark , een groots sneeuwballengevecht. Ik las dat er zich al honderd mensen hadden aangemeld. En dan sneeuwballen zónder stenen.
Kóud!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
* Frutsel drukt een hap sneeuw in Lavenderrs nek
Gewoon even in de magnetron doen als je thuis bent.quote:
gewoon flink wat alcoholquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even in de magnetron doen als je thuis bent.
Ik ben aan het zoeken wat een goed drankje tegen keelpijn is, heb er geen verstand van.
Ah ja, en dan straks dronken onderuit op de gladde stoep. Goed plan Frutselquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon flink wat alcohol
dat verzacht vast wel
Balkenende: Veeg je eigen stoep schoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, en dan straks dronken onderuit op de gladde stoep. Goed plan Frutsel
Die man neem ik sinds gisteren met een korreltje zout.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Balkenende: Veeg je eigen stoep schoon
Schitterend. De kracht van de Natuur tegenover ons, nietige mensjes. Daar kan ik nu echt van genieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker Paddy, pak me maar![]()
Jep, aardschokken, Zojuist nog een 5.0
Het wordt een aardig lijstjeDe zwaarste van 7.0 staat onderaan... alles daarboven is naschok
Kracht - datum/tijd - lokatie - diepte
MAP 5.0 2010/01/13 07:23:04 18.355 -72.884 10.0 HAITI REGION
MAP 4.5 2010/01/13 06:58:27 18.346 -73.062 10.0 HAITI REGION
MAP 4.5 2010/01/13 06:48:03 18.379 -72.876 10.0 HAITI REGION
MAP 4.6 2010/01/13 06:24:17 18.339 -73.059 10.0 HAITI REGION
MAP 4.7 2010/01/13 05:49:24 18.431 -73.019 10.0 HAITI REGION
MAP 4.9 2010/01/13 05:24:02 18.438 -72.837 10.0 HAITI REGION
MAP 5.2 2010/01/13 05:18:02 18.386 -72.905 10.0 HAITI REGION
MAP 5.7 2010/01/13 05:02:58 18.417 -72.945 10.0 HAITI REGION
MAP 4.7 2010/01/13 03:31:57 18.254 -72.922 10.0 HAITI REGION
MAP 4.6 2010/01/13 03:17:12 18.398 -72.997 10.0 HAITI REGION
MAP 4.6 2010/01/13 02:54:19 18.393 -72.974 10.0 HAITI REGION
MAP 4.7 2010/01/13 02:43:47 18.484 -72.984 10.0 HAITI REGION
MAP 4.8 2010/01/13 02:26:34 18.470 -72.836 10.0 HAITI REGION
MAP 4.7 2010/01/13 02:17:57 18.451 -72.956 10.0 HAITI REGION
MAP 4.9 2010/01/13 02:11:31 18.445 -73.026 10.0 HAITI REGION
MAP 5.4 2010/01/13 01:57:35 18.459 -72.924 10.0 HAITI REGION
MAP 5.0 2010/01/13 01:55:16 18.397 -72.824 10.0 HAITI REGION
MAP 5.5 2010/01/13 01:36:31 18.363 -72.832 10.0 HAITI REGION
MAP 5.3 2010/01/13 01:32:45 18.384 -72.950 10.0 HAITI REGION
MAP 4.7 2010/01/13 01:24:32 18.494 -72.811 10.0 HAITI REGION
MAP 5.1 2010/01/13 01:16:52 18.431 -72.856 10.0 HAITI REGION
MAP 4.6 2010/01/13 01:05:49 18.537 -72.666 10.0 HAITI REGION
MAP 5.2 2010/01/13 00:59:06 18.257 -72.914 10.0 HAITI REGION
MAP 5.0 2010/01/13 00:43:27 18.541 -72.486 10.0 HAITI REGION
MAP 4.8 2010/01/13 00:23:56 18.410 -72.716 10.0 HAITI REGION
MAP 4.5 2010/01/12 23:47:39 18.471 -72.851 10.0 HAITI REGION
MAP 4.5 2010/01/12 23:35:40 18.437 -72.811 10.0 HAITI REGION
MAP 4.8 2010/01/12 23:27:36 18.454 -72.808 10.0 HAITI REGION
MAP 5.1 2010/01/12 23:12:04 18.386 -72.555 10.0 HAITI REGION
MAP 4.2 2010/01/12 23:07:03 18.432 -72.620 10.0 HAITI REGION
MAP 5.5 2010/01/12 22:12:05 18.485 -72.556 10.0 HAITI REGION
MAP 5.9 2010/01/12 22:00:42 18.321 -72.848 10.0 HAITI REGION
MAP 7.0 2010/01/12 21:53:09 18.451 -72.445 10.0 HAITI REGION
Thee met een schepje honing erdoor Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon even in de magnetron doen als je thuis bent.
Ik ben aan het zoeken wat een goed drankje tegen keelpijn is, heb er geen verstand van.
Goed idee, honing op het boodschappenlijstje gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thee met een schepje honing erdoor Disana.
Lekker zacht voor de keel.
Ja de boel moet gesmeerd blijven he?quote:
Oh bah. Ik zat vanmiddag 20 minuten zonder internet, telefoon en televisie en toen kreeg ik al de kriebels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
Potver, internetserver op mn werk heeft kuren dus kon de halve dag niet fokken
Om een andere keer weer tot diep in de nacht bezig te zijn voor de baas omdat een raadsvergadering uitloopt, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer om half 9 present bent.quote:
Waar je dan ook riant voor betaald wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om een andere keer weer tot diep in de nacht bezig te zijn voor de baas omdat een raadsvergadering uitloopt, terwijl je de volgende ochtend gewoon weer om half 9 present bent.
Overuren worden niet uitbetaald. Ik krijg inconveniëntentoeslag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waar je dan ook riant voor betaald wordt.
je beseft wel dat deze opmerking waarschijnlijk in de categorie provocerend valt zeker ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
Schitterend. De kracht van de Natuur tegenover ons, nietige mensjes. Daar kan ik nu echt van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |