Bij mij was het 14 uurquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zijn jullie vroeg uit de veren op zondag
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?quote:
Neuh toen vond ik het een mooie tijd om te gaan poepenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, Apres-schaatsen.
Ik heb gewoon lekker geFOKt, gecamd met knuffelmeisje en geWiid. Heerlijk, zo'n chillweekend.
Geen idee. We hebben het woord gisteravond bedachtquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamer
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamerquote:
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamer![]()
Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.quote:Overigens game ik zelf heel graag
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjesquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?Wat dacht je dan van mij?
WoWquote:Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjes![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...![]()
De VVD heeft nu mijn lichte sympathie, maar heb me nooit aan 1 partij vastgelegd. En als er iets een kinderachtig spelletje is, is het wel oliezoeken.
Kinderachtig eenvoudig.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Olie zoeken kinderachtig? Het zijn jouw woorden
Dan heb jij misschien onze sneeuw gekregen, want hier is het een uurtje geleden eindelijk gestopt. Ik heb een mooi paadje gemaakt om het huis.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Is hier nu weer aardig aan het sneeuwen.
Er ligt hier behoorlijk watquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Das dan ook de enige chocola die ik lust![]()
![]()
Riep er iemand.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.
Uhm, Irish-Coffee en Afternoon Delight?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Woon jij in Hongarije? En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar? Of is het ook 'extreem'?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
Pure chocola is toch oneetbaar. Ik heb wel eens een stuk met 90% cacao en dat is vlgs mij echt alleen bruikbaar om mee te koken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Naja, ik lust eigenlijk alleen pure chocola. Zon beetje alles waar chocola in zit lust ik dus niet. Bonbons, Snickers, Bokkepoten, Chocomelk, Toblerone![]()
Enige uitzonderingen op die regel zijn : Gangmakers en Bounty
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, morgen mogen alle loonslaven zich weer een weg door de sneeuw banen.
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegd
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.
Dat wordt klunen morgenochtend.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.
Inderdaad. En ik hoor dat het hier +1 wordt, maar de dagen daarna vriest het weer. Dus die troep blijft nog wel even liggen.quote:
De wegen waar ik over moet zijn aardig schoongehouden. Valt dus wel mee gelukkigquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef voyeur het volgende:
Het ergste moet toch nog komen. Die dooiblubber herinner ik me al te goed.
Ja.quote:
Nee.quote:En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar?
Extreem zacht. regelmatig ligt er sneeuw van een cm of 30-40 tot eind februari.quote:Of is het ook 'extreem'?
Koud kan het zeker wel zijn. -25 in de nacht zijn geen uitzonderingen in de winter. Vannacht was het -1, niets bijzonders.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef Frutsel het volgende:
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?
Mn hele tuintje is witquote:Op maandag 11 januari 2010 07:13 schreef voyeur het volgende:
Tsja, van verweg is het moeilijk te beoordelen. Als ik de kranten moet geloven spelen zich drama´s af, terwijl de gemiddelde Fokker miept dat het niet genoeg sneeuwt om de achtertuin wit te krijgen.
Goedemorgen overigens.
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijdens-autopsie.aspxquote:'Dode' man ontwaakt tijdens autopsie
08/01 In India werd de 44-jarige Manas Deo op Kerstdag aangereden door een auto. Nadat de dokters geen polsslag meer vaststelden, werd hij dood verklaard.
Tijdens de autopsie bleek dit echter niet het geval. De man werd wakker en schrok zich bijna echt dood. Hij is momenteel in het ziekenhuis om van de schok te herstellen.
Ja, fijne vakantie dan maarquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik wil even zwaaien naar AryaMehr
![]()
Tot gauw.
Ik blijf gewoon hier hoor, het is AM die even pauze heeftquote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, fijne vakantie dan maar![]()
Waar je ook heen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |