Woon jij in Hongarije? En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar? Of is het ook 'extreem'?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.
Pure chocola is toch oneetbaar. Ik heb wel eens een stuk met 90% cacao en dat is vlgs mij echt alleen bruikbaar om mee te koken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Naja, ik lust eigenlijk alleen pure chocola. Zon beetje alles waar chocola in zit lust ik dus niet. Bonbons, Snickers, Bokkepoten, Chocomelk, Toblerone![]()
Enige uitzonderingen op die regel zijn : Gangmakers en Bounty
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja joh, morgen mogen alle loonslaven zich weer een weg door de sneeuw banen.
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, de sneeuw. Hier ligt ook nog een dik pak. Vind het wel weer leuk geweest, eerlijk gezegd
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders ik wel. Gewoon weer normaal over straat kunnen bewegen lijkt sinds de dagen voor kerst al een luxe hier.
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, het is natuurlijk wel leuker dan regen.
Dat wordt klunen morgenochtend.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen hoef je niet weg te vegen en je kunt er ook niet over uitglijden.
Inderdaad. En ik hoor dat het hier +1 wordt, maar de dagen daarna vriest het weer. Dus die troep blijft nog wel even liggen.quote:
De wegen waar ik over moet zijn aardig schoongehouden. Valt dus wel mee gelukkigquote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef voyeur het volgende:
Het ergste moet toch nog komen. Die dooiblubber herinner ik me al te goed.
Ja.quote:
Nee.quote:En is dat de normale temperatuur daar deze tijd van het jaar?
Extreem zacht. regelmatig ligt er sneeuw van een cm of 30-40 tot eind februari.quote:Of is het ook 'extreem'?
Koud kan het zeker wel zijn. -25 in de nacht zijn geen uitzonderingen in de winter. Vannacht was het -1, niets bijzonders.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef Frutsel het volgende:
In mijn tuin ligt een flink pak, maar vast niet zoveel als in de Noordelijke provincies. Bij jullie kan het toch ook bijzonder koud worden?
Mn hele tuintje is witquote:Op maandag 11 januari 2010 07:13 schreef voyeur het volgende:
Tsja, van verweg is het moeilijk te beoordelen. Als ik de kranten moet geloven spelen zich drama´s af, terwijl de gemiddelde Fokker miept dat het niet genoeg sneeuwt om de achtertuin wit te krijgen.
Goedemorgen overigens.
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijdens-autopsie.aspxquote:'Dode' man ontwaakt tijdens autopsie
08/01 In India werd de 44-jarige Manas Deo op Kerstdag aangereden door een auto. Nadat de dokters geen polsslag meer vaststelden, werd hij dood verklaard.
Tijdens de autopsie bleek dit echter niet het geval. De man werd wakker en schrok zich bijna echt dood. Hij is momenteel in het ziekenhuis om van de schok te herstellen.
Ja, fijne vakantie dan maarquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
Ik wil even zwaaien naar AryaMehr
![]()
Tot gauw.
Ik blijf gewoon hier hoor, het is AM die even pauze heeftquote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, fijne vakantie dan maar![]()
Waar je ook heen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |