Nog een kwartier de tijd om te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef voyeur het volgende:
Hoe dom kan een burgemeester zijn
Ja, ik weet dat het een erg lang document is, maar jezus wat is die van Leers naief.
ben net wakker maar moet vannacht de deur uit , vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
Slaap lekker Kitao!
Zit een oud nummer te luisteren. Echt zo'n tekst van Hot Chocolate
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:31 schreef tho_Omas het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in het noorden des lands woon.
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoor
We wonen in Nederland als je dan iets niet mag geloven is het nieuws over het weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef du_ke het volgende:
En dat ga ik zo buiten proberen te bekijken. Als jullie morgen niks van me horen ben ik ingevroren
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkom.
Werd vanmiddag op de fiets wel aangevallen door een rondvliegende kerstboom.
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik lig weer gaar in bed met mijn laptop.
Met een lekkere (home made) coctail(s) achter mijn kiezen..Spirytus Rektyfikowany 7-up Een zak mandarijnen
Alles in een blender en genieten maar.
nEUHquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aanquote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.
Welterusten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aan
Alvast welterusten
goeiemorgen Disana ,quote:Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Disana het volgende:
Jakkes bah. Ik sta op, kijk naar buiten, en zie dat er zeker 5 centimeter sneeuw is gevallen. Bovenop de sneeuw die er nog lag. Komen we nou nooit van die gladheid af? En het waait hier ook maar niet zo hard dat je nou meteen doodvriest.
Goedemorgen![]()
Ja echt he? Wij zitten nu pas in dat rampgebied dat ze voor gisteren al voorspelden, en ik geloof dat sommigen er zelfs helemaal geen last van hebben gehad.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:00 schreef kitao het volgende:
[..]
goeiemorgen Disana ,
NL is een klein landje maar af en toe krijg ik het idee alsof het over twee continenten is verdeeld qua neerslag.
Oh, Groningen. En jij omgeving Rotterdam dus, dat is blijkbaar een heel verschil. Gisteren hadden we vrijwel nergens last van behalve van een iets hardere wind.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:08 schreef kitao het volgende:
en welke provincie is " hier " , als ik vragen mag ?
In Rotterdam zelf om precies te zijn met een zgn zeeklimaat , maar Groningen , de provincie althans , ligt ook aan zee en is hoeveel kilometer noordelijker , ongeveer 100 ? Maar naar wat ik hoor , ook van iemand uit Den Helder lijkt het een beetje op poolcirkelomstandigheden daar en dat verbaast me wel eens.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:09 schreef Disana het volgende:
Oh, Groningen. En jij omgeving Rotterdam dus, dat is blijkbaar een heel verschil. Gisteren hadden we vrijwel nergens last van behalve van een iets hardere wind.
Duke weet altijd het laatste nieuws over neo-nazi's in Groningen en ik meen dat hij het ook in dit topic heeft vermeld in Groningen te wonen......dus jullie zijn burenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Zit du_ke dan ook in Groningen? Hij is wel erg stil, ondergesneeuwd?
Die rode tekst krijg je door / plus me te tikken en daarachter je tekst.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Ik weet dat er hier een kluitje neo-nazi's zit, ben de naam van de leider kwijt,
Niet zo op-de-bok-springerig, we hadden het over Groningenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
HIER? Echte neo-nazi's, of de door du_ke![]()
![]()
![]()
zo genoemde ideologische tegenstanders?
Of is dat weer een nazivergelijking die van jou wel mag?
ik noem dit echte neo-fascisten :quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
![]()
HIER? Echte neo-nazi's, of de door du_ke![]()
![]()
![]()
zo genoemde ideologische tegenstanders?
Of is dat weer een nazivergelijking die van jou wel mag?
Extreem-rechtse bbq'ers moeten naar de McDonald'squote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef kitao het volgende:
Fascisme dient geen kans te krijgen , jong ontspringend onkruid dient meteen ontworteld te worden.
Gelukkig zijn er nog mensen die dat wel begrijpen voordat ze weer een kolossaal monster moeten vernietigen.
Tja, ik dacht dat iedereen wel wist dat we hier neo-nazi's hebben, maar EM schoot weer eens in een knee jerk reactie. Die Eite moet onderhand wel 50 zijn, die is al zo lang actief.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik noem dit echte neo-fascisten :
[..]
Extreem-rechtse bbq'ers moeten naar de McDonald's
het is een kort topic en du_ke staat er ook in ....
Mata is een toffe gozer , die helpt me nog wel aan een scharreltje op singles vermoed ik zo...quote:Op zondag 10 januari 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
Tja, ik dacht dat iedereen wel wist dat we hier neo-nazi's hebben, maar EM schoot weer eens in een knee jerk reactie. Die Eite moet onderhand wel 50 zijn, die is al zo lang actief.
Dat moet Akkersloot zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
Ik weet dat er hier een kluitje neo-nazi's zit, ben de naam van de leider kwijt
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.quote:
Hoi Koos. Nee hoor, ik was pas rond tienen wakker.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zijn jullie vroeg uit de veren op zondag
Ik ging om 6:30 slapen en was om 12:30 weer op.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik dacht dat je het over het forum had.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.
[ afbeelding ]
Dat noem ik vroeg op de zondagquote:Op zondag 10 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Koos. Nee hoor, ik was pas rond tienen wakker.
Oh, ik zal eens even zoeken.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over het forum had.![]()
als hij zn haar zwart verft en een snorretje kweekt dan is t m precies....quote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Disana het volgende:
Nee die is het niet. We hebben hier al sinds halverwege de jaren zeventig een harde kern rondom Eite Homan.
[ afbeelding ]
Dat is het betere werkquote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ging om 6:30 slapen en was om 12:30 weer op.
Hehe, Apres-schaatsen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is het betere werkKwam ook rond die tijd mn nest uitrollen. Weet alleen niet hoe laat ik erin dook. Apres-schaatsen liep een beetje uit de hand.
Nee ik woon in Meppel. Maar had gistermiddag/ avond een borrel in Groningen. En heb er als student gewoond dus ik ken Stad wel een beetjequote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Zit du_ke dan ook in Groningen? Hij is wel erg stil, ondergesneeuwd?
Die rode tekst krijg je door / plus me te tikken en daarachter je tekst.
Bij mij was het 14 uurquote:Op zondag 10 januari 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?quote:
Neuh toen vond ik het een mooie tijd om te gaan poepenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen kwam de Communistische Garde je wakkermaken met De Internationale?
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, Apres-schaatsen.
Ik heb gewoon lekker geFOKt, gecamd met knuffelmeisje en geWiid. Heerlijk, zo'n chillweekend.
Geen idee. We hebben het woord gisteravond bedachtquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Wii? Jij leek mij eigenlijk geen gamer
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamerquote:
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kan deze gedachte lastig staven aangezien ik je niet ken. Maar je leek op de een of andere manier gewoon geen gamer![]()
Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.quote:Overigens game ik zelf heel graag
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjesquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben toch razend benieuwd hoe je op die gedachte komt?Wat dacht je dan van mij?
WoWquote:Ik ben geen WoW-er ofzo, maar Wii vind ik altijd lachen. Zeker met vrienden Guitar Hero'en, Mario Karten, boksen etc.
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag je een beetje als oliezoekende VVD'er die niet houdt van kinderachtige spelletjes![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed in mijn fobo gekeken...![]()
De VVD heeft nu mijn lichte sympathie, maar heb me nooit aan 1 partij vastgelegd. En als er iets een kinderachtig spelletje is, is het wel oliezoeken.
Kinderachtig eenvoudig.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Olie zoeken kinderachtig? Het zijn jouw woorden
Dan heb jij misschien onze sneeuw gekregen, want hier is het een uurtje geleden eindelijk gestopt. Ik heb een mooi paadje gemaakt om het huis.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Is hier nu weer aardig aan het sneeuwen.
Er ligt hier behoorlijk watquote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt hier behoorlijk watMorgen de auto weer uitgraven
Kut-titel zegis er nog wat anders dan Gluhwein en Chocomelk?
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:30 schreef Frutsel het volgende:
Das dan ook de enige chocola die ik lust![]()
![]()
Riep er iemand.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter pak je de fiets , of werkt thuis als dat kan.
Uhm, Irish-Coffee en Afternoon Delight?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn aversie tegen het koningshuis is begonnen toen ik bij de geboorte van Willem-Alexander een kwatta reep kreeg. De enige reep waar geen cacao in zat (nou ja, 0.1% misschien). Toen ik later las dat Juul in de stallen het personeel met kerst trakteerde op koppen chocolademelk met diezelfde eigenschap was ik definitief republikein.
Het was gisteren en vandaag bij ons 9 graden en geen sneeuw te bespeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Hukkie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |