Nog een kwartier de tijd om te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef voyeur het volgende:
Hoe dom kan een burgemeester zijn
Ja, ik weet dat het een erg lang document is, maar jezus wat is die van Leers naief.
ben net wakker maar moet vannacht de deur uit , vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:43 schreef paddy het volgende:
Slaap lekker Kitao!
Zit een oud nummer te luisteren. Echt zo'n tekst van Hot Chocolate
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:31 schreef tho_Omas het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet in het noorden des lands woon.
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik woon er wel en vanmiddag zijn we nog in Groningen geweest. Wel aardig besneuwde wegen op de terugweg maar niks extreems hoor
We wonen in Nederland als je dan iets niet mag geloven is het nieuws over het weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:50 schreef du_ke het volgende:
En dat ga ik zo buiten proberen te bekijken. Als jullie morgen niks van me horen ben ik ingevroren
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je gaat buiten naar het weer kijken? Is er wat op komst dan?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik fiets zo richting kroeg en kijk wat ik onderweg tegenkom.
Werd vanmiddag op de fiets wel aangevallen door een rondvliegende kerstboom.
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Drugshond het volgende:
Ik lig weer gaar in bed met mijn laptop.
Met een lekkere (home made) coctail(s) achter mijn kiezen..Spirytus Rektyfikowany 7-up Een zak mandarijnen
Alles in een blender en genieten maar.
nEUHquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om gaar te zijn?
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je de berichtgeving mag geloven moet het daar dramatisch zijn.
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Het waait hard, is ijzig koud en er valt van die gemene priksneeuw. Brrr.
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aanquote:Op zondag 10 januari 2010 00:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah. Tijd om binnen te blijven dus.
Welterusten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zeker. Lekker naar bed met een warme kruik en de radio aan
Alvast welterusten
goeiemorgen Disana ,quote:Op zondag 10 januari 2010 09:50 schreef Disana het volgende:
Jakkes bah. Ik sta op, kijk naar buiten, en zie dat er zeker 5 centimeter sneeuw is gevallen. Bovenop de sneeuw die er nog lag. Komen we nou nooit van die gladheid af? En het waait hier ook maar niet zo hard dat je nou meteen doodvriest.
Goedemorgen![]()
Ja echt he? Wij zitten nu pas in dat rampgebied dat ze voor gisteren al voorspelden, en ik geloof dat sommigen er zelfs helemaal geen last van hebben gehad.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:00 schreef kitao het volgende:
[..]
goeiemorgen Disana ,
NL is een klein landje maar af en toe krijg ik het idee alsof het over twee continenten is verdeeld qua neerslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |