Hij belde me net op.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het al goed? (heb het nog net kunnen lezen)
So what, dat zegt alleen maar dat je mens bent. En met deze gladheid zou ik me ook zorgen maken.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij belde me net op.
Zat in een file
Normaal maak ik mij niet zo druk, maar met dit weer krijg ik de kriebels van overbezorgd zijn.
Dank je
Dacht , ik haal het weg voordat iemand het ziet
Nu weet je meteen mijn negatieve kant. Overbezorgd zijn
Ja, moeder zijn. Zoon moet er alleen maar om lachenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
So what, dat zegt alleen maar dat je mens bent. En met deze gladheid zou ik me ook zorgen maken.
Ach gos. Eens reageert hij net zo als z'n dochter de hort op isquote:Op maandag 11 januari 2010 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, moeder zijn. Zoon moet er alleen maar om lachen
Welke posters en telkens weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Slowchat bloedt wel dood als vaste posters telkens worden geband
Whiskey is natuurlijk alweer enige tijd geband. En nu schijnt voyeur ook weer te zijn verdwenen. En er waren al wat figuren weg.quote:
Lekker dan, sla ik weer een modderfiguurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef voyeur het volgende:
Het was een misverstand, dus ik ben er weer
"Wetenschappers hebben een nieuw soort reuzenspin geïdentificeerd in een grensgebied tussen Israël en Jordanië. "quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Onbekende reuzenspin ontdekt in Midden-Oosten
Arachnophobiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
TUIG!quote:Jongen (10) mishandeld om sneeuwbal tegen woning
ENSCHEDE – Een 10-jarig knaapje is maandag na schooltijd in elkaar geslagen en geschopt door een 36-jarige man. Het jongetje gooide samen met zijn vriendjes sneeuwballen. Volgens de politie raakte één van die sneeuwballen het huis van de 36-jarige Enschedeër aan de Drebbelstraat in Enschede.
Daarop kwam de man naar buiten en hij schopte en sloeg de jongen. Hij raakte de jongen onder meer in zijn gezicht.
De jongen ging naar huis om zijn vader te vertellen wat er gebeurt was. Zijn vader is daarop naar de woning van de 36-jarige man gegaan om de situatie uit te praten. In plaats van een praatje kon hij echter ternauwernood een kopstoot van de 36-jarige Enschedeër ontwijken.
De vader is daarop terug naar huis gegaan en hij heeft de politie gebeld. Agenten hoorden zijn verhaal aan en hebben daarna de 36-jarige man aangehouden in zijn woning.
Ik ben al jaren daar niet meer geweest, maar dacht altijd dat die wijk juist een betere buurt was was vlakbij het Woolderikspark. Staan best wel grote huizen wanneer ik het goed heb.quote:
doet mij denken aan de film Awake , een niet heel goede film maar het zet je wel aan het denken mocht iemand de volgende keer onder verdoving komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:38 schreef Disana het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ijdens-autopsie.aspx
Het zal je maar gebeuren. Ook goedemorgen.
* paddy pakt Frutsel en gooit een sneeuwbal in zijn nek (zonder stenen)quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Wat een heerlijke ochtend
op die aardbeving na dan
* Frutsel sneeuwbal tegen huis van Disana en Paddy gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |