Laten we Disana maar geloven , haar bloemetje in de Atavar is wel enigzins overtuigend , dalijk wordt ze nog boos...quote:
Ik ben vannacht de hele nacht in een fabriek dus ik zie het vanzelf , geen Grolsch nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
En nu maar afwachten of het morgen echt zo erg wordt als Erwin Krol voorspelt.
Nachtdienst? Maar dan moet je dus volgens Krol in een sneeuwstorm naar huis. Wel lekker natuurlijk om daarna je warme bed in te duiken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben vannacht de hele nacht in een fabriek dus ik zie het vanzelf , geen Grolsch nodig.
Dat het koud is / wordt mag wel duidelijk zijn , daar heb je geen weerhaan voor nodig
Krol kan veel vertellen , Blizzard of niet , maar ik krijg er echt geen ijsvrij voor , je wordt gewoon verwacht net als altijd je leven op het spel te zetten op de auto-eisbahn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Nachtdienst? Maar dan moet je dus volgens Krol in een sneeuwstorm naar huis. Wel lekker natuurlijk om daarna je warme bed in te duiken.
Goed dat je winterbanden hebt. En als de sneeuw net is gevallen is het tenminste nog redelijk berijdbaar. Ik heb geen idee hoe laat die storm hier arriveert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Krol kan veel vertellen , Blizzard of niet , maar ik krijg er echt geen ijsvrij voor , je wordt gewoon verwacht net als altijd je leven op het spel te zetten op de auto-eisbahn.
Hoewel de snelweg die ik moet begaan , ook een 14 dagen geleden met al die sneeuw best wel meeviel , maar in de wijk is het andere koek en zopie.
Gelukkig heb ik winterbanden.
Ik zie het voor me, alle gangen van de metro behangen met bodyscans.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef voyeur het volgende:
Het vaderland zoals we het kennen eindigt maandagavond al.
-Tot de avondspits van maandag is er zout´´kopt de VK.
En sprekend over naaktpiks. Frankrijk heeft het slim aangepakt en in plaats van die dure bodyscanners het volgende besloten aldus diezelfde Volkskrant:
´Ook Frankrijk gaat bodyscans plaatsen´ Ik hoop dat ze een beetje mooie ophangen; misschien een scan van de vrouw van Sarkozy?
En er dan een prijsvraag aan verbinden. Van wie is deze naaktpikscanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef voyeur het volgende:
Het vaderland zoals we het kennen eindigt maandagavond al.
-Tot de avondspits van maandag is er zout´´kopt de VK.
En sprekend over naaktpiks. Frankrijk heeft het slim aangepakt en in plaats van die dure bodyscanners het volgende besloten aldus diezelfde Volkskrant:
´Ook Frankrijk gaat bodyscans plaatsen´ Ik hoop dat ze een beetje mooie ophangen; misschien een scan van de vrouw van Sarkozy?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef kitao het volgende:
even checken en scannen of de accu het nog doet.....tot morgen , hoop ik
Als we niets meer van je horen Rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef kitao het volgende:
even checken en scannen of de accu het nog doet.....tot morgen , hoop ik
ochtendrapport:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef Disana het volgende:
Goed dat je winterbanden hebt. En als de sneeuw net is gevallen is het tenminste nog redelijk berijdbaar. Ik heb geen idee hoe laat die storm hier arriveert.
geen idee , ik kijk bijna nooit naar het weerbericht , zoals ik zei maakt het voor mij meestal geen verschil want weer of geen weer ik zal toch de weg op moeten gaan. En een plezierrijder ben ik al helemaal niet dus meestal heb ik geen geplande dagen om ver van huis te gaan rijden.quote:
zo hé , zelfs een blizzard in spanje ?!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:43 schreef voyeur het volgende:
Je moest toch naar de radio luisteren en juist niet naar buiten kijken. Anders is de man brodeloos. Dit ziet er toch niet echt lekker uit:
[ afbeelding ]
Nee, ik haal dit gewoon van de Volkskrant af. Hier loopt iedereen te piepen over de kou (ja wij ook) want de zon schijnt wel, maar het is acht (ja 8) gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:09 schreef kitao het volgende:
[..]
zo hé , zelfs een blizzard in spanje ?!
prima temperatuurtje om negen uur s'ochtends toch ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:18 schreef voyeur het volgende:
Nee, ik haal dit gewoon van de Volkskrant af. Hier loopt iedereen te piepen over de kou (ja wij ook) want de zon schijnt wel, maar het is acht (ja 8) graden
Nou gisteren bleef het freezing cold hier en werd het niet boven de 12 graden. Heel Spanje zit dan in de bodywarmer, sjaal en megadikke handschoenen te klapperen. Gewenning he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:23 schreef kitao het volgende:
[..]
prima temperatuurtje om negen uur s'ochtends toch ?
vanmiddag zal het wel 18 zijn en dat is mijn favo temp.
watjes zijn het die spanjolen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:33 schreef voyeur het volgende:
Nou gisteren bleef het freezing cold hier en werd het niet boven de 12 graden. Heel Spanje zit dan in de bodywarmer, sjaal en megadikke handschoenen te klapperen. Gewenning he.
Ik begreep ook pas tijdens Pauw en Wittemaan waar ze een weervrouw hadden, dat het vanuit het zuiden optrekt en dat het pas aan het eind van de ochtend bij Amsterdam zou zijn. Dus krijg ik het hier in Groningen nog later, en inderdaad, niets aan de hand hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:41 schreef kitao het volgende:
[..]
ochtendrapport:
010 - gebied erg koud maar volgens mij droge lucht , niet eens hoeven te krabben en geen neerslag te zien , straten ook ijsvrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |