SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30
Openingspost
UvT Fok!Wiki
quote:Beste Studenten,
Het tentamen Methodologie van het privaatrecht op 18 januari 2010 is een
open boek tentamen. U mag alle literatuur die u heeft moeten bestuderen voor
het vak meenemen en ook de aantekeningen die u gemaakt heeft tijdens de
colleges en bij de bestudering van de literatuur.
Heel veel succes!
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamensquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kijk, dat geeft de burger moed, zo'n aankondiging op BB, anderhalve week voor het tentamen.
[..]
yay!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Als het goed is, dan heb ik hem gehaald
Dat zeggen ze vaker, maar mijn ervaring is dat toch niet eigenlijk. Maar toegegeven, bij dit vak zou dat wel eens waar kunnen zijn, omdat het nogal een vaag vak is waar je niet zomaar iets toe moet passen of parate kennis moet laten zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamens
Oja, dan zou je bij mij zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maandag:
12:45 14:30 CZ117 Organisation Development
12:45 14:30 GZ101 Introduction to Clinical Neuropsychology
Welk vak gaat het over?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef BlackSheep het volgende:
*gaapt*
Gisteren tot 5 uur 's nachts aan een oefententamen gezeten omdat ik het niet eens was met een formule die werd gebruikt in het antwoordmodel. Nu nog steeds niet overigens, het rare is dat die formule ook gewoon in het boek wordt gebruikt.
proberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik heb me voor de oefenrechtbank niet ingeschreven voor de deeltijdcolleges. Maar je gaat de bachelor FR ook zo ongeveer afronden dit semester?
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.quote:
post eens waar je het niet mee eens bent dan, ik heb nogal veel te maken met wiskunde 2 namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:58 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wiskunde 2, verder niet zo ingewikkeld wat betreft de inhoud van de course. Al die tentamensommen veronderstellen echter wel dat je toch een zekere basiskennis hebt van letterrekenen, vergelijkingen oplossen, de afgeleide bepalen et cetera. Nu is dat voor mij al weer zo lang geleden dat het echt ver is weggezakt.
Ik weet niet wat er veranderd is, zal het doorgevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
GM, waarom is het "typvlak" bij de PM's anders? Als je nu een enter doet, dan komt hij er twee keer te staan + het is stom dat de opties nu onderaan staan.
post 20 in dit topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:05 schreef Tegan het volgende:
Je bent vergeten antwoord te geven op de vraag van Dr_Strangelove in de laatste post van het vorige topic GM!
die ken ik jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alleen deenzo op msn. Die gebruik ik vaak zat.
ik wees naar dit topic toen ik het typte jaquote:
Nee, n=3 want het aantal termen is n+1.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:14 schreef BlackSheep het volgende:
De algemene formule van de rekenkundige rij.
daar staat bij de teller van die breuk dat je Rn+1 - 1 moet doen.
Als je een rij hebt met een ratio van 3, en de X0=1, dus 30 dan dan pak je inderdaad de eerstvolgende term na de laatste bekende term. Stel je hebt de rij 1,3,9,27, dan pak je voor X0 1, voor n=4
ik was bezig de pm te reparerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik vind het al lang duren van GlowMouse.
Dus als je de rij 5,25,125,625 hebt, dan is n 3? Het lijkt logischer om n=4 te nemen aangezien het ook 4 getallen zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, n=3 want het aantal termen is n+1.
Makkelijker te onthouden en in te vullen is de volgende formule ([opvolger laatste term] - [eerste term]) / (rede -1)
hier: (81-1)/(3-1).
Maar dat is nog niet gelukt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik was bezig de pm te repareren
Als ik het goed begrijp mag Dr.Str. alles meenemen, dus ook aantekeningen en dergelijkequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek tentamens zijn vaak niet veel makkelijker als gesloten boek tentamens
Wat een "oplossing", haha. En inderdaad, als ik nu een PM wil versturen, dan is het nog steeds de stomme manier en als ik op F5 klik, dan is het weer normaalquote:
Dat is logischer inderdaad. Ik heb het boek niet meer, maar volgens mij loopt de reeks daar van x0 t/m xn, en dan heb je dus n+1 termen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Dus als je de rij 5,25,125,625 hebt, dan is n 3? Het lijkt logischer om n=4 te nemen aangezien het ook 4 getallen zijn?
Thnx voor die formule trouwens, die is inderdaad wat duidelijker
Niet echt veel plekken. Ik heb 'm laatst een straatje verder gezet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef automatic_ het volgende:
Kan je daar trouwens goed parkeren?
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef arj1o1 het volgende:
Pff kan toch niet zo moeilijk zijn een tentamen van 20 mensen binnen anderhalve dag na te kijken![]()
Hoe was de sollicitatie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.
je kunt parkeren achter een flat aan de verbernelaan, daar is altijd plek zat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef automatic_ het volgende:
Kan je daar trouwens goed parkeren?
Nee, nog nooit gehad. Vorige keer zeurde ik ook dat ik er überhaupt tentamen zou hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Tegan het volgende:
Je hebt toch wel vaker daar tentamen gehad automatic_, of zeurde je daar al een jaar eerder over.
Ik kijk zelfs vaak bij study results om te kijken of de resultaten daar al bijgeschreven zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook vaker dan me lief is op blackboard of de punten al binnen zijn.
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs vaak bij study results om te kijken of de resultaten daar al bijgeschreven zijn.
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.
Oh bedankt, wist ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die word alleen van maandag tot vrijdagnacht van 1.00 tot 1.15 bijgewerkt. Om die meerdere keren per dag te refreshen heeft dus geen nut. Van dinsdag tot zaterdag elke ochtend even kijken is dus voldoende.
Maak eens een iPhone app.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.
Ik heb al eens aangegeven aan diegene die verantwoordelijk was voor de implementatie van Blackboard op de uvt of het mogelijk was een RSS feed ter beschikking te stellen van je Blackboard announcements. Het idee werd heel enthousiast ontvangen maar er is nooit iets mee gedaan, terwijl de tool zelf vrij op internet ter beschikking was en het enkel geinstalleerd hoefde te worden..quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze moeten je mailen/sms'en als er wat nieuws is, bij de verbouwing van de bibliotheek kunnen ze het wel goed.
geen tijd/zin om me in iPhone-ontwikkeling te verdiepenquote:
Alleen jammer dat ik me nu moet verdiepen in multidimentionale arrays en het sorteren van arrays in PHP, dat had tot nu toe nog lege ruimte in mijn hersenen kunnen blijvenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:58 schreef GlowMouse het volgende:
300 dingen sorteren gaat snel in php, daar moet je niet bang voor zijn.
Maar het gaat om ORDER BY [uitdrukking] ASC/DESC, en uitdrukking kan alles zijn. Dat hoeft niet een kolomnaam te zijn, RAND() kan ook bijvoorbeeld. Als de query een error geeft dan zoek je uit hoe dat komt, als de sortering raar lijkt dan stop je de uitdrukking ook in je SELECT en kun je kijken waarom de uitdrukking fout is.
Jij hebt toch ook een bijdrage aan de ontwikkeling van dit hier?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
geen tijd/zin om me in iPhone-ontwikkeling te verdiepenEn zou jij je wachtwoord invullen in iets dat door mij gemaakt is?
Ja, maar dat is heel anders. Dit kan ik goed, en hier is het leuk want direct resultaat voor een groot publiek.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een bijdrage aan de ontwikkeling van dit hier?
bedanktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Tegan het volgende:
Daarom heb ik op Fok ook een ander wachtwoord dan op andere persoonlijkere dingen.
Fok is wel heel populair als ze meer leden heeft dan er iPhone bezitters zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, maar dat is heel anders. Dit kan ik goed, en hier is het leuk want direct resultaat voor een groot publiek.
[..]
bedankt
Daarnaast is het starten van een iPhone-app niet veel minder werk dan het opzoeken van je cijfers op de studiegids. Tot die single sign-on kwam, had ik wel een pagina die voor mij inlogde, cijfers ophaalde, en direct toonde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Fok is wel heel populair als ze meer leden heeft dan er iPhone bezitters zijn.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Zoals?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
en hier krijg je nog eens wat van de users
die zou ik anders ook gehoord hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
De opmerking dat je een windowlikker bent?
pushen en jailbreaken gaat niet zo goed, sms'en blijft eenvoudiger maar dat kan niet gratis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee, maar het zou toch wel leuk zijn als ie alle announcements naar je foon zou pushen of zoiets.
Jij wilde mijn fles drank niet. Nu heb ik al een ander slachtoffer in gedachten. Het is toch niet stom om een open fles te krijgen tochquote:
Heb je afgeleid uit?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij wilde mijn fles drank niet. Nu heb ik al een ander slachtoffer in gedachten. Het is toch niet stom om een open fles te krijgen toch.
Liegbeest, jij hebt wel eens wat opgedronken dat ik gehaald had terwijl jij met je rug naar de bar zat, en dus niet kon zien wat ik ermee gedaan had.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van jou niet, maar van GlowMouse zou ik 'm niet accepteren.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Liegbeest, jij hebt wel eens wat opgedronken dat ik gehaald had terwijl jij met je rug naar de bar zat, en dus niet kon zien wat ik ermee gedaan had.
Het feit dat je hem nog niet bent komen halen/hebt geeist dat ik hem kwam brengenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je afgeleid uit?Je moet alleen wel vertrouwen hebben dat er niks raars mee is gebeurd, maar dat geloof ik niet
kom hem nu brengen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het feit dat je hem nog niet bent komen halen/hebt geeist dat ik hem kwam brengen.
maar je oren zijn er toen ook niet afgevallenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dat moet de eerste meet geweest zijn, toen kende ik 'm nog niet zoals ik 'm nu ken.
toch rechtsom, bij die contacten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Tegan het volgende:
Eerst vertrouwen winnen en dan gaan voor de kill.
Wat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
toch rechtsom, bij die contacten?
Echt wel.quote:
dit topic, gisteravond.quote:
vraag maar aan Dr_Strangelove, die schijnt wel opgelet te hebben; het leerstuk verjaring vs. het leerstuk rechtsverwerkingquote:Echt wel.
Nee, dat zei je niet. Je zei wat anders en je suggereerde ook wat andersquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Toen lette ik teveel op Karlijn zei ik toch al eerder.
Ik ben gewoon lui vandaag. De waarheid is dat ik het eerste WC van VBB over verjaring/rechtsverwerking bij Van Gulijk heb gevolgd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Je zei wat anders en je suggereerde ook wat anders
Klare zaak dus.
je hebt iemand weggejaagdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui vandaag. De waarheid is dat ik het eerste WC van VBB over verjaring/rechtsverwerking bij Van Gulijk heb gevolgd.
Ik ben anders gewoon volwassen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het ging me meer om de combinatie van de hoofdletter en de punt.
En oeps dan. Tegan =(durf ik wel weer te zeggen nu Roman Polanski voorlopig weer vrij is).
Kan het niet zijn dat ze toevallig weg moest? Dat kan soms ook gebeuren....
Ik ook! I.c.m. 'studeren"quote:
Dat zei je vantevoren ook al, waarom ging je er dan nog heen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga weer verder zoeken naar mogelijkheden voor een afstudeerstage. Het gesprek van vanmiddag verliep wel erg goed, maar ik kan niet zo goed uit de voeten met de opdracht. Ik ga nu maar eens wat back-ups inzetten.
Het betrof een duo-stage en mijn medestudent die had wel goede hoop dat het een goede opdracht was. Naarmate het gesprek vorderde werd voor mij duidelijk dat ze nog niet duidelijk voor ogen hadden wat ze nu precies wilden onderzoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zei je vantevoren ook al, waarom ging je er dan nog heen?
Zolang jij duidelijk hebt wat jij hun te bieden hebt, dat is, wat jij voor hun kunt onderzoeken is het prima toch (zolang hun daarachter staan)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het betrof een duo-stage en mijn medestudent die had wel goede hoop dat het een goede opdracht was. Naarmate het gesprek vorderde werd voor mij duidelijk dat ze nog niet duidelijk voor ogen hadden wat ze nu precies wilden onderzoeken.
Ik ga nu eens kijken of ik via connecties iets kan regelen in een branche die ik aantrekkelijker vind. Dan ga ik terug naar mijn roots
Dat klopt. Voor mij is ook belangrijk dat het bedrijf (en de branche) me aanspreekt. Uiteindelijk komt dit straks toch bovenaan mijn CV te staan als ik ga solliciteren. Er zijn veel overeenkomsten tussen de bedrijven/projecten waar ik praktijkervaring opgedaan heb en in die branche kom ik ook graag terecht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zolang jij duidelijk hebt wat jij hun te bieden hebt, dat is, wat jij voor hun kunt onderzoeken is het prima toch (zolang hun daarachter staan)?
FMCG? Financieel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor mij is ook belangrijk dat het bedrijf (en de branche) me aanspreekt. Uiteindelijk komt dit straks toch bovenaan mijn CV te staan als ik ga solliciteren. Er zijn veel overeenkomsten tussen de bedrijven/projecten waar ik praktijkervaring opgedaan heb en in die branche kom ik ook graag terecht.
Het daagt me weer jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik richt me nu weer op een ICT gerelateerde branche. Zie PM.
Aphex Twinquote:
Voor sommige docenten is het ook erg lastig om de belangrijke zaken over te brengen tijdens een college. Die verzanden in het geven van semi-grappige voorbeelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Docenten die comic sans ms voor hun sheets gebruiken zouden ze direct moeten ontslaan, evenals docenten die een vreselijk tekstboek opgeven als studiemateriaal, waar meer geblaat in staat dan daadwerkelijk iets waarvan we kunnen leren. Vind ik.
ik verwachtte een zingende Friek_, maar dit is niet veel beterquote:
Anglicisme. Het is 'euforisch'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Kon ik bijna euphorisch zijn met een 9,5 omdat die zo gunstig is voor het gemiddelde, blijkt de docent 'niet te doen aan afronden op halven'. En een linkje naar de regels viel niet in goede aarde
Ik weet het, maar het is eerder een verwijzing naar de afloopquote:
Doe je die van mij eerst?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
Weekend en tentamens nakijkenen na het weekend komt er een stapel die nog 3x zo hoog is
en aan het eind van volgende week nog zo'n stapel
Ik krijg van een paar verschillende vakken een deel van de uitwerkingen mee, en of dat wiskunde 2 is en of die van jou erbij zit, kan ik beter niet zeggenquote:
Jawel, eind volgende week eentje. Maar dat is nog zo ver weg. Eerst schaatsenquote:
quote:Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Lemmingcheck?quote:
Die krijg je als je binnen een week een topic opent met dezelfde titel.quote:
nee, lemmings houdt het niet tegen; is meer om vergissingen te voorkomenquote:
Ja maar het kan ook helemaal niet dus, ook niet als het oude topic dicht isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die krijg je als je binnen een week een topic opent met dezelfde titel.
[..]
nee, lemmings houdt het niet tegen; is meer om vergissingen te voorkomen
Nee daar is die melding voor, dat je niet binnen een week een topic met dezelfde titel kunt openen. Je kunt nog een tab open hebben van toen je het topic opende, en als je die f5't dan zou je nog een topic openen zonder die melding. Na een week is de kans daarop voldoende klein.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar het kan ook helemaal niet dus, ook niet als het oude topic dicht is![]()
![]()
.
Maar wij SC'ers open graag steeds topics met dezelfde naam (zonder telling)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee daar is die melding voor, dat je niet binnen een week een topic met dezelfde titel kunt openen. Je kunt nog een tab open hebben van toen je het topic opende, en als je die f5't dan zou je nog een topic openen zonder die melding. Na een week is de kans daarop voldoende klein.
ik ken de historie achter de telling niet, maar die zou best eens begonnen kunnen zijn toen die melding geïntroduceerd wordt. Je kunt zorgen dat steeds iemand anders het topic opent, of alt+255 achter de topictitel zetten zo vaak als nodig is om wel een unieke naam te krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wij SC'ers open graag steeds topics met dezelfde naam (zonder telling).
Oh, ik dacht dat die check pas net bestond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik ken de historie achter de telling niet, maar die zou best eens begonnen kunnen zijn toen die melding geïntroduceerd wordt. Je kunt zorgen dat steeds iemand anders het topic opent, of alt+255 achter de topictitel zetten zo vaak als nodig is om wel een unieke naam te krijgen
Was het een vak buiten de uvt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Kon ik bijna euphorisch zijn met een 9,5 omdat die zo gunstig is voor het gemiddelde, blijkt de docent 'niet te doen aan afronden op halven'. En een linkje naar de regels viel niet in goede aarde
nee, maar de docent raadde het mij wel aan om het hierbij te latenquote:
Als in anders vergooi je je kansen om hier nog je phd te doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee, maar de docent raadde het mij wel aan om het hierbij te laten
De 20ste al?quote:
Ik weet ook niet wat hij bedoelt, maar vreemd is het wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als in anders vergooi je je kansen om hier nog je phd te doen?
Ik bedoel regels zijn regels en een 9,3 (of zelfs een 9,25) zou gewoon afgerond moeten worden op een 9,5
En mensen die door het slechte weer een half uur te laat begonnen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De docenten van een vak hebben besloten dat, door het slechte weer destijds, ze de mensen die niet zijn komen opdagen een mondeling aanbieden ergens in januari. Wat belachelijk. Ik had maar 1 dag om te leren en had dus veel beter het mondeling kunnen doen. Lekker dan.
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat hij bedoelt, maar vreemd is het wel.
[..]
En mensen die door het slechte weer een half uur te laat begonnen?
Wednesday 20-01-10 14:45-17:30 PZ 4 MPhil-Bus-MKT1 HCquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef squig het volgende:
[..]
De 20ste al?
Ik heb gisteren tegen hem de 25ste gezegd
woooops
Jij hebt nog nooit van een gum gehoord?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.
Meestal maak ik er met mijn gum juist nog een ergere zooi van. Alles vol vieze vegen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een gum gehoord?
Dan moet je ook zorgen dat je een mooie, schone gum hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal maak ik er met mijn gum juist nog een ergere zooi van. Alles vol vieze vegen..
Daar moet je dus iets van zeggen, wat een naaistreek. Bij ons raden ze juist aan om een nieuwe te vragen en niet te gaan gummen. Ik heb een keer iets (goed!) uitgegumd.. ging ik later naar de inzage, had die machine toch mijn eerste antwoord aangerekend :S..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.
Ik ga daar niet naartoe voor de schaatsenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
Zijn ze daar goedkoper, of blijf je daar zolang?
Je kunt desnoods het afstuderen uitstellen.. Wat is nu leukerquote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga daar niet naartoe voor de schaatsen
Verwacht dat die vakantie me wel heel wat gaat kosten, maar ik wil graag eens naar Amerika toe. Moet het nog even zien te combineren met mijn afstuderen dan, maar daar ben ik niet al te bang voor.
waarbij de grote vraag is hoe het homunculus-mannetje ook een homunculus in zijn hoofd heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Ik ga maar weer eens verder met Wetenschapsfilosofie...
Oeh... Het is niet jouw lucky day zullen we maar zeggenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef arj1o1 het volgende:
Dag/avond/en nacht. Bah. Daarbovenop is mijn laptop ook nog eens overleden vandaag.
Dat is wel een fikse tegenvaller. Hopelijk niet veel data verloren?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef arj1o1 het volgende:
Dag/avond/en nacht. Bah. Daarbovenop is mijn laptop ook nog eens overleden vandaag.
dat dus; loopt die actie van CentER nog?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een fikse tegenvaller. Hopelijk niet veel data verloren?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef GlowMouse het volgende:
vanavond nog tien km gefietst over besneeuwde ondergrond; het zout lijkt echt opwel geheel zonder kleerscheuren
?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat dus; loopt die actie van CentER nog?
Ik ga zo slapen hoor!quote:
met die laptops, actie uit augustusquote:
Zo'n 2,5 jaar denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
met die laptops, actie uit augustus
hoe oud is die laptop trouwens?
garantie claimen dan, tenzij de verkoper failliet isquote:
Als in de verwachte levensduur van een laptop word geschat op >2,5 jaar? Ik denk dat de feitelijke garantie al lang verstreken is (Acerquote:Op maandag 11 januari 2010 00:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
garantie claimen dan, tenzij de verkoper failliet is
Gezellig! Ik moet ook morgenvroeg beginnen, maar ik ga de tijd een beetje verleggen denk ik..quote:Op maandag 11 januari 2010 00:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Morgenvroeg ga ik weer beginnen met studeren voor de tentamens.
Je moet bij de winkelier zijn, dat gaat nog wel lukken (met doorzettingsvermogenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als in de verwachte levensduur van een laptop word geschat op >2,5 jaar? Ik denk dat de feitelijke garantie al lang verstreken is (Acer).
Ik denk niet dat ik dat er voor over hebquote:Op maandag 11 januari 2010 00:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet bij de winkelier zijn, dat gaat nog wel lukken (met doorzettingsvermogen).
Wij zijn niet allemaal net als jouquote:Op maandag 11 januari 2010 00:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet bij de winkelier zijn, dat gaat nog wel lukken (met doorzettingsvermogen).
Dankje! Jij ook succes!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:54 schreef arj1o1 het volgende:
Morgen maar weer verder, succes iedereen morgen met leren/tentamens!
Die consumentenwetten zijn er niet voor niks. En ze zijn nog redelijk mild, wat op macro-schaal enorm slecht is. Tv's waren vroeger niet kapot te krijgen, tegenwoordig gaan ze veel vaker stuk. Als je alleen voor Nederland kijkt hoeveel extra afval wordt veroorzaakt door gebruik van kwalitatief slechtere componenten, verbaast het mij dat milieuactivisten hiervan nog geen actiepunt hebben gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij zijn niet allemaal net als jou
Kijk ik begrijp het standpunt wel, maar wie wil de moeite nemen deze garantie te claimen tegen het einde van zijn levensduur. Het is vaak beter te investeren in een nieuw product omdat deze vaak (altijd) betere specs heeft (zeker voor laptops...).quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die consumentenwetten zijn er niet voor niks. En ze zijn nog redelijk mild, wat op macro-schaal enorm slecht is. Tv's waren vroeger niet kapot te krijgen, tegenwoordig gaan ze veel vaker stuk. Als je alleen voor Nederland kijkt hoeveel extra afval wordt veroorzaakt door gebruik van kwalitatief slechtere componenten, verbaast het mij dat milieuactivisten hiervan nog geen actiepunt hebben gemaakt.
Je krijgt tenminste nog stufiquote:Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef pickup52 het volgende:
Die rechtenfaculteit is echt gestoord zeg, moet ik voor fiscale economie het vak "European and International Tax Law A" doen,
Het is 6 ECTS, waarvoor ze 3! boeken voorschrijven waarvan er één 62,50 kost, een ander 61,50, en de laatste 40. Plus daarbij hebben ze nog een lekker dictaatje waarvoor je 50!!!! euro af mag tikken bij de dictaatverkoop. Dit is dus in totaal 213 euro voor een 6 ECTS vak. Bijna een maand stufi nondeju.
Marketing Information Management is leuk! Jammer dat je Survey niet mag doen.. exp. zou een goede tweede keus zijn gezien de andere optie...quote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb zojuist mijn vakken voor het komende semester gekozen:Experimental Research Marketing Information Management
Ben eens benieuwd hoe dat allemaal in elkaar steekt.
Survey leek me ook het leukste om te doen, de setting daarvan sprak me ook wel aan. Ik denk dat ik met deze vakken ook wel uit de voeten kan. Alleen qua colleges komt het niet ideaal uit. Slechts 1 dag geen colleges en ik volg altijd braaf de colleges.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Marketing Information Management is leuk! Jammer dat je Survey niet mag doen.. exp. zou een goede tweede keus zijn gezien de andere optie...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:19 schreef Tegan het volgende:
@GM: Is het niet tijd voor een mutsloze avatar?
Was me vergeten in te schrijven voor tentamens, heb me er net uitgeluld![]()
. (Wij doen dus niet aan boetes na de deadline, gewoon onmogelijk daarna (behalve als je Tegan bent
)).
Ja, ik snap het ook niet helemaal. Denk dat ze gewoon de zielige eerstejaars ietsje meer tegemoetkomen ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 21:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Het is nog geen 2,5 maandquote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Survey leek me ook het leukste om te doen, de setting daarvan sprak me ook wel aan. Ik denk dat ik met deze vakken ook wel uit de voeten kan. Alleen qua colleges komt het niet ideaal uit. Slechts 1 dag geen colleges en ik volg altijd braaf de colleges.
Dat overleef ik ook vast wel. Ga er gewoon weer rustig voor zitten. Dan ben ik ook eens wat vaker in TIlburg te vinden. De laatste maand ben ik er volgens mij alleen voor tentamens geweest.quote:
Die ga ik ook volgen! Hopen dat ze goede slides hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef pickup52 het volgende:
Die rechtenfaculteit is echt gestoord zeg, moet ik voor fiscale economie het vak "European and International Tax Law A" doen,
Het is 6 ECTS, waarvoor ze 3! boeken voorschrijven waarvan er één 62,50 kost, een ander 61,50, en de laatste 40. Plus daarbij hebben ze nog een lekker dictaatje waarvoor je 50!!!! euro af mag tikken bij de dictaatverkoop. Dit is dus in totaal 213 euro voor een 6 ECTS vak. Bijna een maand stufi nondeju.
Zolang ik nog met een bivakmuts rond kan lopen zonder het warm te krijgen nietquote:Op maandag 11 januari 2010 18:19 schreef Tegan het volgende:
@GM: Is het niet tijd voor een mutsloze avatar?
Was me vergeten in te schrijven voor tentamens, heb me er net uitgeluld![]()
. (Wij doen dus niet aan boetes na de deadline, gewoon onmogelijk daarna (behalve als je Tegan bent
)).
Ik vraag me altijd af hoeveel tijd er nu echt in gaat steken, dat nakijken. Als je er fulltime mee bezig bent moet het toch binnen een paar dagen weggewerkt zijn?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ben net pas terug van gebouw K, en de nakijkstapel is morgen nog niet weg. Als er iemand 's avonds op de uni is mag hij langskomen, afwisseling is welkom bij dit werk
Na twee uur moet je kort wat anders doen, maar ik schat er toch wel drie werkdagen zoet mee te zijn. Sommigen opgaven zijn heel snel na te kijken, maar als je matrices moet vegen en in het begin een klein foutje maakt dan mag ik alle veegstappen verder volgen. Na een foutje komen ook de lelijkste breuken tevoorschijn waar het anders gehele getallen blijven. Sommige fouten kan ik al heel snel herkennen en zien of het daarna wel goed gaatquote:Op maandag 11 januari 2010 22:22 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel tijd er nu echt in gaat steken, dat nakijken. Als je er fulltime mee bezig bent moet het toch binnen een paar dagen weggewerkt zijn?
Hoewel ik niet weet wat veegopdrachten zijn (ik heb het idee dat ik dit wel moet weten na mijn bachelorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Na twee uur moet je kort wat anders doen, maar ik schat er toch wel drie werkdagen zoet mee te zijn. Sommigen opgaven zijn heel snel na te kijken, maar als je matrices moet vegen en in het begin een klein foutje maakt dan mag ik alle veegstappen verder volgen. Na een foutje komen ook de lelijkste breuken tevoorschijn waar het anders gehele getallen blijven. Sommige fouten kan ik al heel snel herkennen en zien of het daarna wel goed gaatAls het verder wel foutloos gaat dan vind ik ook dat de student bijna alle punten verdient, dus ik kan het dan niet afdoen met weinig punten. En veel studenten kiezen voor substitueren ipv vegen, en dat gaat ook regelmatig fout. Ik heb twee van die matrixveegopdrachten die ik na mag kijken, en die kosten verreweg de meeste tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gauss-eliminatiequote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hoewel ik niet weet wat veegopdrachten zijn (ik heb het idee dat ik dit wel moet weten na mijn bachelor), geloof ik je meteen. Het is inderdaad het doorrekenen met fouten wat tijd kost. Ik had bovendien altijd al een goed gevoel bij mijn antwoord als het enigzins een rond getal was.
Dit zal 5 jaar geleden wel niet tot het programma hebben behoord, want ik heb het nog nooit gezien. Ziet er overigens niet heel lastig uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gauss-eliminatie
Nu weer zo'n mooie aankondiging van O&I:quote:Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Dat heeft alleen te maken met luiheid van de nakijker. Bij recht maak je vragen op aparte vellen zodat nakijken parallel gaat. Als het dan niet binnen een week is nagekeken, dan hebben de docenten ondertussen andere dingen gedaan.
Wow, super jongens! De inzage is trouwens 14 januari.quote:Het is ons streven om de resultaten van het tentamen O&I van 18 december jl. uiterlijk 13 januari om 18.00 uur op blackboard te publiceren
En dat is uiteraard precies 15 dagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu weer zo'n mooie aankondiging van O&I:
[..]
Wow, super jongens! De inzage is trouwens 14 januari.
Ik ben nog op een uitslag van een tentamen van 17 december aan het wachten. Dan zal die ook wel vandaag of morgen eindelijk komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
En dat is uiteraard precies 15 dagen
Ik heb vorig jaar 4 weken gewacht op dat punt. Toen werd het trouwens alleen bekend gemaakt via de studiegids.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog op een uitslag van een tentamen van 17 december aan het wachten. Dan zal die ook wel vandaag of morgen eindelijk komen![]()
Dan hoef ik niet meer iedere dag 4x te kijken of de punten al bijgewerkt zijn
GlowMouse die heeft vast nog een mooi concept-mailtje liggen om ze aan te sporen om op te schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 weken gewacht op dat punt. Toen werd het trouwens alleen bekend gemaakt via de studiegids.
quote:De presentaties van de colleges van 2 en 9 december zijn geplaatst onder Course Documents.
Vele succes gewenst met het tentamen.
Mocht je willen herkansen, dan geschiedt dat mondeling op afspraak vanaf 4 januari 2010.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Pfffff! 6 fouten voor Wetenschap
Kan het bijna niet geloven
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Feli!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor me
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vertoon veel studie-ontwijkend gedrag.
Ik had er in totaal 5 en ga heb er al 3 achter de rug. Vrijdag nog eentje en dan heb ik nog 1 vak openstaan. Ik kan het ook allemaal niet geregeld krijgen als ik veel verschillende dingen uitgebreid moet leren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Een vriendin van me had er 12 (volgt twee bachelorstudies, extra vakken van HRM en ze werkt parttime bij een groot niet nader te noemen bedrijf). Die van gister (haar 12e tentamen) had ze overgeslagen, wat best begrijpelijk is. Ik doe het haar echt niet na, ik zou helemaal tierelier worden als ik er 12 zou hebben
.
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik doe nog maar één januaritentamen, en heb mezelf verteld ook pas te beginnen als ik weet dat ik geen hers heb (en dat weet ik morgen).
quote:Het is ons streven om de resultaten van het tentamen O&I van 18 december jl. uiterlijk 13 januari om 18.00 uur op blackboard te publiceren
Klopt, dat viel me ook op, maar volgens mij zullen ze zo ongeveer ook wel moeten. En wat GlowMouse al zei, hier hebben ze nog minder excuses want dit tentamen was onderverdeeld in (ik geloof) negen vragen die allemaal op een apart velletje moesten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:
[..]
Oe lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
Het tentamen Strategic Management ook. Zijn ook nog niet eens formules, maar waren vragen die best to-the-point waren. Alsof die docenten in de kerstvakantie iets beters te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me ook op, maar volgens mij zullen ze zo ongeveer ook wel moeten. En wat GlowMouse al zei, hier hebben ze nog minder excuses want dit tentamen was onderverdeeld in (ik geloof) negen vragen die allemaal op een apart velletje moesten.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef arj1o1 het volgende:
Pff kan toch niet zo moeilijk zijn een tentamen van 20 mensen binnen anderhalve dag een week na te kijken![]()
Tering Jantjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Een vriendin van me had er 12 (volgt twee bachelorstudies, extra vakken van HRM en ze werkt parttime bij een groot niet nader te noemen bedrijf). Die van gister (haar 12e tentamen) had ze overgeslagen, wat best begrijpelijk is. Ik doe het haar echt niet na, ik zou helemaal tierelier worden als ik er 12 zou hebben
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
.
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Tegan het volgende:
Ik ga er drie van de vier maken. Eigenlijk ook nog een her, maar die ga ik ook niet doen (vervolgvakken).
heb jij familie die aan de feb studeert? Ik kwam een achternaamgenoot tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
.
Wijsbegeerte (filosofie) en Psychologie en aanvullende HRM-achtige vakken.. En 's nachts werkt ze dus parttimequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering Jantje
Welke studies doet ze dan?
Nope. Ik heb heel weinig familie die dezelfde achternaam deelt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag 10 uur nakijkwerkgedaan en ik moet nog iets van 70 tentamens
[..]
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaar
[..]
heb jij familie die aan de feb studeert? Ik kwam een achternaamgenoot tegen.
en 14.gif voor auto
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag 10 uur nakijkwerkgedaan en ik moet nog iets van 70 tentamens
Hij hoeft ook maar voor de helft volquote:[..]
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaar
zo kijk je op al je eerste- en tweedejaarsvakken terug straksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Achteraf gezien stelt het niet zoveel voor
met e-mailadresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Owja, laatst wat mensen gaan zoeken in het UvT-adresboek, en toen kwam ik erachter dat ik er gewoon insta met "Status: Student"![]()
.
Dat doe ik idd met alles wat ik al wel heb gehaaldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo kijk je op al je eerste- en tweedejaarsvakken terug straks
Jaquote:[..]
met e-mailadres
Pff.... Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wijsbegeerte (filosofie) en Psychologie en aanvullende HRM-achtige vakken.. En 's nachts werkt ze dus parttime. Snap niet hoe ze het doet.
Ik was net aan het kijken of mijn bachelor thesis online te raadplegen is. Die van mijn medestudenten is wel te bekijken, maar die van mezelf kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Owja, laatst wat mensen gaan zoeken in het UvT-adresboek, en toen kwam ik erachter dat ik er gewoon insta met "Status: Student"![]()
.
Dat zou zomaar eens een bewuste keuze kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
mijn masterscriptie staat er ook niet in
Ik heb hem wel netjes opgestuurd, geen idee waarom hij er niet instaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens een bewuste keuze kunnen zijn.
Mijn masterscriptie zal er ook wel niet inkomen, lijkt me sterk dat het bedrijf daar op zit te wachten.
Begin volgende week heb ik weer een gesprek. Open sollicitatie dus dat wordt nog gezellig.
Daar worden natuurlijk geen uitspraken over gedaan. Iemand zal wel per ongeluk een map gedelete hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef GlowMouse het volgende:
Hoe onvoorzien zouden die omstandigheden zijn?
Daarmee wordt een achterstand juist weggewerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar worden natuurlijk geen uitspraken over gedaan. Iemand zal wel per ongeluk een map gedelete hebben.
Wel een rigoureuze methode gebruiken ze dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarmee wordt een achterstand juist weggewerkt.
O&I staat er mooi ruim op tijd op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:
[..]
Welke is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Goed bezig! Bij ons heeft één tentamen een normering dat je bij 19 fouten het gehaald hebt (in totaal waren er 40 MC vragen). Serieus, wat een normOf naja, je kan het amper serieus nemen eigenlijk
Cultuur, dus dezelfde docent als die jij hadquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef arj1o1 het volgende:
Waarschijnlijk dat hij na dagen eenzame opsluiting een tof programma heeft geprogrammeerd
tot je programmacode mag gaan analyseren zonder computer erbijquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik overstappen naar Technische Informatica, dat gaat me 938343 keer beter af van Wiskunde. Hm.
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je programmacode mag gaan analyseren zonder computer erbij
Dat was vroeger leuk, toen je nog rekentijd kreeg op een van de weinig mainframes en alleen daar code kon draaien. Bij een infinite loop is je rekentijd in 1x op en mag je opnieuw rekentijd vragen tot je de fout gevonden hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Had een infinite loop gemaakt per ongeluk. Snapte er totaal niets meer van. Was ik gewoon het i++ vergeten, en dat zag ik pas toen ik het een nacht liet rusten.
Dat bleek een kuttentamen te zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cultuur, dus dezelfde docent als die jij had
Wow, uit welk jaar kom jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat was vroeger leuk, toen je nog rekentijd kreeg op een van de weinig mainframes en alleen daar code kon draaien. Bij een infinite loop is je rekentijd in 1x op en mag je opnieuw rekentijd vragen tot je de fout gevonden hebt
dit heb ik van iemand die in '86 aan de TU/e begonquote:
Grafische rekenmachines, die waren pas leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ook maar halfdoet me wel denken aan een leuke (matige) grap: iemands grafische rekenmachine pakken, infinite loop programmeren, contrast heel laag zetten, programma aanzetten, kapje eroverheen schuiven en teruggeven.
Bomberman!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Grafische rekenmachines, die waren pas leuk![]()
Wat heb ik vaak mario gespeeld
*docent pakte rekenmachine af van andere leerlingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Grafische rekenmachines, die waren pas leuk![]()
Wat heb ik vaak mario gespeeld
op de middelbare school kon het allemaal nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik was daar allemaal veel te braaf voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |