Hoewel ik niet weet wat veegopdrachten zijn (ik heb het idee dat ik dit wel moet weten na mijn bachelorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Na twee uur moet je kort wat anders doen, maar ik schat er toch wel drie werkdagen zoet mee te zijn. Sommigen opgaven zijn heel snel na te kijken, maar als je matrices moet vegen en in het begin een klein foutje maakt dan mag ik alle veegstappen verder volgen. Na een foutje komen ook de lelijkste breuken tevoorschijn waar het anders gehele getallen blijven. Sommige fouten kan ik al heel snel herkennen en zien of het daarna wel goed gaatAls het verder wel foutloos gaat dan vind ik ook dat de student bijna alle punten verdient, dus ik kan het dan niet afdoen met weinig punten. En veel studenten kiezen voor substitueren ipv vegen, en dat gaat ook regelmatig fout. Ik heb twee van die matrixveegopdrachten die ik na mag kijken, en die kosten verreweg de meeste tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gauss-eliminatiequote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Hoewel ik niet weet wat veegopdrachten zijn (ik heb het idee dat ik dit wel moet weten na mijn bachelor), geloof ik je meteen. Het is inderdaad het doorrekenen met fouten wat tijd kost. Ik had bovendien altijd al een goed gevoel bij mijn antwoord als het enigzins een rond getal was.
Dit zal 5 jaar geleden wel niet tot het programma hebben behoord, want ik heb het nog nooit gezien. Ziet er overigens niet heel lastig uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gauss-eliminatie
Nu weer zo'n mooie aankondiging van O&I:quote:Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef GlowMouse het volgende:
Dat heeft alleen te maken met luiheid van de nakijker. Bij recht maak je vragen op aparte vellen zodat nakijken parallel gaat. Als het dan niet binnen een week is nagekeken, dan hebben de docenten ondertussen andere dingen gedaan.
Wow, super jongens! De inzage is trouwens 14 januari.quote:Het is ons streven om de resultaten van het tentamen O&I van 18 december jl. uiterlijk 13 januari om 18.00 uur op blackboard te publiceren
En dat is uiteraard precies 15 dagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu weer zo'n mooie aankondiging van O&I:
[..]
Wow, super jongens! De inzage is trouwens 14 januari.
Ik ben nog op een uitslag van een tentamen van 17 december aan het wachten. Dan zal die ook wel vandaag of morgen eindelijk komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
En dat is uiteraard precies 15 dagen
Ik heb vorig jaar 4 weken gewacht op dat punt. Toen werd het trouwens alleen bekend gemaakt via de studiegids.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog op een uitslag van een tentamen van 17 december aan het wachten. Dan zal die ook wel vandaag of morgen eindelijk komen![]()
Dan hoef ik niet meer iedere dag 4x te kijken of de punten al bijgewerkt zijn
GlowMouse die heeft vast nog een mooi concept-mailtje liggen om ze aan te sporen om op te schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 weken gewacht op dat punt. Toen werd het trouwens alleen bekend gemaakt via de studiegids.
quote:De presentaties van de colleges van 2 en 9 december zijn geplaatst onder Course Documents.
Vele succes gewenst met het tentamen.
Mocht je willen herkansen, dan geschiedt dat mondeling op afspraak vanaf 4 januari 2010.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Pfffff! 6 fouten voor Wetenschap
Kan het bijna niet geloven
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Feli!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor me
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vertoon veel studie-ontwijkend gedrag.
Ik had er in totaal 5 en ga heb er al 3 achter de rug. Vrijdag nog eentje en dan heb ik nog 1 vak openstaan. Ik kan het ook allemaal niet geregeld krijgen als ik veel verschillende dingen uitgebreid moet leren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Een vriendin van me had er 12 (volgt twee bachelorstudies, extra vakken van HRM en ze werkt parttime bij een groot niet nader te noemen bedrijf). Die van gister (haar 12e tentamen) had ze overgeslagen, wat best begrijpelijk is. Ik doe het haar echt niet na, ik zou helemaal tierelier worden als ik er 12 zou hebben
.
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik doe nog maar één januaritentamen, en heb mezelf verteld ook pas te beginnen als ik weet dat ik geen hers heb (en dat weet ik morgen).
quote:Het is ons streven om de resultaten van het tentamen O&I van 18 december jl. uiterlijk 13 januari om 18.00 uur op blackboard te publiceren
Klopt, dat viel me ook op, maar volgens mij zullen ze zo ongeveer ook wel moeten. En wat GlowMouse al zei, hier hebben ze nog minder excuses want dit tentamen was onderverdeeld in (ik geloof) negen vragen die allemaal op een apart velletje moesten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:
[..]
Oe lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |