Feli!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Pfffff! 6 fouten voor Wetenschap
Kan het bijna niet geloven
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor mequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
Hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrijdag. Voor het gemak skip ik wel 1 tentamen omdat het anders teveel wordt voor me
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vertoon veel studie-ontwijkend gedrag.
Ik had er in totaal 5 en ga heb er al 3 achter de rug. Vrijdag nog eentje en dan heb ik nog 1 vak openstaan. Ik kan het ook allemaal niet geregeld krijgen als ik veel verschillende dingen uitgebreid moet leren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Een vriendin van me had er 12 (volgt twee bachelorstudies, extra vakken van HRM en ze werkt parttime bij een groot niet nader te noemen bedrijf). Die van gister (haar 12e tentamen) had ze overgeslagen, wat best begrijpelijk is. Ik doe het haar echt niet na, ik zou helemaal tierelier worden als ik er 12 zou hebben
.
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik doe nog maar één januaritentamen, en heb mezelf verteld ook pas te beginnen als ik weet dat ik geen hers heb (en dat weet ik morgen).
quote:Het is ons streven om de resultaten van het tentamen O&I van 18 december jl. uiterlijk 13 januari om 18.00 uur op blackboard te publiceren
Klopt, dat viel me ook op, maar volgens mij zullen ze zo ongeveer ook wel moeten. En wat GlowMouse al zei, hier hebben ze nog minder excuses want dit tentamen was onderverdeeld in (ik geloof) negen vragen die allemaal op een apart velletje moesten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:
[..]
Oe lekker!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed gedaan meis! Ik heb morgen mijn allerlaatste tentamen van semester 1, yay ^^!
Het tentamen Strategic Management ook. Zijn ook nog niet eens formules, maar waren vragen die best to-the-point waren. Alsof die docenten in de kerstvakantie iets beters te doen hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me ook op, maar volgens mij zullen ze zo ongeveer ook wel moeten. En wat GlowMouse al zei, hier hebben ze nog minder excuses want dit tentamen was onderverdeeld in (ik geloof) negen vragen die allemaal op een apart velletje moesten.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef arj1o1 het volgende:
Pff kan toch niet zo moeilijk zijn een tentamen van 20 mensen binnen anderhalve dag een week na te kijken![]()
Tering Jantjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Een vriendin van me had er 12 (volgt twee bachelorstudies, extra vakken van HRM en ze werkt parttime bij een groot niet nader te noemen bedrijf). Die van gister (haar 12e tentamen) had ze overgeslagen, wat best begrijpelijk is. Ik doe het haar echt niet na, ik zou helemaal tierelier worden als ik er 12 zou hebben
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
.
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef Tegan het volgende:
Ik ga er drie van de vier maken. Eigenlijk ook nog een her, maar die ga ik ook niet doen (vervolgvakken).
heb jij familie die aan de feb studeert? Ik kwam een achternaamgenoot tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
.
Wijsbegeerte (filosofie) en Psychologie en aanvullende HRM-achtige vakken.. En 's nachts werkt ze dus parttimequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tering Jantje
Welke studies doet ze dan?
Nope. Ik heb heel weinig familie die dezelfde achternaam deelt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag 10 uur nakijkwerkgedaan en ik moet nog iets van 70 tentamens
[..]
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaar
[..]
heb jij familie die aan de feb studeert? Ik kwam een achternaamgenoot tegen.
en 14.gif voor auto
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef GlowMouse het volgende:
vandaag 10 uur nakijkwerkgedaan en ik moet nog iets van 70 tentamens
Hij hoeft ook maar voor de helft volquote:[..]
zo komt de tofheidsmeter niet vol dit jaar
zo kijk je op al je eerste- en tweedejaarsvakken terug straksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Achteraf gezien stelt het niet zoveel voor
met e-mailadresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Owja, laatst wat mensen gaan zoeken in het UvT-adresboek, en toen kwam ik erachter dat ik er gewoon insta met "Status: Student"![]()
.
Dat doe ik idd met alles wat ik al wel heb gehaaldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo kijk je op al je eerste- en tweedejaarsvakken terug straks
Jaquote:[..]
met e-mailadres
Pff.... Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wijsbegeerte (filosofie) en Psychologie en aanvullende HRM-achtige vakken.. En 's nachts werkt ze dus parttime. Snap niet hoe ze het doet.
Ik was net aan het kijken of mijn bachelor thesis online te raadplegen is. Die van mijn medestudenten is wel te bekijken, maar die van mezelf kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Tegan het volgende:
Owja, laatst wat mensen gaan zoeken in het UvT-adresboek, en toen kwam ik erachter dat ik er gewoon insta met "Status: Student"![]()
.
Dat zou zomaar eens een bewuste keuze kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
mijn masterscriptie staat er ook niet in
Ik heb hem wel netjes opgestuurd, geen idee waarom hij er niet instaatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens een bewuste keuze kunnen zijn.
Mijn masterscriptie zal er ook wel niet inkomen, lijkt me sterk dat het bedrijf daar op zit te wachten.
Begin volgende week heb ik weer een gesprek. Open sollicitatie dus dat wordt nog gezellig.
Daar worden natuurlijk geen uitspraken over gedaan. Iemand zal wel per ongeluk een map gedelete hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef GlowMouse het volgende:
Hoe onvoorzien zouden die omstandigheden zijn?
Daarmee wordt een achterstand juist weggewerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar worden natuurlijk geen uitspraken over gedaan. Iemand zal wel per ongeluk een map gedelete hebben.
Wel een rigoureuze methode gebruiken ze dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daarmee wordt een achterstand juist weggewerkt.
O&I staat er mooi ruim op tijd op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan wel nagekeken:
[..]
Welke is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Goed bezig! Bij ons heeft één tentamen een normering dat je bij 19 fouten het gehaald hebt (in totaal waren er 40 MC vragen). Serieus, wat een normOf naja, je kan het amper serieus nemen eigenlijk
Cultuur, dus dezelfde docent als die jij hadquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef arj1o1 het volgende:
Waarschijnlijk dat hij na dagen eenzame opsluiting een tof programma heeft geprogrammeerd
tot je programmacode mag gaan analyseren zonder computer erbijquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik overstappen naar Technische Informatica, dat gaat me 938343 keer beter af van Wiskunde. Hm.
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je programmacode mag gaan analyseren zonder computer erbij
Dat was vroeger leuk, toen je nog rekentijd kreeg op een van de weinig mainframes en alleen daar code kon draaien. Bij een infinite loop is je rekentijd in 1x op en mag je opnieuw rekentijd vragen tot je de fout gevonden hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Tegan het volgende:
Had een infinite loop gemaakt per ongeluk. Snapte er totaal niets meer van. Was ik gewoon het i++ vergeten, en dat zag ik pas toen ik het een nacht liet rusten.
Dat bleek een kuttentamen te zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cultuur, dus dezelfde docent als die jij had
Wow, uit welk jaar kom jijquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat was vroeger leuk, toen je nog rekentijd kreeg op een van de weinig mainframes en alleen daar code kon draaien. Bij een infinite loop is je rekentijd in 1x op en mag je opnieuw rekentijd vragen tot je de fout gevonden hebt
dit heb ik van iemand die in '86 aan de TU/e begonquote:
Grafische rekenmachines, die waren pas leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ook maar halfdoet me wel denken aan een leuke (matige) grap: iemands grafische rekenmachine pakken, infinite loop programmeren, contrast heel laag zetten, programma aanzetten, kapje eroverheen schuiven en teruggeven.
Bomberman!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Grafische rekenmachines, die waren pas leuk![]()
Wat heb ik vaak mario gespeeld
*docent pakte rekenmachine af van andere leerlingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Grafische rekenmachines, die waren pas leuk![]()
Wat heb ik vaak mario gespeeld
op de middelbare school kon het allemaal nogquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik was daar allemaal veel te braaf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |