quote:heej dribbelke!
Ik weet niet of je echt serieus bent, maar ik kom morgen wel naar schiedam hoor.
Als ik je niet zie, dan kom ik richtig delf met mijn homies richting je huis (ik weet waar je woont ja).
Ik moet het rustig aanpakken via internet, die scotoe checkt alles.
Maar goed, dit weekend is het aan nigga
wtfquote:Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Mag een TT maar hooguit 1 keer dan? dan zijn er toch al wel ongeveer 1024988 orginele TT'squote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef Dribbel_ het volgende:
wat is dat voor bullshit eerst was de TT ":D" en toen kreeg ik een melding van dat topic bestaat al klik hier om te kijken of deze TT al een keer eerder gebruikt is"
wtf
Niet van dezelfde user dus blijkbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Mag een TT maar hooguit 1 keer dan? dan zijn er toch al wel ongeveer 1024988 orginele TT's
Haha, lol!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet van dezelfde user dus blijkbaar
wat gaar
Geen woorden meer voor nodig, wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat was dus vorige week ofzo maar toen kwam meneer laffeturk niet opdagen
hans kazan achter de knoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:47 schreef PeZu het volgende:
dit topic verdwijnt en komt steeds weer terug
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef fraubitch het volgende:
oh noes! ik moet er wel bij zijn he! foto's maken enzo
quote:Ik weet niet of je echt serieus bent, maar ik weet hoe jij er uit ziet en dat je in Delft woont.
Het lijkt een beetje op tmf chat en dat ik 14 ben maar helaas jongen.
Ik woon in schiedam en 23 jaar oud.
Volbloed Antilliaan en als het moet pop ik je daar op het station
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |