Nee, dat zei je niet. Je zei wat anders en je suggereerde ook wat andersquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Toen lette ik teveel op Karlijn zei ik toch al eerder.
Ik ben gewoon lui vandaag. De waarheid is dat ik het eerste WC van VBB over verjaring/rechtsverwerking bij Van Gulijk heb gevolgd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Je zei wat anders en je suggereerde ook wat anders
Klare zaak dus.
je hebt iemand weggejaagdquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui vandaag. De waarheid is dat ik het eerste WC van VBB over verjaring/rechtsverwerking bij Van Gulijk heb gevolgd.
Ik ben anders gewoon volwassen hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het ging me meer om de combinatie van de hoofdletter en de punt.
En oeps dan. Tegan =(durf ik wel weer te zeggen nu Roman Polanski voorlopig weer vrij is).
Kan het niet zijn dat ze toevallig weg moest? Dat kan soms ook gebeuren....
Ik ook! I.c.m. 'studeren"quote:
Dat zei je vantevoren ook al, waarom ging je er dan nog heen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga weer verder zoeken naar mogelijkheden voor een afstudeerstage. Het gesprek van vanmiddag verliep wel erg goed, maar ik kan niet zo goed uit de voeten met de opdracht. Ik ga nu maar eens wat back-ups inzetten.
Het betrof een duo-stage en mijn medestudent die had wel goede hoop dat het een goede opdracht was. Naarmate het gesprek vorderde werd voor mij duidelijk dat ze nog niet duidelijk voor ogen hadden wat ze nu precies wilden onderzoeken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zei je vantevoren ook al, waarom ging je er dan nog heen?
Zolang jij duidelijk hebt wat jij hun te bieden hebt, dat is, wat jij voor hun kunt onderzoeken is het prima toch (zolang hun daarachter staan)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het betrof een duo-stage en mijn medestudent die had wel goede hoop dat het een goede opdracht was. Naarmate het gesprek vorderde werd voor mij duidelijk dat ze nog niet duidelijk voor ogen hadden wat ze nu precies wilden onderzoeken.
Ik ga nu eens kijken of ik via connecties iets kan regelen in een branche die ik aantrekkelijker vind. Dan ga ik terug naar mijn roots
Dat klopt. Voor mij is ook belangrijk dat het bedrijf (en de branche) me aanspreekt. Uiteindelijk komt dit straks toch bovenaan mijn CV te staan als ik ga solliciteren. Er zijn veel overeenkomsten tussen de bedrijven/projecten waar ik praktijkervaring opgedaan heb en in die branche kom ik ook graag terecht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:58 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Zolang jij duidelijk hebt wat jij hun te bieden hebt, dat is, wat jij voor hun kunt onderzoeken is het prima toch (zolang hun daarachter staan)?
FMCG? Financieel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor mij is ook belangrijk dat het bedrijf (en de branche) me aanspreekt. Uiteindelijk komt dit straks toch bovenaan mijn CV te staan als ik ga solliciteren. Er zijn veel overeenkomsten tussen de bedrijven/projecten waar ik praktijkervaring opgedaan heb en in die branche kom ik ook graag terecht.
Het daagt me weer jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik richt me nu weer op een ICT gerelateerde branche. Zie PM.
Aphex Twinquote:
Voor sommige docenten is het ook erg lastig om de belangrijke zaken over te brengen tijdens een college. Die verzanden in het geven van semi-grappige voorbeelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Docenten die comic sans ms voor hun sheets gebruiken zouden ze direct moeten ontslaan, evenals docenten die een vreselijk tekstboek opgeven als studiemateriaal, waar meer geblaat in staat dan daadwerkelijk iets waarvan we kunnen leren. Vind ik.
ik verwachtte een zingende Friek_, maar dit is niet veel beterquote:
Anglicisme. Het is 'euforisch'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Kon ik bijna euphorisch zijn met een 9,5 omdat die zo gunstig is voor het gemiddelde, blijkt de docent 'niet te doen aan afronden op halven'. En een linkje naar de regels viel niet in goede aarde
Ik weet het, maar het is eerder een verwijzing naar de afloopquote:
Doe je die van mij eerst?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:34 schreef GlowMouse het volgende:
Weekend en tentamens nakijkenen na het weekend komt er een stapel die nog 3x zo hoog is
en aan het eind van volgende week nog zo'n stapel
Ik krijg van een paar verschillende vakken een deel van de uitwerkingen mee, en of dat wiskunde 2 is en of die van jou erbij zit, kan ik beter niet zeggenquote:
Jawel, eind volgende week eentje. Maar dat is nog zo ver weg. Eerst schaatsenquote:
quote:Het topic dat je wil plaatsen bestaat mogelijk al. Kijk hier om te kijken of het topic hetzelfde is.
Lemmingcheck?quote:
Die krijg je als je binnen een week een topic opent met dezelfde titel.quote:
nee, lemmings houdt het niet tegen; is meer om vergissingen te voorkomenquote:
Ja maar het kan ook helemaal niet dus, ook niet als het oude topic dicht isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die krijg je als je binnen een week een topic opent met dezelfde titel.
[..]
nee, lemmings houdt het niet tegen; is meer om vergissingen te voorkomen
Nee daar is die melding voor, dat je niet binnen een week een topic met dezelfde titel kunt openen. Je kunt nog een tab open hebben van toen je het topic opende, en als je die f5't dan zou je nog een topic openen zonder die melding. Na een week is de kans daarop voldoende klein.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar het kan ook helemaal niet dus, ook niet als het oude topic dicht is![]()
![]()
.
Maar wij SC'ers open graag steeds topics met dezelfde naam (zonder telling)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee daar is die melding voor, dat je niet binnen een week een topic met dezelfde titel kunt openen. Je kunt nog een tab open hebben van toen je het topic opende, en als je die f5't dan zou je nog een topic openen zonder die melding. Na een week is de kans daarop voldoende klein.
ik ken de historie achter de telling niet, maar die zou best eens begonnen kunnen zijn toen die melding geďntroduceerd wordt. Je kunt zorgen dat steeds iemand anders het topic opent, of alt+255 achter de topictitel zetten zo vaak als nodig is om wel een unieke naam te krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wij SC'ers open graag steeds topics met dezelfde naam (zonder telling).
Oh, ik dacht dat die check pas net bestond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik ken de historie achter de telling niet, maar die zou best eens begonnen kunnen zijn toen die melding geďntroduceerd wordt. Je kunt zorgen dat steeds iemand anders het topic opent, of alt+255 achter de topictitel zetten zo vaak als nodig is om wel een unieke naam te krijgen
Was het een vak buiten de uvt?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Kon ik bijna euphorisch zijn met een 9,5 omdat die zo gunstig is voor het gemiddelde, blijkt de docent 'niet te doen aan afronden op halven'. En een linkje naar de regels viel niet in goede aarde
nee, maar de docent raadde het mij wel aan om het hierbij te latenquote:
Als in anders vergooi je je kansen om hier nog je phd te doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee, maar de docent raadde het mij wel aan om het hierbij te laten
De 20ste al?quote:
Ik weet ook niet wat hij bedoelt, maar vreemd is het wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Als in anders vergooi je je kansen om hier nog je phd te doen?
Ik bedoel regels zijn regels en een 9,3 (of zelfs een 9,25) zou gewoon afgerond moeten worden op een 9,5
En mensen die door het slechte weer een half uur te laat begonnen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De docenten van een vak hebben besloten dat, door het slechte weer destijds, ze de mensen die niet zijn komen opdagen een mondeling aanbieden ergens in januari. Wat belachelijk. Ik had maar 1 dag om te leren en had dus veel beter het mondeling kunnen doen. Lekker dan.
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat hij bedoelt, maar vreemd is het wel.
[..]
En mensen die door het slechte weer een half uur te laat begonnen?
Wednesday 20-01-10 14:45-17:30 PZ 4 MPhil-Bus-MKT1 HCquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef squig het volgende:
[..]
De 20ste al?
Ik heb gisteren tegen hem de 25ste gezegd
woooops
Jij hebt nog nooit van een gum gehoord?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.
Meestal maak ik er met mijn gum juist nog een ergere zooi van. Alles vol vieze vegen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een gum gehoord?
Dan moet je ook zorgen dat je een mooie, schone gum hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal maak ik er met mijn gum juist nog een ergere zooi van. Alles vol vieze vegen..
Daar moet je dus iets van zeggen, wat een naaistreek. Bij ons raden ze juist aan om een nieuwe te vragen en niet te gaan gummen. Ik heb een keer iets (goed!) uitgegumd.. ging ik later naar de inzage, had die machine toch mijn eerste antwoord aangerekend :S..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens een nieuwe scrapkaart invullen (had hem op het laatst verneukt) omdat ik volgens dat vrouwtje tijd genoeg had gehad. Hoe zij wist wat genoeg tijd was weet ik ook niet maar daardoor had ik wel 1 MC vraag meer fout.
Ik ga daar niet naartoe voor de schaatsenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
Zijn ze daar goedkoper, of blijf je daar zolang?
Je kunt desnoods het afstuderen uitstellen.. Wat is nu leukerquote:Op zondag 10 januari 2010 00:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga daar niet naartoe voor de schaatsen
Verwacht dat die vakantie me wel heel wat gaat kosten, maar ik wil graag eens naar Amerika toe. Moet het nog even zien te combineren met mijn afstuderen dan, maar daar ben ik niet al te bang voor.
waarbij de grote vraag is hoe het homunculus-mannetje ook een homunculus in zijn hoofd heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Ik ga maar weer eens verder met Wetenschapsfilosofie...
Oeh... Het is niet jouw lucky day zullen we maar zeggenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef arj1o1 het volgende:
Dag/avond/en nacht. Bah. Daarbovenop is mijn laptop ook nog eens overleden vandaag.
Dat is wel een fikse tegenvaller. Hopelijk niet veel data verloren?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:28 schreef arj1o1 het volgende:
Dag/avond/en nacht. Bah. Daarbovenop is mijn laptop ook nog eens overleden vandaag.
dat dus; loopt die actie van CentER nog?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een fikse tegenvaller. Hopelijk niet veel data verloren?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef GlowMouse het volgende:
vanavond nog tien km gefietst over besneeuwde ondergrond; het zout lijkt echt opwel geheel zonder kleerscheuren
?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat dus; loopt die actie van CentER nog?
Ik ga zo slapen hoor!quote:
met die laptops, actie uit augustusquote:
Zo'n 2,5 jaar denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
met die laptops, actie uit augustus
hoe oud is die laptop trouwens?
garantie claimen dan, tenzij de verkoper failliet isquote:
Als in de verwachte levensduur van een laptop word geschat op >2,5 jaar? Ik denk dat de feitelijke garantie al lang verstreken is (Acerquote:Op maandag 11 januari 2010 00:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
garantie claimen dan, tenzij de verkoper failliet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |