Iedere keer als ik dit weer lees denk ik...zou ik dan toch maar gaan acrylen????quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef progje het volgende:
kijken of ik vanavond weer eens zin heb mijn nagels te lakken..
dat van O&N zit er nog steeds op
maar de nagellak blijft met acryl nagels zo enorm lang zitten, dat ik soms gewoon nog een zin heb om het opnieuw te lakken, want dan is het nog helemaal perfect
Ongeveer 9 cm, geen idee hoe hoog Koh lakken zijn maar mijn Claire's flesje past zonder problemen, en die is zelfs groter dan een flesje Nfu Oh.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
Glittermoe? Op naar de lente kleuren!
Lemony Flutter van Lush is nog beter dan ik hier gelezen had. Wil je echt lief zijn voor je nagelriemen en je krijgt er geen spijt van! Wat een geweldig spul! ik heb geen aandelen
Vraagje over de Helmer: hoe hoog zijn de laatjes, of te wel kan een KOH flesje erin staan?
Morgen nieuwe OPI lakjes, met Glitters!
Heb je een Lush in de buurt? Smeer het daar eens op op een vinger om te testen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Over die lemony flutter he.... ik heb nogal (zeer) gevoelige handen (eczeem enzo), iemand een idee of ik dat er op kan smeren??
@Bernies: met een potje OPI/CG in zo'n laatje van de helmer, hou ik aan de bovenkant +/- een cm over..
De Koh's zijn 9,7 centimer.. maar het lijkt me zo onwijs handig en leuk! Nu zit het in een grote mand, een schoenendoos en een doosje van een kerstpakket...schiet niet op.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ongeveer 9 cm, geen idee hoe hoog Koh lakken zijn maar mijn Claire's flesje past zonder problemen, en die is zelfs groter dan een flesje Nfu Oh.
Ik heb er geen last van maar ik kan me zo voorstellen dat dat citroenspul wel kan irriteren. Je kan bij Lush ook samples krijgen dus anders zou ik daar gewoon eens binnenlopen en je probleem uitleggen. Dan kan je vast wel een proefje meekrijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Over die lemony flutter he.... ik heb nogal (zeer) gevoelige handen (eczeem enzo), iemand een idee of ik dat er op kan smeren??
@Bernies: met een potje OPI/CG in zo'n laatje van de helmer, hou ik aan de bovenkant +/- een cm over..
Nee, geen in de buurt volgens mij....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb je een Lush in de buurt? Smeer het daar eens op op een vinger om te testen.
Er zit naast de natuurlijke ingredienten ook een perfume in (zie ik nu op het etiket) en dat kan wel eens minder zijn.Verder veel olie soorten van fruit en planten en Bijenolie.
Denk echt even testen. Ik ben ook snel van de kriebel maar heb hier geen last van. En ik weet dat MiMu er ook geen last van heeft.
Koh zuigt toch, die gaan zich dus maar mooi in een hoekje buiten de helmer staan schamen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef bernies het volgende:
[..]
De Koh's zijn 9,7 centimer.. maar het lijkt me zo onwijs handig en leuk! Nu zit het in een grote mand, een schoenendoos en een doosje van een kerstpakket...schiet niet op.
Bij Xenos verkopen ze kastjes met hogere lades dan de Helmers hebben, alleen bij mij zorgt dat voor veel loze ruimtequote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef bernies het volgende:
[..]
De Koh's zijn 9,7 centimer.. maar het lijkt me zo onwijs handig en leuk! Nu zit het in een grote mand, een schoenendoos en een doosje van een kerstpakket...schiet niet op.
Weet je...ik ga ze inzetten als ruilmiddel op MUA! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koh zuigt toch, die gaan zich dus maar mooi in een hoekje buiten de helmer staan schamen.
Lolquote:Op maandag 4 januari 2010 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koh zuigt toch, die gaan zich dus maar mooi in een hoekje buiten de helmer staan schamen.
Maar zo'n rode helmer is gewoonquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Xenos verkopen ze kastjes met hogere lades dan de Helmers hebben, alleen bij mij zorgt dat voor veel loze ruimte
[ afbeelding ]
Huidige kastje een tijdje geleden
Je moet ze ook een beetje op de groei kopenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Zo'n kastje is wel handig, maar voor maar 30 lakjes?
Zijn zijn, zeker voor 13,95, niet heel geweldig, maar ze hebben hele mooie kleuren!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lolis dat zo erg dan? In de Bijenkorf stonden de dames zich laatst te verdringen voor het Koh schap
Hahaha ja dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Je moet ze ook een beetje op de groei kopen
Goede tip!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van maar ik kan me zo voorstellen dat dat citroenspul wel kan irriteren. Je kan bij Lush ook samples krijgen dus anders zou ik daar gewoon eens binnenlopen en je probleem uitleggen. Dan kan je vast wel een proefje meekrijgen.
Is er een bon voor een gratis Koh?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Zijn zijn, zeker voor 13,95, niet heel geweldig, maar ze hebben hele mooie kleuren!
En dat verdringen kwam vast omdat ze de bon hadden voor een gratis Koh...
En alle removers, watjes, Konad, vijlen, handcreme.....etc!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Zo'n kastje is wel handig, maar voor maar 30 lakjes?
Zat in november in het Bijenkorf Magazine, maar alleen in A'dam (bah! ik realiseer me nu pas waar je woont!) was tot 1 december.....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is er een bon voor een gratis Koh?![]()
13,95 vind ik een beetje teveel van het goede voor een nagellak [/gierigehollander]
Dat is een mooie!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, mooi klusje die OP. Ik heb ook even een wiki account aangemaakt en daar de laatste versie opgezet, wel zo handig
Vandaag hele dag bezig geweest met verplichte dingen, maar toch nog even tussendoor mogen lakken van mezelf![]()
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Nog steeds niet stuk van de formule, en ook niet van de wat matte finish, dus holo of niet, toch top coat opgesmeerd. Maar maakte dit keer niet zoveel uit voor het holo effect, is nog steeds duidelijk aanwezig, alleen altijd moeilijk te fotograferen zonder zonnetje
Hihi no biggy, maar mocht je het nog een keer zien geef maar even een gilquote:Op maandag 4 januari 2010 18:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Zat in november in het Bijenkorf Magazine, maar alleen in A'dam (bah! ik realiseer me nu pas waar je woont!) was tot 1 december.....
Mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, mooi klusje die OP. Ik heb ook even een wiki account aangemaakt en daar de laatste versie opgezet, wel zo handig
Vandaag hele dag bezig geweest met verplichte dingen, maar toch nog even tussendoor mogen lakken van mezelf![]()
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Nog steeds niet stuk van de formule, en ook niet van de wat matte finish, dus holo of niet, toch top coat opgesmeerd. Maar maakte dit keer niet zoveel uit voor het holo effect, is nog steeds duidelijk aanwezig, alleen altijd moeilijk te fotograferen zonder zonnetje
Kan het van komen...quote:
Die OMG serie kan aardig goed tegen een topcoat. Zijn ook niet zo poederig als bijvoorbeeld de Nfu holos.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Mooi!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Oh trouwens: Catrice is deze week drie halen twee betalen bij de Kruidvat dus bedankt voor het gratis nagellakje!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hier twee Catrice Royal Petrol voor me op tafel staan! Willen de dames even mailen met hun info zodat ik ze op kan sturen?
WAUW!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope...![]()
Magnetic it is, my dear..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Mooi!
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Hierna stop ik écht, zei zij weer...
Vriendin heeft CG ontdekt en moest van zichzelf een bestelling plaatsen. Maar ze mocht er geen 9 vond ze, dus of ik effe mee wilde doen. Manlief zuchte diep, streek zijn hand over zijn hart en nu komen Sexy in the City en Cowgirl Up naar me toe![]()
Héél erg mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 11:07 schreef es70 het volgende:
Tof zo Mirjam, dat rood met die zwart/wit striper.
En de Paisley van Stormqueen vind ik er poepiesjiek uitzien.
Obli's nagels zijn altijd sjiek, leuk die steentjes zo.
Beter goed gejat dan slecht bedacht, studs
:
[ afbeelding ]
Zo kom je er bij mij niet in he?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn sollicitatienagels voor morgen
met flips (kleur komt het best uit met flips)
[ afbeelding ]
en zonder flips:
[ afbeelding ]
Even teruggezocht waar ik mee begon 6 weken geleden
[ afbeelding ]
Gaat al best lekker! plus 30 lakken, een zweem konadplates en allerhande frutsels rijker![]()
![]()
Moooooohoooooi!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
jawelquote:Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Misstique het volgende:
There is no such thing as glittermoe..
gezellig!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Nune het volgende:
![]()
Na een hele tijd op m'n nagels gebeten te hebben, ontdekte ik dit topic en wilde ik ook mooie nagels! Ik heb kunstnagels laten zetten en nu zijn die eraf, dus eindelijk heb ik mooie nagels van mezelf.
Nog steeds lurk ik in dit topic, dus nu maar besloten om mee te gaan posten.
En ik heb een nagellakverslaving opgelopen...
Nune, toevallig een OUD-gediende? Zal niet zo zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Nune het volgende:
![]()
Na een hele tijd op m'n nagels gebeten te hebben, ontdekte ik dit topic en wilde ik ook mooie nagels! Ik heb kunstnagels laten zetten en nu zijn die eraf, dus eindelijk heb ik mooie nagels van mezelf.
Hoi!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Nune het volgende:
![]()
Ik wil eigenlijk voor mijn site alle lakjes (80+ )stuk opdoen en een foto daarvan maken. Mijn vriend ziet me alleen aankomenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moooooohoooooi!
Ik ga zo maar weer eens aan de lak
Wauw Prachtige nagels hoor!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef PartyHardy het volgende:
Dit vind ik een mooi kleurtje van essence(koraal?)
[ afbeelding ]
Zo heb ik ze de afgelopen dagen gehad
[ afbeelding ]
(ik weet, mijn eerst gezette pinkie-gelnagel is niet zo mooi meer)
Ja ik dacht, even die opschepperige Obli pesten, met d'r "niemand heeft die!!"quote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Oblivion het volgende:
Ja, skrn, na-apert, en bij jou staat gewoon veel mooier!
*boos kijkt!
*in hoekje gaat zitten huilen...
Haha mijn vriend rolt telkens met zn ogen als ik mn nagel spulletjes pak ^^quote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor mijn site alle lakjes (80+ )stuk opdoen en een foto daarvan maken. Mijn vriend ziet me alleen aankomen
Ohhhhhhh!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hier twee Catrice Royal Petrol voor me op tafel staan! Willen de dames even mailen met hun info zodat ik ze op kan sturen?
@Puckzzz: ik vind het zo lullig dat die nagellakken niet zijn overgekomen dus ik heb ze nog een keer voor je gekocht en die stuur ik morgen tegelijk met die andere twee op.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik een vraagje over: dit is de achterkant van mijn naakte vinger en je ziet, als je hem in het licht houd dat hij nog een stukje doorschijnt en bovenaan pas een wit/geel randje zit. Waarom begint dat pas zo hoog?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig dan je ook komt posten, welkom!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Nune het volgende:![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar misschien moet je toch ook een klacht indienen bij de TNT of zo. Twee verdwenen pakketjes is wel vreemd.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
@Puckzzz: ik vind het zo lullig dat die nagellakken niet zijn overgekomen dus ik heb ze nog een keer voor je gekocht en die stuur ik morgen tegelijk met die andere twee op.
Dat! Hoi!quote:
Die recycle is toch ook wel heel mooi...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Diconnected het volgende:
NYE Nails:
[ link | afbeelding ]
LA Rockstar 2 laagjes Groupie, 1 laagje Overdose.
Nu:
[ link | afbeelding ]
China Glaze Recycle
Beide foto's klikbaar voor grotere versie, dus mooier
Ik dacht dat jij er al veel meer had! (quote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor mijn site alle lakjes (80+ )stuk opdoen en een foto daarvan maken. Mijn vriend ziet me alleen aankomen
Nope hier staat een lege Moonlight displayquote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef Lindytje het volgende:
Heeft iemand trouwens al een nieuwe collectie gezien bij t kruidvat (Go snow! ofzo??), want hier staat al vanaf voor oud & nieuw een lege plek in het essence-schap...
FF snel geteld, het zijn er 85quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat! Hoi!![]()
[..]
Die recycle is toch ook wel heel mooi...(zag ik laatst in de winkel staan, en heb hem toen niet gekocht, maar ik denk dat ik nog maar even terug ga...)
[..]
Ik dacht dat jij er al veel meer had! (ik ben over de puckzzz collectie heen! OMG!)
Ja, ik zit ook te wachten! Lijken me leuke kleurtjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Lindy, Go Snow moet idd in januari komen. Ik zit erop te wachten want ik wil graag de groene
Die heb ik ook al een paar gezien ja...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope hier staat een lege Moonlight display
Shinyquote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Hmm, de lengte vind ik wel mooi, maar niet hoe lang het stuk wit is en hoe kort de rest van je nagel.. de verhouding is een beetje gek? Wel mooi voor zelfgezette gellies!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik een vraagje over: dit is de achterkant van mijn naakte vinger en je ziet, als je hem in het licht houd dat hij nog een stukje doorschijnt en bovenaan pas een wit/geel randje zit. Waarom begint dat pas zo hoog?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur, die LA! CG Recycle twijfel ik elke keer weer over, nu vind ik ´m weer te donker. Maar hij staat je wel goedquote:Op maandag 4 januari 2010 19:34 schreef Diconnected het volgende:
NYE Nails:
[ link | afbeelding ]
LA Rockstar 2 laagjes Groupie, 1 laagje Overdose.
Nu:
[ link | afbeelding ]
China Glaze Recycle
Beide foto's klikbaar voor grotere versie, dus mooier
Holy fuck.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit momenteel op 112...(TC, BC en stripers uiteraard niet meegeteld..
)
Dan wil je vast niet weten hoeveel ik er hebquote:Op maandag 4 januari 2010 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Holy fuck.
Kom ik met m'n 35 flesjes
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Holy fuck.
Kom ik met m'n 35 flesjes
Die had ik gisteren ook opquote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze - LOL
Zeg eens!!!! Dat kan ik als reden aanvoeren voorquote:
Nee, geen OUD-gediende.. Alleen een fervent lurkster!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nune, toevallig een OUD-gediende? Zal niet zo zijn
Ik ga zo mijn gechipte lakje even bijwerken voordat ik ga volleyballen
Mijn bescheiden stash:quote:
Tellen zul je!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik weet het eerlijk niet maar ik heb bijna drie lades vol.
Mooi begin van een grote collectie!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, geen OUD-gediende.. Alleen een fervent lurkster!
[..]
Mijn bescheiden stash:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoi allemaal!
Moet je doen! Kunnen we heerlijk kwijlen ;oquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben nu benieuwd waar jij op zit!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindy; ik heb geen idee.. Ik hoop dat we überhaupt nieuwe collecties krijgen, zou wel leuk zijn!
[..]
Dan wil je vast niet weten hoeveel ik er hebOf MiMu, die heeft er meer dan ik
Er zijn in de kerstperiode veel tijdelijke uitzendkrachten aan het werk bij de postsorteer, en helaas zitten daar soms ook niet zo eerlijke personen bijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar misschien moet je toch ook een klacht indienen bij de TNT of zo. Twee verdwenen pakketjes is wel vreemd.![]()
Zit je postbode dat lekker achterover te drukken of zo?
Gut, als ik er alleen al aan denk. Sinds ik hier transdesign heb ontdekt ben ik niet meer te houden!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi begin van een grote collectie!
Ja ik zat zelf ook te twijfelen of het niet net teveel wit wasquote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, de lengte vind ik wel mooi, maar niet hoe lang het stuk wit is en hoe kort de rest van je nagel.. de verhouding is een beetje gek? Wel mooi voor zelfgezette gellies!
[..]
Oeh, mee eens!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Moet je doen! Kunnen we heerlijk kwijlen ;o
Mooie kleuren!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, geen OUD-gediende.. Alleen een fervent lurkster!
[..]
Mijn bescheiden stash:
En hoi allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |