SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Euhm, veel priegelen.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind dat héél erg leuk![]()
hoe heb je dat gedaan?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Debsterr het volgende:
Daph_, ik wil 'm zo snel mogelijk!Hup hup, naar het postkantoor!
We kunnen ook even naar Daph rijden om haar op te halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn in goed gezelschap hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef bernies het volgende:
Daph schreeft: Ik zal vanmiddag even bubbelenveloppen halen, maar ik denk niet dat ik nog tijd hem om ze te verzenden.. Hoop dat je (jullie) dat niet erg vind(en)?
Nee helemaal niet, goed plan juist, anders liggen ze het hele weekend op het postkantoor! De dames kunnen dan beter bij jou zijn.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:11 schreef Debsterr het volgende:
Daph_, ik wil 'm zo snel mogelijk!Hup hup, naar het postkantoor!
Haha lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is goed hoor
Ik ga dus wel voorbereidingen treffen om het op de bus te doen!
Dan mag je wel opschieten want ik moet over 3 kwartier wegquote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef bernies het volgende:
[..]
We kunnen ook even naar Daph rijden om haar op te halen!
![]()
Ik vind het persoonlijk de mooiste flesjes die ik ooit gezien heb voor nagellak. En de naam past ook zo goed bij!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze zijn in goed gezelschap hoor![]()
Ik ben geneigd om alle Nfu Oh's op mijn bureau te laten staan omdat ze allemaal zo mooi zijn..
[..]
Haha lolDat is goed hoor
Ik ga dus wel voorbereidingen treffen om het op de bus te doen!
[..]
Dan mag je wel opschieten want ik moet over 3 kwartier weg
Whehe ja echt hequote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk de mooiste flesjes die ik ooit gezien heb voor nagellak. En de naam past ook zo goed bij!
Ik ga vanaf dinsdag onder de brievenbus liggen!
Geen foto bij de hand, maar met topcoat is heel erg mooi! Misschien nog wel mooier dan zonder!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand een foto hoe een suede lakje van opi eruit ziet met topcoat?
Kijk even op www.scrangie.com . Ze heeft vergelijkingen van suedes met en zonder topcoats, en dan de 'orginele' lak met matmakende topcoat eropquote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef tliciouz het volgende:
Heeft iemand een foto hoe een suede lakje van opi eruit ziet met topcoat?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef bernies het volgende:
Ik zou best een nagellak tentamen willen doen!!
Benieuwd wat ik scoor!
doe je die french over je basislak (die bruine) trekken, of laat je het frenchgedeelte echt vrij?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Oblivion het volgende:
Daph! Die OP!
![]()
[..]
Euhm, veel priegelen.
Met donkerbruin een french trekken en van boven naar beneden wit en bruin, en andere tips wit maken en dotten.
De heren hebben voor mij bij de action, twee pakketjes nagellakjes kunnen scoren.
En een paarse van mijn zoon, vond ie mooi. (Rimmel)
Zal 'm zo opdoen..
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef Joysa het volgende:
Waaaaauw![]()
En Loqi, de strikjes zijn echt geweldig![]()
Maar heb er nog niks mee gedaan hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |