abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 18:47:47 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76230922
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje 160

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

11 december Tierrr (10-2008)
10 januari Ciscostar (12-2008)
23 januari IslaBonita (12-2008)
23 januari Suuzzz
27 januari danic (08-2009)
27 januari Boepie
01 februari Kolonia (04-2009)
02 februari Koningin Juliana (03-2009)
04 februari kaatjejannie (10-2009)
07 februari -nienna- (06-2009)
13 februari charmed_angel (09-2009)

Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
vrouwtje-theelepel (10-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-01-2010 13:03:02 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76232101
Balen danic..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76232248
Balen Danic.
Ik snap wel dat je begint te balen nu.
Maar hou moed hoor, komt goed!
2010 wordt een heel mooi jaar!
pi_76233094
Jammer Danic...

Ik heb nog nergens last van, totaal geen kwaaltjes. Ik heb mijn NOD een beetje vroeg gezet, dus ik ga op z'n vroegst pas volgende week zaterdag testen als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk.
pi_76235325
Danic, wat jammer.

Het begint weer spannend te worden hier, 4 januari komt al aardig dichtbij!
pi_76239981
Zo ben ik ook weer, heb ff lekker wat geniet daagjes gehad, mare ik denk dat mijn lichaam zich nog aan het aanpassen is nu ik al een tijdje pilloos ben want ineens vanochtend de op de bezoek.. voor mij is dit toch wel een dag of 6 te vroeg zeg maar.
Maargoed ik wacht het komende maand gewoon weer af,.,. durf nu alleen mijn nod niet echt te gokken !
Ik ga nu uit van ergens rond 27 januari NOD.
pi_76241183
Jammer Boepie.
pi_76241375
Jammer Danic en Boepie...
pi_76244079
Jammer Boepie.
Maar ook voor jou wordt 2010 vast een geweldig jaar.
pi_76253081
Danic ern Boepie balen zeg. In 2010 gaat het zeker lukken!

Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?

Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed. Precies bij de plek waar ik steken had.

Nou heb ik nog hele lichte steken
pi_76253760
Sja, wie weet heb je dit keer wel een kortere cyclus, van 28 dagen.. het zou mijns inziens best kunnen. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon nog even door blijven klussen!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest vanwege tussentijds bloedverlies. Ik was bang dat er na de curettage misschien nog wat was blijven zitten ofzo. Maar dat is dus niet het geval. Mijn cyclus is gewoon weer hartstikke van de regel... dag 23 vandaag en er waren nog geen follikels of iets dergelijks te zien. Het is dus weer feest... zucht.. nouja, 25 januari weer naar de fertiliteitsarts...
pi_76254702
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Tierrr het volgende:
Sja, wie weet heb je dit keer wel een kortere cyclus, van 28 dagen.. het zou mijns inziens best kunnen. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon nog even door blijven klussen!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest vanwege tussentijds bloedverlies. Ik was bang dat er na de curettage misschien nog wat was blijven zitten ofzo. Maar dat is dus niet het geval. Mijn cyclus is gewoon weer hartstikke van de regel... dag 23 vandaag en er waren nog geen follikels of iets dergelijks te zien. Het is dus weer feest... zucht.. nouja, 25 januari weer naar de fertiliteitsarts...
Ja wij klussen lekker door, oudjaarswip, nieuwjaarswip. het komt allemaal goed

Gelukkig dat er niks is blijven zitten. Dat lijkt me eigenlijk best wel eng. En een rare gedachten. Gelukkig maar, weer lekker doorklussen jij
pi_76255769
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig maar, weer lekker doorklussen jij
Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...
pi_76256666
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...
Nou doorsexen dan Is ook lekker
pi_76257122
Tierrr, wat vervelend dat de hele boel weer ontregeld is, ik hoop voor je dat het snel weer regelmatig is.

Ik heb vanochtend voor de laatste keer getest en zoals verwacht: weer negatief.
Ik ben nu twee weken overtijd en heb 3 testen gedaan dus testen doe ik niet meer.
Ergens volgende week ga ik even de huisarts bellen en voorleggen wat er aan de hand is.

Wil 1 van de modjes mij misschien op het onderste lijstje zetten zolang ik niet ongesteld ben?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Nienna- op 31-12-2009 16:30:48 ]
pi_76258322
Balen zeg Nienna, ben wel benieuwd wat het nu is? Wat je lichaam allemaal doet, en waarom? Ik zou ook niet meer testen, en ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan.

Ik vind het echt heel erg vervelend voor je....
pi_76271513
Ben ook erg benieuwd hoelang nu mijn cyclus deze maand is, maakt het toch spannend allemaal weer.
Allemaal een knallend 2010 gewenst enne met heel veel klusplezier en zwangerschappen
pi_76280968
Een gezond, fijn , mooi en vruchtbaar 2010 gewenst
pi_76287127
ik wilde iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar wensen!

Nienna, wat stom dat je lijf nou niet gewoon doet wat het moet doen!
ik hoop op regelmaat en goed nieuws dit jaar voor jou!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:47:05 #20
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76288424
Ik wil ook iedereen een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar wensen!
Wij hebben zelf even pauze genomen na alle stress van mijn laatste cyclus. Ik wil eerst even gewoon aankijken hoe mijn cyclus is, zit vandaag op dag 31, ik hoop dat ie niet weer 60 dagen is. I
Tot nog toe 33, 49 en 60.
pi_76288828
Ook ik wil iedereen een gelukkig, liefdevol en vooral vruchtbaar 2010 wensen. Laten we hopen dat we aan het eind van het jaar hier niet meer hoeven te posten!
pi_76289242
Iedereen een heel fijn 2010 gewenst.
Dat we dit jaar maar allemaal naar het volgende topic kunnen verhuizen.
pi_76308754
Allemaal een heel mooi en gezond 2010 gewenst, met hopelijk voor iedereen zicht op gezinsuitbreiding!! Een mooier jaar kunnen we dan niet krijgen!

Tierrr, ik kan me goed voorstellen dat je dat verplichte klussen zat ben. Ik vind het zelf ook niets dat ik steeds op de data zit te letten, maar ik wil toch de kansen wat vergroten en niet achterblijven nu al mijn vriendinnetjes zwanger zijn. Wil niet alleen maar de lieve oppas worden, wil OOK af en toe een oppas nodig gaan hebben!!

Mijn mannetje vindt het ook maar raar, dat ik ineens rond de eisprong veel enthousiaster ben voor het seksen dan in de andere periode en dat vind ik dan ook weer lullig. Heb besloten dat ik daarom maar gewoon zo vaak mogelijk ga seksen haha, dan moet het toch ook goed zitten en dan komt het voor hem ook niet zo verplicht over.
Het belangrijkste is natuurlijk nog steeds dat je er ook plezier in hebt en niet dat het alleen maar een verplicht nummertje wordt.
Hij krijgt het weekend nog rust, maar daarna mag ie weer hoor. (hij is waarschijnlijk allang blij haha)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:41:20 #24
190853 RockabeIIa
pi_76313100
Nienna, da's ook echt een bleh-situatie zo...

Dames, allemaal een vruchtbaar en gezond 2010!
pi_76321133
Gelukkig nieuwjaar allemaal, en dat het inderdaad vooral een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal!
pi_76325236
Gelukkig 2010 allemaal!!
Dat er maar zoveel mogelijk zwanger mogen worden

Hier ouderwets kort ongesteld geweest (3 dagen net als voor de pil!), stemmingswisselingen lijken minder en we gaan weer druk aan de klus . Na de eerste maand pilloos gok ik mijn nod op 27 januari.
pi_76325762
Iedereen een goed 2010 gewenst, met veel tweede streepjes.

Tot nu toe zo te lezen nog weinig succes hier in 2010, hopelijk komt er snel positief nieuws van een van jullie.
pi_76326294
misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe die temperatuurmethode nou precies werkt.
Ik lees er wel het een en ander over, maar de info is lekker verschillend.
Is het nou belangrijk dat je iedere dag om hetzelfde tijdstip temperatuurt? Ik weet wel dat het moet direct nadat je uit bed bent, maar ik werk 3 dagen per week en die dagen kom ik eerder mijn bedje uit dan op de andere dagen. Ik weet ook dat je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie dus voor nu ga ik er ook nog niet aan beginnen, maar mocht ik die beslissing maken, dan wil ik wel graag weten hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Heb nu trouwens wel een hele rare menstruatie. Eerste dag was woe 30-12. Op oudejaarsdag (2e dag) had ik ontzettend veel pijn aan de kant van mijn linkerlies. Ook echt heel laag. Heb er echt een paar keer om zitten huilen. Gelukkig heeft de visite 's avonds de aandacht er vanaf kunnen leiden.
nieuwjaarsdag had ik ineens een megabloedprop bij het afvegen, dus misschien dat dat de pijn veroorzaakte??? echt geen idee. Nu op dag vier en menstruatie is al zo goed als voorbij, terwijl ik altijd het geluk heb dat ik er 6 dagen van mag genieten. Heel raar allemaal, maar het zal wel.......
pi_76326805
Hmm, dat klinkt inderdaad raar...

Maarre, het is inderdaad wel belangrijk dat je alle dagen op ongeveer dezelfde tijd meet. Kijk, eens een keer een half uurtje eerder of later meten maakt in principe niet zoveel uit. Het belangrijkste is inderdaad dat je het elke keer doet nog voordat je je bed uit gaat. Maar het is niet meer betrouwbaar als je het op sommige dagen om 6 uur doet en op andere om 10 uur, dan zit er teveel verschil tussen. Ik heb zelf inderdaad ook dat ik op sommige dagen moet werken en de wekker om half 7 gaat. Op vrije dagen wil ik natuurlijk niet zo vroeg opstaan, maar zet ik toch de wekker om die tijd. Dan temperatuur ik snel en ga weer verder slapen. Een thermometer met onthoud-functie is dan heel handig. Dan hoef je dus niet eens het licht aan te doen om te kijken hoe hoog je temp is.

Het is trouwens niet eens per se noodzakelijk om op de eerste dag van je menstruatie te beginnen hoor. Het gaat erom dat je een duidelijke temperatuurstijging kan spotten na je eisprong. En die kun je ook nog wel signaleren als je op de 5e dag van je cyclus begint. En als je nu begint krijg je in elk geval alvast een indruk hoe je temperatuur zich gedraagt, dat is handig voor de volgende keer! Succes ermee!!
pi_76331574
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef danic het volgende:
misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe die temperatuurmethode nou precies werkt.
Ik lees er wel het een en ander over, maar de info is lekker verschillend.
Is het nou belangrijk dat je iedere dag om hetzelfde tijdstip temperatuurt? Ik weet wel dat het moet direct nadat je uit bed bent, maar ik werk 3 dagen per week en die dagen kom ik eerder mijn bedje uit dan op de andere dagen. Ik weet ook dat je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie dus voor nu ga ik er ook nog niet aan beginnen, maar mocht ik die beslissing maken, dan wil ik wel graag weten hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Heb nu trouwens wel een hele rare menstruatie. Eerste dag was woe 30-12. Op oudejaarsdag (2e dag) had ik ontzettend veel pijn aan de kant van mijn linkerlies. Ook echt heel laag. Heb er echt een paar keer om zitten huilen. Gelukkig heeft de visite 's avonds de aandacht er vanaf kunnen leiden.
nieuwjaarsdag had ik ineens een megabloedprop bij het afvegen, dus misschien dat dat de pijn veroorzaakte??? echt geen idee. Nu op dag vier en menstruatie is al zo goed als voorbij, terwijl ik altijd het geluk heb dat ik er 6 dagen van mag genieten. Heel raar allemaal, maar het zal wel.......
Van dat temperaturen heb ik ook geen kaas gegeten.,., weet wel dat het bij mij geen zin heeft omdat mijn temperatuur teveel stuitert, dat heeft een oorzaak en arts gaf ook aan ( in het verleden) dat dit voor mij niet zoveel zin had helaas. Maar er ook van die ovulatie testen toch? wellicht erg handig
Ohh en wat betreft je menstruatie.. ik zit dus in het zelfde schuitje.. maar ik dacht dat jij ook nog niet zo lang geleden gestopt was met de pil?
Ik begon ook knetter zwaar ( heb het altijd erg zwaar) maar nu valt het al zodanig mee dat het al bijna over is? snap er ook geen snars van nouja beter toch
pi_76344775
Ik ben begin augustus gestopt, dus ben nu 5 maanden 'clean'. Vanaf mijn allereerste menstruatie t/m afgelopen augustus kon ik er de klok op gelijk zetten en was het altijd 6 dagen feest. Pas nu ik gestopt ben, is het een beetje wisselend, dus dat is voor mij ff wennen.
Daarbij heeft mijn ventje net uitgesproken waar ik ook al aan dacht: misschien is de innesteling toch wel gelukt, maar is het niet blijven zitten. Soort van zeer vroege miskraam (schijnt te kunnen) en heeft dat de pijn veroorzaakt....
We zullen het nooit weten en gaan maar gewoon door voor de volgende maand.

Wat betreft dat temperaturen......ik geloof dat dit nog niets voor mij is. Ik ga eerst de natuur zijn gang maar proberen te laten gaan. Lijkt me het meest rustgevend voorlopig.
pi_76346008
Iedereen een goed 2010. Dat we maar snel met zijn allen hier weg gaan, en het volgende topic gaan vullen

Overmorgen mijn nod. Ik durf er nog niks over te zeggen, ik had het voor deze maand ruim genomen. Weer 31 dagen. Ben de laatste dagen wel enorm misselijk. Was vrijdag in een eetcafe, waar ze net op dat moment de erwtensoep op hadden staan. Ik dacht dat ik over mijn nek ging.. Daarna ook al toen we langs de viskraam liepen.
Mijn man dringt er op aan dat ik morgen al ga testen, maar ik denk dat ik echt pas maandag ga testen.
*poef* nu is het weg
pi_76346313
Oe spannend zeg kaatjejannie, je zou het bijna denken he
Maargoed even afwachten nog dus.. ik duim vast voor je

enne Danic, zou natuurlijk ook kunnen..
Bij is dat wel standaard altijd die heftige krampen en bonken en slierten bende enzo.. maar dat ik zo vroeg al was dat dus niet.. zullen we het op de feestdagen stress gooien anders?haha wie weet he?
Gewoon lekker doorklussen, ga ik ook doen maar niet te krampachtig ermee worden hoor.. merk dat aan mezelf ook een beetje.. je wil zo graag etc,. etc. maar moet natuurlijk leuk blijven hehe.
Succes in elk geval
pi_76366111
Klinkt goed Kaatje-J.

Mijn NOD was eigenlijk vannacht, maar omdat ik de laatste tijd al eens eerder wat later was heb ik 'm voor de gezelligheid op 4 jan gezet.
Ik had vannacht ongesteld moeten worden, maar vooralsnog geen bloed.
Wel wat bruin spul dus ik ben niet al te positief.

Hoe is het met Mardis?

voor Nienna.
Stom dat je lichaam je zo tegenwerkt.
Ik ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt.
pi_76366159
En ook een voor vrouwtje-T.
Hopelijk doet je lichaam snel weer normaal en heb je nog dit jaar een mooi beebje in je armen.
pi_76368166
Bijna 4 januari ik Ben benieuwd!

Hier al bijna week beetje misselijkig, raar gevoel buik.. Weet niet zo goed... En nog geen pijnlijke boobs wat ik normaal wel week van te voren heb als ik ongi wordt. Man riep meteen, dan misschien zwanger Maar ik ben bang dat weer een blaasontsteking is (aangezien ik ook 2 dagen snotverkouden ben geweest, lage weerstand) en misselijkheid en maag/buikpijn kan ook daarvan komen. Ik lever dinsdag gewoon urine in, hebben dan toch om 08.00 u afspraak bij huisarts omdat we na jaar nog niet zwanger zijn

@danic; ik temp iedere dag om 7u, of ik nu vrij ben of moet werken. Thermometer ligt in mijn nachtkastje, dus al wekker gaat tempen, opschrijven en slapen (nog geen 2 min werk )
pi_76369301
Morgen een spannende dag
  zondag 3 januari 2010 @ 21:22:49 #38
Vrouwtje-theelepel
pi_76375500
Ik duim morgen voor jullie dames!
Ik zit vandaag alweer op dag 33, had toch wel gehoopt dat het na die lange cyclus van hiervoor nu weer 'normaal'zou zijn.
pi_76377328
Met mij gaat het goed hoor

Dag 31 inmiddels en nog geen menstruatie in zicht. Maar aangezien de vorige cyclussen ook rond de 34 dagen waren, wacht ik sowieso nog een paar dagen met testen. Ik heb de laatste dagen wel wat last van misselijkheid, maar dat zou ook aan het vele en onregelmatige eten kunnen zijn
Ik hou jullie op de hoogte!
pi_76377408
lieve dames hier,
ik wil jullie nog de beste wensen wensen voor het nieuwe jaar, dat jullie allemaal dat tweede streepje mogen gaan plassen en door verhuizen naar het volgende topic
  zondag 3 januari 2010 @ 22:03:05 #41
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76378137
Hoi lieve dames,van mij hier ook even een nieuwjaars groet,een heel gezond,gelukkig en vruchtbaar 2010 met voor jullie allemaal een 2e streepje
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76389167
Ow ja sorry, de beste wensen voor iedereen nog

Maaruh 4 januari vandaag! Spannend!
  maandag 4 januari 2010 @ 09:45:05 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76389654
Dames, het is 4 januari vandaag!
Waar blijven die 2e streepjes!
pi_76390029
Ik haak maar weer eens af voor de streepjesregen.

Kaatje-J en Mardis meer succes.
pi_76390072
Wil een lief modje mijn nieuwe NOD op 1 februari zetten? Thanks.
pi_76390495
wat jammer Kolonia....

hier nog niks, maar meestal is het ook later op de dag. Mocht dat nou niet gebeuren vandaag, dan test ik denk ik morgenochtend.
*poef* nu is het weg
pi_76390919
Jammer Kolonia

Kaatjejannie spannend
pi_76391357
Balen Kolonia

Spannend Mardis & Kaatjejannie!

Ik geloof dat wij nu toch echt gaan beginnen, vind het heel spannend!
pi_76392154
Oh Kolonia, wat vreselijk balen

Andere dames: ik duim voor jullie!!
  maandag 4 januari 2010 @ 14:10:55 #50
Vrouwtje-theelepel
pi_76397680
Kolonia, balen meis..
pi_76399214
Kolonia jammer
  maandag 4 januari 2010 @ 15:01:17 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76399346
Jammer Kolonia

Voor de andere dames: ik duim voor jullie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76408762
Kolonia, balen zeg. Wordt weleens tijd!
Nog niet echt een vruchtbare dag, die befaamde 4 januari...
pi_76408993
Kolonia; Balen zeg!

Hier nog geen menstruatie, maar het zit er wel aan te komen, ik heb al wat bruinige afscheiding.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:09:39 #55
190853 RockabeIIa
pi_76409181
Jammer Kolonia...
pi_76410223
He bah balen zeg Kolonia enne Mardis.. wie weet? blijft nog even spannend dus.
Ik heb zin in mijn klusperiode het klinkt zo stom en het zit ook nog eens in mijn hoofd terwijl ik dat helemaal niet wil.. ,maar daar doe je weinig tegen vrees ik.
pi_76410468
Kolonia, wat jammer meis

En voor de rest blijft het nog even spannend begrijp ik.

Update over mezelf: ik ben gisteravond laat dan eindelijk ongesteld geworden!
Ik neem vandaag wel als eerste menstruatiedag.

(misschien was het toch spanning...gister zou mijn vader 57 jaar geworden zijn en gisterochtend hebben we hem uitgestrooid...en ik wist al een dag na mijn vorige NOD dat we hem op deze dag zouden uitstrooien)
Heel toevallig allemaal.

Maargoed, ik doe weer mee voor het lijstje : lief Modje, mag mijn NOD naar 7 februari?

Ik hou hem op een gemiddelde, ondanks deze lange cyclus van 51 dagen. Geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar voorlopig ga ik er maar van uit dat deze lange cyclus een uitzondering was.
pi_76410655
kolonia en nienna
pi_76411032
Nienna, wel fijn dat je nu verder kunt.
pi_76412030
Nienna, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. (en of het zo toevallig was allemaal... ik weet het niet... het heeft toch bepaalde spanningen meegebracht allemaal, en het kan echt zijn dat je lijf echt alle spanning heeft afgewacht voor weer verder te gaan... )

Toverboom gaat ook beginnen met proberen? spannend! Ik hoop dat je gauw weer doormag naar een volgend topic en volgens mij heb ik danic en Boepie ook nog niet verwelkomd, maar voor jullie hoop ik natuurlijk hetzelfde!
pi_76412745
Niena jeetje zeg! maar idd. duidelijkheid nu dat is ook wel prettig.

Mijsje thanks en hoi
pi_76421013
Thanks dames, jullie zijn lief.

Nienna, ergens wel fijn dat je lichaam toch vanzelf weer op gang gekomen is toch?
Niet gek dat zo'n zware tijd invloed heeft op je lichaam. Ik hoop heel hard voor je dat je lichaam nu weer normaal gaat doen en dat je over een maand trots je twee streepjes hier post.

Mijsje, ik zag in het andere topic dat jij ook wel een kon gebruiken.
Hou de moed er in meis, het komt echt goed.

En ik blijf duimen voor Kaatje-J en mardis.
pi_76421112
Oh, en welkom en succes Toverboom!

Mijn kloonradar gaat af, dus biecht eens op wie je bent.
pi_76421449
Helaas. Ik had vanmiddag al getest, die gaf niet zwanger aan. Vanavond werd ik dan ook ongesteld..

mag mijn volgende nod naar 4 februari?
*poef* nu is het weg
  maandag 4 januari 2010 @ 23:47:45 #65
190853 RockabeIIa
pi_76422517
Welkom nieuwe streepjesplassers! Hopelijk gauw uit te zwaaien
pi_76427675
Jammer Kaatje-J.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:19:59 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76427843
Niena, wat de rest ook zegt. Op den duur wordt het gewoon 'fijn' als het eindelijk alsnog doorbreekt. Hopelijk was dit een eenmalige episode en gaat je cyclus nu gewoon weer normaal doen. Althans, helemaal uitblijven omdat je zwanger bent mag natuurlijk ook

Jammer Kaatje-J...

Cisco, hoe was het bij de huisarts?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:58:37 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76428669
Kolonia en Kaatje, jammer hoor!
Nienna, dat kan best hoor, dat door spanningen je menstruatie uitgesteld is...
Alle ogen zijn nu dus gericht op Mardis?

Nieuwkomers, welkom! Dat jullie snel een topic mogen doorschuiven. En wees zo vriendelijk om dan iemand mee te sleuren van de oude garde
pi_76429300
We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest.
Mijn man moet volgende week zijn zaadjes voor een test inleveren bij het lab. Kan nu of morgen ook, maar beste is als hij 3 dagen geen zaadlozing heeft gehad. En mocht ik ongesteld worden dan toch geen seks dus kan hij de 13de naar het lab om in een kamertje wat leuks te doen ;-)

Ik moet morgen op dag 26 van mijn cyclus bloedprikken en ook op dag 3 van mijn cyclus (als ik dus ongesteld word en ook Nog volgens mijn berekening dan is dat op de 10de, dus 13 januari --> volgende week woensdag) Daarom op die dag ook zaadtest van mijn man (kunnen we samen gaan)

Beide een verwijsbrief voor de gyn gekregen.

Nu vraagje, moet ik daar nu al afspraak maken bij gyn en zeggen dat bloedprikken en zaadtest eraan komt (volgende week dus ) of pas als uitslag is bij huisarts of gaan de uitslagen meteen naar gyn- afdeling?

Ook meteen blaasontstekingtest gedaan en was nog geen 1 te zien (wel klein beetje eiwitte in urine, maar niet voldoende voor blaasonsteking) heb de klachten al week dus neem aan als blaasontsteking is, nu wel zichtbaar zou zijn?? Klachten zijn niet pijn bij plassen maar meer wat zeurderig gevoel onderbuik en beetje misselijk/wee-ig gevoel buik/maag. Overigens nog steeds geen pijnlijke boobs, normaal had ik die al (over 4/5 dagen nod) Dus misschien...

ahja huisarts zei dat er niks hoeft te zijn met ons en dat heel veel 'gezonde stellen' pas na jaar zwanger zijn en het vaker bij hem is voorgekomen dat stellen na bezoek bin hem, doorverwijzing en net voor bloedtesten/zaad en gyn bellen toch ineens zwanger zijn. En dat gunde hij ons ook

Pff lang verhaal zo ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 05-01-2010 10:30:58 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:30:27 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429425
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemt Ik zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
pi_76429622
Geen streepjes regen

Ow en Cisco, ik zou ook gewoon al de gyn bellen hoor. Zeker als het zolang duurt voordat je een afspraak heb

Ik heb geloof ik voor het eerst mijn eisprong gevoeld ;-)

Dus we hebben ook gewoon geklust, die dag en die dag ervoor en na :-) NOD is pas 16/17/18 januari.
Ik heb alleen megapijn in nek en schouders, stijf? Geen idee, heb er al vanaf zaterdagochtend last van. En het wordt niet beter.

En nu durf ik geen paracetamol of ibuprofen te nemen…Wat zouden jullie doen?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 10:39:05 ]
pi_76429725
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemt Ik zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..) Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??

[ Bericht 24% gewijzigd door Ciscostar op 05-01-2010 10:48:22 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:44:04 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429770
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..)
Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??
Verwijskaart moet je volgens mij bij je eerste bezoek meenemen... En de MMM tja, volgens mij zit je daar nu al in nu ze aan het bloedprikken enzo zijn....
pi_76429856
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:48:14 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429875
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
Medische MalleMolen
pi_76429898
Morgen bloedprikken dus, ben echt als de dood voor naalden! Laatste keer bloedprikken heeft het half uur geduurd en iedereen hoorde dat ik er was.. En dan moet ik nog 2x ook.. Mijn man heeft mins erge test

Huisarts nam ons zeker serieus, legde ook dingen uit en belde in ons bijzijn de afdeling gyn op in ziekenhuis om voor zekerheid te vragen waar ik allemaal op getest moest worden zodat ik niet tig keer terug moet, en dingen niet compleet zijn.
Die zeiden toen ook dat ik morgen ook moet prikken en niet alleen op dag 3
pi_76430173
Zo en nu even sociaal zijn

C_A: je kan best paracetamol nemen, kan geen kwaad. En fijn dat je, je eisprong gevoelt heb

-nienna-: Wat de rest zegt, fijn dat je eindelihj ongesteld bent geworden, nu kun je tenminste verder. En misschien had je inderdaad een emotionele blockkade. Hopenlijk is je cyclus snel weer normaal

Kaatjejannie: balen dat je ongesteld bent geworden

Toverboom: Welkom!!

Mardis: meldt plicht
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:09:15 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76430447
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
En nu durf ik geen paracetamol of ibuprofen te nemen…Wat zouden jullie doen?
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.
Lekker paracetamolletje nemen dus
pi_76430619
Ik ga nu een paracetamol nemen. Ik hoop dat het niet lang duurt... die nek en schouderpijn
pi_76430684
Wat een lieve huisarts heb je Cisco.
Hoe voel je je nu de eerste stap is gezet?
Je klinkt namelijk heel erg positief!

Of je al in de MMM zit moet je zelf bepalen. Ik denk dat ik voor mezelf bloedprikken en zaadonderzoek nog geen MMM zou vinden, pas bij hormonen enzo denk ik. Maar hopelijk hoef ik daar nooit echt een mening over te vormen.
pi_76430760
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.
Lekker paracetamolletje nemen dus
Voor NOD geen ibu's, serieus?
Wist ik niet.
Als ik last van mijn nek heb (heb ik nogal eens) is dat het enige dat helpt.
Maar eens op zoek naar een nekkraag dan maar.
pi_76430985
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Voor NOD geen ibu's, serieus?
Wist ik niet.
Als ik last van mijn nek heb (heb ik nogal eens) is dat het enige dat helpt.
Maar eens op zoek naar een nekkraag dan maar.
gegoogled: Ibuprofen passeert de placenta. Teratogenese: Epidemiologisch onderzoek suggereert dat gebruik van prostaglandinesynthetaseremmers in de vroege fase van de zwangerschap het risico van miskramen, cardiale malformaties en gastroschisis vergroot.

Voor de NOD geen probleem dus, lijkt mij? Voor de zekerheid maar een molletje genomen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 11:26:39 ]
pi_76431484
Klinkt dreigend genoeg om genoegen te nemen met een paracetamolletje inderdaad.
pi_76433345
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:49 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen bloedprikken dus, ben echt als de dood voor naalden! Laatste keer bloedprikken heeft het half uur geduurd en iedereen hoorde dat ik er was.. En dan moet ik nog 2x ook.. Mijn man heeft mins erge test

Huisarts nam ons zeker serieus, legde ook dingen uit en belde in ons bijzijn de afdeling gyn op in ziekenhuis om voor zekerheid te vragen waar ik allemaal op getest moest worden zodat ik niet tig keer terug moet, en dingen niet compleet zijn.
Die zeiden toen ook dat ik morgen ook moet prikken en niet alleen op dag 3
Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijker

Fijn dat de huisarts jullie serieus nam.
Succes met de volgende stappen
pi_76433360
En bedankt iedereen voor het welkom
pi_76436715
@kolonia: ik had super last van mijn darmen toen ik in de auto zat, meestal als ik iets spannend vind. Eenmaal bij de huisarts was dat weg!

Voelt wel ineens definitief nu we er zijn geweest, ineens ga je echt proberen zwanger te worden. Hiervoor gewoon lekker seks en je ziet resultaat wel en nu is het nog echter, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. Lastig uit te leggen.
Ben wel blij dat we nu doorverwezen zijn en we gaan uitzoeken of er wat is

Mijn bloed gaat getest worden op van alles en nog wat. Ik ga morgen ook heen met de gedachte dat voor goed doel is. Al vind ik het doodeng en nu al zenuwachtig ben ervoor

En ik moet zeggen morgen; ik wil liggen, kan geen vuist maken, moet in iemands hand knijpen en ben extreem bang! Tja genoeg ervaring in de loop der jaren!
pi_76436948
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijker

Fijn dat de huisarts jullie serieus nam.
Succes met de volgende stappen
Ben ik ook blij mee, was nooit zo blij met deze huisarts. En doordat hij ziek is/was (kanker) is hij tijd weg geweest en had ik regelmatig als ik ging invallers. Laatste keer was in oktober en was het een vrouw, daar toen al info gevraagd en zij toen al notitie gemaakt dat ik in december terug moest komen als er nog niks was. Hoopte dat zij er weer was, maar eigen huisarts was er, maar hij is veel aardiger en liever geworden.

C_A werkt je paracetamol al?
pi_76438106
Nee me mol werkt niet, ik neem altijd ibuprofen. Vanavond heet bad.

Als je 16/17/18-01 je NOD, wanneer kan je dan al merken dat je zwanger ben? misselijk etc
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:03:40 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76439018
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Nee me mol werkt niet, ik neem altijd ibuprofen. Vanavond heet bad.

Als je 16/17/18-01 je NOD, wanneer kan je dan al merken dat je zwanger ben? misselijk etc
Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.

Het zaad heeft het eitje nu echt nauwelijks pas bereikt en als het al echt samengesmolten is, is het nog niet genesteld nog helemaal niks.
pi_76439414
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.

Het zaad heeft het eitje nu echt nauwelijks pas bereikt en als het al echt samengesmolten is, is het nog niet genesteld nog helemaal niks.
Ok dan komt die misselijkheid van me nek en schouderpijn denk ik

Ik vond het al raar En ik was er benieuwd naar Ik vind het altijd knap dat mensen merken dat ze zwanger zijn, zeker de mensen die nog nooit zwanger zijn geweest. Maar dat zal dan wel allemaal voor zich spreken
pi_76440055
Zo en nu naar het ziekenhuis, even snel voor andere afspraak langs gyn-afdeling
pi_76441366
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
pi_76441782
Zo dat is snel!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:07:07 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76441821
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Dat is wel heul snel

Hier is het minimaal 6 weken als je nog niet zwanger bent...
pi_76443448
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat is wel heul snel

Hier is het minimaal 6 weken als je nog niet zwanger bent...
ik was ook verbaasd Had aan mijn man data gevraagd wanneer hij echt niet kon en hij vroeg naar welke weken moet ik kijken dus ik zei over week of 4 a 5.. Nu dus al over 2 weken en nog op zo'n gunstige tijd ook! Alleen wel irritant dat uitslagen worden gestuurd naar huisarts en ik die weer moet bellen om alles door te sturen naar gyn in ziekenhuis.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:46:53 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76443526
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

ik was ook verbaasd Had aan mijn man data gevraagd wanneer hij echt niet kon en hij vroeg naar welke weken moet ik kijken dus ik zei over week of 4 a 5.. Nu dus al over 2 weken en nog op zo'n gunstoge tijd ook! Alleen wel irritant dat uitslagen worden gestuurd naar huisarts en ik die weer moet bellen om alles door te sturen naar gyn in ziekenhuis.
Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...
pi_76443611
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...
Oh mag en kan dat?? Dan doe ik dat dan wel! Hoelang duurt uitslag zaadtest?? Bloed 3 a 5 dagen meestal toch
pi_76444705
Ja, het zijn jullie eigen uitslagen, dus daar heb je gewoon recht op.
Ik heb ook van een aantal uitslagen een kopietje gevraagd, geen enkel probleem.

Bij ons zeiden ze dat het zaadonderzoek wel 2 weken kon duren... geen idee of dat echt zo lang geduurd heeft, want wij hadden sowieso pas na 3 weken een afspraak waarin we gelijk de uitslag kregen.

Jeetje, de 1e stap dus echt gezet nu... ik hoop dat het jullie nu maar snel mag gaan lukken!!
pi_76445576
Wat snel Cisco, fijn joh. Ik dacht dat wij na een week konden bellen voor de zaadtest, maar zeker weten doe ik het niet meer.
pi_76445892
Ik hoop hier snel weer wat streepjes voor te zien komen.

Mijn duimen draaien dan ook regelmatig voor jullie allen hier
pi_76449125
Ik las ergens dat ik melplicht heb

Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?

Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
pi_76450146
Bedankt voor jullie reacties meiden!

Cisco, wat fijn dat de eerste stap gezet is en dat je er een goed gevoel over hebt!
Toch hoop ik stiekem ook dat je nu gewoon zwanger blijkt te zijn.

Kaatje en Mardis, helaas toch de duivels, wat jammer.

Toverboom, welkom
pi_76452068
hmmzz als het echt een week is gaat het krap worden.. aangezien we dinsdags een afspraak hebben en de week ervoor op woensdag spermatest gaan doen. Nou dan zetten ze er maar vaart achter of stoppen eerder met geen seks hebben dan kan hij maandag of dinsdag en dan is het haalbaar.

Ik moet morgen bloedprikken om mijn Progesteron te testen
pi_76452310
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Mardis het volgende:
Ik las ergens dat ik melplicht heb

Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?

Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
Jammer
pi_76452877
Balen Mardis.

Het lijkt hier de KNMI wel: regen voorspellen maar mooi dat er niets valt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:24:07 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76453441
Mardis, jammer joh! Ik heb het aangepast.
pi_76455290
Jammer Mardis!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:01:38 #108
272454 Boepie
spannend!
pi_76455588
Ben benieuwd of het wat gaat worden komende weken, loop steeds vriendje mis door onze verschillende werktijden, balen is dat.
pi_76457687
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Wat onzettend snel Erg fijn lijkt me ook dat je niet lang hoeft te wachten.

Jammer Mardis

Dat is ook rot Boepie, hopelijk lukt het toch snel.
pi_76460001
Besloten op vrijdag spermatest te doen.. Dan is het optijd klaar!
pi_76461478
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!

C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.

Toverboom: van harte welkom!

Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
pi_76466908
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!

C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.

Toverboom: van harte welkom!

Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
ik denk dat de meesten zich hier wel in zullen vinden. je wil het graag, maar wil je er niet te veel mee bezig te laten zijn... maar je bent gestopt met de pil, dus je hoopt binnen een paar maanden zwanger te zijn en het is heeeeeeel spannend... zeker in het begin voelde ik dat ook zo. nu is er bij ons meer dat stukje ongeloof, maar ik vind het heerlijk om te lezen dat er ook meiden zijn die dat stukje hoop en die "fijne" spanning van jullie geheimpje en echt begonnen met oefenen voor een kindje nog echt ervaren

Cisco, fijn dat je met alles zo snel aan de gang kan. ik hoop dat de oplossing zich ook vlot aandient, en hopelijk gewoon lekker zelf voor de arts ook maar iets heeft kunnen doen...
pi_76470700
Nog steeds last van nek Niks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen

Ik hoop dat er in januari nog wel streepjes gaan regenen, en dan geen sneeuwvlokken of regen, maar zwangerschapsstreepjes.

Net te horen gekregen dat collega zwanger is... na een jaartje Ok dit is mijn 4de maand nog maar, maar nu ik het zo hoor, wil ik ook!!!!!! Hahahaha... 2 met zwangerschapsverlof op dezelfde afdeling zou leuk zijn (fulltimers) hihi
pi_76475778
Ik leef nog! Pff mijn hart klopte overal in mijn lichaam Gelukkig was mijn man mee, die hield mijn hand vast. Verder ging 1 mij prikken en andere hield arm vast (omdat ik weet dat reflex van mij is uit angst om arm weg te trekken) Na het prikken paar traantjes van zenuwen en nog 5 minuten dizzie (gelukkig niet flauw gevallen zoals keren ervoor)

Meteen info gevraagd over zaadtest, uitslag duurt 3 werkdagen, maar toch besloten om het gewoon morgen/vrijdag te doen. Hebben potje en beschrijving mee gekregen(moet binnen half uur ingeleverd worden) dus gaan Thuis doen en meteen race naar ziekenhuis, vind manlief fijner dan daar in hokje.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:30:24 #115
Vrouwtje-theelepel
pi_76482082
Balen Mardis.

En welkom Toverboom, dat je hier maar snel weg mag.

Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
pi_76495555
quote:
-knip-
Ja idd, en er moet wel gewerkt worden natuurlijk centjes zijn ook wel erg prettig
maargoed gewoon rustig aan doorgaan idd en dat plannen betreft, ja dat gaat hier helaas niet, maargoed er komen vast zat gunstige weken.
pi_76496257
quote:
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Dat lijkt me echt heel lastig, plannen maar toch ook weer niet plannen. Hopelijk hoef je niet lang te wachten tot het raak is.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds last van nek Niks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen
Balen van je nek zeg Je werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik leef nog!
Fijn dat het goed ging En wat lief dat je man mee ging. Zaadtest uitslag is nog best snel eigenlijk, als jullie het morgen of vrijdag doen komt het allemaal goed uit qua planning voor de afspraak?
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
35 dagen is dan inderdaad netjes 60 dagen, dat was wel heel lang zeg
pi_76516224
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Toverboom het volgende:
Balen van je nek zeg Je werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
Hahaha nee dit is mijn 4de ronde laat maar zeggen, ik ben in september gestopt met de pil... Dus ik ben nog maar 4 maanden bezig om zwanger te worden
pi_76517111
@toverboom: ja Dan komt het goed uit.. Dinsdag 19 januari de afspraak, morgen inleveren dus zeg woensdag 13de de uitslag.. Dus ruim optijd ;-)
pi_76530822
Mijn borsten doen nog steeds geen pijn... Of ik heb dus een cyclus langer dan 30 a 35 dagen of ik kan niet meer van mijn lichaam op aan (maanden lang een week van de tevoren pijnlijke borsten.. en nu ineens niet meer) Ik hoop dus gewoon dat ik zondag ongesteld wordt, of dat ik zwanger ben ofzo..
Anders is mijn lichaam weer aan het veranderen..
pi_76533007
Hoi dames,

Nou, bij mij is het ook weer niet duidelijk hoor....
Ik dacht dat ik dinsdag ongesteld was geworden (een beetje rood bloed, kwart inlegkruisje vol zeg maar), maar het heeft niet doorgezet. Ik verlies nog wel wat bruin bloed, maar niet veel en ook niets roods meer. Verwarrend hoor.... ik ga dus zaterdag maar even testen, eens kijken of het daar duidelijker van wordt.
pi_76533311
Cisco, gelukkig heb je nu eerst dat prikken achter de rug!

Mardis, dat klinkt nog even spannend, ik ben benieuwd!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:25:00 #123
190853 RockabeIIa
pi_76533402
Mardis, heb je geen ovulatietestje in huis? *hint*
pi_76533621
Ik heb nog wel een ovulatietestje in huis, hoezo?
pi_76533692
Je kan een ovulatietest ook als zwangerschapstest gebruiken
pi_76534625
Ovulatietestje van 10 min geleden...

[ Bericht 24% gewijzigd door Mardis op 07-01-2010 19:57:41 ]
pi_76534722
En vandaag normaalgezien jouw NOD? Nou, nou... ken je niemand die thuis ergens een zwangerschapstest heeft liggen die je mag gebruiken? Ik heb er nog één liggen, maar da's misschien wat ver

Nu wil ik jou wel al feliciteren, maar ik ben nog altijd een beetje wantrouwig tgo testen met een ovulatietest. Maar ik jompel jou toch al maar PUPO
pi_76534896
Ik zie m'n foto niet... maar de test is dus positief

Heb genoeg testjes liggen hier hoor, maar die werken toch het best met ochtendurine?
pi_76535020
Hoe? Je hebt een zwangerschapstest liggen? Hop, hop, naar het toilet, jij

Tegenwoordig hoeft het niet meer met ochtendurine, maar ik zou perfect begrijpen dat je wel zou wachten (ik was een paar weken overtijd en wou nog niet 's avonds testen omdat ik het risico niet zou willen lopen dat hij negatief zou zijn en dat ik mezelf dan kon wijsmaken: "maar ja, het was natuurlijk niet met ochtendurine dus morgen zal hij misschien wel positief zijn".
pi_76535034
Oh en feliciteer nog maar niet hoor, ben dus wel een klein beetje bloed verloren en na die vroege miskraam van anderhalve maand geleden ben ik toch wat sceptisch
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:01:06 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76535179
Mardis, mail me die foto eens. Ik ben nieuwsgierig.
Ik doe toch wel een beetje een .
Ik verloor ook een beetje bloed , dacht ook dat mijn menstruatie er aan kwam en nu ligt er toch mooi wel een heerlijk ventje te slapen boven in bed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:03:35 #132
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76535302
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Mardis het volgende:
Oh en feliciteer nog maar niet hoor, ben dus wel een klein beetje bloed verloren en na die vroege miskraam van anderhalve maand geleden ben ik toch wat sceptisch
Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik had dus ook zowel bloedverlies bij mijn miskraam als bij mijn huidige zwangerschap en nu gaat het wel goed. Innestelingsbloed zou prima kunnen. Ik ben dus wel gematigd positief Het is wel weer eens tijd voor een positieve vibe in dit topic! Mijn draaien!

Oh, ik zie je foto wel duidelijk positief maar weet niet hoe duidelijk een ovu test moet zijn voor een positieve zwangerschapstest. Heb nooit getest met ovu test.

(oh.. dit is happyme28 onder de account van )
pi_76535472
Bij die vroege miskraam was het bloedverlies overigens veel erger hoor, dat leek gewoon op een normale menstruatie, alleen wat korter. Nu heb ik hooguit een kwart inlegkruisje aan bloed verloren...

Morgen eerst maar eens testen met een zwangerschapstestje en dan zien we wel verder
pi_76536211
Oeeh... spannend!!

Maar ik zou inderdaad ook niet teveel waarde hechten aan een ovutest als zwangerschapstest, hoor... uit zelfbescherming... hij is natuurlijk ook niet poepiedonker... Maar ik ga heel hard voor je duimen!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:38:22 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76536961
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Mardis het volgende:
Bij die vroege miskraam was het bloedverlies overigens veel erger hoor, dat leek gewoon op een normale menstruatie, alleen wat korter. Nu heb ik hooguit een kwart inlegkruisje aan bloed verloren...

Morgen eerst maar eens testen met een zwangerschapstestje en dan zien we wel verder
Dat had ik dus ook. Ik dacht op maandagochtend 'Oh, ik word ongesteld.' en dat was heel even, een ochtend ofzo met rood bloed en verder een paar dagen wat bruin maar niet noemenswaardig. En vrijdagavond was de test gewoon positief.
Spannend joh! Ben benieuwd naar de test morgen, of je het dan wel gelooft.
pi_76537076
Mijn ovutestje van vorige week (twee dagen voor NOD) gaf niets, noppes, nada aan, dus....
Spannend Mardis!
pi_76537474
Ik ga heel hard voor je duimen Mardis
pi_76538352
Oeh Mardis spannend, ik ga ook in de duimstand!
pi_76538825
Spannend hoor mardis
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:35:42 #140
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76539786
oeh spannend mardis.. ik duim voor je
Be happy with the little things in life
pi_76540030
Wow dat is echt heel gaaf Mardis super spannend allemaal zeg

Euhm vraagje.. die ovulatie testen,.. waar kopen jullie dat?> Specifiek merk wat goed is en betaalbaar?
Altijd handig om te weten enzo
pi_76540049
oe mardis spannend hoor! ook mijn duimen draaien!
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:22:58 #143
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76542552
Mardis mijn duimen draaien
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:25:11 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76542693
Dat wordt een positieve test morgen hoor

* toch ook maar even meeduimt
pi_76544370
Klinkt allemaal heeel erg goed Mardis!
Kan natuurlijk altijd een innestelingsbloeding zijn hè! Ik ga voor je
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:21:48 #146
190853 RockabeIIa
pi_76545494
hihi Mardis Ik heb heel goeie hoop voor je!
Waarvoor wedden dat je hartstikke zwanger bent?
pi_76547766
Nou Mardis, dat ziet er veelbelovend uit... ik had anders ook nog wel een zwangerschapstestje voor je gehad...
(ow, beter lezen, je hebt ze zelf ook... )
succes morgen!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 01:45:48 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76549851
ooo dat wordt vandaag in de lurkstand!!
denk dat we vandaag hier ook nog kunnen gaan jompelen!
*spannend! fingers crossed...*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76551186
Mardis, is er al nieuws??

Koningin Juliana, vandaag een spannend dagje? Zijn er als signalen??
  vrijdag 8 januari 2010 @ 08:19:52 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76551551
Hey Mardis, kom die foto eens posten... Of zit je nog te bibberen van de schrik dat er 2 streepjes zichtbaar zijn?
pi_76551957

Ik ben al sinds woensdag ongesteld. Sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen
Nieuwe ronde (nieuwe kansen), NOD op 2 februari.

Spannend Mardis, ik duim voor je!!
pi_76552900
Jammer Koningin J.

Je bent wel aan de beurt nu, dus 2 feb gewoon twee streepjes plassen hoor.
pi_76553052
Spannend Mardis! Even een tvp, want ik ben wel een beetje in duimstand voor je!

Groetjes djenneke (voorheen MinnieMin)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76553474
F5 voor uitslag mardis

Vanmorgen heeft manlief zijn potje bij het lab in het ziekenhuis ingeleverd. Nu wachten tot ik ongesteld wordt zondag en dan op dag 3 weer even bloedprikken. Ben alleen bang dat ik veel later pas ongesteld ga worden (nog steeds geen pijnlijke borsten) Temp is trouwens nog vrij hoog Dag 25 --36,7 - Dag 26 36,8 Dag 27 - 36,9 Dag 28 -36,8 en dat was op Dag 20 nog 36,4

ahja zien het wel!
pi_76553706
Cisco, je temperatuur blijft als het goed is hoog tot ongeveer op de dag dat je ongesteld gaat worden hoor. En als je zwanger bent blijft hij bij de meeste dames de hele zwangerschap hoger.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:26 #156
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76560419
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik de zou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
pi_76560691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Guess. het volgende:
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik de zou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
Was bij mij ook zo, maar ik werd dan meestal pas later op de ochtend ongesteld.
Bij de zwangerschap bleef mijn temperatuur hoog.
pi_76561892
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje

Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
pi_76562064
Welkom! Je eisprong is niet altijd netjes in midden (helaas) Het kan nog wel eens verschillen
pi_76562240
Welkom Taffie3d, veel succes hier!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:19:48 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76563018
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Taffie3d het volgende:
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje

Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.

Succes en hopenlijk is het snel raak voor jullie!
pi_76563392
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.

Succes en hopenlijk is het snel raak voor jullie!

Het zou wel makkelijk zijn als je de klok erop gelijk kon zetten.
pi_76570410

Positief dus!

Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:27:20 #164
190853 RockabeIIa
pi_76570778
yeah! Wooohooo! Van harte!
pi_76570784
Gefeliciteerd Mardis! Super joh!!
pi_76571049
Mardis gefeliciteerd (voorheen Borra )
pi_76571144
Ik was dit topic helemaal kwijt

Mardis, gefeliciteerd
pi_76571183
Gefeliciteerd Mardis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76571341
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]

Positief dus!

Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
JaaaAAAaaa!

Jompeldepompel

Gefeliciteerd! Het is echt hoor!
pi_76571625
Gefeliciteerd!
pi_76571843
Jaaaaa, wat goed!! Ondanks het bloed dus gewoon zwanger... super, gefeliciteerd!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:00:31 #172
272454 Boepie
spannend!
pi_76571961
Wow Mardis hehe dat is gaaf zeg
Gefeliciteerd
pi_76573060
jeeeeej toch nog 4 januari streepjes!!!!!

Gefeliciteerd!!
*poef* nu is het weg
pi_76573668
Van harte Mardis!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:57:22 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76573827
Jaaa Mardis, van harte meid!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:32:47 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76575228
Whoehoe het eerstje 2e streepje van dit jaar (toch??) Mardis van harte gefeliciteerd ...
pi_76575419
Mardis!

Gefeliciteerd!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:28 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76576084
jaaaaaah Mardis!!!!!
*komt uit de lurkstand*
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:31:10 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76577669
Mardis, gefeliciteerd joh!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:36:46 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76577902
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]

Positief dus!

Gefeliciteerd!
pi_76579661
Jaaa, Mardis, wat goed, gefeliciteerd

Koningin J., wat jammer

En taffie, welkom
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:31:25 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76580204
Mardis,gefeliciteerd
pi_76581109
Mardis wat goed zeg!!!!
Gefeliciteerd!
pi_76581446
gefeliciteerd Mardis en Mardisman
pi_76591126
gefeliciteerd Mardis!
Hoop dat je snel kan genieten dat het echt zo is:*
pi_76592469
Vanmorgen nog even een analoog testje gedaan en er is wel een streepje zichtbaar, maar het is wel hééél licht... ik test over een paar dagen nog wel een keer voordat ik overga in de jubelstemming

Maar bedankt voor jullie positiviteit hoor
pi_76594332
Mardis wat een goed nieuws Gefeliciteerd
pi_76596221
Mardis, zwanger. Gefeliciteerd meid
pi_76596937
Mardis gefeliciteerd
En een heel licht streepje is ook een streepje hè! Dat maakt niets uit hoor!
Ga er maar lekker van genieten want het is echt!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:37:33 #190
Vrouwtje-theelepel
pi_76597311
Mardis gefeliciteerd!!!

En welkom taffie 3d
pi_76599630
Geweldig Mardis Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Laat het een goed begin zijn van nog meer streepjes

Welkom Taffie3d
pi_76627069
Zag dat ik de bovenste was in de lijst.. Vandaag na uitrekening mijn Nod. Nog geen bloed gespot hier, maar denk dat mijn cyclus geen 30 dagen is maar weer neigt naar 35 dagen. Sinds gisteravond klein beetje pijn in mijn borsten, is bij mij kwaaltje dat ongesteldheid eraan komt (binnen 4 a 5 dagen) Want verder nergens last van. Temp ook nog niet laag (wat kan duiden op aankomende ongesteldheid) vanmorgen 36,9 en gisteren 37,0. Zal wel betekenen dat bloedprikken op dag 3 en de uitslag niet goed gaat lopen met gyn afspraak.. Maar we wachten af.

Mardis jij al nieuwe test gedaan?
pi_76627705
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!

Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
pi_76634774
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!

Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
Goh veel seks inderdaad erg vervelend nienna
Hier de pijnlijke borsten weer wat weg, eigenlijk alleen last van zonder bh of bij liggen!
Net heerlijk in de sneeuw gewandeld, doet een mens goed
pi_76640713
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!

En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje het gevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
pi_76641555
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!

En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje het gevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
Lijkt me inderdaad vervelend dat je niks kunt delen.
Hier mijn werkgeefster verteld dat we bezig zijn, huisarts bezoek hebben gedaan en nu bloedtesten en zaadtest aan het doen zijn en uitslag bij gyn horen. Dit omdat ze vroeg waarom ik onder werktijd naar huisarts moest, en bloedprikken en gym valt ook net iets in werktijd. Vond wel fijn om het met haar er over te hebben
pi_76672780
Nog niks hier.. Enige wat ik heb is wat slijm bij het afvegen(maar dat had ik geloof ik vorige maand ook) en temp was 37,0 vanmorgen. Borsten doen iets wat pijn, niet zo erg als vorige keren.

Verwacht vandaag dus nog niks, wachten rustig af
pi_76673081
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
pi_76673212
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Kolonia het volgende:
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
Zou wel trend doorzetten hè.. Meerdere dames afspraak bij gyn/huisarts afzeggen omdat raak is. Maar het is dubbel hier.
Hoge temp is gunstig, zeker al ruim 6 dagen, maar de iets wat pijnlijke borsten die zaterdag begonnen duiden bij mij de afgelopen maanden op komende ongesteldheid. Zien het wel hè
pi_76673787
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.

En Mardis gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
pi_76673972
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Taffie3d het volgende:
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.

En Mardis gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
pi_76674544
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
pi_76681568
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Taffie3d het volgende:

[..]

12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
pi_76684378
Hoi dames hier!

Hoop dat ik er nog tussenpas..

Ik ben sinds september ook bezig voor een kindje, ben zelfs al 10 weken zwanger geweest, maar het is helaas misgegaan.
Ben na de miskraam nu 2x ongesteld geworden, de eerste was een gewone cyclus en de 2e keer duurde het 38 dagen voor ik weer ongesteld werd.
Zou graag mee willen schrijven om er weer helemaal in te komen, want ben geloof ik alles op internet gaan lezen over baby's en vruchtbaarheid en zwangerschappen en miskramen een paar maanden terug en nu zit ik dus beetje in een gat op internet:)
Mijn NOD is 29 januari als ik afga op die lange cyclus van 38 dagen, maar hoop eigenlijk dat het alweer een gewone 28 dagen zijn.
Geen idee dus wanneer ik vruchtbaar ben, dat voel ik ook niet en heb geen ovulatietesten, op goed geluk dus!
Zal me een beetje inlezen in dit topic de volgende dagen!
pi_76686342
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:
PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Eens!! Er zijn al veel te veel dames die er veel te lang over doen om zwanger te worden/blijven... daar moeten er niet nog meer bij komen!!

Cisco, spannend, hoor! Ik ga voor je duimen! Wat zou het toch mooi zijn...
Ik snap je instelling trouwens heel goed! Ik verwacht ook helemaal niks meer... ik wacht het gewoon af, laat het allemaal maar komen. Al moet ik zeggen dat ik elke maand die er nu nog bij komt eigenlijk wél één teveel vind... juist omdat ik al zo lang bezig ben.. ik ben er wel veel mee bezig, maar probeer gewoon niet teveel te speculeren... we'll see!!

Troeta, welkom hier! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad...
Maar je was iig redelijk snel zwanger? Ik hoop dat dat nu weer zo is!!
pi_76687198
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Lief van je. Iedereen moet inderdaad zsm weg hier!
pi_76690812
Welkom Troeta.

Pfff, een miskraam na 10 weken, dat is nogal.
Hopelijk ben je snel door naar Z&G en krijg je een soepele zwangerschap.
pi_76693254
Welkom troeta!

@trierrr iedere maand is er ook 1 teveel, maar we kunnen er weinig aan doen. Ik hoop dat ik zwanger ben en als dat niet zo is dan graag vandaag of morgen ongesteld worden dan is die bloedtest + uitslag voor bezoek gyn nog haalbaar.
pi_76698555
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
pi_76698945
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef mijsje het volgende:
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76700186
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76704900
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
pi_76709385
*spuitelf*
Mardis!!

Gefeliciteerd
pi_76713978
*spuit twaalf*

Mardis was ontzettend gaaf! Gefelciteerd meid!

Lieve dames, ik ben niet meer zoveel op het forum, probeer er wat minder mee bezig te zijn, en wat Cisco al zei, ik verwacht het nu niet meer zo, ik zie het wel. De kans dat ik zwanger raak is klein, ik begin het nu pas een beetje te accepteren. Neemt niet weg dat ik ontzettend hard duim voor alle dames hier, voor de dames die al lang wachten én voor de nieuwelingen! En hier ook nog een bedankje voor alle lieve woorden..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_76715249
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
Thnx, maar de laatste test laat nog even op zich wachten aangezien die pas kan op dag 3 van mijn cyclus en ik zit momenteel op dag 32..
pi_76719891
Effe een update-je van mij

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

Gevoel dat de eraan komen. Maar voelt weer anders dan de maanden hiervoor.

Voor de rest een raar gevoel in me onderbuik en onderrug.

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
pi_76722851
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
pi_76724215
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
pi_76724618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue

Waarom test ik niet gewoon Genoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
pi_76727856
Ohhh Cisco, ik hoop het zo voor je...!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:27:47 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76728094
Cisco testje piesen?

Ik stem vóór!

gewoon zo'n cheap ass sensitest ding nemen joh
pi_76728248
@Cisco kun je je nog inhouden? Wanneer was je van plan te gaan testen?
Ik duim! En inderdaad iedereen verdient gewoon een tweede streepje.
pi_76728289
Met zoveel keus... gewoon doen Cisco!
pi_76728407
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

En toch, het zijn wel een hoop "vage" klachten. Misschien krijgt je tante toch gelijk.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:37:08 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76728447
@cisco spannend hoor... ik duim voor je....

en voor de rest van de meiden mijn duimen draaien ook voor jullie
pi_76728486
Ja Cisco, waarom test je niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte interesse. Eng om te doen?
pi_76728628
Ik stem voor, Sisco
pi_76728651
charmed_angel ik duim met je mee, ik had ook echt pijn aan mijn borsten (toen bleek dat ik zwanger was)als ik stukjes iets sneller ging lopen/hardlopen, dus het kan best. Mijn borsten waren wel gevoelig/opgeblazen als ik richting ongesteld ging, maar niet pijnlijk.

Ciscostar ook spannend ..

Voor alle wachtende dames, ik hoop dat jullie snel naar Z&G kunnen
pi_76740557
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
pi_76741895
Ja, dat snap ik best. Onzekerheid kan soms fijner zijn dat zekerheid he.

Ik duim voor je morgen, maarre... pas doen als je er zelf klaar voor bent hoor!

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 12-01-2010 22:23:21 ]
pi_76743533
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue

Waarom test ik niet gewoon Genoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
zoveel testen in huis, en dan niet testen? Ik zou zo super nieuwsgierig worden!
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
Ja testen Duim duim duim duim duim

Mijn extra gevoelige testen komen morgen binnen

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 22:42:32 ]
pi_76745287
ehm, ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom Mardis nu volgens de OP een nieuwe NOD op 7 februari heeft?... Mardis?, Hoe is het nu?

Cisco, wat spannend meid, goed dat je wacht tot morgen hoor, ochtendurine zou ik ook gebruiken... ik duim voor je!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:16:19 #233
190853 RockabeIIa
pi_76745598
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
pi_76750360
Cisco ik ga voor je duimen!! Het zou helemaal geweldig zijn als de test positief is en je al die onderzoeken kunt afzeggen!!
pi_76750579
Niet getest.. Temp was 36,7 en lager Dan dagen ervoor. Nog geen bloed of klachten die aangeven dat er iets komt, maar de dag is nog lang. Als morgenochtend nog niks is, dan misschien weer poging tot testen
pi_76750733
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?

Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed. Precies bij de plek waar ik steken had.

Nou heb ik nog hele lichte steken
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen
Totaal onverwachts ongesteld geworden

Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 08:16:55 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:16:18 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76750744
Cisco; ik was zooo nieuwsgierig ik had van8 al ff bijgelurkt hier en zag dat je ws zou gaan testen...
maar ik kom morgen ff weer F5en
succes!
pi_76750779
Cisco, ik blijf voor je duimen..

C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
pi_76750794
C_A balen dat je zo onverwachts ongesteld bent geworden
pi_76750850
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:20 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, ik blijf voor je duimen..

C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
32-31-33-28 tot nu toe.
pi_76751957
Balen Charmed-A.
pi_76751959
@Cisco. Ik blijf duimen!

@ C-A: He, wat jammer, toch ongesteld. Shit. Ik duim gewoon alvast voor volgende maand!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:35:48 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76752020
Ik heb het aangepast C_A, op naar de volgende ronde!
pi_76756259
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
Toch gewoon vertrouwen op je eigen gevoel dus, maar wel balen dat het deze maand niet gelukt is. Hoe voel je je nu?

Ik heb steekjes in mijn onderbuik en borsten, maar ik vertouw het voor geen cent. Ik heb de laatste tijd iets te veel zwangerschapssymptomen en allerlei zaken over bevruchting gelezen. Het zou me niks verbazen als ik dat als het ware overneem.
pi_76761016
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
oke, dan is het inderdaad niet vreemd dat ik het zag staan...
(nu heel nieuwsgierig wordt naar Mardis... )
pi_76768422
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dus ook paar maandjes mijn eisprong kunnen voelen, precies 2 weken erna ongesteld.
Maar laatste paar maanden voel ik niks meer eigenlijk

Hier nog steeds geen bloed, of klachten richting ongsteldheid. Borsten doen zelfs nog beetje pijn, en normaal op ongesteldsheid dag is dat wel weg.

Ik ook wel nieuwschiering naar Mardis Geloof dat ze gister of vandaag weer nieuwe test ging doen
pi_76768428
Met mij alles goed hoor

Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar

Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)

Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :

En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.

Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...

C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
pi_76768581
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Mardis het volgende:
Met mij alles goed hoor

Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar

Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)

Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :
[ afbeelding ]

En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!
[ afbeelding ]

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.

Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...

C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
Blijkbaar gelijk aan het type
Lees mijn vorige post
Gefeliciteerd Je bent nu echt zwanger, nu je het zelf ook gelooft! Veel plezier in het andere topic, we komen je snel achterna!
pi_76771176
Veel plezier in Z&G Mardis!
Hopelijk komen we je snel achterna.

Je durft nog niet te testen Cisco?
Kan me goed voorstellen...
Ik blijf lekker duimen voor je!
pi_76774835
Ik verwacht vandaag niet meer ongesteld te worden en misschien test ik morgen ook wel positief.. Maar vraag me nu af als ik morgen of later deze week ongesteld wordt; moet ik afspraak met gyn zonder uitslag bloedtest bij dag 3 door laten gaan of verzetten tot ik die test heb gedaan en uitslag heb? Dinsdag de afspraak.. Voorbeeld dag 3 pas zondag wanneer ik morgen ongi wordt dus uitslag nooit optijd, zelfde met vrijdag ongi worden etc
pi_76774871
nu echt met volle overgave Mardis, GEFELICITEERD!!!
pi_76775018
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
pi_76778078
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
ja maar die laatste bloedtest nog niet gedaan of uitslag van.. Is dat niet erg dan??
pi_76781908
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
pi_76785298
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
Ja loop wel even langs, toch in het ziekenhuis.
Ga nu slapen, zonder bloed, met nog ietswat pijnlijke borsten
pi_76796490
F5 voor Cisconieuws.
Ik hoop het zó voor je!
pi_76797523
maar ja, zolang je nog geen bloed hebt, kun je geen bloedtest doen nog. ik zou vragen of die test dan besproken kan worden bij je volgende afspraak...
pi_76799717
Hallo allemaal!

ik kom ook weer mee posten in dit topic. Ik heb vlak voor de kerst een mk gehad en hebben besloten om gewoon weer te gaan proberen zwanger te worden. Vanwege de mk en mijn onregelmatige cyclus hebben we de ovulatietestjes die we nog hadden liggen gebruikt en heb ik nu mijn NOD op 23/01/10 gezet. Deze mag dus in het lijstje.

Voor alle dames die lekker bezig zijn en/of moet wachten en/of het nog niet weten .....Succes!!!
pi_76800328
Oeh, een miskraam Suus, wat naar.

Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft deze keurig 40 weekjes op z'n (haar) plaats.
pi_76801365
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Kolonia het volgende:
F5 voor Cisconieuws.
Ik hoop het zó voor je!
Nog geen bloed, maar ook nog niet getest. Vanmorgen temp weer 0,1 lager dan gisteren. Ik denk dan mijn cyclus na maanden 35 dagen en 2x 30 nu weer op 35 zit. Dus zou ik zaterdag ongesteld moeten worden (of niet) dus gaan pas zondag testen.

@mijsje: dus gewoon even langslopen, vertellen dat zaadtest + bloedtest dag 26 wel zijn gedaan maar door langere cyclus ongesteldheid nog niet is dus bloedtest dag 3 ook niet. En of ze dan willen door laten gaan of verzetten..

Suuzzz welkom, naar van je mk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ciscostar op 14-01-2010 12:11:28 ]
pi_76802296
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
pi_76802816
Welkom terug Suuuz.... wat verdrietig! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. En dat het nu goed zit! (mijn schoonzus was direkt na een mk weer zwanger, en nu is ze 15 weken. Dus het is heel goed mogelijk!)
Onze NODs is dezelfde datum. Ik ga voor je duimen!
pi_76803018
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef bodpa09 het volgende:
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
Ze zeggen dat wanneer je temperatuursdaling hebt, je menstruatie vaak die dag komt. Had gisteren 36,7 en vandaag 36,6 en dagen ervoor 36,9/37,0 en ook 1x 36,8
pi_76804649
precies Cisco, dat zou ik doen...

Suuzzz,wat naar... hoever was je in je zwangerschap?
(sinds het mezelf gebeurd is, hoor ik zoveel mensen over een miskraam die ze overkomen is... vreselijk naar!)
pi_76808118
Zojuist ongesteld geworden. Nu dus volgende probleem: vandaag is dus dag 1, morgen 2 en zaterdag 3 Nu moest bloedprikken dus op dag 3/4 maar dat is dus in het weekend. Pff schiet niet op dus...
pi_76808932
Balen Cisco.

Kun je niet gewoon even bellen wat je nu moet doen?
pi_76809867
He jakkes cisco...
Ik had het al wat verwacht naar aanleiding van je temperatuur, maar het blijft gewoon ontzettend balen...
En ik zou idd ook gewoon even bellen om te vragen wanneer je dan het beste zou kunnen prikken.
pi_76810401
Kan pas morgen om 08 uur bellen, dus ga dat ook doen. Daarna pas gyn bellen hoe en wat
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:01:48 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76810685
klote cisco...

Gelukkig kun je op de meeste ziekenhuizen ook in de weekenden wel terecht voor bloedprikken. Morgen idd maar even met ze bellen, is vast een oplossing voor...
pi_76811123
Balen Cisco

Bij ons kan je ook op zaterdag bloedprikken
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:34:38 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76812102
Balen cisco
pi_76812533
He wat k*t Cisco. Ik had het zo gehoopt. Jij ook natuurlijk.
pi_76813150
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!

Nod mag op 14 feb.. Hou cyclus aan van 32 dagen.
Pff klote buikpijn
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:02:12 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76813249
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ciscostar het volgende:
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!
Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
pi_76813527
Cisco wat ontzettend balen...
pi_76813540
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
Denk dan dat ze eerder morgen willen prikken want dan dag 2 en maandag alweer dag 5.. Dus verder van dag 3
pi_76813813
hmmm jammer Cisco. maar inderdaad, op voor het bloedprikken... en ik denk ook dat ze eerder op dag 2 dan op dag 5 zullen prikken maar een hele maand wachten, dat volgens mij niet...
pi_76813924
Wat balen Ciscostar...

Over mijn mk:
Ik kreeg met ruim 8 weken bloedverlies en toen bleek op de echo dat het vruchtje met 6 weken en 5 dagen gestopt is met groeien. Bloeding heeft ongeveer 6 dagen geduurd en heb sindsdien fysiek nergens last van. Verder gaat ook goed. ik kan er vrede mee hebben dat er iets niet goed was en dat mijn lijf het zelf heeft opgelost. Zie het als domme pech. Moest vooral aan het idee wennen dat ik niet meer zwanger was...bizar hoe snel je daar al op bent ingesteld qua....alles eigelijk.
Nu vol goed moed weer verder!!
pi_76822197
Jammer Cisco.

ik was dinsdag bij de gyn en ik moet op dag 2 en 22 bloed prikken. Als het op zaterdag is moet ik vrijdag (alsof dat lukt...) en als het op zondag is op maandag. Maar gewoon ff bellen morgen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:57:51 #280
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76839421
hoi allemaal
even mij voorstellen
ben 26 jaar en heb al een dochter van 2.8 jaar.
wij zijn al meer dan een jaar bezig om een 2e kindje te krijgen
ondertussen 2 x zwanger geraakt, maar beide keren mis gegaan
1 x curretage gehad en een waarschijnlijk bbz gehad die uitzichzelf is losgekomen.
we hebben het een tijdje rustig aan gedaan, maar gaan er nu weer voor de volle 100 % voor
Ik heb hele onregelmatige cyclussen... laatste was 40 dagen
waarschijnlijk heb ik 6/7 jan. mijn eisprong gehad en heb gisteravon bruin slijm verloren.. heb sinds mijn eisprong ook al gevoelige buik.... zere liezen en steken...
nap er helemaal niks van...
vind het aan de ene kant heel erg eng, bang dat het weer mis zou gaan..
Wat is dat buinige slijm??
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76840015
Cisco, wat jammer. Ik had zo gehoopt dat je je kon aansluiten in het rijtje dames die een een afspraak hadden maar op de valreep toch nog even zwanger bleken te zijn

MissCMS, welkom
Ik weet niet wat dat bruinige slijm zou kunnen zijn, misschien een innesteling?
Heftig verhaal ook weer en ook al een tijdje bezig dus. Hopelijk kun je snel door naar het volgende topic.
pi_76840889
MissCMS welkom
pi_76841701
Heb je al gebeld Cisco?
pi_76842640
Stap over 5 min auto in.. Haal meteen uitslagen op van vorige week en vraag dan hoe en wat
pi_76844147
Moet vandaag bloedprikken, nu onderweg daarvoor.
Uitslagen vorige bloedtesten en zaadtest binnen, snap er geen hol van haha! Straks maar eens google
pi_76844311
Welkom MissCMS.
Je hebt je portie pech en ellende al wel gehad, dus ik gun je van harte dat je snel door gaat naar Z&G.

Ik snap best dat je je zorgen maakt hoor.
Maar waarom al terwijl je nog niet eens zwanger bent? Niet doen hoor.
Pijntjes en steekjes heb ik sinds ik er op let ook na de eisprong, lijkt me niets te betekenen.
Waarschijnlijk was dat altijd al zo maar valt het nu meer op.
Bruinig spul met bloed had ik vorige maand rond de innestelingstijd (maar leverde helaas geen streepjes op). Lijkt me ook normaal en zegt op zich niets.
pi_76845889
Bloed is geprikt! Jullie niet trots op me.. helemaal alleen en was zo klaar (had zelfde meisje als vorige week, die wist al hoe ik was en zei ook van vorige week ging ook goed, bin a geen pijn, hop je kan het ) Hierna meteen naar gyn gelopen en overleg gehad, dinsdag gaat gewoon door want hun kunnen mijn bloeduitslagen ook zien.

MissCMS ik ook wel eens bruine afscheiding gehad, niks om je zorgen over te maken
pi_76847105
Mooi, heb je dat tenminste weer gehad Cisco, op naar dinsdag!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:05:03 #289
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76847746
oke thxs...... het is gewoon lastig naar die miskramen, je bent elke keer bang wanneer je iets voelt in je lichaam ook al ben je niet zwanger... zo raar!!!!
maar ja ik zal sowieso moeten blijven wachten tot de 23e....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76856203
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Uitslag van zijn sementest:
Spermatozo'n, agglutinatie - neg
Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
pi_76856803
Heb geen idee Cisco, de gyn vertelde ook de precieze waardes, maar het zegt me geen reet.
was het goed of slecht?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:36:29 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76856946
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
pi_76857512
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
nee dit is alles wat er staat
pi_76858873
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Dat is iig goed. Agglutinatie is samenklontering van spermacellen, en dat is bij je man blijkbaar niet het geval.
pi_76858990
Welkom MissCMS! Ik hoop dat je snel door mag naar het volgende topic, want je hebt je porti narigheid al wel gehad. zo te lezen...

Cisco, dat zegt me dus niets..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:21 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76859951
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
Cisco, als je op www.freya.nl bij Informatie en dan Medisch gaat, kies Laboratorium en dan Normaalwaardes, daar staan wat waardes voor progresteron.

Qua sementest vind ik het wel wat vreemd, wij kregen een uitslag over aantal, vorm, beweeglijkheid met percentages en hoeveelheden enzo. Type A,B,C en D enzo.

Heb je daar helemaal geen uitleg bij gekregen dan?

Wat
pi_76860453
Ik heb wel referentiewaarden voor de sementest als je wilt, maar wat happyme zegt idd: volume, concentratie, beweeglijkheid en percentage normale vorm
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:17:15 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76860724
Zo te zien hebben ze dus echt alleen het volume en de agglutinatie bekeken en de rest niet...
pi_76863748
cisco, fijn dat je het weer achter de rug hebt...nu maar wachten tot de gyn het dinsdag uit gaat leggen... ik zou niet te veel op internet na gaan zoeken hoor... je maakt jezelf er alleen maar zenuwachtig door en kunt je van alles in je hoofd halen... ik duim voor je!

hahaha happy... iedere keer dat marky denkt: heee, maar daar heb ik toch niet gepost...
pi_76873989
We hebben waarschijnlijk niet alles gehad.. Want staat naast wat ik had geschreven ook nog wat maar dat was maar voor de helft.. Ga maandag nog keer langs. Want wel hele uitlegbrief gehad, en toen kwamen we erachter dat ze niet goed geprint heeft waarschijnlijk
pi_76874243
Dat zou een hoop verklaren Cisco, balen dat het nu weekend is.
Wel goed trouwens dat je echt de waardes krijgt. Wij kregen alleen 'alles is goed' als uitslag. (Dat bleek achteraf niet eens waar... Als je de waardes kun je zelf bepalen of het 'goed' is.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')