Ja wij klussen lekker door, oudjaarswip, nieuwjaarswip. het komt allemaal goedquote:Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Tierrr het volgende:
Sja, wie weet heb je dit keer wel een kortere cyclus, van 28 dagen.. het zou mijns inziens best kunnen. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon nog even door blijven klussen!
Ik ben vanochtend bij de gyn geweest vanwege tussentijds bloedverlies. Ik was bang dat er na de curettage misschien nog wat was blijven zitten ofzo. Maar dat is dus niet het geval. Mijn cyclus is gewoon weer hartstikke van de regel... dag 23 vandaag en er waren nog geen follikels of iets dergelijks te zien. Het is dus weer feest... zucht.. nouja, 25 januari weer naar de fertiliteitsarts...
Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig maar, weer lekker doorklussen jij
Nou doorsexen danquote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...
Van dat temperaturen heb ik ook geen kaas gegeten.,., weet wel dat het bij mij geen zin heeft omdat mijn temperatuur teveel stuitert, dat heeft een oorzaak en arts gaf ook aan ( in het verleden) dat dit voor mij niet zoveel zin had helaas. Maar er ook van die ovulatie testen toch? wellicht erg handigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef danic het volgende:
misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe die temperatuurmethode nou precies werkt.
Ik lees er wel het een en ander over, maar de info is lekker verschillend.
Is het nou belangrijk dat je iedere dag om hetzelfde tijdstip temperatuurt? Ik weet wel dat het moet direct nadat je uit bed bent, maar ik werk 3 dagen per week en die dagen kom ik eerder mijn bedje uit dan op de andere dagen. Ik weet ook dat je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie dus voor nu ga ik er ook nog niet aan beginnen, maar mocht ik die beslissing maken, dan wil ik wel graag weten hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Heb nu trouwens wel een hele rare menstruatie. Eerste dag was woe 30-12. Op oudejaarsdag (2e dag) had ik ontzettend veel pijn aan de kant van mijn linkerlies. Ook echt heel laag. Heb er echt een paar keer om zitten huilen. Gelukkig heeft de visite 's avonds de aandacht er vanaf kunnen leiden.
nieuwjaarsdag had ik ineens een megabloedprop bij het afvegen, dus misschien dat dat de pijn veroorzaakte??? echt geen idee. Nu op dag vier en menstruatie is al zo goed als voorbij, terwijl ik altijd het geluk heb dat ik er 6 dagen van mag genieten. Heel raar allemaal, maar het zal wel.......
Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..) Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemtIk zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
Verwijskaart moet je volgens mij bij je eerste bezoek meenemen... En de MMM tja, volgens mij zit je daar nu al in nu ze aan het bloedprikken enzo zijn....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..)
Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??
Medische MalleMolenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
En nu durf ik geen paracetamol of ibuprofen te nemen…Wat zouden jullie doen?
Voor NOD geen ibu's, serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.
Lekker paracetamolletje nemen dus
gegoogled: Ibuprofen passeert de placenta. Teratogenese: Epidemiologisch onderzoek suggereert dat gebruik van prostaglandinesynthetaseremmers in de vroege fase van de zwangerschap het risico van miskramen, cardiale malformaties en gastroschisis vergroot.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor NOD geen ibu's, serieus?![]()
Wist ik niet.![]()
Als ik last van mijn nek heb (heb ik nogal eens) is dat het enige dat helpt.
Maar eens op zoek naar een nekkraag dan maar.
Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:49 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen bloedprikken dus, ben echt als de dood voor naalden! Laatste keer bloedprikken heeft het half uur geduurd en iedereen hoorde dat ik er was.. En dan moet ik nog 2x ook.. Mijn man heeft mins erge test
Huisarts nam ons zeker serieus, legde ook dingen uit en belde in ons bijzijn de afdeling gyn op in ziekenhuis om voor zekerheid te vragen waar ik allemaal op getest moest worden zodat ik niet tig keer terug moet, en dingen niet compleet zijn.
Die zeiden toen ook dat ik morgen ook moet prikken en niet alleen op dag 3
Ben ik ook blij mee, was nooit zo blij met deze huisarts. En doordat hij ziek is/was (kanker) is hij tijd weg geweest en had ik regelmatig als ik ging invallers. Laatste keer was in oktober en was het een vrouw, daar toen al info gevraagd en zij toen al notitie gemaakt dat ik in december terug moest komen als er nog niks was. Hoopte dat zij er weer was, maar eigen huisarts was er, maar hij is veel aardiger en liever geworden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijker
Fijn dat de huisarts jullie serieus nam.
Succes met de volgende stappen
Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Nee me mol werkt niet, ik neem altijd ibuprofen. Vanavond heet bad.
Als je 16/17/18-01 je NOD, wanneer kan je dan al merken dat je zwanger ben? misselijk etc
Ok dan komt die misselijkheid van me nek en schouderpijn denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.
Het zaad heeft het eitje nu echt nauwelijks pas bereikt en als het al echt samengesmolten is, is het nog niet genesteld nog helemaal niks.
Dat is wel heul snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
ik was ook verbaasdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heul snel
Hier is het minimaal 6 weken als je nog niet zwanger bent...
Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
ik was ook verbaasdHad aan mijn man data gevraagd wanneer hij echt niet kon en hij vroeg naar welke weken moet ik kijken dus ik zei over week of 4 a 5.. Nu dus al over 2 weken en nog op zo'n gunstoge tijd ook! Alleen wel irritant dat uitslagen worden gestuurd naar huisarts en ik die weer moet bellen om alles door te sturen naar gyn in ziekenhuis.
Oh mag en kan dat?? Dan doe ik dat dan wel! Hoelang duurt uitslag zaadtest?? Bloed 3 a 5 dagen meestal tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...
Jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Mardis het volgende:
Ik las ergens dat ik melplicht heb
Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?
Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
Wat onzettend snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
ik denk dat de meesten zich hier wel in zullen vinden. je wil het graag, maar wil je er niet te veel mee bezig te laten zijn... maar je bent gestopt met de pil, dus je hoopt binnen een paar maanden zwanger te zijn en het is heeeeeeel spannend... zeker in het begin voelde ik dat ook zo. nu is er bij ons meer dat stukje ongeloof, maar ik vind het heerlijk om te lezen dat er ook meiden zijn die dat stukje hoop en die "fijne" spanning van jullie geheimpje en echt begonnen met oefenen voor een kindje nog echt ervarenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!
C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.
Toverboom: van harte welkom!
Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Ja idd, en er moet wel gewerkt worden natuurlijk centjes zijn ook wel erg prettigquote:
Dat lijkt me echt heel lastig, plannen maar toch ook weer niet plannen. Hopelijk hoef je niet lang te wachten tot het raak is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Balen van je nek zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds last van nekNiks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik leef nog!
35 dagen is dan inderdaad netjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
Hahaha nee dit is mijn 4de ronde laat maar zeggen, ik ben in september gestopt met de pil... Dus ik ben nog maar 4 maanden bezig om zwanger te wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Toverboom het volgende:
Balen van je nek zegJe werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik had dus ook zowel bloedverlies bij mijn miskraam als bij mijn huidige zwangerschap en nu gaat het wel goed. Innestelingsbloed zou prima kunnen. Ik ben dus wel gematigd positiefquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Mardis het volgende:
Oh en feliciteer nog maar niet hoor, ben dus wel een klein beetje bloed verloren en na die vroege miskraam van anderhalve maand geleden ben ik toch wat sceptisch
Dat had ik dus ook. Ik dacht op maandagochtend 'Oh, ik word ongesteld.' en dat was heel even, een ochtend ofzo met rood bloed en verder een paar dagen wat bruin maar niet noemenswaardig. En vrijdagavond was de test gewoon positief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Mardis het volgende:
Bij die vroege miskraam was het bloedverlies overigens veel erger hoor, dat leek gewoon op een normale menstruatie, alleen wat korter. Nu heb ik hooguit een kwart inlegkruisje aan bloed verloren...
Morgen eerst maar eens testen met een zwangerschapstestje en dan zien we wel verder
Was bij mij ook zo, maar ik werd dan meestal pas later op de ochtend ongesteld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Guess. het volgende:
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik dezou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Taffie3d het volgende:
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje![]()
Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.
Succesen hopenlijk is het snel raak voor jullie!
JaaaAAAaaa!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Goh veel seks inderdaad erg vervelend niennaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!
Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
Lijkt me inderdaad vervelend dat je niks kunt delen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!
En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje hetgevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
Zou wel trend doorzetten hè.. Meerdere dames afspraak bij gyn/huisarts afzeggen omdat raak is. Maar het is dubbel hier.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Kolonia het volgende:
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Taffie3d het volgende:
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.![]()
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.
En Mardis gefeliciteerd!!Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomersquote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Taffie3d het volgende:
[..]
12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
Eens!! Er zijn al veel te veel dames die er veel te lang over doen om zwanger te worden/blijven... daar moeten er niet nog meer bij komen!!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:
PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Lief van je. Iedereen moet inderdaad zsm weg hier!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Jullie verdienen lieven woordenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef mijsje het volgende:![]()
wat een lieve woorden weer in dit topic!
ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Jullie verdienen lieven woorden(zo heel af en toe dan he
)
Thnx, maar de laatste test laat nog even op zich wachten aangezien die pas kan op dag 3 van mijn cyclus en ik zit momenteel op dag 32..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!
Succes met alle testen Ciscostar!
Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Effe een update-je van mij
Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed
Gevoel dat de![]()
![]()
eraan komen. Maar voelt weer anders dan de maanden hiervoor.
Voor de rest een raar gevoel in me onderbuik en onderrug.
1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld wordenNOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk![]()
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan![]()
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest wordenMaar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet
Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:
http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
En toch, het zijn wel een hoop "vage" klachten. Misschien krijgt je tante toch gelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Effe een update-je van mij
Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed
Gevoel dat de![]()
![]()
eraan komen. Maar voelt weer anders dan de maanden hiervoor.
Voor de rest een raar gevoel in me onderbuik en onderrug.
1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld wordenNOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
zoveel testen in huis, en dan niet testen? Ik zou zo super nieuwsgierig worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid![]()
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue
Waarom test ik niet gewoonGenoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
Ja testenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc![]()
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?
Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed.Precies bij de plek waar ik steken had.
Nou heb ik nog hele lichte steken
32-31-33-28 tot nu toe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:20 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, ik blijf voor je duimen..
C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
Toch gewoon vertrouwen op je eigen gevoel dus, maar wel balen dat het deze maand niet gelukt is. Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen![]()
Totaal onverwachts ongesteld geworden![]()
Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!
oke, dan is het inderdaad niet vreemd dat ik het zag staan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
Ik heb dus ook paar maandjes mijn eisprong kunnen voelen, precies 2 weken erna ongesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen![]()
Totaal onverwachts ongesteld geworden![]()
Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!
Blijkbaar gelijk aan het typequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Mardis het volgende:
Met mij alles goed hoor
Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar![]()
Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben![]()
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)
Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :
[ afbeelding ]
En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.
Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...![]()
C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
ja maar die laatste bloedtest nog niet gedaan of uitslag van.. Is dat niet erg dan??quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
Ja loop wel even langs, toch in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
Nog geen bloed, maar ook nog niet getest. Vanmorgen temp weer 0,1 lager dan gisteren. Ik denk dan mijn cyclus na maanden 35 dagen en 2x 30 nu weer op 35 zit. Dus zou ik zaterdag ongesteld moeten worden (of niet) dus gaan pas zondag testen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Kolonia het volgende:
F5 voor Cisconieuws.![]()
Ik hoop het zó voor je!
Ze zeggen dat wanneer je temperatuursdaling hebt, je menstruatie vaak die dag komt. Had gisteren 36,7 en vandaag 36,6 en dagen ervoor 36,9/37,0 en ook 1x 36,8quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef bodpa09 het volgende:
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ciscostar het volgende:
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!
Denk dan dat ze eerder morgen willen prikken want dan dag 2 en maandag alweer dag 5.. Dus verder van dag 3quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
nee dit is alles wat er staatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
Dat is iig goed. Agglutinatie is samenklontering van spermacellen, en dat is bij je man blijkbaar niet het geval.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Uitslag vanzijn sementest:
Spermatozo'n, agglutinatie - neg
Cisco, als je op www.freya.nl bij Informatie en dan Medisch gaat, kies Laboratorium en dan Normaalwaardes, daar staan wat waardes voor progresteron.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen![]()
![]()
Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1
Uitslag vanzijn sementest:
Spermatozo'n, agglutinatie - neg
Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |