We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest.
Mijn man moet volgende week zijn zaadjes voor een test inleveren bij het lab. Kan nu of morgen ook, maar beste is als hij 3 dagen geen zaadlozing heeft gehad. En mocht ik ongesteld worden dan toch geen seks dus kan hij de 13de naar het lab om in een kamertje wat leuks te doen ;-)
Ik moet morgen op dag 26 van mijn cyclus bloedprikken en ook op dag 3 van mijn cyclus (als ik dus ongesteld word en ook Nog volgens mijn berekening dan is dat op de 10de, dus 13 januari --> volgende week woensdag) Daarom op die dag ook zaadtest van mijn man (kunnen we samen gaan)
Beide een verwijsbrief voor de gyn gekregen.
Nu vraagje, moet ik daar nu al afspraak maken bij gyn en zeggen dat bloedprikken en zaadtest eraan komt (volgende week dus ) of pas als uitslag is bij huisarts of gaan de uitslagen meteen naar gyn- afdeling?
Ook meteen blaasontstekingtest gedaan en was nog geen 1 te zien (wel klein beetje eiwitte in urine, maar niet voldoende voor blaasonsteking) heb de klachten al week dus neem aan als blaasontsteking is, nu wel zichtbaar zou zijn?? Klachten zijn niet pijn bij plassen maar meer wat zeurderig gevoel onderbuik en beetje misselijk/wee-ig gevoel buik/maag. Overigens nog steeds geen pijnlijke boobs, normaal had ik die al (over 4/5 dagen nod) Dus misschien...

ahja huisarts zei dat er niks hoeft te zijn met ons en dat heel veel 'gezonde stellen' pas na jaar zwanger zijn en het vaker bij hem is voorgekomen dat stellen na bezoek bin hem, doorverwijzing en net voor bloedtesten/zaad en gyn bellen toch ineens zwanger zijn. En dat gunde hij ons ook

Pff lang verhaal zo ;-)
[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 05-01-2010 10:30:58 ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?