abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76399214
Kolonia jammer
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 4 januari 2010 @ 15:01:17 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76399346
Jammer Kolonia

Voor de andere dames: ik duim voor jullie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76408762
Kolonia, balen zeg. Wordt weleens tijd!
Nog niet echt een vruchtbare dag, die befaamde 4 januari...
pi_76408993
Kolonia; Balen zeg!

Hier nog geen menstruatie, maar het zit er wel aan te komen, ik heb al wat bruinige afscheiding.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:09:39 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76409181
Jammer Kolonia...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76410223
He bah balen zeg Kolonia enne Mardis.. wie weet? blijft nog even spannend dus.
Ik heb zin in mijn klusperiode het klinkt zo stom en het zit ook nog eens in mijn hoofd terwijl ik dat helemaal niet wil.. ,maar daar doe je weinig tegen vrees ik.
pi_76410468
Kolonia, wat jammer meis

En voor de rest blijft het nog even spannend begrijp ik.

Update over mezelf: ik ben gisteravond laat dan eindelijk ongesteld geworden!
Ik neem vandaag wel als eerste menstruatiedag.

(misschien was het toch spanning...gister zou mijn vader 57 jaar geworden zijn en gisterochtend hebben we hem uitgestrooid...en ik wist al een dag na mijn vorige NOD dat we hem op deze dag zouden uitstrooien)
Heel toevallig allemaal.

Maargoed, ik doe weer mee voor het lijstje : lief Modje, mag mijn NOD naar 7 februari?

Ik hou hem op een gemiddelde, ondanks deze lange cyclus van 51 dagen. Geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar voorlopig ga ik er maar van uit dat deze lange cyclus een uitzondering was.
pi_76410655
kolonia en nienna
pi_76411032
Nienna, wel fijn dat je nu verder kunt.
pi_76412030
Nienna, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. (en of het zo toevallig was allemaal... ik weet het niet... het heeft toch bepaalde spanningen meegebracht allemaal, en het kan echt zijn dat je lijf echt alle spanning heeft afgewacht voor weer verder te gaan... )

Toverboom gaat ook beginnen met proberen? spannend! Ik hoop dat je gauw weer doormag naar een volgend topic en volgens mij heb ik danic en Boepie ook nog niet verwelkomd, maar voor jullie hoop ik natuurlijk hetzelfde!
pi_76412745
Niena jeetje zeg! maar idd. duidelijkheid nu dat is ook wel prettig.

Mijsje thanks en hoi
pi_76421013
Thanks dames, jullie zijn lief.

Nienna, ergens wel fijn dat je lichaam toch vanzelf weer op gang gekomen is toch?
Niet gek dat zo'n zware tijd invloed heeft op je lichaam. Ik hoop heel hard voor je dat je lichaam nu weer normaal gaat doen en dat je over een maand trots je twee streepjes hier post.

Mijsje, ik zag in het andere topic dat jij ook wel een kon gebruiken.
Hou de moed er in meis, het komt echt goed.

En ik blijf duimen voor Kaatje-J en mardis.
pi_76421112
Oh, en welkom en succes Toverboom!

Mijn kloonradar gaat af, dus biecht eens op wie je bent.
pi_76421449
Helaas. Ik had vanmiddag al getest, die gaf niet zwanger aan. Vanavond werd ik dan ook ongesteld..

mag mijn volgende nod naar 4 februari?
*poef* nu is het weg
  maandag 4 januari 2010 @ 23:47:45 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76422517
Welkom nieuwe streepjesplassers! Hopelijk gauw uit te zwaaien
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76427675
Jammer Kaatje-J.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:19:59 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76427843
Niena, wat de rest ook zegt. Op den duur wordt het gewoon 'fijn' als het eindelijk alsnog doorbreekt. Hopelijk was dit een eenmalige episode en gaat je cyclus nu gewoon weer normaal doen. Althans, helemaal uitblijven omdat je zwanger bent mag natuurlijk ook

Jammer Kaatje-J...

Cisco, hoe was het bij de huisarts?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:58:37 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76428669
Kolonia en Kaatje, jammer hoor!
Nienna, dat kan best hoor, dat door spanningen je menstruatie uitgesteld is...
Alle ogen zijn nu dus gericht op Mardis?

Nieuwkomers, welkom! Dat jullie snel een topic mogen doorschuiven. En wees zo vriendelijk om dan iemand mee te sleuren van de oude garde
pi_76429300
We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest.
Mijn man moet volgende week zijn zaadjes voor een test inleveren bij het lab. Kan nu of morgen ook, maar beste is als hij 3 dagen geen zaadlozing heeft gehad. En mocht ik ongesteld worden dan toch geen seks dus kan hij de 13de naar het lab om in een kamertje wat leuks te doen ;-)

Ik moet morgen op dag 26 van mijn cyclus bloedprikken en ook op dag 3 van mijn cyclus (als ik dus ongesteld word en ook Nog volgens mijn berekening dan is dat op de 10de, dus 13 januari --> volgende week woensdag) Daarom op die dag ook zaadtest van mijn man (kunnen we samen gaan)

Beide een verwijsbrief voor de gyn gekregen.

Nu vraagje, moet ik daar nu al afspraak maken bij gyn en zeggen dat bloedprikken en zaadtest eraan komt (volgende week dus ) of pas als uitslag is bij huisarts of gaan de uitslagen meteen naar gyn- afdeling?

Ook meteen blaasontstekingtest gedaan en was nog geen 1 te zien (wel klein beetje eiwitte in urine, maar niet voldoende voor blaasonsteking) heb de klachten al week dus neem aan als blaasontsteking is, nu wel zichtbaar zou zijn?? Klachten zijn niet pijn bij plassen maar meer wat zeurderig gevoel onderbuik en beetje misselijk/wee-ig gevoel buik/maag. Overigens nog steeds geen pijnlijke boobs, normaal had ik die al (over 4/5 dagen nod) Dus misschien...

ahja huisarts zei dat er niks hoeft te zijn met ons en dat heel veel 'gezonde stellen' pas na jaar zwanger zijn en het vaker bij hem is voorgekomen dat stellen na bezoek bin hem, doorverwijzing en net voor bloedtesten/zaad en gyn bellen toch ineens zwanger zijn. En dat gunde hij ons ook

Pff lang verhaal zo ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 05-01-2010 10:30:58 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:30:27 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429425
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemt Ik zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
pi_76429622
Geen streepjes regen

Ow en Cisco, ik zou ook gewoon al de gyn bellen hoor. Zeker als het zolang duurt voordat je een afspraak heb

Ik heb geloof ik voor het eerst mijn eisprong gevoeld ;-)

Dus we hebben ook gewoon geklust, die dag en die dag ervoor en na :-) NOD is pas 16/17/18 januari.
Ik heb alleen megapijn in nek en schouders, stijf? Geen idee, heb er al vanaf zaterdagochtend last van. En het wordt niet beter.

En nu durf ik geen paracetamol of ibuprofen te nemen…Wat zouden jullie doen?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2010 10:39:05 ]
pi_76429725
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemt Ik zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..) Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??

[ Bericht 24% gewijzigd door Ciscostar op 05-01-2010 10:48:22 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:44:04 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429770
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..)
Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??
Verwijskaart moet je volgens mij bij je eerste bezoek meenemen... En de MMM tja, volgens mij zit je daar nu al in nu ze aan het bloedprikken enzo zijn....
pi_76429856
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:48:14 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76429875
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
Medische MalleMolen