Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..) Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef flugeltje het volgende:
Klinkt goed cisco, heb in ieder geval wel het idee dat je huisarts e.e.a. serieus neemtIk zou gewoon alvast een afspraak maken bij gyn, dikke kans dat je over een maand of wat pas terecht kunt en dan zijn die uitslagen allang binnen. Hoop overigens wel dat het allemaal niet meer hoeft en je gewoon zwanger blijkt te zijn...
Verwijskaart moet je volgens mij bij je eerste bezoek meenemen... En de MMM tja, volgens mij zit je daar nu al in nu ze aan het bloedprikken enzo zijn....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Dan loop ik vanmiddag even langs, moet toch op poli zijn voor fysiotherapie (of moet ik meteen doorverwijskaart inleveren, die ligt nog thuis..)
Maar zitten we nu dan officiee. In mmm of pas na bezoek gyn??
Medische MalleMolenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is MMM? Die staat niet tussen de afkortingen
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
En nu durf ik geen paracetamol of ibuprofen te nemen…Wat zouden jullie doen?
Voor NOD geen ibu's, serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
Paracetamol mag altijd (binnen voorgeschreven dosering natuurlijk). Ibuprofen mag niet.
Lekker paracetamolletje nemen dus
gegoogled: Ibuprofen passeert de placenta. Teratogenese: Epidemiologisch onderzoek suggereert dat gebruik van prostaglandinesynthetaseremmers in de vroege fase van de zwangerschap het risico van miskramen, cardiale malformaties en gastroschisis vergroot.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor NOD geen ibu's, serieus?![]()
Wist ik niet.![]()
Als ik last van mijn nek heb (heb ik nogal eens) is dat het enige dat helpt.
Maar eens op zoek naar een nekkraag dan maar.
Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:49 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen bloedprikken dus, ben echt als de dood voor naalden! Laatste keer bloedprikken heeft het half uur geduurd en iedereen hoorde dat ik er was.. En dan moet ik nog 2x ook.. Mijn man heeft mins erge test
Huisarts nam ons zeker serieus, legde ook dingen uit en belde in ons bijzijn de afdeling gyn op in ziekenhuis om voor zekerheid te vragen waar ik allemaal op getest moest worden zodat ik niet tig keer terug moet, en dingen niet compleet zijn.
Die zeiden toen ook dat ik morgen ook moet prikken en niet alleen op dag 3
Ben ik ook blij mee, was nooit zo blij met deze huisarts. En doordat hij ziek is/was (kanker) is hij tijd weg geweest en had ik regelmatig als ik ging invallers. Laatste keer was in oktober en was het een vrouw, daar toen al info gevraagd en zij toen al notitie gemaakt dat ik in december terug moest komen als er nog niks was. Hoopte dat zij er weer was, maar eigen huisarts was er, maar hij is veel aardiger en liever geworden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Succes met bloedprikken.Ik vind het zelf ook een vreselijke ramp en vraag gewoon altijd of ik mag liggen erbij. Dan gaat het meestal een stuk makkelijker
Fijn dat de huisarts jullie serieus nam.
Succes met de volgende stappen
Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Nee me mol werkt niet, ik neem altijd ibuprofen. Vanavond heet bad.
Als je 16/17/18-01 je NOD, wanneer kan je dan al merken dat je zwanger ben? misselijk etc
Ok dan komt die misselijkheid van me nek en schouderpijn denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij toch eigenlijk echt niet eerder dan op die NOD. Pas dan heb je genoeg hcg in je lichaam om een test uit te doen laten slaan en dus ook om er misselijk van te kunnen worden hoewel bij de meeste mensen de echte misselijkheid pas toe slaat na een week of 6.
Het zaad heeft het eitje nu echt nauwelijks pas bereikt en als het al echt samengesmolten is, is het nog niet genesteld nog helemaal niks.
Dat is wel heul snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
ik was ook verbaasdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is wel heul snel
Hier is het minimaal 6 weken als je nog niet zwanger bent...
Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
ik was ook verbaasdHad aan mijn man data gevraagd wanneer hij echt niet kon en hij vroeg naar welke weken moet ik kijken dus ik zei over week of 4 a 5.. Nu dus al over 2 weken en nog op zo'n gunstoge tijd ook! Alleen wel irritant dat uitslagen worden gestuurd naar huisarts en ik die weer moet bellen om alles door te sturen naar gyn in ziekenhuis.
Oh mag en kan dat?? Dan doe ik dat dan wel! Hoelang duurt uitslag zaadtest?? Bloed 3 a 5 dagen meestal tochquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou ze als ik jou was zelf effe ophalen en meenemen naar je afspraak met de gyn, die uitslagen gaan anders geheid verloren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |