abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76813540
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
Denk dan dat ze eerder morgen willen prikken want dan dag 2 en maandag alweer dag 5.. Dus verder van dag 3
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76813813
hmmm jammer Cisco. maar inderdaad, op voor het bloedprikken... en ik denk ook dat ze eerder op dag 2 dan op dag 5 zullen prikken maar een hele maand wachten, dat volgens mij niet...
pi_76813924
Wat balen Ciscostar...

Over mijn mk:
Ik kreeg met ruim 8 weken bloedverlies en toen bleek op de echo dat het vruchtje met 6 weken en 5 dagen gestopt is met groeien. Bloeding heeft ongeveer 6 dagen geduurd en heb sindsdien fysiek nergens last van. Verder gaat ook goed. ik kan er vrede mee hebben dat er iets niet goed was en dat mijn lijf het zelf heeft opgelost. Zie het als domme pech. Moest vooral aan het idee wennen dat ik niet meer zwanger was...bizar hoe snel je daar al op bent ingesteld qua....alles eigelijk.
Nu vol goed moed weer verder!!
pi_76822197
Jammer Cisco.

ik was dinsdag bij de gyn en ik moet op dag 2 en 22 bloed prikken. Als het op zaterdag is moet ik vrijdag (alsof dat lukt...) en als het op zondag is op maandag. Maar gewoon ff bellen morgen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:57:51 #280
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76839421
hoi allemaal
even mij voorstellen
ben 26 jaar en heb al een dochter van 2.8 jaar.
wij zijn al meer dan een jaar bezig om een 2e kindje te krijgen
ondertussen 2 x zwanger geraakt, maar beide keren mis gegaan
1 x curretage gehad en een waarschijnlijk bbz gehad die uitzichzelf is losgekomen.
we hebben het een tijdje rustig aan gedaan, maar gaan er nu weer voor de volle 100 % voor
Ik heb hele onregelmatige cyclussen... laatste was 40 dagen
waarschijnlijk heb ik 6/7 jan. mijn eisprong gehad en heb gisteravon bruin slijm verloren.. heb sinds mijn eisprong ook al gevoelige buik.... zere liezen en steken...
nap er helemaal niks van...
vind het aan de ene kant heel erg eng, bang dat het weer mis zou gaan..
Wat is dat buinige slijm??
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76840015
Cisco, wat jammer. Ik had zo gehoopt dat je je kon aansluiten in het rijtje dames die een een afspraak hadden maar op de valreep toch nog even zwanger bleken te zijn

MissCMS, welkom
Ik weet niet wat dat bruinige slijm zou kunnen zijn, misschien een innesteling?
Heftig verhaal ook weer en ook al een tijdje bezig dus. Hopelijk kun je snel door naar het volgende topic.
pi_76840889
MissCMS welkom
pi_76841701
Heb je al gebeld Cisco?
pi_76842640
Stap over 5 min auto in.. Haal meteen uitslagen op van vorige week en vraag dan hoe en wat
pi_76844147
Moet vandaag bloedprikken, nu onderweg daarvoor.
Uitslagen vorige bloedtesten en zaadtest binnen, snap er geen hol van haha! Straks maar eens google
pi_76844311
Welkom MissCMS.
Je hebt je portie pech en ellende al wel gehad, dus ik gun je van harte dat je snel door gaat naar Z&G.

Ik snap best dat je je zorgen maakt hoor.
Maar waarom al terwijl je nog niet eens zwanger bent? Niet doen hoor.
Pijntjes en steekjes heb ik sinds ik er op let ook na de eisprong, lijkt me niets te betekenen.
Waarschijnlijk was dat altijd al zo maar valt het nu meer op.
Bruinig spul met bloed had ik vorige maand rond de innestelingstijd (maar leverde helaas geen streepjes op). Lijkt me ook normaal en zegt op zich niets.
pi_76845889
Bloed is geprikt! Jullie niet trots op me.. helemaal alleen en was zo klaar (had zelfde meisje als vorige week, die wist al hoe ik was en zei ook van vorige week ging ook goed, bin a geen pijn, hop je kan het ) Hierna meteen naar gyn gelopen en overleg gehad, dinsdag gaat gewoon door want hun kunnen mijn bloeduitslagen ook zien.

MissCMS ik ook wel eens bruine afscheiding gehad, niks om je zorgen over te maken
pi_76847105
Mooi, heb je dat tenminste weer gehad Cisco, op naar dinsdag!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:05:03 #289
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76847746
oke thxs...... het is gewoon lastig naar die miskramen, je bent elke keer bang wanneer je iets voelt in je lichaam ook al ben je niet zwanger... zo raar!!!!
maar ja ik zal sowieso moeten blijven wachten tot de 23e....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76856203
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Uitslag van zijn sementest:
Spermatozo'n, agglutinatie - neg
Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
pi_76856803
Heb geen idee Cisco, de gyn vertelde ook de precieze waardes, maar het zegt me geen reet.
was het goed of slecht?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:36:29 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76856946
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76857512
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
nee dit is alles wat er staat
pi_76858873
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Dat is iig goed. Agglutinatie is samenklontering van spermacellen, en dat is bij je man blijkbaar niet het geval.
pi_76858990
Welkom MissCMS! Ik hoop dat je snel door mag naar het volgende topic, want je hebt je porti narigheid al wel gehad. zo te lezen...

Cisco, dat zegt me dus niets..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:21 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76859951
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
Cisco, als je op www.freya.nl bij Informatie en dan Medisch gaat, kies Laboratorium en dan Normaalwaardes, daar staan wat waardes voor progresteron.

Qua sementest vind ik het wel wat vreemd, wij kregen een uitslag over aantal, vorm, beweeglijkheid met percentages en hoeveelheden enzo. Type A,B,C en D enzo.

Heb je daar helemaal geen uitleg bij gekregen dan?

Wat
pi_76860453
Ik heb wel referentiewaarden voor de sementest als je wilt, maar wat happyme zegt idd: volume, concentratie, beweeglijkheid en percentage normale vorm
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:17:15 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76860724
Zo te zien hebben ze dus echt alleen het volume en de agglutinatie bekeken en de rest niet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76863748
cisco, fijn dat je het weer achter de rug hebt...nu maar wachten tot de gyn het dinsdag uit gaat leggen... ik zou niet te veel op internet na gaan zoeken hoor... je maakt jezelf er alleen maar zenuwachtig door en kunt je van alles in je hoofd halen... ik duim voor je!

hahaha happy... iedere keer dat marky denkt: heee, maar daar heb ik toch niet gepost...
pi_76873989
We hebben waarschijnlijk niet alles gehad.. Want staat naast wat ik had geschreven ook nog wat maar dat was maar voor de helft.. Ga maandag nog keer langs. Want wel hele uitlegbrief gehad, en toen kwamen we erachter dat ze niet goed geprint heeft waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')