ja maar die laatste bloedtest nog niet gedaan of uitslag van.. Is dat niet erg dan??quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
Ja loop wel even langs, toch in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
Nog geen bloed, maar ook nog niet getest. Vanmorgen temp weer 0,1 lager dan gisteren. Ik denk dan mijn cyclus na maanden 35 dagen en 2x 30 nu weer op 35 zit. Dus zou ik zaterdag ongesteld moeten worden (of niet) dus gaan pas zondag testen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Kolonia het volgende:
F5 voor Cisconieuws.![]()
Ik hoop het zó voor je!
Ze zeggen dat wanneer je temperatuursdaling hebt, je menstruatie vaak die dag komt. Had gisteren 36,7 en vandaag 36,6 en dagen ervoor 36,9/37,0 en ook 1x 36,8quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef bodpa09 het volgende:
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ciscostar het volgende:
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |