zoveel testen in huis, en dan niet testen? Ik zou zo super nieuwsgierig worden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid![]()
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue
Waarom test ik niet gewoonGenoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
Ja testenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc![]()
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?
Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed.Precies bij de plek waar ik steken had.
Nou heb ik nog hele lichte steken
32-31-33-28 tot nu toe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:20 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, ik blijf voor je duimen..
C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
Toch gewoon vertrouwen op je eigen gevoel dus, maar wel balen dat het deze maand niet gelukt is. Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen![]()
Totaal onverwachts ongesteld geworden![]()
Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!
oke, dan is het inderdaad niet vreemd dat ik het zag staan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
Ik heb dus ook paar maandjes mijn eisprong kunnen voelen, precies 2 weken erna ongesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen![]()
Totaal onverwachts ongesteld geworden![]()
Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!
Blijkbaar gelijk aan het typequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Mardis het volgende:
Met mij alles goed hoor
Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar![]()
Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben![]()
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)
Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :
[ afbeelding ]
En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.
Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...![]()
C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |