abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76673972
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Taffie3d het volgende:
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.

En Mardis gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76674544
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
pi_76681568
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Taffie3d het volgende:

[..]

12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
pi_76684378
Hoi dames hier!

Hoop dat ik er nog tussenpas..

Ik ben sinds september ook bezig voor een kindje, ben zelfs al 10 weken zwanger geweest, maar het is helaas misgegaan.
Ben na de miskraam nu 2x ongesteld geworden, de eerste was een gewone cyclus en de 2e keer duurde het 38 dagen voor ik weer ongesteld werd.
Zou graag mee willen schrijven om er weer helemaal in te komen, want ben geloof ik alles op internet gaan lezen over baby's en vruchtbaarheid en zwangerschappen en miskramen een paar maanden terug en nu zit ik dus beetje in een gat op internet:)
Mijn NOD is 29 januari als ik afga op die lange cyclus van 38 dagen, maar hoop eigenlijk dat het alweer een gewone 28 dagen zijn.
Geen idee dus wanneer ik vruchtbaar ben, dat voel ik ook niet en heb geen ovulatietesten, op goed geluk dus!
Zal me een beetje inlezen in dit topic de volgende dagen!
pi_76686342
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:
PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Eens!! Er zijn al veel te veel dames die er veel te lang over doen om zwanger te worden/blijven... daar moeten er niet nog meer bij komen!!

Cisco, spannend, hoor! Ik ga voor je duimen! Wat zou het toch mooi zijn...
Ik snap je instelling trouwens heel goed! Ik verwacht ook helemaal niks meer... ik wacht het gewoon af, laat het allemaal maar komen. Al moet ik zeggen dat ik elke maand die er nu nog bij komt eigenlijk wél één teveel vind... juist omdat ik al zo lang bezig ben.. ik ben er wel veel mee bezig, maar probeer gewoon niet teveel te speculeren... we'll see!!

Troeta, welkom hier! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad...
Maar je was iig redelijk snel zwanger? Ik hoop dat dat nu weer zo is!!
pi_76687198
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Lief van je. Iedereen moet inderdaad zsm weg hier!
pi_76690812
Welkom Troeta.

Pfff, een miskraam na 10 weken, dat is nogal.
Hopelijk ben je snel door naar Z&G en krijg je een soepele zwangerschap.
pi_76693254
Welkom troeta!

@trierrr iedere maand is er ook 1 teveel, maar we kunnen er weinig aan doen. Ik hoop dat ik zwanger ben en als dat niet zo is dan graag vandaag of morgen ongesteld worden dan is die bloedtest + uitslag voor bezoek gyn nog haalbaar.
pi_76698555
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
pi_76698945
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef mijsje het volgende:
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76700186
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76704900
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
pi_76709385
*spuitelf*
Mardis!!

Gefeliciteerd
pi_76713978
*spuit twaalf*

Mardis was ontzettend gaaf! Gefelciteerd meid!

Lieve dames, ik ben niet meer zoveel op het forum, probeer er wat minder mee bezig te zijn, en wat Cisco al zei, ik verwacht het nu niet meer zo, ik zie het wel. De kans dat ik zwanger raak is klein, ik begin het nu pas een beetje te accepteren. Neemt niet weg dat ik ontzettend hard duim voor alle dames hier, voor de dames die al lang wachten én voor de nieuwelingen! En hier ook nog een bedankje voor alle lieve woorden..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_76715249
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
Thnx, maar de laatste test laat nog even op zich wachten aangezien die pas kan op dag 3 van mijn cyclus en ik zit momenteel op dag 32..
pi_76719891
Effe een update-je van mij

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

Gevoel dat de eraan komen. Maar voelt weer anders dan de maanden hiervoor.

Voor de rest een raar gevoel in me onderbuik en onderrug.

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
pi_76722851
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
pi_76724215
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
pi_76724618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue

Waarom test ik niet gewoon Genoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
pi_76727856
Ohhh Cisco, ik hoop het zo voor je...!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:27:47 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76728094
Cisco testje piesen?

Ik stem vóór!

gewoon zo'n cheap ass sensitest ding nemen joh
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76728248
@Cisco kun je je nog inhouden? Wanneer was je van plan te gaan testen?
Ik duim! En inderdaad iedereen verdient gewoon een tweede streepje.
pi_76728289
Met zoveel keus... gewoon doen Cisco!
pi_76728407
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

En toch, het zijn wel een hoop "vage" klachten. Misschien krijgt je tante toch gelijk.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:37:08 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76728447
@cisco spannend hoor... ik duim voor je....

en voor de rest van de meiden mijn duimen draaien ook voor jullie
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')