Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Goh veel seks inderdaad erg vervelend niennaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!
Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
Lijkt me inderdaad vervelend dat je niks kunt delen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!
En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje hetgevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
Zou wel trend doorzetten hè.. Meerdere dames afspraak bij gyn/huisarts afzeggen omdat raak is. Maar het is dubbel hier.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Kolonia het volgende:
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |