abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76551957

Ik ben al sinds woensdag ongesteld. Sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen
Nieuwe ronde (nieuwe kansen), NOD op 2 februari.

Spannend Mardis, ik duim voor je!!
pi_76552900
Jammer Koningin J.

Je bent wel aan de beurt nu, dus 2 feb gewoon twee streepjes plassen hoor.
pi_76553052
Spannend Mardis! Even een tvp, want ik ben wel een beetje in duimstand voor je!

Groetjes djenneke (voorheen MinnieMin)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76553474
F5 voor uitslag mardis

Vanmorgen heeft manlief zijn potje bij het lab in het ziekenhuis ingeleverd. Nu wachten tot ik ongesteld wordt zondag en dan op dag 3 weer even bloedprikken. Ben alleen bang dat ik veel later pas ongesteld ga worden (nog steeds geen pijnlijke borsten) Temp is trouwens nog vrij hoog Dag 25 --36,7 - Dag 26 36,8 Dag 27 - 36,9 Dag 28 -36,8 en dat was op Dag 20 nog 36,4

ahja zien het wel!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76553706
Cisco, je temperatuur blijft als het goed is hoog tot ongeveer op de dag dat je ongesteld gaat worden hoor. En als je zwanger bent blijft hij bij de meeste dames de hele zwangerschap hoger.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:26 #156
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76560419
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik de zou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76560691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Guess. het volgende:
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik de zou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
Was bij mij ook zo, maar ik werd dan meestal pas later op de ochtend ongesteld.
Bij de zwangerschap bleef mijn temperatuur hoog.
pi_76561892
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje

Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
pi_76562064
Welkom! Je eisprong is niet altijd netjes in midden (helaas) Het kan nog wel eens verschillen
pi_76562240
Welkom Taffie3d, veel succes hier!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:19:48 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76563018
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Taffie3d het volgende:
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje

Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.

Succes en hopenlijk is het snel raak voor jullie!
pi_76563392
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.

Succes en hopenlijk is het snel raak voor jullie!

Het zou wel makkelijk zijn als je de klok erop gelijk kon zetten.
pi_76570410

Positief dus!

Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:27:20 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76570778
yeah! Wooohooo! Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76570784
Gefeliciteerd Mardis! Super joh!!
pi_76571049
Mardis gefeliciteerd (voorheen Borra )
pi_76571144
Ik was dit topic helemaal kwijt

Mardis, gefeliciteerd
pi_76571183
Gefeliciteerd Mardis!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76571341
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]

Positief dus!

Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
JaaaAAAaaa!

Jompeldepompel

Gefeliciteerd! Het is echt hoor!
pi_76571625
Gefeliciteerd!
pi_76571843
Jaaaaa, wat goed!! Ondanks het bloed dus gewoon zwanger... super, gefeliciteerd!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:00:31 #172
272454 Boepie
spannend!
pi_76571961
Wow Mardis hehe dat is gaaf zeg
Gefeliciteerd
pi_76573060
jeeeeej toch nog 4 januari streepjes!!!!!

Gefeliciteerd!!
*poef* nu is het weg
pi_76573668
Van harte Mardis!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:57:22 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76573827
Jaaa Mardis, van harte meid!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:32:47 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76575228
Whoehoe het eerstje 2e streepje van dit jaar (toch??) Mardis van harte gefeliciteerd ...
Be happy with the little things in life
pi_76575419
Mardis!

Gefeliciteerd!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:28 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76576084
jaaaaaah Mardis!!!!!
*komt uit de lurkstand*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:31:10 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76577669
Mardis, gefeliciteerd joh!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:36:46 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76577902
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]

Positief dus!

Gefeliciteerd!
pi_76579661
Jaaa, Mardis, wat goed, gefeliciteerd

Koningin J., wat jammer

En taffie, welkom
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:31:25 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76580204
Mardis,gefeliciteerd
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_76581109
Mardis wat goed zeg!!!!
Gefeliciteerd!
pi_76581446
gefeliciteerd Mardis en Mardisman
pi_76591126
gefeliciteerd Mardis!
Hoop dat je snel kan genieten dat het echt zo is:*
pi_76592469
Vanmorgen nog even een analoog testje gedaan en er is wel een streepje zichtbaar, maar het is wel hééél licht... ik test over een paar dagen nog wel een keer voordat ik overga in de jubelstemming

Maar bedankt voor jullie positiviteit hoor
pi_76594332
Mardis wat een goed nieuws Gefeliciteerd
pi_76596221
Mardis, zwanger. Gefeliciteerd meid
pi_76596937
Mardis gefeliciteerd
En een heel licht streepje is ook een streepje hè! Dat maakt niets uit hoor!
Ga er maar lekker van genieten want het is echt!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:37:33 #190
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76597311
Mardis gefeliciteerd!!!

En welkom taffie 3d
pi_76599630
Geweldig Mardis Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Laat het een goed begin zijn van nog meer streepjes

Welkom Taffie3d
pi_76627069
Zag dat ik de bovenste was in de lijst.. Vandaag na uitrekening mijn Nod. Nog geen bloed gespot hier, maar denk dat mijn cyclus geen 30 dagen is maar weer neigt naar 35 dagen. Sinds gisteravond klein beetje pijn in mijn borsten, is bij mij kwaaltje dat ongesteldheid eraan komt (binnen 4 a 5 dagen) Want verder nergens last van. Temp ook nog niet laag (wat kan duiden op aankomende ongesteldheid) vanmorgen 36,9 en gisteren 37,0. Zal wel betekenen dat bloedprikken op dag 3 en de uitslag niet goed gaat lopen met gyn afspraak.. Maar we wachten af.

Mardis jij al nieuwe test gedaan?
pi_76627705
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!

Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
pi_76634774
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!

Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
Goh veel seks inderdaad erg vervelend nienna
Hier de pijnlijke borsten weer wat weg, eigenlijk alleen last van zonder bh of bij liggen!
Net heerlijk in de sneeuw gewandeld, doet een mens goed
pi_76640713
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!

En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje het gevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
pi_76641555
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!

En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje het gevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
Lijkt me inderdaad vervelend dat je niks kunt delen.
Hier mijn werkgeefster verteld dat we bezig zijn, huisarts bezoek hebben gedaan en nu bloedtesten en zaadtest aan het doen zijn en uitslag bij gyn horen. Dit omdat ze vroeg waarom ik onder werktijd naar huisarts moest, en bloedprikken en gym valt ook net iets in werktijd. Vond wel fijn om het met haar er over te hebben
pi_76672780
Nog niks hier.. Enige wat ik heb is wat slijm bij het afvegen(maar dat had ik geloof ik vorige maand ook) en temp was 37,0 vanmorgen. Borsten doen iets wat pijn, niet zo erg als vorige keren.

Verwacht vandaag dus nog niks, wachten rustig af
pi_76673081
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
pi_76673212
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Kolonia het volgende:
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
Zou wel trend doorzetten hè.. Meerdere dames afspraak bij gyn/huisarts afzeggen omdat raak is. Maar het is dubbel hier.
Hoge temp is gunstig, zeker al ruim 6 dagen, maar de iets wat pijnlijke borsten die zaterdag begonnen duiden bij mij de afgelopen maanden op komende ongesteldheid. Zien het wel hè
pi_76673787
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.

En Mardis gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
pi_76673972
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef Taffie3d het volgende:
Ciscostar wat spannend!! En knap dat je zo rustig blijft. Ik merk dat ik een beetje stresserig word van dit alles. Bij elk steekje, kriebeltje, prikje vraag ik me af wat het kan betekenen.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan dit weekend, dus het is gewoon een kwestie van wachten.

En Mardis gefeliciteerd!! Hoe is het nu met je? Kan je het al geloven?
Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
pi_76674544
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dat had ik in het begin ook, alles wat ik voelde dacht ik oh misschien.. Maar na iets meer dan jaar verder leer je langzaam je lichaam wel kennen en dingen herkennen en na 12x ongesteld te zijn geworden tja weet niet heb zoiets van zien het wel en maandje meer maakt dan ook niet meer uit.
Welke dag van je cyclus zit jij nu dan? En met lekker veel seks is niks mis
12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
pi_76681568
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Taffie3d het volgende:

[..]

12x al? Dan ga ik extra hard voor je duimen! Ik zou willen zeggen dat het deze keer vast gaat lukken, maar daar heb ik (helaas) niks over te zeggen.
Ik zit nu op dag 18 met een gemiddelde cyclus duur van 30 dagen.
13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
pi_76684378
Hoi dames hier!

Hoop dat ik er nog tussenpas..

Ik ben sinds september ook bezig voor een kindje, ben zelfs al 10 weken zwanger geweest, maar het is helaas misgegaan.
Ben na de miskraam nu 2x ongesteld geworden, de eerste was een gewone cyclus en de 2e keer duurde het 38 dagen voor ik weer ongesteld werd.
Zou graag mee willen schrijven om er weer helemaal in te komen, want ben geloof ik alles op internet gaan lezen over baby's en vruchtbaarheid en zwangerschappen en miskramen een paar maanden terug en nu zit ik dus beetje in een gat op internet:)
Mijn NOD is 29 januari als ik afga op die lange cyclus van 38 dagen, maar hoop eigenlijk dat het alweer een gewone 28 dagen zijn.
Geen idee dus wanneer ik vruchtbaar ben, dat voel ik ook niet en heb geen ovulatietesten, op goed geluk dus!
Zal me een beetje inlezen in dit topic de volgende dagen!
pi_76686342
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:
PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Eens!! Er zijn al veel te veel dames die er veel te lang over doen om zwanger te worden/blijven... daar moeten er niet nog meer bij komen!!

Cisco, spannend, hoor! Ik ga voor je duimen! Wat zou het toch mooi zijn...
Ik snap je instelling trouwens heel goed! Ik verwacht ook helemaal niks meer... ik wacht het gewoon af, laat het allemaal maar komen. Al moet ik zeggen dat ik elke maand die er nu nog bij komt eigenlijk wél één teveel vind... juist omdat ik al zo lang bezig ben.. ik ben er wel veel mee bezig, maar probeer gewoon niet teveel te speculeren... we'll see!!

Troeta, welkom hier! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad...
Maar je was iig redelijk snel zwanger? Ik hoop dat dat nu weer zo is!!
pi_76687198
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

13x al, net na gekeken.. Maar dat doet er verder niet toe. PZE en Mijsje ook al vet lang bezig en Trierrr ook. Islabonita in de zelfde maand als ik begonnen.. Iedereen moet gewoon snel weg (echt iedereen) ook jij en de andere nieuwskomers
Lief van je. Iedereen moet inderdaad zsm weg hier!
pi_76690812
Welkom Troeta.

Pfff, een miskraam na 10 weken, dat is nogal.
Hopelijk ben je snel door naar Z&G en krijg je een soepele zwangerschap.
pi_76693254
Welkom troeta!

@trierrr iedere maand is er ook 1 teveel, maar we kunnen er weinig aan doen. Ik hoop dat ik zwanger ben en als dat niet zo is dan graag vandaag of morgen ongesteld worden dan is die bloedtest + uitslag voor bezoek gyn nog haalbaar.
pi_76698555
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
pi_76698945
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef mijsje het volgende:
wat een lieve woorden weer in dit topic! ik word er keer op keer weer aan herinnerd waarom ik dit toch ook zo'n fijn topic vind om in te lezen en af en toe te posten....
Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76700186
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Jullie verdienen lieven woorden (zo heel af en toe dan he )
pi_76704900
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
pi_76709385
*spuitelf*
Mardis!!

Gefeliciteerd
pi_76713978
*spuit twaalf*

Mardis was ontzettend gaaf! Gefelciteerd meid!

Lieve dames, ik ben niet meer zoveel op het forum, probeer er wat minder mee bezig te zijn, en wat Cisco al zei, ik verwacht het nu niet meer zo, ik zie het wel. De kans dat ik zwanger raak is klein, ik begin het nu pas een beetje te accepteren. Neemt niet weg dat ik ontzettend hard duim voor alle dames hier, voor de dames die al lang wachten én voor de nieuwelingen! En hier ook nog een bedankje voor alle lieve woorden..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_76715249
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Thanks! Miskraam was idd erg naar. Ben ook erg bang dat het weer mis zou gaan...maar goed, eerst maar weer zwanger worden!

Succes met alle testen Ciscostar!
Thnx, maar de laatste test laat nog even op zich wachten aangezien die pas kan op dag 3 van mijn cyclus en ik zit momenteel op dag 32..
pi_76719891
Effe een update-je van mij

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

Gevoel dat de eraan komen. Maar voelt weer anders dan de maanden hiervoor.

Voor de rest een raar gevoel in me onderbuik en onderrug.

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
pi_76722851
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

Tjah gevoel zegt weer niet raak. Voor het eerst sinds stoppen met de pil, pijnlijke borsten. Zeker als ik geen bh draag, dan doen ze echt au, gelukkig lig ik dan in bed

1 keer een cyclus van 32, 1 keer voor 31 en de laatste keer van 33. Als ik een cyclus van 32 dagen neem ,dan moet ik de 17de ongesteld worden NOD staat op 18 jan.
Als ik me tante moet geloven, moet het deze maand raak zijn. Ze heeft gezegd, dec '09 of jan '10 Hihihihi. Nou ben benieuwd.
Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
pi_76724215
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Hopenlijk is het raak en heeft je tante gelijk
Helaas bij mijn pijnlijke borsten en dan echt zo pijn als jij omschrijft was bij mij maanden lang teken dat ongesteldheid eraan kwam.. maar als het voor jou voor het eerst is.. dan kan het wel eens de andere kant op gaan
Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
pi_76724618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat zei mijn collega ook al, dat ze dat heeft als ze ongesteld moest worden Maar dit is echt de eerste keer, dat het echt pijn doet.Maar ja we zien wel, denk nog steeds niet Heb wel voor de zekerheid extra zwangerschaptestjes gekocht. deze:

http://www.sensitest.nl/z(...)sensitive.php?r=sclc
Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue

Waarom test ik niet gewoon Genoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
pi_76727856
Ohhh Cisco, ik hoop het zo voor je...!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:27:47 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76728094
Cisco testje piesen?

Ik stem vóór!

gewoon zo'n cheap ass sensitest ding nemen joh
pi_76728248
@Cisco kun je je nog inhouden? Wanneer was je van plan te gaan testen?
Ik duim! En inderdaad iedereen verdient gewoon een tweede streepje.
pi_76728289
Met zoveel keus... gewoon doen Cisco!
pi_76728407
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:

En toch, het zijn wel een hoop "vage" klachten. Misschien krijgt je tante toch gelijk.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:37:08 #225
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76728447
@cisco spannend hoor... ik duim voor je....

en voor de rest van de meiden mijn duimen draaien ook voor jullie
pi_76728486
Ja Cisco, waarom test je niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte interesse. Eng om te doen?
pi_76728628
Ik stem voor, Sisco
pi_76728651
charmed_angel ik duim met je mee, ik had ook echt pijn aan mijn borsten (toen bleek dat ik zwanger was)als ik stukjes iets sneller ging lopen/hardlopen, dus het kan best. Mijn borsten waren wel gevoelig/opgeblazen als ik richting ongesteld ging, maar niet pijnlijk.

Ciscostar ook spannend ..

Voor alle wachtende dames, ik hoop dat jullie snel naar Z&G kunnen
pi_76740557
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
pi_76741895
Ja, dat snap ik best. Onzekerheid kan soms fijner zijn dat zekerheid he.

Ik duim voor je morgen, maarre... pas doen als je er zelf klaar voor bent hoor!

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 12-01-2010 22:23:21 ]
pi_76743533
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ging net kijken welke zwangerschapstest ik nog in huis had, en schrok van de hoeveelheid
1 Digtale clearblue (zwanger/niet zwanger)
1 Dipstick test van de kruidvat
1 Dipstick test van sensitest (zat in doosje van kruidvat, zo vind je weer wat)
1 zwangerschapstest cleurblue

Waarom test ik niet gewoon Genoeg keuze haha
Ik wist dat ik die digitale had en die van kruidvat.. andere 2 waren een verrassing
zoveel testen in huis, en dan niet testen? Ik zou zo super nieuwsgierig worden!
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Ciscostar het volgende:
Mijn man zei ook al: zoveel testen, doe er 1tje dan!
Nu ga ik er dus morgenochtend 1 doen als me temp even hoog is in de ochtend als alle andere dagen. Vanmorgen 36,9 en dag ervoor 37,0 en daarvoor 36,9 en dag daarvoor 37,0 etc
@bodpa09: Ben stiekem ook wel bang om te testen, bang voor de negatieve uitslag
Ja testen Duim duim duim duim duim

Mijn extra gevoelige testen komen morgen binnen

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 22:42:32 ]
pi_76745287
ehm, ben ik nu de enige die zich afvraagt waarom Mardis nu volgens de OP een nieuwe NOD op 7 februari heeft?... Mardis?, Hoe is het nu?

Cisco, wat spannend meid, goed dat je wacht tot morgen hoor, ochtendurine zou ik ook gebruiken... ik duim voor je!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 23:16:19 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76745598
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76750360
Cisco ik ga voor je duimen!! Het zou helemaal geweldig zijn als de test positief is en je al die onderzoeken kunt afzeggen!!
pi_76750579
Niet getest.. Temp was 36,7 en lager Dan dagen ervoor. Nog geen bloed of klachten die aangeven dat er iets komt, maar de dag is nog lang. Als morgenochtend nog niks is, dan misschien weer poging tot testen
pi_76750733
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?

Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed. Precies bij de plek waar ik steken had.

Nou heb ik nog hele lichte steken
Nou bovenstaande kan dus wel een beetje kloppen
Totaal onverwachts ongesteld geworden

Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
13 februari 2010 zetten? thx!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 08:16:55 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:16:18 #237
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76750744
Cisco; ik was zooo nieuwsgierig ik had van8 al ff bijgelurkt hier en zag dat je ws zou gaan testen...
maar ik kom morgen ff weer F5en
succes!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76750779
Cisco, ik blijf voor je duimen..

C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
pi_76750794
C_A balen dat je zo onverwachts ongesteld bent geworden
pi_76750850
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:20 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, ik blijf voor je duimen..

C-A, jammer dat de duivels er zijn, maar wel fijn dat je nu een klein beetje zicht hebt op wat je lichaam allemaal deed. Hoeveel dagen was je cyclus nou?
32-31-33-28 tot nu toe.
pi_76751957
Balen Charmed-A.
pi_76751959
@Cisco. Ik blijf duimen!

@ C-A: He, wat jammer, toch ongesteld. Shit. Ik duim gewoon alvast voor volgende maand!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:35:48 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76752020
Ik heb het aangepast C_A, op naar de volgende ronde!
pi_76756259
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Cyclus van 28 dagen dit keer. Ik hou gewoon een cyclus van 32 dagen aan dus wil een MODje mijn NOD op
Toch gewoon vertrouwen op je eigen gevoel dus, maar wel balen dat het deze maand niet gelukt is. Hoe voel je je nu?

Ik heb steekjes in mijn onderbuik en borsten, maar ik vertouw het voor geen cent. Ik heb de laatste tijd iets te veel zwangerschapssymptomen en allerlei zaken over bevruchting gelezen. Het zou me niks verbazen als ik dat als het ware overneem.
pi_76761016
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ze heeft dat zelf gevraagd voor ze positief testte dus ik denk dat ze er nog niet uit geweest is. Bij deze!
oke, dan is het inderdaad niet vreemd dat ik het zag staan...
(nu heel nieuwsgierig wordt naar Mardis... )
pi_76768422
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb dus ook paar maandjes mijn eisprong kunnen voelen, precies 2 weken erna ongesteld.
Maar laatste paar maanden voel ik niks meer eigenlijk

Hier nog steeds geen bloed, of klachten richting ongsteldheid. Borsten doen zelfs nog beetje pijn, en normaal op ongesteldsheid dag is dat wel weg.

Ik ook wel nieuwschiering naar Mardis Geloof dat ze gister of vandaag weer nieuwe test ging doen
pi_76768428
Met mij alles goed hoor

Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar

Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)

Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :

En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.

Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...

C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
pi_76768581
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Mardis het volgende:
Met mij alles goed hoor

Dat NOD verzoekje kwam idd van vorige week mijsje, toen ik een heel klein beetje bloedverlies had. Toen dacht ik nog dat mijn menstruatie door ging zetten, maar dat gebeurde dus niet en toen testte ik vrijdag positief, vandaar

Mijn NOD mag er dus wel uit, want voorlopig ga ik er maar gewoon vanuit dat ik zwanger ben
Ik heb inmiddels vier testen gedaan, twee analoge (op za en di) en twee digitale (op vr en vandaag)

Hier zie je de twee analoge testjes, streepje is nog steeds niet enorm donker, wat wel een stuk duidelijker :
[ afbeelding ]

En hier de digitale test van vandaag, die nu dus 2-3 weken aangeeft ipv de 1-2 weken van vrijdag. Lijkt me dus een goed teken!
[ afbeelding ]

Ik heb vandaag ook contact opgenomen met de VK. Helaas kon je alleen maar bellen tussen 12 en 13 en aangezien ik toen aan het werk was, was dat nogal lastig. Daarom heb ik maar het formulier op de site ingevuld, dan bellen ze mij als het uitkomt.

Ben benieuwd, ik vind het wel superspannend hoor! En dan ga ik nu dan ook maar verhuizen naar het andere topic. maar ik kom hier natuurlijk af en toe nog wel even lezen...

C_A: Jammer dat je ongesteld geworden bent, maar een cyclus van 28 dagen is natuurlijk wel mooi!
Ciscostar: Weet je al meer?
Blijkbaar gelijk aan het type
Lees mijn vorige post
Gefeliciteerd Je bent nu echt zwanger, nu je het zelf ook gelooft! Veel plezier in het andere topic, we komen je snel achterna!
pi_76771176
Veel plezier in Z&G Mardis!
Hopelijk komen we je snel achterna.

Je durft nog niet te testen Cisco?
Kan me goed voorstellen...
Ik blijf lekker duimen voor je!
pi_76774835
Ik verwacht vandaag niet meer ongesteld te worden en misschien test ik morgen ook wel positief.. Maar vraag me nu af als ik morgen of later deze week ongesteld wordt; moet ik afspraak met gyn zonder uitslag bloedtest bij dag 3 door laten gaan of verzetten tot ik die test heb gedaan en uitslag heb? Dinsdag de afspraak.. Voorbeeld dag 3 pas zondag wanneer ik morgen ongi wordt dus uitslag nooit optijd, zelfde met vrijdag ongi worden etc
pi_76774871
nu echt met volle overgave Mardis, GEFELICITEERD!!!
pi_76775018
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
pi_76778078
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef mijsje het volgende:
Cisco, ik zou zolang je niks weet, gewoon de afspraak door laten gaan... misschien weet je ook wel meer al op die datum, en ik hoop dat het positief uitvalt voor jullie...
ja maar die laatste bloedtest nog niet gedaan of uitslag van.. Is dat niet erg dan??
pi_76781908
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
pi_76785298
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:55 schreef bodpa09 het volgende:
Kun je morgen niet even overleggen met de gyn of de secretaresse Cisco?
Ja loop wel even langs, toch in het ziekenhuis.
Ga nu slapen, zonder bloed, met nog ietswat pijnlijke borsten
pi_76796490
F5 voor Cisconieuws.
Ik hoop het zó voor je!
pi_76797523
maar ja, zolang je nog geen bloed hebt, kun je geen bloedtest doen nog. ik zou vragen of die test dan besproken kan worden bij je volgende afspraak...
pi_76799717
Hallo allemaal!

ik kom ook weer mee posten in dit topic. Ik heb vlak voor de kerst een mk gehad en hebben besloten om gewoon weer te gaan proberen zwanger te worden. Vanwege de mk en mijn onregelmatige cyclus hebben we de ovulatietestjes die we nog hadden liggen gebruikt en heb ik nu mijn NOD op 23/01/10 gezet. Deze mag dus in het lijstje.

Voor alle dames die lekker bezig zijn en/of moet wachten en/of het nog niet weten .....Succes!!!
pi_76800328
Oeh, een miskraam Suus, wat naar.

Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft deze keurig 40 weekjes op z'n (haar) plaats.
pi_76801365
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:10 schreef Kolonia het volgende:
F5 voor Cisconieuws.
Ik hoop het zó voor je!
Nog geen bloed, maar ook nog niet getest. Vanmorgen temp weer 0,1 lager dan gisteren. Ik denk dan mijn cyclus na maanden 35 dagen en 2x 30 nu weer op 35 zit. Dus zou ik zaterdag ongesteld moeten worden (of niet) dus gaan pas zondag testen.

@mijsje: dus gewoon even langslopen, vertellen dat zaadtest + bloedtest dag 26 wel zijn gedaan maar door langere cyclus ongesteldheid nog niet is dus bloedtest dag 3 ook niet. En of ze dan willen door laten gaan of verzetten..

Suuzzz welkom, naar van je mk.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ciscostar op 14-01-2010 12:11:28 ]
pi_76802296
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
pi_76802816
Welkom terug Suuuz.... wat verdrietig! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. En dat het nu goed zit! (mijn schoonzus was direkt na een mk weer zwanger, en nu is ze 15 weken. Dus het is heel goed mogelijk!)
Onze NODs is dezelfde datum. Ik ga voor je duimen!
pi_76803018
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef bodpa09 het volgende:
Wat kan die temperatuursdaling betekenen, Cisco?
Ze zeggen dat wanneer je temperatuursdaling hebt, je menstruatie vaak die dag komt. Had gisteren 36,7 en vandaag 36,6 en dagen ervoor 36,9/37,0 en ook 1x 36,8
pi_76804649
precies Cisco, dat zou ik doen...

Suuzzz,wat naar... hoever was je in je zwangerschap?
(sinds het mezelf gebeurd is, hoor ik zoveel mensen over een miskraam die ze overkomen is... vreselijk naar!)
pi_76808118
Zojuist ongesteld geworden. Nu dus volgende probleem: vandaag is dus dag 1, morgen 2 en zaterdag 3 Nu moest bloedprikken dus op dag 3/4 maar dat is dus in het weekend. Pff schiet niet op dus...
pi_76808932
Balen Cisco.

Kun je niet gewoon even bellen wat je nu moet doen?
pi_76809867
He jakkes cisco...
Ik had het al wat verwacht naar aanleiding van je temperatuur, maar het blijft gewoon ontzettend balen...
En ik zou idd ook gewoon even bellen om te vragen wanneer je dan het beste zou kunnen prikken.
pi_76810401
Kan pas morgen om 08 uur bellen, dus ga dat ook doen. Daarna pas gyn bellen hoe en wat
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:01:48 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76810685
klote cisco...

Gelukkig kun je op de meeste ziekenhuizen ook in de weekenden wel terecht voor bloedprikken. Morgen idd maar even met ze bellen, is vast een oplossing voor...
pi_76811123
Balen Cisco

Bij ons kan je ook op zaterdag bloedprikken
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:34:38 #271
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76812102
Balen cisco
pi_76812533
He wat k*t Cisco. Ik had het zo gehoopt. Jij ook natuurlijk.
pi_76813150
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!

Nod mag op 14 feb.. Hou cyclus aan van 32 dagen.
Pff klote buikpijn
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:02:12 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76813249
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ciscostar het volgende:
Op Internet gekeken, zaterdag geen bloedprikken. Maar vraag nog wel voor zekerheid na morgen!
Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
pi_76813527
Cisco wat ontzettend balen...
pi_76813540
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze het door een verpleegkundige op de fertiliteitspoli / verloskamers laten doen. Er is altijd wel iemand aanwezig voor bevallingen of terugplaatsingen. (lichamen houden zich niet aan het weekend) Kan mezelf nog wel voorstellen dat ze je morgen of anders maandag laten komen omdat het die ene dag niet zoveel uitmaakt, maar dat hoor je dan morgen wel. Ik kan me neit voorstellen dat ze je hiervoor een maand langer gaan laten wachten...
Denk dan dat ze eerder morgen willen prikken want dan dag 2 en maandag alweer dag 5.. Dus verder van dag 3
pi_76813813
hmmm jammer Cisco. maar inderdaad, op voor het bloedprikken... en ik denk ook dat ze eerder op dag 2 dan op dag 5 zullen prikken maar een hele maand wachten, dat volgens mij niet...
pi_76813924
Wat balen Ciscostar...

Over mijn mk:
Ik kreeg met ruim 8 weken bloedverlies en toen bleek op de echo dat het vruchtje met 6 weken en 5 dagen gestopt is met groeien. Bloeding heeft ongeveer 6 dagen geduurd en heb sindsdien fysiek nergens last van. Verder gaat ook goed. ik kan er vrede mee hebben dat er iets niet goed was en dat mijn lijf het zelf heeft opgelost. Zie het als domme pech. Moest vooral aan het idee wennen dat ik niet meer zwanger was...bizar hoe snel je daar al op bent ingesteld qua....alles eigelijk.
Nu vol goed moed weer verder!!
pi_76822197
Jammer Cisco.

ik was dinsdag bij de gyn en ik moet op dag 2 en 22 bloed prikken. Als het op zaterdag is moet ik vrijdag (alsof dat lukt...) en als het op zondag is op maandag. Maar gewoon ff bellen morgen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:57:51 #280
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76839421
hoi allemaal
even mij voorstellen
ben 26 jaar en heb al een dochter van 2.8 jaar.
wij zijn al meer dan een jaar bezig om een 2e kindje te krijgen
ondertussen 2 x zwanger geraakt, maar beide keren mis gegaan
1 x curretage gehad en een waarschijnlijk bbz gehad die uitzichzelf is losgekomen.
we hebben het een tijdje rustig aan gedaan, maar gaan er nu weer voor de volle 100 % voor
Ik heb hele onregelmatige cyclussen... laatste was 40 dagen
waarschijnlijk heb ik 6/7 jan. mijn eisprong gehad en heb gisteravon bruin slijm verloren.. heb sinds mijn eisprong ook al gevoelige buik.... zere liezen en steken...
nap er helemaal niks van...
vind het aan de ene kant heel erg eng, bang dat het weer mis zou gaan..
Wat is dat buinige slijm??
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76840015
Cisco, wat jammer. Ik had zo gehoopt dat je je kon aansluiten in het rijtje dames die een een afspraak hadden maar op de valreep toch nog even zwanger bleken te zijn

MissCMS, welkom
Ik weet niet wat dat bruinige slijm zou kunnen zijn, misschien een innesteling?
Heftig verhaal ook weer en ook al een tijdje bezig dus. Hopelijk kun je snel door naar het volgende topic.
pi_76840889
MissCMS welkom
pi_76841701
Heb je al gebeld Cisco?
pi_76842640
Stap over 5 min auto in.. Haal meteen uitslagen op van vorige week en vraag dan hoe en wat
pi_76844147
Moet vandaag bloedprikken, nu onderweg daarvoor.
Uitslagen vorige bloedtesten en zaadtest binnen, snap er geen hol van haha! Straks maar eens google
pi_76844311
Welkom MissCMS.
Je hebt je portie pech en ellende al wel gehad, dus ik gun je van harte dat je snel door gaat naar Z&G.

Ik snap best dat je je zorgen maakt hoor.
Maar waarom al terwijl je nog niet eens zwanger bent? Niet doen hoor.
Pijntjes en steekjes heb ik sinds ik er op let ook na de eisprong, lijkt me niets te betekenen.
Waarschijnlijk was dat altijd al zo maar valt het nu meer op.
Bruinig spul met bloed had ik vorige maand rond de innestelingstijd (maar leverde helaas geen streepjes op). Lijkt me ook normaal en zegt op zich niets.
pi_76845889
Bloed is geprikt! Jullie niet trots op me.. helemaal alleen en was zo klaar (had zelfde meisje als vorige week, die wist al hoe ik was en zei ook van vorige week ging ook goed, bin a geen pijn, hop je kan het ) Hierna meteen naar gyn gelopen en overleg gehad, dinsdag gaat gewoon door want hun kunnen mijn bloeduitslagen ook zien.

MissCMS ik ook wel eens bruine afscheiding gehad, niks om je zorgen over te maken
pi_76847105
Mooi, heb je dat tenminste weer gehad Cisco, op naar dinsdag!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:05:03 #289
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76847746
oke thxs...... het is gewoon lastig naar die miskramen, je bent elke keer bang wanneer je iets voelt in je lichaam ook al ben je niet zwanger... zo raar!!!!
maar ja ik zal sowieso moeten blijven wachten tot de 23e....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76856203
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Uitslag van zijn sementest:
Spermatozo'n, agglutinatie - neg
Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
pi_76856803
Heb geen idee Cisco, de gyn vertelde ook de precieze waardes, maar het zegt me geen reet.
was het goed of slecht?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:36:29 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76856946
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
pi_76857512
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:36 schreef flugeltje het volgende:
cisco, staan de normaalwaarden er niet bij vermeld? (normaliter staat dat er gewoon achter vermeld bij bloedtesten)
nee dit is alles wat er staat
pi_76858873
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Dat is iig goed. Agglutinatie is samenklontering van spermacellen, en dat is bij je man blijkbaar niet het geval.
pi_76858990
Welkom MissCMS! Ik hoop dat je snel door mag naar het volgende topic, want je hebt je porti narigheid al wel gehad. zo te lezen...

Cisco, dat zegt me dus niets..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:58:21 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76859951
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:19 schreef Ciscostar het volgende:
Ik daag jullie uit... oncijfer onze uitslagen

Uitslag van mijn bloedtest dag 26: Progesteron 9.1

Volume sperma - 1.3 *(2-)
succes hehe
Cisco, als je op www.freya.nl bij Informatie en dan Medisch gaat, kies Laboratorium en dan Normaalwaardes, daar staan wat waardes voor progresteron.

Qua sementest vind ik het wel wat vreemd, wij kregen een uitslag over aantal, vorm, beweeglijkheid met percentages en hoeveelheden enzo. Type A,B,C en D enzo.

Heb je daar helemaal geen uitleg bij gekregen dan?

Wat
pi_76860453
Ik heb wel referentiewaarden voor de sementest als je wilt, maar wat happyme zegt idd: volume, concentratie, beweeglijkheid en percentage normale vorm
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:17:15 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76860724
Zo te zien hebben ze dus echt alleen het volume en de agglutinatie bekeken en de rest niet...
pi_76863748
cisco, fijn dat je het weer achter de rug hebt...nu maar wachten tot de gyn het dinsdag uit gaat leggen... ik zou niet te veel op internet na gaan zoeken hoor... je maakt jezelf er alleen maar zenuwachtig door en kunt je van alles in je hoofd halen... ik duim voor je!

hahaha happy... iedere keer dat marky denkt: heee, maar daar heb ik toch niet gepost...
pi_76873989
We hebben waarschijnlijk niet alles gehad.. Want staat naast wat ik had geschreven ook nog wat maar dat was maar voor de helft.. Ga maandag nog keer langs. Want wel hele uitlegbrief gehad, en toen kwamen we erachter dat ze niet goed geprint heeft waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')