Jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Mardis het volgende:
Ik las ergens dat ik melplicht heb
Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?
Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
Wat onzettend snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
ik denk dat de meesten zich hier wel in zullen vinden. je wil het graag, maar wil je er niet te veel mee bezig te laten zijn... maar je bent gestopt met de pil, dus je hoopt binnen een paar maanden zwanger te zijn en het is heeeeeeel spannend... zeker in het begin voelde ik dat ook zo. nu is er bij ons meer dat stukje ongeloof, maar ik vind het heerlijk om te lezen dat er ook meiden zijn die dat stukje hoop en die "fijne" spanning van jullie geheimpje en echt begonnen met oefenen voor een kindje nog echt ervarenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!
C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.
Toverboom: van harte welkom!
Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Ja idd, en er moet wel gewerkt worden natuurlijk centjes zijn ook wel erg prettigquote:
Dat lijkt me echt heel lastig, plannen maar toch ook weer niet plannen. Hopelijk hoef je niet lang te wachten tot het raak is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Balen van je nek zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds last van nekNiks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen
Fijn dat het goed gingquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik leef nog!
35 dagen is dan inderdaad netjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
Hahaha nee dit is mijn 4de ronde laat maar zeggen, ik ben in september gestopt met de pil... Dus ik ben nog maar 4 maanden bezig om zwanger te wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Toverboom het volgende:
Balen van je nek zegJe werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik had dus ook zowel bloedverlies bij mijn miskraam als bij mijn huidige zwangerschap en nu gaat het wel goed. Innestelingsbloed zou prima kunnen. Ik ben dus wel gematigd positiefquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Mardis het volgende:
Oh en feliciteer nog maar niet hoor, ben dus wel een klein beetje bloed verloren en na die vroege miskraam van anderhalve maand geleden ben ik toch wat sceptisch
Dat had ik dus ook. Ik dacht op maandagochtend 'Oh, ik word ongesteld.' en dat was heel even, een ochtend ofzo met rood bloed en verder een paar dagen wat bruin maar niet noemenswaardig. En vrijdagavond was de test gewoon positief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Mardis het volgende:
Bij die vroege miskraam was het bloedverlies overigens veel erger hoor, dat leek gewoon op een normale menstruatie, alleen wat korter. Nu heb ik hooguit een kwart inlegkruisje aan bloed verloren...
Morgen eerst maar eens testen met een zwangerschapstestje en dan zien we wel verder
Was bij mij ook zo, maar ik werd dan meestal pas later op de ochtend ongesteld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Guess. het volgende:
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik dezou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Taffie3d het volgende:
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje![]()
Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.
Succesen hopenlijk is het snel raak voor jullie!
JaaaAAAaaa!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Goh veel seks inderdaad erg vervelend niennaquote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef -Nienna- het volgende:
Cisco, ik blijf voorlopig nog even duimen dat je wel zwanger bent hoor.
Dat zou toch geweldig zijn!
Hier is de menstruatie weer afgelopen dus we kunnen er weer tegen aan
Ik heb nu door deze lange cyclus geen idee wanneer mijn eisprong is, dus maar lekker vaak seksen.
(Goh, vervelend ;-) )
Lijkt me inderdaad vervelend dat je niks kunt delen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
Hahaha Nienna, gelukkig zie je het positief in
Ciscostar: Ik duim voor je! Geen bloed is altijd positief lijkt me!
En nee, ik heb nog geen nieuwe test gedaan. Ik wacht even tot dinsdag of woensdag, dan zitten er genoeg dagen tussen om een verschil te moeten kunnen zien lijkt me... ik ben wel benieuwd!
De afgelopen dagen hoor ik opeens zoveel verhalen over mensen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn, niet normaal... terwijl de mensen die deze verhalen vertellen niet eens weten dat we "bezig zijn!" Best apart dus... ik heb af en toe wel een beetje hetgevoel....vervelend om niks te "kunnen" zeggen.
Zou wel trend doorzetten hè.. Meerdere dames afspraak bij gyn/huisarts afzeggen omdat raak is. Maar het is dubbel hier.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef Kolonia het volgende:
Cisco: Ik snap wel dat je zo rationeel mogelijk bezig bent, maar ik ga lekker voor je duimen dat je de al die onderzoeken helemaal niet nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |