Ik snap dat je sceptisch bent, maar ik had dus ook zowel bloedverlies bij mijn miskraam als bij mijn huidige zwangerschap en nu gaat het wel goed. Innestelingsbloed zou prima kunnen. Ik ben dus wel gematigd positiefquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Mardis het volgende:
Oh en feliciteer nog maar niet hoor, ben dus wel een klein beetje bloed verloren en na die vroege miskraam van anderhalve maand geleden ben ik toch wat sceptisch
Dat had ik dus ook. Ik dacht op maandagochtend 'Oh, ik word ongesteld.' en dat was heel even, een ochtend ofzo met rood bloed en verder een paar dagen wat bruin maar niet noemenswaardig. En vrijdagavond was de test gewoon positief.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Mardis het volgende:
Bij die vroege miskraam was het bloedverlies overigens veel erger hoor, dat leek gewoon op een normale menstruatie, alleen wat korter. Nu heb ik hooguit een kwart inlegkruisje aan bloed verloren...
Morgen eerst maar eens testen met een zwangerschapstestje en dan zien we wel verder
Was bij mij ook zo, maar ik werd dan meestal pas later op de ochtend ongesteld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Guess. het volgende:
Bij mij was het met tempen altijd hoog tot op de dag van ongi,meestal zo 3.6-36.7 en als ik dan voor het opstaan 36.1 tempte wist ik dat als ik naar de wc zou gaan ik dezou aantreffen. De maand dat ik zwanger raakte heb ik trouwens niet getempt dus weet eigenlijk niet hoe het toen was.
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Taffie3d het volgende:
Nou daar gaan we! Deze maand zijn we echt begonnen met proberen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en hoop inmiddels ontpilt te zijn. Mijn cyclus is al aardig regelmatig (30 dagen) dus dat is hoopvol.
Ik zit nu trouwens op dag 15 dus zou ik dan kunnen ovuleren, of valt dat niet precies in het midden van je cyclus? Ben echt nog een groentje![]()
Ik hoop dat iedereen in dit topic snel krijgt waar ze naar verlangen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meestal ergens tussen dag 12 en 18 bij een regelmatige cyclus van rond de 28-30 dagen. Dus zeker in het begin in die periode gewoon wat frequenter sexen en dan komt het meestal goed binnen het jaar.
Succesen hopenlijk is het snel raak voor jullie!
JaaaAAAaaa!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Mardis het volgende:
[ afbeelding ]
Positief dus!![]()
Ik heb er een goed gevoel bij, veel beter dan de vorige keer, maar ik ben nog niet 100 % overtuigd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |