abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76449125
Ik las ergens dat ik melplicht heb

Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?

Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
pi_76450146
Bedankt voor jullie reacties meiden!

Cisco, wat fijn dat de eerste stap gezet is en dat je er een goed gevoel over hebt!
Toch hoop ik stiekem ook dat je nu gewoon zwanger blijkt te zijn.

Kaatje en Mardis, helaas toch de duivels, wat jammer.

Toverboom, welkom
pi_76452068
hmmzz als het echt een week is gaat het krap worden.. aangezien we dinsdags een afspraak hebben en de week ervoor op woensdag spermatest gaan doen. Nou dan zetten ze er maar vaart achter of stoppen eerder met geen seks hebben dan kan hij maandag of dinsdag en dan is het haalbaar.

Ik moet morgen bloedprikken om mijn Progesteron te testen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76452310
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Mardis het volgende:
Ik las ergens dat ik melplicht heb

Nou, het was al niet meer zo spannend hoor, ik voelde het gisteren al aankomen en vandaag ben ik ongesteld geworden. Cyclus van 31 dagen deze keer, dat maakt het gemiddelde 33. Als ik daarvan uitga, kom ik uit op 7 februari. Wil iemand mijn NOD daar plaatsen?

Ik ga deze maand weer aan de slag met de ovulatietestjes.
Jammer
pi_76452877
Balen Mardis.

Het lijkt hier de KNMI wel: regen voorspellen maar mooi dat er niets valt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:24:07 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76453441
Mardis, jammer joh! Ik heb het aangepast.
pi_76455290
Jammer Mardis!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:01:38 #108
272454 Boepie
spannend!
pi_76455588
Ben benieuwd of het wat gaat worden komende weken, loop steeds vriendje mis door onze verschillende werktijden, balen is dat.
pi_76457687
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef Ciscostar het volgende:
Zo afspraak gemaakt; Dinsdag 19 Januari om 08.30 uur
Over 2 weken al, best snel al!
Wat onzettend snel Erg fijn lijkt me ook dat je niet lang hoeft te wachten.

Jammer Mardis

Dat is ook rot Boepie, hopelijk lukt het toch snel.
pi_76460001
Besloten op vrijdag spermatest te doen.. Dan is het optijd klaar!
pi_76461478
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!

C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.

Toverboom: van harte welkom!

Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
pi_76466908
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:42 schreef danic het volgende:
Wauw, ben 1 dagje aan het werk en heb gelijk 2 pagina's om bij te lezen. Ga proberen overal even op te reageren.
Allereerst Cisco: superfijn voor je dat je al zo snel terecht kan. Ik heb makkelijk praten omdat ik prikken niet eng vindt, maar ik zou er lekker bij gaan liggen en de andere kant op kijken. Als je man meekan, kan die misschien ff met je praten om je af te leiden.... ik ben zeer benieuwd naar de uitkomsten!

C-A: Je hebt de eerste paar weken (4 tot 6) geen bloedband met je kindje en kan je dus veilig een pijnstiller innemen. Ook ibuprofen. Eigenlijk moet je het zien als met alcohol, dat kun je in die eerste maand ook veilig drinken. De eerste maand is namelijk al voorbij voordat je hebt getest. Vaak weet je dus ook nog niet dat je zwanger bent als je een drankje op hebt of een pijnstiller hebt genomen.

Toverboom: van harte welkom!

Boepie: als ik jou stukjes zo lees lijkt het alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen. Ik herken me heel erg in jou verhalen: dat je er niet mee bezig wilt zijn, maar het wel steeds bent enzo. Je wilt het rustig laten gebeuren en de natuur zijn gang laten gaan, maar aan de andere kant wil je gewoon NU! zwanger worden en niet hoeven wachten.Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
ik denk dat de meesten zich hier wel in zullen vinden. je wil het graag, maar wil je er niet te veel mee bezig te laten zijn... maar je bent gestopt met de pil, dus je hoopt binnen een paar maanden zwanger te zijn en het is heeeeeeel spannend... zeker in het begin voelde ik dat ook zo. nu is er bij ons meer dat stukje ongeloof, maar ik vind het heerlijk om te lezen dat er ook meiden zijn die dat stukje hoop en die "fijne" spanning van jullie geheimpje en echt begonnen met oefenen voor een kindje nog echt ervaren

Cisco, fijn dat je met alles zo snel aan de gang kan. ik hoop dat de oplossing zich ook vlot aandient, en hopelijk gewoon lekker zelf voor de arts ook maar iets heeft kunnen doen...
pi_76470700
Nog steeds last van nek Niks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen

Ik hoop dat er in januari nog wel streepjes gaan regenen, en dan geen sneeuwvlokken of regen, maar zwangerschapsstreepjes.

Net te horen gekregen dat collega zwanger is... na een jaartje Ok dit is mijn 4de maand nog maar, maar nu ik het zo hoor, wil ik ook!!!!!! Hahahaha... 2 met zwangerschapsverlof op dezelfde afdeling zou leuk zijn (fulltimers) hihi
pi_76475778
Ik leef nog! Pff mijn hart klopte overal in mijn lichaam Gelukkig was mijn man mee, die hield mijn hand vast. Verder ging 1 mij prikken en andere hield arm vast (omdat ik weet dat reflex van mij is uit angst om arm weg te trekken) Na het prikken paar traantjes van zenuwen en nog 5 minuten dizzie (gelukkig niet flauw gevallen zoals keren ervoor)

Meteen info gevraagd over zaadtest, uitslag duurt 3 werkdagen, maar toch besloten om het gewoon morgen/vrijdag te doen. Hebben potje en beschrijving mee gekregen(moet binnen half uur ingeleverd worden) dus gaan Thuis doen en meteen race naar ziekenhuis, vind manlief fijner dan daar in hokje.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:30:24 #115
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76482082
Balen Mardis.

En welkom Toverboom, dat je hier maar snel weg mag.

Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
pi_76495555
quote:
-knip-
Ja idd, en er moet wel gewerkt worden natuurlijk centjes zijn ook wel erg prettig
maargoed gewoon rustig aan doorgaan idd en dat plannen betreft, ja dat gaat hier helaas niet, maargoed er komen vast zat gunstige weken.
pi_76496257
quote:
Daarbij: mijn vent werkt ook onregelmatig, dus zit geregeld alles met zijn rooster te plannen (stiekem hè, anders lijkt het allemaal zo gepland en dan is de lol er af)
Dat lijkt me echt heel lastig, plannen maar toch ook weer niet plannen. Hopelijk hoef je niet lang te wachten tot het raak is.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds last van nek Niks hekpt, ibuprofen niet, molletje niet, ga straks maar tijgerbalsem kopen
Balen van je nek zeg Je werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef Ciscostar het volgende:
Ik leef nog!
Fijn dat het goed ging En wat lief dat je man mee ging. Zaadtest uitslag is nog best snel eigenlijk, als jullie het morgen of vrijdag doen komt het allemaal goed uit qua planning voor de afspraak?
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, das dus 35 dagen. Daar ben ik al erg blij mee, het gaat de goede kant op 33-49-60-35. Ik wacht het nog een maandje af en dan starten we.
35 dagen is dan inderdaad netjes 60 dagen, dat was wel heel lang zeg
pi_76516224
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef Toverboom het volgende:
Balen van je nek zeg Je werkt nog maar 4 maanden daar? Of op deze afdeling nog maar 4 maanden? Wel leuk voor je collega natuurlijk, al is met z'n 2-en met verlof natuurlijk wel gezellig (en onhandig op de afdeling).
Hahaha nee dit is mijn 4de ronde laat maar zeggen, ik ben in september gestopt met de pil... Dus ik ben nog maar 4 maanden bezig om zwanger te worden
pi_76517111
@toverboom: ja Dan komt het goed uit.. Dinsdag 19 januari de afspraak, morgen inleveren dus zeg woensdag 13de de uitslag.. Dus ruim optijd ;-)
pi_76530822
Mijn borsten doen nog steeds geen pijn... Of ik heb dus een cyclus langer dan 30 a 35 dagen of ik kan niet meer van mijn lichaam op aan (maanden lang een week van de tevoren pijnlijke borsten.. en nu ineens niet meer) Ik hoop dus gewoon dat ik zondag ongesteld wordt, of dat ik zwanger ben ofzo..
Anders is mijn lichaam weer aan het veranderen..
pi_76533007
Hoi dames,

Nou, bij mij is het ook weer niet duidelijk hoor....
Ik dacht dat ik dinsdag ongesteld was geworden (een beetje rood bloed, kwart inlegkruisje vol zeg maar), maar het heeft niet doorgezet. Ik verlies nog wel wat bruin bloed, maar niet veel en ook niets roods meer. Verwarrend hoor.... ik ga dus zaterdag maar even testen, eens kijken of het daar duidelijker van wordt.
pi_76533311
Cisco, gelukkig heb je nu eerst dat prikken achter de rug!

Mardis, dat klinkt nog even spannend, ik ben benieuwd!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:25:00 #123
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76533402
Mardis, heb je geen ovulatietestje in huis? *hint*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76533621
Ik heb nog wel een ovulatietestje in huis, hoezo?
pi_76533692
Je kan een ovulatietest ook als zwangerschapstest gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')