quote:Op donderdag 3 december 2009 07:45 schreef kaatjejannie het volgende:
helaas, ik heb net getest. De digitale test geeft niet zwanger aan. Nu is het dus wachten op de menstruatie. Ik had eerder altijd een cyclus van 31 dagen, de afgelopen 2 keer was het 29. Daar was ook mijn Nod op gebaseerd. Misschien toch maar de volgende keer 31 rekenen. Als ik nou over 2/3 dagen nog niet ongesteld ben, kan ik natuurlijk nog een keer testen..
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:10 schreef Asyniur het volgende:
Jammer kaatje...![]()
Maar wel vreemd dat 3 (!!) tests bij jou zo'n rare uitslag geven
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef Kolonia het volgende:
Mardis...![]()
Veel succes in de volgende ronde.
@Kaatje J, gister pas je NOD dus het kan nog steeds zo zijn dat je gewoon te vroeg test hoor.![]()
Ik zou de hoop nog niet opgeven, zeker niet gezien de rare uitslag bij de andere testjes.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer Kaatje en Mardis![]()
Sorry dat ik een tijdje niet zoveel ben geweest. Ik voel me de afgelopen 2 weken niet echt lekker, geen koorts, wel koortsGek wordt k ervan. Pijn in mijn buik, moe, en misselijk. Ik eeet heel weinig. Zwanger kan ik niet zijn, want het is al 2 weken aan de gang en mijn nod is pas half december
Wel tussendoor geklust, maar omdat je je niet lekker voelt, was dat nou niet echt fantastisch.
Vandaag heb ik eindelijk een afspraak bij de dokter. Morgen vertrekt mijn vliegtuig richting Londen, ik hoop toch echt dat ik me wat beter voel
Dat had je goed gelezen Islaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef IslaBonita het volgende:
Mardis en Kaatje J, jammer zeg.... op naar de volgende ronde dan maar.![]()
Hopelijk doen de feestdagen ons goed en kunnen we begin 2010 veel streepjes tegemoet gaan zien...ik ga duimen voor ons allemaal!![]()
C-A, balen dat je ziekjes bent...Mijsje ook,en ik ben ook al de hele week niet lekker... maar het schijnt een eventuele bevruchting of innesteling niet tegen te houden! (las ik in het andere topic, toch, Mijsje?)
Beterschap en veel plezier in Londen!
Kolonia heb jij al "voortekentjes"?
De normale buikpijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia heb jij al "voortekentjes"?
quote:30% Kans op zwangerschap als je de pil vergeet tijdens het slikken van de pil.
20% kans op zwangerschap direct na het stoppen van de pil
Als je om je heen kijk, ken ik veel mensen die zwanger zijn geworden tijdens het slikken van de pilquote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef Kolonia het volgende:
Tsja, ik weet niet hoor.
Heeft jouw huisarts ook gestudeerd voor gyn?
Logisch verstand zegt iig dat onderstaande onmogelijk waar kan zijn:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo leuk, dat al die maanden frustratie die ik heb gehad onzin was, volgens jouw dokterquote:Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
ben bij de dokter geweestZijn mijn darmen, en een infectie in mijn keel.
Als je darmen niet goed zijn, dan heb je ook minder kans op een zwangerschap, dus ik ben blij dat ik langs mocht komen.
Ook gelijk gevraagd over zwanger worden en ontpillen enzo.
Ontpillen duurt 36 uur, al die andere verhalen zijn dus niet waar, dat iemand een lange cyclus heeft, heeft niks te maken met ontpillen.
30% Kans op zwangerschap als je de pil vergeet tijdens het slikken van de pil.
20% kans op zwangerschap direct na het stoppen van de pil
8% kans op zwangerschap de maanden na het stoppen van de pil.
De meeste vrouwen raken zwanger rond de zevende maand.
Ook dat je het maar om de dag mag doen tijdens de eisprong is onzin. Elke dag seksen kan geen kwaad, zelfs 1 keer in de week op het juiste moment seks kan goed zijn. Als je om de dag seks heb, dan heb je ee grotere zaadlozing, en als je elke dag seks heb, dan heb je een kleinere zaadlozing.
Belangrijk is wel dat je na de seks klaarkomt, de baarmoeder zuigt dan als waren de zwemmertjes naar binnen.
Ben toch wel blij dat ik dit allemaal met mijn huisarts heb kunnen bespreken
Hier de link naar een pagina met hele andere conclusies over kansen mbt zwanger worden...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef Soneal het volgende:
Het wordt ook al onderuit gehaald met de bewering dat dat meeste vrouwen in de zevende maand zwanger worden...
Ik vind het ook een BS verhaal eigenlijk, zeker die steeds kleiner wordende kans in verhouding tot die relatief grote kans bij het vergeten van de pil.
Wat apart dat de duur van de relatie niet alleen effect lijkt te hebben op de snelheid waarmee men zwanger wordt, maar zelfs op de kans op hoge bloeddruk in de zwangerschapquote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hier de link naar een pagina met hele andere conclusies over kansen mbt zwanger worden...
Vol met allerlei wetenschappelijk onderzoek.
http://www.ivf.nl/de_natuurlijke_kans2.htm
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg niet dat mijn huisarts gelijk heeft. Maar waarom zou hij niet gelijk kunnen hebben? Ik bedoel hij heeft niets voor niets gestudeerd.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef Soneal het volgende:
Nou weten we natuurlijk niet precies wat de huisarts letterlijk gezegd heeft, maar met die 30% kans op zwangerschap bij het vergeten van de pil zegt de huisarts in feite dat je een grotere kans hebt zwanger te worden als je aan de pil bent en m een keer vergeet dan wanneer je gestopt bent met de pil, want dan heb je nog maar 20% kans, en maanden later nog maar 8%
En het lijkt mij sterk dat de huisarts dat feitelijk gezegd heeft, want in dat geval had hij een zwangerschapswens moeten vergezellen met een pilrecept "1 maal daags 1 pil, 2 maal per week vergeten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |