abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74641042
Wachten op het tweede streepje 158

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

27 november IslaBonita (12-2008)
02 december kaatjejannie (10-2009)
06 december Kolonia (04-2009)
10 december Koningin Juliana (03-2009)
13 december Ciscostar (12-2008)
14 december Mardis (08-2009)
15 december charmed_angel (09-2009)
17 december -nienna- (06-2009)

Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Tierrr (10-2008)
vrouwtje-theelepel (10-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 25-11-2009 15:16:20 ]
pi_74642018
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Ciscostar het volgende:
Damn wat een rot ongesteldheid is dit! Nog nooit zoveel buikpijn gehad... last van me rug, steken etc
pfff
Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en de je bij voorbaat straffen voor het zwanger worden.
Als je het zo ziet is het niet zo erg meer, toch?
pi_74642042
Cisco... en verder precies wat Kolonia zegt...
pi_74642103
Hee, mijn stopdatum staat verkeerd in de lijst... moet 10-2008 zijn... kan een modje dat aanpassen?
pi_74642177
Soneal gefeliciteerd
Koningin Juliana wat balen
Nienna hoe is het met je? al tekenen?
Spannend Mijsje, ik duim voor je
pi_74642408
Wat hebben we nog maar een kort lijstje zeg.

Misschien moeten we even nieuwe leden gaan werven in het rammelaarstopic.
pi_74642551
KJ wat jammer zeg ':(

Ik hoop dat het lijstje steeds korter wordt Straks hebben we dit topic helemaal niet meer nodig
pi_74643142
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Wat hebben we nog maar een kort lijstje zeg.

Misschien moeten we even nieuwe leden gaan werven in het rammelaarstopic.
Daar kom ik vandaan !
Ben net gestopt met de pil zeg maar , ben sinds vandaag ongesteld en mag pas officieel gaan beginnen per half december ivm uitwerken medicijnen etc. dan heb ik ruim de tijd genomen.
Heb dus bijna groen licht met een paar weken spannend allemaal!
en een beetje inlezen kan ook geen kwaad natuurlijk en alle tips in me opnemen
  donderdag 12 november 2009 @ 18:58:23 #9
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74643334
Ik meld me!
NOD: 18-11-2009
Ronde nummer 2
pi_74643447
Welkom Boepie!
Ik had helemaal over je heen gelezen.

En welkom Pessie!

Hopelijk mogen jullie snel door!
Hoewel het in spanning zitten voor een paar maandjes ook wel wat heeft hoor.
Dan kun je ook een beetje aan het idee wennen enzo.
pi_74643767
Oeh! Nieuw volk Welkom allemaal! En uiteraard heel veel succes!

Ook voor de dames die hier al langer meeposten: veel succes deze ronde en hopelijk krijgen we nog een aantal mooie streepjes te zien
  donderdag 12 november 2009 @ 19:21:49 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74643993
Nieuw bloed, welkom Pessie en Boepie ook natuurlijk!

In het vorige topic hadden we weer streepjes te pakken, hopelijk zet de trend door!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74644044
Bloed willen we hier toch helemaal niet zien
pi_74644784
Hello,

Welkom nieuwe meiden!
Heb de laatste tijd weinig te melden.... nu ist alleen maar wachten..
Zijn er hier dames die de/een innesteling hebben gevoeld?? Zojah, wat voelde je dan??
ik denk namelijk iets gevoeld te hebben niet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken Dat kan ik hier wel hardop zeggen!
pi_74644873
Of het echt de innesteling weet ik niet, maar ik had het weekend voor mijn positieve test prikjes achter m'n schaambeen en licht, spierpijnachtig gevoel tussen mijn schaambeen en mijn liezen. Het laatste was waarschijnlijk bandenpijn, maar wat de steekjes zijn geweest weet ik niet. Zou innesteling geweest kunnen zijn
pi_74645563
Welkom Biepie en Pessie

Mag mijn NOD naar 10 december?
  donderdag 12 november 2009 @ 20:17:14 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74645615
Lijstje aangepast.

KJ, post je net als ik bezig ben. Ik zal het aanpassen!
pi_74645695
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef suuzzz het volgende:
Zijn er hier dames die de/een innesteling hebben gevoeld?? Zojah, wat voelde je dan??
ik denk namelijk iets gevoeld te hebben niet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken Dat kan ik hier wel hardop zeggen!
Ik heb twee keer gehad (1 keer dat ik heel helder bloed had een paar dagen na NOD en 1 keer helder bloed een paar dagen voor NOD) dat ik vijf dagen na de eisprong een paar minuutjes heftige steken schuin boven/achter mijn schaambeen voelde.
Dat kon wel eens een innesteling geweest zijn.
  donderdag 12 november 2009 @ 20:21:27 #19
259886 pessie
pi_74645752
Heej ik sta ook in het lijstje!
Ik hoop dat hier geen bekenden zitten van mij, dit moet nog even secret blijven...
pi_74645939
Welkom pessie en boepie.. Hopelijk voor jullie zijn jullie maar kort hier
*poef* nu is het weg
pi_74646735
KJ
Komt nog wel meis

Boepie en Pessie, leuk dat jullie binnenwandelen terwijl ik naar buiten wandel

En nogmaals dank voor alle felicitaties
pi_74647146
Van harte Soneal!

Welkom nieuwe aanwas!
pi_74648573
voor Soneal, en wat een énorm gaaf, duidelijk streepje zeg!
voor de dames die ongesteld zijn geworden
Welkom aan de nieuwe dames (leuk pessie, onze NOD is op dezelfde dag )

Ik heb vandaag last van rozige en daarna bruinige afscheiding... het is nog te vroeg voor een ongesteldheid, die verwacht ik pas over een dag of 5/6 (positieve ovutest op dag 19, dit is dag 30). Iemand een idee wat het kan zijn?
  donderdag 12 november 2009 @ 22:07:43 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74650026
Niet om je heel erg gek te maken Mardis, maar een pos ovutest op dag 19 betekent rond dag 20/21 eisprong, innesteling is over het algemeen 8 tot 10 dagen later... Het zou dus zomaar een lichte innestelingsbloeding kunnen zijn.

Het hoeft niets te betekenen natuurlijk, maar ik zie het wel als iets positiefs. (en hou er rekening mee dat het heel erg vaak voor NOD nog misgaat en vrouwen alsnog ongesteld worden)
pi_74650217
Dank je wel flugeltje, ik had geen idee (ben een beetje een leek op dat gebied kennelijk).
We zullen het wel zien volgende week!
pi_74656219
Suuzzzz, op zich geloof ik niet dat ik het gevoeld heb, maar als ik naar mijn FF klachtenoverzicht kijk, dan zie ik op dag 18 (met een eisprong op dag 9 volgens FF) wel dat ik compleet andere klachten had.....
Ik heb de link even in m'n sig gezet

En nou eens even in dit topic gaan terugzoeken wanneer ik bloed aan m'n vingers had....
Dat heb ik gewoon niet ingevuld op FF (onkenningstactiek denk ik )
pi_74656295
Gevonden!

Dat was dus zaterdag de 31ste, de eisprong was volgens FF op zaterdag de 24ste.
pi_74656296
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Borra het volgende:

Nienna hoe is het met je? al tekenen?

Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.
Maar ik denk dat dat door de spanning en stress komt, zou ook goed kunnen natuurlijk.
Verder nog geen tekenen dat de duivels er aan komen.

Zit nu op dag 33, vorige cyclus was 31 dagen, maar de langste was 36 dagen, dus ik wacht nog even af.
pi_74656624
Spannend Nienna!
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:01:21 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74656977
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 07:56 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.
Maar ik denk dat dat door de spanning en stress komt, zou ook goed kunnen natuurlijk.
Verder nog geen tekenen dat de duivels er aan komen.

Zit nu op dag 33, vorige cyclus was 31 dagen, maar de langste was 36 dagen, dus ik wacht nog even af.
Zou wel een heel mooi 'kadootje' zijn van je vader...
pi_74657094
Inderdaad spannend Nienna!
pi_74659884
Spannend Nienna en mardis... ik duim voor jullie!!
pi_74662217
Nienna, wat zou dat een mooi idee zijn... Ik hoop het voor je...

Mardis ook
pi_74668563
Tvp'tje
pi_74669002
ik weet niet wat er vanochtend met me was. Maar ik kreeg het opeens heel warm, en licht in mijn hoofd. Leek wel of ik flauw ging vallen. Toen ik even ging zitten, was het na 10 minuten voorbij.

Ook echt vaag, en moe kan ik niet zijn, want ik zit gewoon ziek thuis
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:03:21 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74669249
Als je ziek thuis zit zal dat het wel verklaren charmed_Angel
pi_74669883
Zit thuis met stijve nek en schouders

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2009 16:23:22 ]
pi_74673052
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zit thuis met stijve nek en schouders
Kan goed van je nek komen hoor.
Heb ik ook wel eens last van: met een stijve nek willen spieren nog wel eens tegen je halsslagader drukken waardoor er minder bloed naar je hoofd stroomt.

Spannend Nienna!
Ik hoop het zo voor je, vooral omdat je zo'n moeilijke tijd hebt.
pi_74674085
Nienna ik hoop voor je dat het raak is in deze moeilijke periode
pi_74688268
Nienna, het zou wel een heel mooi teken van boven zijn als het juist nu raak is
pi_74692179
Nienna, ik duim voor je!

Ik ben gisteren helaas toch gewoon ongesteld geworden. Die ovulatietestjes kunnen de prullenbak dus wel in... mag mijn NOD naar 14-12? (ik ga maar even uit van 32 dagen)
pi_74693731
Jammer Mardis
pi_74694151
Jammer Mardis... maar hoezo zouden je ovutestjes de prullenbak in kunnen? Je had toch een positieve test en dus een ei gespot??
pi_74694357
Jammer Mardis.

Maar had je serieus verwacht dat het direct raak zou zijn?
Dat is helaas maar weinig vrouwen gegund.
Gewoon moed houden dat het de volgende keer wel raak is.
pi_74694928
Nou Tierr, die ovutest gaf dus aan dat ik op dag 20/21 een eisprong zou moeten hebben gehad en ik werd ongesteld op dag 30. Dat kan toch helemaal niet? Daar moeten toch ongeveer 14 dagen tussen zitten?

En Kolonia: Het was niet mijn eerste ronde hoor, het was ronde 3. Maar ik weet dat dat ook nog niet zo lang is hoor, ik heb nog geduld
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:46:21 #46
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74695168
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Mardis het volgende:
Nou Tierr, die ovutest gaf dus aan dat ik op dag 20/21 een eisprong zou moeten hebben gehad en ik werd ongesteld op dag 30. Dat kan toch helemaal niet? Daar moeten toch ongeveer 14 dagen tussen zitten?

En Kolonia: Het was niet mijn eerste ronde hoor, het was ronde 3. Maar ik weet dat dat ook nog niet zo lang is hoor, ik heb nog geduld
Niet perse, sommige mensen hebben een korte luteale fase. Als je bijvoorbeeld je ei op dag 20 kreeg kun je op dag 30 wel ongesteld raken. (of een innestelingsbloeding hebben) Als je nu pas in de derde ronde zit kun je ook nog niet veel over je reguliere cyclus zeggen. Wel balen als dit inderdaad je ongesteldheid is...
pi_74697128
jammer Mardis, nog maar weer een ronde wachten...
Ik sluit me wel aan bij Flugel, niet iedereen heeft een luteale fase van 14 dagen... dat kan erg verschillen. en ook hier is niet echt een normaal in aan te geven. normaal is hoe jouw lichaam het gewend is...
pi_74698709
Oh, dat is nieuw voor me Nou ja, ook prima, dan hoef ik de ovutesten nog niet weg te gooien
pi_74703352
Haha, dat zou ik zeggen inderdaad!
Volgens mij ben je op dag 32 ongesteld geworden toch? En je ei zou je op dag 20 gehad kunnen hebben... dan had je dus in dit geval een lf van 12 dagen... is vrij normaal hoor! Zelfs wel handig dat je die ovutestjes gebruikt hebt, nu weet je tenminste dat je een relatief korte lf hebt en kun je daar rekening mee houden. Al zeggen de eerste paar rondes na het stoppen met de pil inderdaad nog niet zoveel..
Maar mooi doortesten dus!
pi_74704394
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:14 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en de je bij voorbaat straffen voor het zwanger worden.
Als je het zo ziet is het niet zo erg meer, toch?
haha, laten we het hopen dan geniet ik maar van deze ongesteldheid en pijnen! Gisteren feest werk, nu eten met clubje waar drinken ook gratis is.. Dus ik al 2 dagen lekker aan de alchol

nieuwelingen welkom
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74704695
Nou Cisco, dat is dan mooi een geluk bij een ongeluk...
pi_74713245
Gisterochtend een testje gedaan, want vriendlief was jarig en had geen cadeau door de omstandigheden.
Dit was een leuk cadeautje geweest, maar helaas...negatief.

(Daarna gesekst en prompt bloedverlies natuurlijk...het is nog steeds maar heel weinig, maar ik tel gister toch maar als eerste menstruatiedag).

Mag mijn NOD naar 17 december?
  zondag 15 november 2009 @ 09:52:07 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74713751
Jammer Nienna, hoop dat je wel een beetje toffe verjaardag van je vriend hebt gehad gisteren...
pi_74714658
jammer nienna, dat is naar. Ik hoop dat jullie evengoed wel hebben kunnen genieten van de verjaardag van je lief...
pi_74715071
Mag mijn NOD naar 15 december? (vorige cyclus 32, nu 31 )

De zijn 1 dag eerder gearriveerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2009 13:57:59 ]
pi_74718259
Zag dat mijn nod ook nog niet was aangepast
mag de mijn op 13 dec
pi_74719085
Oh jammer Nienna, het was je zo gegund deze maand.

Charmed A. natuurlijk ook, balen.
pi_74720611
Jammer dames
pi_74721897
Jeetje, slecht nieuws de afgelopen twee dagen. Eerst Mardis, daarna Nienna en C-A.. Bah, wat jammer. Volgende ronde dan maar!
pi_74722673
Thnx dames, even offtopic nog...we hebben de verjaardag van vriendlief niet gevierd, waren we nog net aan toe...om nu al iets te vieren.

Ontopic maar weer: hopen dat er bij de aankomende NOD's dan wel een tweede streepje is.
pi_74723652
Nienna, ik kan me wel voorstellen dat die verjaardag nog niet gevierd was, dat jullie wel wat anders aan je hoofd hadden... Mijn verjaardag hadden we ook maar heel sumier gehouden dit jaar... ik kon me niet zetten tot het vieren van een fijne dag, terwijl dat de eerste keer was dat we een verjaardag zonder mijn moeder moesten vieren... lastige dagen...
pi_74729625
Jammer, al die ongestelde dames...

Maar ik weet zeker dat december een goede maand gaat worden voor ons; dat moet toch wel? December is immers cadeautjesmaand #1!
pi_74732442
Ik heb ongelovelijke buikpijn. Uurtje geleden stonden de tranen in mijn ogen
Ik kan niet echt aanwijzen waar de pijn zit pfffffff, wel erg laag.
Het voelt als mijn 2e ongesteldheids dag van de vorige keer, toen voelde ik dit met zoveel pijn!

K'zit nu alleen op dag 20 (eisprong op dag 14 gehad)........

Wat is dit in godsnaam
Lekker positief berichtje......... maar op de 1 of andere manier moest ik het even kwijt.
pi_74733428
ik hoop in ieder geval op een cadeautje voor Ciscostar... een dubbel streepje en geen bezoekje aan de huisarts, maar een telefoontje met de vk...
en natuurlijk hoop ik op veel meer streepjes deze/komende maand, voor vrouwtje theelepel, voor Tierrr, voor Nienna, voor pze, maar ook voor een ieder ander die boven in het lijstje staat en iedereen die lurkt maar niet meepost en toch meewacht op het tweede streepje...

ChilllayD, wat vervelend... misschien toch een keer de dokter bellen, dat je dit hebt sinds je bent gestopt met de pil, of ze niet even kunnen kijken? heel erg laag kan duiden op rond de baarmoeder... maar kan ook vanuit je darmen komen... beterschap in ieder geval, ik hoop dat je dit niet vaker voelt...
pi_74735386
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.

Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker

Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....

Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
pi_74735793
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.

Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker

Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....

Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
Ik hoor nog helemaal niet in dit topic, maar afentoe spiek ik hier toch omdat er wat dames al van rammelaarstopic naar hier zijn doorgestroomd sinds ik daar sindskort weer meepost
Ik las hier je post en ik wil toch eventjes mijn ervaring delen over het ontpillen, misschien heb je er iets aan, misschien ook niet.

Ik ben nu alweer zo'n twee jaar geleden gestopt met de pil en vlak nadat ik stopte leek alles heel keurig te gaan. Ik had trouwens van mijn 16de tot mijn 23ste de pil geslikt ongeveer. De eerste cyclussen waren netjes volgens het boekje 28 dagen, ovulatie etc alles netjes! Maar na 2 of 3 cyclussen kreeg ik opeens echte ontpillingsverschijnselen, mijn ongesteldheid bleef spontaan 6 weken uit ipv 4 weken, mijn eisprong kwam op andere tijden, de volgende cyclus was opeens maar 3 weken, kortom opeens werd het alsnog heel onregelmatig. Inmiddels is het allemaal weer netjes terug gezakt, maar al met al duurde het toch wel zo'n beetje 1 jaar voordat het dus eigenlijk helemaal netjes was geworden. Terwijl het vlak na het stoppen er eerst op leek dat ik (bijna) nergens last van had en mijn lichaam mn cyclus vrij goed had opgepakt.
Wat ik heb gehoord en gelezen: Veel mensen hebben na het stoppen met de pil eerst een aantal maanden tot een jaar last van een onregelmatigere cyclus. Pas hierna is het echt helemaal door je lichaam weer opgepakt en hersteld.
Voor zover ik weet maakt het trouwens niks uit voor het zwanger worden op zich. Het ene lichaam 'wacht' met zwanger raken totdat het weer in ritme is, maar er zijn ook genoeg mensen die zwanger worden als de cyclussen nog niet weer helemaal goed regelmatig zijn of als ze nog binnen een paar maanden na het stoppen zitten. Want je eisprong is er (vaak) wel gewoon.
Misschien wel lastiger dat je menstruatie soms uitblijft omdat je cyclus onregelmatig verloopt en niet omdat je zwanger bent. En dat kan dan lastig zijn als je er juist op wacht om zwanger te worden denk ik..

Maar maak je dus niet zoveel zorgen over of je cyclus meteen alweer helemaal stipt opgang is, naar ik heb begrepen kan het toch wel even duren voordat je lichaam van de pil is bijgekomen.
En het maakt dus niets uit voor het zwanger worden! Alleen een beetje rekening ermee houden dat je cyclus dus ook onregelmatig kan zijn en je soms dus dan echt voor de gek kan worden gehouden door je lichaam omdat je menstruatie eerst lijkt uit te blijven.

Heb je deze ronde je eisprong gevoeld?
Voor hetzelfde geldt springt je ei nu pas, en komt daar je buikpijn van? Of komt je ongesteldheid toch eerder door. Kan allemaal na het stoppen met de pil, ook als je eerste cyclus wel heel regelmatig is gegaan! (Dat had ik toen dus ook)

Verder nog een keertje veel succes met zwanger worden! Ik hoop dat het snel zal gaan!
pi_74736330
Thanks voor je zeer uitgebreidde antwoord

Ik weet er alles van laten we maar zeggen,. Lees heel veel vrouwen, het gaat 3 a 4 rondes volgens het boekje maar dan ineens plof, weg. 1 grote chaos. In het kort Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk.

Ik ben 100% overtuigd van mijn eisprong. Ook mijn 1e ronde. Daar had ik een eisprong op dag 13. De ovulatietest was positief, mijn Persona (apparaatje) gaf een ei-teken en mijn temperatuur garfiekje gaf dit ook duidelijk weer. Ook mijn cervixslijm gaf dit aan. Ook kon ik hem overduidelijk voelen!

Deze 2e cyclus wederom een beetje hetzelfde verhaal, maar dan op dag 14.

Na het stoppen had ik de eerste 'ronde' al allerlei kwaaltjes. Eigenlijk die 24 dagen lang, haha. Zo kort was mijn cyclus de 1e keer. Behalve mijn eisprong, die knalde er echt uit. (ook d.m.v alle bovenstaande).

Mijn cyclus zou nu dus weer erg kort zijn, maar dan +/- 25 dagen. uitgaande van de vorige.
Eigenlijk hou ik ook overal rekening mee. Ik (ookal lijkt het nu wel, omdat 'we' er zoveel over schrijven) ben er helemaal niet zoveel mee bezig. De dagen vliegen hier voorbij. Op wat 'wat voel ik nou, au' dingen na gaat het leven hier gewoon door zoals het met de pil ook ging.

Zelf heb ik de pil van mijn 15e (14e?) tot nu gebruikt. Nu ben ik ruim 24......

Kortom, ben er 100% van overtuigd dat mijn eisprong vorige week dinsdag was. Dit wat ik nu heb lijkt er ook absoluut niet op! Dit is iets nieuws. Iets wat echt pijn deed en nu nogsteeds terwijl ik dit schrijf heel erg aanwezig. Veeeeeel lager dan mijn darmen, ik weet hoe dat voelt.

I.i.g erg bedankt voor je antwoord!

-edit
Ik gebruik dus mijn Persona apparaat omwille van verschillende redenen. Heb in het verleden al erg veel vervelends meegemaakt omtrent mijn pil-gebruik en ontrekkingsbloedingen. Bijna 10 jaar lang geworstel zullen we maar zeggen. Ik ben niet zo desperate uit mijzelf om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
pi_74738896
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:

hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
pi_74739662
Nienna wat verschrikkelijk jammer dat het niet raak was deze ronde

CA, het komt nog wel meis, dat ontpillen duurt gewoon even
  maandag 16 november 2009 @ 09:47:55 #70
259886 pessie
pi_74740414
Pfff... Ik wil het weten... Ik wil eigenlijk morgen testen, maar manlief wil wachten tot donderdag... Woensdag is mn NOD. Wat denken jullie?
Had gisteren bloedvlekjes, beetje laat voor innesteling denk ik?
pi_74740535
Het ligt eraan Pessie.... als je vroeg test heb je meer kans op een vals-negatieve test, en als je dure tests gebruikt dan kan het nogal in de papieren lopen qua vroeg testen.

Als je het geduld hebt om tot donderdag te wachten, gewoon doen, als je dat niet hebt; gooi er een goedkope kruidvattest tegenaan (2 voor 5 euro).

Spotting (of licht bloedverlies) kan overigens voorkomen rond de normale menstruatiedatum.
In dat geval zou ik trouwens wel even wachten tot de NOD of een dag daarna, al was het maar om het balen van een negatieve test te voorkomen.
pi_74740985
quote:
Op maandag 16 november 2009 06:58 schreef mijsje het volgende:

[..]

hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders over
Ik lees zoveel verhalen over vreemde steken en pijnen tussen eisprong en ongi in. Ik vind het dus geen uitzondering en heb er nog geen behoefte aan om de HA te bellen. Klinkt het zo misschien dan wat beter? Vriendelijker vooral?

Ze sturen je toch 9 van de 10x volgens mij weer naar huis met 'ga maar ontpillen'. Dit is heel normaal, etc.
Voor ik aan de pil was, als puber had ik ook zoveel buikpijn vertelde mijn moeder laatst.
De 1 voelt alles in haar lichaam en een ander merkt een eisprong totaal niet op. En ik wel. Zo zie ik het nu!

maar het gaat nu al stukken beter! De pijn is afgezakt, mijn temp is weer een beetje gestegen. Het waren gwoon flinke steken, pijntjes hoe ik dat ook moet omschrijven voor ongeveer 2 uur achter elkaar.
pi_74743451
Ben even weg geweest, dus ben een beetje laat met mijn reactie....
maar Soneal, wat GEWELDIG! Fuck de statistieken, jij bent gewoon binnen no-time zwanger geraakt! Onwijs gefeliciteerd meid! Geeft de "iets-ouderen" onder ons weer moed....

Erg jammer dat er ook een paar dames weer ongesteld zijn geworden. Mardis, C-A, en vooral Nienna, het zou een beetje troost kunnen bieden, en Mijsje en Cisco, jullie wachten al zo lang... Het is jullie ZO gegund! En weer op naar de volgende ronde....

HIer is net de vruchtbare week voorbij. Heb het idee dat we hem niet optimaal benut hebben, had eerst een schimmelinfectie en daarna lukte het niet echt, manlief was erg moe...

Het was ook allemaal heel verwarrend, had pas op donderdag een positieve ovu-test, maar die dag was mijn temp ook omhoog geschoten. Vervolgens heb ik de middag en avond EN de hele volgende dag (vrijdag) ovu-buikpijn gehad. (do. avond lekker gesext) Vrijdag was temp weer laag, ovutest nog steeds positief, nog steeds buikpijn dus. Zaterdag was temp weer hoog, buikpijn over. Weet niet wanneer mijn eisprong nou was, donderdag of vrijdag? (FF gaf woensdag aan door temp verhoging) Kunnen jullie er wijs uit worden? Graag jullie advies!

Nienna mijn vriend was ook zaterdag jarig, hij is 30 geworden!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74744040
Ik weet het ook niet, maar je hebt in ieder geval wel gesext op het juiste moment toch?
Gefeliciteerd met je vriend

Pessie, ben je er al uit? Meldplicht he?
pi_74744832
kom hier weer even twee streepjes, geduld en dat soort dingen rondstrooien
hoop echt snel weer een aantal van jullie in Z&G te mogen begroeten
  maandag 16 november 2009 @ 12:49:15 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74745030
Lijstje is weer aangepast!

Thanks Soneal.
pi_74746404
YW
pi_74758168
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor je zeer uitgebreidde antwoord

Ik weet er alles van laten we maar zeggen,. Lees heel veel vrouwen, het gaat 3 a 4 rondes volgens het boekje maar dan ineens plof, weg. 1 grote chaos. In het kort Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk.

Ik ben 100% overtuigd van mijn eisprong. Ook mijn 1e ronde. Daar had ik een eisprong op dag 13. De ovulatietest was positief, mijn Persona (apparaatje) gaf een ei-teken en mijn temperatuur garfiekje gaf dit ook duidelijk weer. Ook mijn cervixslijm gaf dit aan. Ook kon ik hem overduidelijk voelen!

Deze 2e cyclus wederom een beetje hetzelfde verhaal, maar dan op dag 14.

Na het stoppen had ik de eerste 'ronde' al allerlei kwaaltjes. Eigenlijk die 24 dagen lang, haha. Zo kort was mijn cyclus de 1e keer. Behalve mijn eisprong, die knalde er echt uit. (ook d.m.v alle bovenstaande).

Mijn cyclus zou nu dus weer erg kort zijn, maar dan +/- 25 dagen. uitgaande van de vorige.
Eigenlijk hou ik ook overal rekening mee. Ik (ookal lijkt het nu wel, omdat 'we' er zoveel over schrijven) ben er helemaal niet zoveel mee bezig. De dagen vliegen hier voorbij. Op wat 'wat voel ik nou, au' dingen na gaat het leven hier gewoon door zoals het met de pil ook ging.

Zelf heb ik de pil van mijn 15e (14e?) tot nu gebruikt. Nu ben ik ruim 24......

Kortom, ben er 100% van overtuigd dat mijn eisprong vorige week dinsdag was. Dit wat ik nu heb lijkt er ook absoluut niet op! Dit is iets nieuws. Iets wat echt pijn deed en nu nogsteeds terwijl ik dit schrijf heel erg aanwezig. Veeeeeel lager dan mijn darmen, ik weet hoe dat voelt.

I.i.g erg bedankt voor je antwoord!

-edit
Ik gebruik dus mijn Persona apparaat omwille van verschillende redenen. Heb in het verleden al erg veel vervelends meegemaakt omtrent mijn pil-gebruik en ontrekkingsbloedingen. Bijna 10 jaar lang geworstel zullen we maar zeggen. Ik ben niet zo desperate uit mijzelf om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
Vandaag nog veel buikpijn? Ik hoop dat het niets geks zal zijn!
En waar ik (ook) geen verstand van heb, maar zou het anders innesteling kunnen zijn? In dat geval zou het wel heel spannend zijn natuurlijk!
Ik ga in ieder geval met je mee duimen, wie weet wie weet!

En verder ook alle anderen hier natuurlijk! Zet hem op eitjes en zaadjes! haha
pi_74758987
Nou, zaterdag dan wel ongesteld geworden, maar het is zoooo weinig...
Ik krijg per dag niet eens een kwart minitamponnetje vol tot nu toe.

En nu ga ik twijfelen...moet ik zaterdag dan wel als eerste menstruatiedag rekenen?
pi_74760663
Vreemd Nienna.... misschien even afwachten en anders over een paar dagen nog een testje doen??

VT gaat morgen toch naar de huisarts? Succes
pi_74763675
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef bellelena het volgende:

[..]

Vandaag nog veel buikpijn? Ik hoop dat het niets geks zal zijn!
En waar ik (ook) geen verstand van heb, maar zou het anders innesteling kunnen zijn? In dat geval zou het wel heel spannend zijn natuurlijk!
Ik ga in ieder geval met je mee duimen, wie weet wie weet!

En verder ook alle anderen hier natuurlijk! Zet hem op eitjes en zaadjes! haha
Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande is
Ik voel mijn eisprong ook als een malle met echte steken waarbij ik niet kan zitten, staan, liggen etc.
Misschien voel ik de innesteling dan ook wel heel erg......... dat geeft wel hoop haha

Vandaag hetzelfde gevoel maar in mindere mate.
Mijn broek (lage spijkerbroek) drukt heel erg. Loop inmiddels alweer in los-flodderbroekje, Alsof ik de hele dag moet plassen of heel hard ongesteld moet gaan worden! Zo voelt het, beter kan ik het niet echt omschrijven. Ik heb ook steken in mijn lies vandaag, pijn in mijn rug sinds gisteravond. Ik voel zoveel! Ik denk gewoon aan 'niets' dan valt het uiteindelijk mee als ik ongi ga worden
pi_74768365
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders over
Ik lees zoveel verhalen over vreemde steken en pijnen tussen eisprong en ongi in. Ik vind het dus geen uitzondering en heb er nog geen behoefte aan om de HA te bellen. Klinkt het zo misschien dan wat beter? Vriendelijker vooral?

Ze sturen je toch 9 van de 10x volgens mij weer naar huis met 'ga maar ontpillen'. Dit is heel normaal, etc.
Voor ik aan de pil was, als puber had ik ook zoveel buikpijn vertelde mijn moeder laatst.
De 1 voelt alles in haar lichaam en een ander merkt een eisprong totaal niet op. En ik wel. Zo zie ik het nu!

maar het gaat nu al stukken beter! De pijn is afgezakt, mijn temp is weer een beetje gestegen. Het waren gwoon flinke steken, pijntjes hoe ik dat ook moet omschrijven voor ongeveer 2 uur achter elkaar.
Nu snap ik je weer...
ik hoop in ieder geval dat je gauw van die vage klachten afbent en dat je gauw cyclussen zonder extra pijntjes hebt...
pi_74768415
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande is
Ik voel mijn eisprong ook als een malle met echte steken waarbij ik niet kan zitten, staan, liggen etc.
Misschien voel ik de innesteling dan ook wel heel erg......... dat geeft wel hoop haha

Vandaag hetzelfde gevoel maar in mindere mate.
Mijn broek (lage spijkerbroek) drukt heel erg. Loop inmiddels alweer in los-flodderbroekje, Alsof ik de hele dag moet plassen of heel hard ongesteld moet gaan worden! Zo voelt het, beter kan ik het niet echt omschrijven. Ik heb ook steken in mijn lies vandaag, pijn in mijn rug sinds gisteravond. Ik voel zoveel! Ik denk gewoon aan 'niets' dan valt het uiteindelijk mee als ik ongi ga worden
Het klinkt allemaal wel super spannend!!
Er gebeuren in ieder geval allerlei dingen in je lichaam, nu hopen dat het misschien echt met een babietje te maken kan hebben! En anders dan is het vast je lichaam die het een en ander aan het opruimen/herstellen is, van de pil misschien, maar ook dat is dan weer een stapje in de goede richting natuurlijk.

Ik vind het gewoon echt al wel heel spannend hoor! Ik kom deze weken nog wel even stiekem meespieken hier in het topic *duim**duim*
pi_74768756
@Mijsje
Gelukkig
Ja ik vind het een feit dat het moeilijk is om met letters iets goed te omschrijven. Kan zo anders overkomen en soms ook totaal niet lijken op wat je daadwerkelijk wilt duidelijk maken haha.
Thanks in ieder geval!

@Bellelena
Stiekem vind ik het ook heel erg spannend
Net wat jij zegt, in beide gevallen zie ik het nu als iets positiefs! Of er zijn echt spannende dingen in mijn lijf gaande of het is aan het opruimen/ontpillen met een hoop kabaal om het zo maar te zeggen, hehe.
Zwanger of niet, ik vind het opzich wel weer wat hebben dat ik zoveel voel. Ik lees ook vaak dat vrouwen niet eens door hebben dat er een eisprong plaats vind of dat er een ongesteldheid onderweg is. Ik ben tot nu toe dus heel erg blij

En dankjewel!!
pi_74773867
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Soneal het volgende:
Vreemd Nienna.... misschien even afwachten en anders over een paar dagen nog een testje doen??

VT gaat morgen toch naar de huisarts? Succes
Wat heb je dat goed onthouden! Ik moet vanmiddag, ben in ieder geval nog niet ongesteld. Dag 45 nu, wel al ruim 3 weken ongesteldheidspijn en flinke steken rechts onderin. Ik ga misschien wel wat"snel" naar de dokter, ik maak me gewoon zorgen en ik hoop dat zij me wat antwoorden kan geven.
pi_74788089
En VT?? Had de dokter wat antwoorden??
pi_74788476
Ik ben ook erg benieuwd Vrouwtje T!

Hoe gaat het met jou Soneal?
Al aan het idee gewend?
pi_74788847
Gaat uitstekend Kolonia, ik ben helemaal over the moon

Dat ik geen last heb van zwangerschapskwaaltjes (op pijnlijke borsten en constant richting WC rennen na dan) zal daar ook wel aan meehelpen
pi_74789351
oeps, verkeerde topic
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:56:19 #90
259886 pessie
pi_74789622
Hallo!
Ik meld me weer even. Nog geen test gedaan. Maar denk eraan die straks wel even te doen...
Verder alles ok hier? In hoeverre het ok kan zijn als je niet zwanger bent maar dit wel wlt zijn...
pi_74793874
Pessie, als je nog niet overtijd bent, zou ik de test met ochtendurine doen..... die is wat meer geconcentreerd en als er HCG aan te tonen is dan zal dat wat makkelijker zijn met ochtendurine.
pi_74806940
VT hoe was het bij de dokter?

Ben weer aan het werk. Nog wel erge keelpijn, en hoofdpijn. Nog steeds pijn in mijn nek en schouders.
1 December ga ik naar de masseur, die gaat dan de probleemgebieden eens aanpakken

Gisteren een heerlijk hot stone massage gehad.
pi_74807515
Ik ben er nu ineens weer zwaar van overtuigd dat ik dit weekend ongi ga worden.
Kan me niet voorstellen dat zwanger zijn zoveel pijn doet!! Mijn lijf is gewoon heel hard 10-jaar-pil-slikken aan het opruimen als je het mij vraagt.
Op de één of andere manier zegt mijn lijf nee....

Vind het niet heel erg, maar ben wel liever van al die buikpijnen en steken af!! Kon er vannacht amper door slapen.
Niet denken dat ik daar nu lig te schreeuwen van de pijn maar Ik ben een hele lichte slaper en kan dus door bepaalde dingen absoluut niet in slaap komen. Met zo'n aanwezige buik met krampen en steken en weet ik wat allemaal lijkt het me niet gezond voor een eventuele zwangerschap.
Hoop dat het de volgende ronde een stuk minder is!!
  woensdag 18 november 2009 @ 11:34:58 #94
259886 pessie
pi_74810266
Ik ben zo blij dat ik nooit de pil heb geslikt als ik dingen als bovenstaande lees...
pi_74811020
ik heb ook jaren de pil geslikt, maar ik heb er geen last van gehad. meteen ook een goede cyclus. Het verschilt echt van persoon tot persoon, maar zo extreem als een paar meiden hier (helaas) hebben, is volgens mij wel zeldzaam hoor...
  woensdag 18 november 2009 @ 12:10:34 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74811546
Ik had ook meteen een regelmatige cyclus toen ik stopte met de pil (vanaf ongeveer mijn 16e t/m 30-31e jaar geslikt). Ik heb zelfs tussendoor 1x nog een maandje de pil geslikt ivm een vakantie en zelfs daarvan raakte de boel niet ontregeld.
[suben collega van mij is nu zwanger van een tweeling doordat ze meteen zwanger was na het stoppen met de pil][/sub]
pi_74811604
Ik heb ook geen last gehad van 'ontpillen'.
Ik merk wel dat mijn cyclus veranderd is, in de loop der jaren. Nu heb ik niet vaak langere periodes de pil geslikt want ik vind het rommel en doe het dus liever zonder, maar er zijn periodes in je leven dat je wel erg veel sex hebt en dan is die pil toch wel handig Maar goed, al met al wil ik dus alleen maar zeggen dat mijn menstruatie echt heftiger is dan vroeger. Ik had nooit ergens last van toen ik jonger was, ik ging er fluitend doorheen, maar nu.. Pff, ontzettend chagerijnig, veel buikpijn, veel meer bloed, etc. Of zal dat een andere oorzaak hebben (eventuele verklevingen door die ontsteking misschien?).

Ik moet trouwens maandag onder het mes
pi_74811794
Spannend Koningin Juliana... Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen maandag!
pi_74811946
Ik heb ook vrijwel nooit de pil geslikt (vanwege hoofdpijnaanvallen) en ben daar wel blij om.
Maar niet iedereen heeft last van ontpillen, ik sprak afgelopen weekend een vriendin die voor de tweede keer bij poging 1 zwanger is na meer dan 15 jaar pilslikken.
pi_74812003
Wat gaan ze nu maandag doen koningin J.?
pi_74812639
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
pi_74812870
maak je niet te druk hoor Koningin Juliana, ze kunnen een hoop in het ziekenhuis... Bij mij zat de een eileider dicht, en die had de gyn ook binnen no-time open tijdens een kijkoperatie... ik duim voor je, maar het komt vast goed!
  woensdag 18 november 2009 @ 13:17:05 #103
259886 pessie
pi_74813738
Dit klinkt allemaal heel pijnlijk... Wat ontzettend naar KJ!
pi_74813785
Dankjewel voor de bemoedigende woorden

Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
pi_74813793
Pessie, hoe is het met jou? Heb je al een test gedaan?
pi_74815124
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel voor de bemoedigende woorden

Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
ik had 2 weken vrij genomen van m'n werk. de eerste week voor de operatie zelf. om bij te komen van de pijn en het ongemak. de tweede week om weer wat meer aan te kunnen per dag, om weer wat op te bouwen voor de drukke werkweken. dat ging zo prima. het is bij iedereen natuurlijk ook anders van hoe ze na de operatie weer opkrabbelen, maar je zou op je werk kunnen zeggen dat je die zaterdag wel wil werken, maar dat je een slag om de arm neemt omdat je niet zeker weet of je lichaam dat ook wil/kan... dan laat je wel je goede kant zien, maar kun je toch meer rust nemen als dat nodig mocht zijn...
de operatie zelf ging prima, en ik heb erna 1 nachtje in het ziekenhuis doorgebracht, omdat ik extra pijnmedicatie had gekregen.
als je meer wil weten of je dingen afvraagt, mag je dat natuurlijk altijd vragen!
pi_74823443
KJ, succes maandag

Over het algemeen kunnen ze een hoop tijdens zo'n "kijkoperatie" en ook als je wel eens iets "raars" gehad hebt op gynaecologisch gebied, zegt dat niets over je verdere vruchtbaarheid
pi_74823488
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef KoninginJuliana het volgende:
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
heel veel succes in ieder geval
pi_74825014
hello my ladies,

Hoop verschillende berichtjes. Heel veel succes allemaal en voor sommige dames sterkte!

Vandaag mijn NOD maar nog helemaal niets te zien, gistere wel krampjes gehad dus dacht dat het er wel aan zat te komen. Vandaag weer helemaal nergens last van. Denk wel dat de nog gaan komen vandaag of morgen. Denk dat ik ..als het nodig mocht zijn en als ik kan wachten... zaterdagochtend test.
spannend!
pi_74826172
suuzzz spannend hoor, mn duimen draaien!

hier dacht ik ook steeds dat het wel zou komen....alles wees erop in ieder geval
pi_74830059
Koningin Juliana succes maandag

Hier weet ik na 4 jaar eindelijk wat er met mijn pijnlijke knie is...
Ik ben oud, nou ja mijn knie is oud.
Mijn knieschijf is versleten, vergelijk met iemand van 80 ofzo.
Lekker dan
Nu 6 weken fysio om mijn beenspieren sterker te maken. Zo gaan we proberen om de pijn te verlichten.
Als dit niet werkt (pijn verlichting) dan zal er na die 6 weken gesproken worden over nieuwe knieschijf.
Tja.. een nieuwe knieschijf! Maar we zien wel wat de 6 weken fysio doen!

Verder is de ongesteldheid hier over, dus kunnen weer lekker van elkaar genieten
pi_74830894
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.

Suuzz, spannend! Ik duim voor je.

Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexen Grapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.

En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
pi_74831301
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.

Suuzz, spannend! Ik duim voor je.

Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexen Grapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.

En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
Vader heeft atrosse, aan moeders kant zit reuma.. waarschijnlijk deels iets erfelijks
pi_74854396
Suuzzz en pessie al een leuk nieuwtje te melden hier Ik zie dat jullie NOD gisteren was

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 16:19:18 ]
pi_74879674
f5
pi_74879863
Hahaha dat was ik gisteren ook al aan het doen F5 F5
pi_74882071
Tss... jullie hebben meldplicht nu hoor.
pi_74888125
Nog maar even omhoog schoppen
pi_74888583
Ik ben Dinsdag naar de huisarts geweest, die heeft een bloedonderzoek gedaan. Ik kon vandaag bellen voor de uitslag, daar word ik ook niet veel wijzer van. Ik heb een sterk verhoogd HG gehalte, dat duid op zwangerschap. Ik heb weer negatief getest op HCG. De huisarts wist ook niet wat ie er mee moest en heeft de gynaecoloog gebeld. het is of een late eisprong geweest met een hoog Hg gehalte of ik ben zwanger. Ik moet het weer 2 weken afwachten. Zuks is echt wat voor mij haha.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:43:24 #120
259886 pessie
pi_74889749
Ok, Ik hoop dat een bekende van mij niet meeleest in dit topic... We weten het sinds dinsdagavond... Gezinsuitbreiding! Wij zijn heel blij, maar het is nog zo onwerkelijk! Het liefst wil ik er met een vriendin over praten, over do's en dont's, maar helaas... Mag nog niets zeggen... En het is ook zo leuk om het nog alleen met mn man te delen in real life (en met de doktersassistente, die vroeg of het de bedoeling was en ons daarna feliciteerde).
pi_74890414
Gefeliciteerd!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_74890696
Gefeliciteerd pessie!!
Tsss, het al een paar dagen weten en het nu hier pas vertellen!

VT, jeetje, 2 weken wachten? Hmm.... das lastig....
pi_74890708
Vrouwtje-theelepel wat een gedoe om nu nog twee weken in onwetendheid te zitten Hopelijk kan je binnen een paar dagen toch een positieve test komen showen Of ga je effectief twee weken wachten?

Pessie: gefeliciteerd Je mag al lekker doorschuiven
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:26:16 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74890986
Gefeliciteerd Pessie! Kom je ook naar het Zwangerschap en Geboorte-topic?
pi_74893161
pessie, wat goed!
Gefeliciteerd!

Ik ga voor je duimen Vrouwtje T.
pi_74893420
Haha Pessie, jullie hebben er geen gras over laten groeien zeg
Gefeleciteerd
pi_74894996
Haha Pessie, daar ben je dan toch
Nogmaals gefeliciteerd
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:48:14 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_74895118
Pessie, gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:51:23 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895225
pessie, gefeliciteerd!
pi_74896110
Pessie gefeliciteerd!!!!!!

hier nog geen nieuws!!! morgen ochtend testen!!! Spannend
pi_74897945
Vrouwtje Theelepel, dat is wel heel vervelend, die spanning en onwetendheid... Ik hoop dat jullie gauw weten wat het nou was...

Pessie, gefeliciteerd! Dat was lekker snel!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:13:13 #132
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74898842
pessie van harte gefeliciteerd

Vrouwtje Theelepel nog 2 weken wachten, pff ik hoop dat jullie gauw weten wat de uitslag is en dat de gyn ondertussen nog wat voor je kan betekenen
Be happy with the little things in life
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:26:51 #133
259886 pessie
pi_74899330
Hm, ik kan niet doorschuiven naar het zwangerschap en geboortetopic omdat mn vriendin daar al zit Het moet toch echt nog even stil blijven totdat we het onze ouders hebben verteld. Dat doen we met Sinterklaas, in de vorm van chocoladeletters. Leek ons wel grappig
pi_74899429
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:39:05 #135
259886 pessie
pi_74899738
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!

Hmmm... Update topic? Slik... Ik ben nog niet zo lang actief op fok! dus weet nog niet echt hoe het werkt... Hoe moet je gaan als kloon? Gewoon een nieuwe naam aanmaken??

En die chocoladeletters vinden we inderdaad erg leuk! Mn ouders wonen erg ver weg dus dan sturen we het op met een sinterklaasgedicht en weten ze het Sinterklaasavond! Mn schoonouders gaan we 6 december sinterklaas mee vieren dus hun reactie zien we wel in real life...
pi_74901399
pessie wat een goed nieuws van harte

vrouwtje theelepel wat een gedoe zeg dan weet je nog niks! m'n duimen draaien voor goed nieuws

suuz spannend morgen ook voor jou draaien m'n duimen!

cisco vervelend van je knie, al lijkt het me wel fijn dat het beestje een naampje heeft

hoe is het verder met alle dames?
pi_74905678

positief! 2 blauwe streepjes!!! ik ben gewoon zwanger!!!!

vanmorgen om half 7 Kon echt niet meer slapen en wachten!!
Ik vind het zo ..................wauhw!!!!
  zaterdag 21 november 2009 @ 08:52:26 #138
259886 pessie
pi_74905794
Whaaa!!!! Gefeliciteerd Suuzzz!!! Wat een geweldig nieuws!
pi_74905836
Gefeliciteerd Suuzz
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74905937
jeeeeeej gefeliciteerd!!!!!!

Vrouwtje-theelepel, jij gaat ook een spannende tijd tegemoet zeg... Heb je nou niet de neiging om tussendoor ook te testen?? (zou ik denk ik hebben)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:24:41 #141
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74906034
Het goede nieuws blijft maar komen GEFELICITEERD allemaal
pi_74906061
zow Suuzzz Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!

Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten... )
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:29:24 #143
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74906087
pessie en suuzzz !
Van harte gefeliciteerd
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:30:48 #144
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74906099
Woah, Pessie en Suuzzz, wat supergeweldig!! Heel erg gefeliciteerd, hopelijk tot snel in Z&G

En lieve meiden dienog aan het wachten zijn, een ontzettend dikke voor jullie, ik denk aan jullie en duim met jullie mee!
3!
pi_74906103
suuzzz wat een goed nieuws proficiat
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:39:50 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906199
Suuzzz ook van harte gefeliciteerd!
pi_74906294
ja suuzzz van harte !
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:25:50 #148
259886 pessie
pi_74906701
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef mijsje het volgende:
zow Suuzzz Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!

Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten... )
Hoi! Ik heb net gezocht naar dat topic, en inderdaad uiteindelijk gevonden. Ik stond er niet in! Verder zie ik haar morgenavond weer, en ben benieuwd of ze er iets van zal zeggen. Volgens mij heeft ze het allang door. Ze zat gisteren de hele tijd te lachen en te grinniken als ze naar mij keek... Nou ja, dan weet ze het maar als eerst. Ik kan er ook niets aan doen... Misschien dat zij beter geen teken kan geven dan ik??? Sowieso willen we het over 2 weken aan onze ouders laten weten, en vrij snel daarna ook de vrienden die dichtbij staan... Het is dus niet dat het voor haar nog 8 weken geheim moet blijven. 2 weken is genoeg. Oh ja, als je dit leest lieve vriendin van me, zeg dat dan morgen even! (Dit alsjeblieft niet verhuizen naar update...).
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:29:15 #149
259886 pessie
pi_74906759
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden . Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
pi_74906908
Van harte meiden!
pi_74906965
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden . Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
*poef* nu is het weg
pi_74907948
Ik ben zwanger
Vanmiddag positief getest.

Alleen lastig uitrekenen hoelang weet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......

Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle

Heel licht streepje en duidelijker tekstje
pi_74908093
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_74908110
Van harte chillayd!
pi_74908145
Heel duidelijk ChilllayD, van harte gefeliciteerd!! Jij met je spookverhalen over dat je dacht dat je cyclus in de war zou zijn... je bent gewoon nu al zwanger!! Heerlijk zeg!!

En uitrekenen hoe lang is niet zo moeiljk als je je eisprong gespot hebt. Je bent zwanger sinds de eisprong + 2 weken, in jouw geval precies sinds de eerste dag van je vorige menstruatie.
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:07:53 #156
259886 pessie
pi_74910027
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Oktober/November is echt een vruchtbare maand! (voor sommigen, al lijken het er nu best veel).
pi_74910840
Pessie en suuzzz gefeliciteerd zeg! Wow!

En zo snel al vanaf oktober bezig Pessie!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 17:09:23 ]
pi_74910899
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger

Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle

Nog meer streepjes ook al zo snel geweldig nieuws hier allemaal
  zondag 22 november 2009 @ 17:10:11 #159
190853 RockabeIIa
pi_74910980
pessie, het staat niet meer in het updatetopic

ChilllayD, van harte!!!
pi_74911190
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger

Wowowowow!!! Gefeliciteerd!! Wat snel! En wat super gaaf!!!
Ik sta hier gewoon bijna te springen naast de computer

En nu wil ik ook niet meer wachten.......
pi_74911442
Pessie, suuz en ChillayD, gefeliciteerd met de twee streepjes
pi_74911543
Wow, wat een streepjes in een keer zeg!

Pessie, suuz en ChillayD van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!

pi_74911978
chillayD ook van harte zeg! en wat minniemin zegt allemaal een fijne zwangerschap gewenst!
pi_74912105
Beetje laat bijlezen door de FOK!storing, maar eindelijk kan ik de dames feliciteren!

Suuzzz, Pessie en ChilllayD van harte gefeliciteerd
pi_74912264
VT, lastig dat de HA geen duidelijkheid kon geven, maar prettig dat hij je gelijk doorgestuurd heeft naar de gynaecoloog.
En nou maar hopen dat dat verhoogde HG-gehalte op een zwangerschap duidt.

Sterkte tijdens het wachten de komende 2 weken
pi_74912886
suuzzz en ChilllayD, gefeli dames!
  zondag 22 november 2009 @ 18:40:02 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74913665
ChillayD, van harte gefeliciteerd!!
pi_74915117
Pessie, Suuzzz, Chillay-d, wat geweldig!!!!!!!
Dames van harte gefeliciteerd! En jullie ventjes natuurlijk ook!

VT, zullen we jou maar tot PUPO verklaren? Of is dat voorbarig? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen...

KJ heel veel sterkte morgen met de operatie. Laat je daarna nog even van je horen?

Ik ben weinig online de laatste tijd, mijn laptop is stuk, niet meer te repareren. Maar ik leef nog steeds met jullie mee hoor!

Aanstaande donderdag is mijn NOD (in het lijstje staat vrijdag). Ik heb weer eens geen idee of het nu raak is. Ik dacht eerst van niet, omdat ik maar twee keer gesext heb rond de eisprong. Maar nu twijfel ik, ben al drie dagen af en aan misselijk, heb last van maagzuur en boeren (ZO niet sjiek haha). Maar mijn borsten doen nu weer iets minder pijn dan gister.... vreselijk dat wachten. Ik ben deze week een paar dagen weg, maar kom in ieder geval vrijdag of zaterdag melden hoe het ervoor staat.

Voor de dames in de klusweken: Veel plezier!
pi_74916563
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 20:06:21 ]
pi_74920363
Thanks mensen we zijn zo blij!!!!

@Tierrr,
Tuurlijk.... ik kon niet zo helder meer denken gister geloof ik haha.
Morgen exact 4 weken dus, hihi. Thanks

Heb wel een behoorlijke 'last' van mijn buik, net als vorige week eigenlijk.
Vlagen van misselijkheid, vooral als ik net wat heb gegeten. Jeuk aan mijn tepels.
Een rugpijn van hier tot tokio en dat was het eigenlijk wel
Alleen die buik'pijn' zet me wat aan het denken..... Maargoed, hoop dat dat wegtrekt.
Of dat het er gewoon bij hoort, bij mij.
Ik voelde immers mijn eisprong als pijn, mijn innesteling flink aanwezig als ik zo terug kijk dus dit zal in mijn geval best normaal zijn.

Ik ben er zoooooooooooo blij mee, tralalalalala
En zo snel, ik kan het ook nog niet echt geloven
  zondag 22 november 2009 @ 21:20:24 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74920543
Gefeliciteerd ChillayD!
pi_74920557
Jamaar Pessie, ze wist het allang

Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
pi_74920598
Wat een streepjes hier trouwens ineens weer
Supergefeliciteerd allemaal!
pi_74922105
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!

Freecell
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2009 @ 21:54:35 #175
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_74922445
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!

Freecell
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 22 november 2009 @ 21:59:50 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74922772
ChilllayD, wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Nóg meer streepjes, wat geweldig! Fijne zwangerschap toegewenst!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:11 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74923371
Nog meer streepjes

Van harte dames
  zondag 22 november 2009 @ 23:12:22 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74926181
een heus streepjes regen!!! van harte gefeliciteerd suuzzz en ChillayD
Be happy with the little things in life
  maandag 23 november 2009 @ 08:38:22 #179
259886 pessie
pi_74931241
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang

Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!

In ieder geval dames: Zoals jullie zien: ze weet het eerder dan de familie!

Ze zag het kennelijk aan mn gezicht. Nu kreeg ik gisteren ook al reacties dat ik er glimmend uitzag en of ik iets moest vertellen, ik denk dat ik maar onder ga duiken in Londen vanaf donderdag!
  maandag 23 november 2009 @ 08:54:33 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74931408
Oh wat fijn, een echte streepjesregen! Daar kan nog meer bij, daar kan nog meer bij

Gefeliciteerd meiden!

(oh oeps, zit nu op laptop van dus nog op zijn login. It is me, Happyme )
pi_74931504
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Lief van je!
Ik hoop het nu nog meer dan anders, want volgende week moeten we naar de gyn. Hoop zo dat ik die af mag bellen..
pi_74932663
Ik heb vandaag nog een testje gedaan omdat mijn 2e streepje wel heeeeel erg licht was.
Wederom is het streepje echt erg licht! (vorige testen waren zaterdag middag).

Komt dat doordat mijn cyclus best kort is en ik nog heeeeel pril zwanger ben?
Ik testte positief (zowel ook met de clearblue digitaal) op dag 26 van mijn cyclus.
Vandaag is dag 28 en ik denk dat de streepjes vergelijkbaar zijn. (van zaterdag en nu) $
Verschijnen wel vrij traag in beeld maar het is wel weer duidelijk te zien dat hij er staat zegmaar. Je kunt er niet omheen, haha.

Ja ik wou graag testen omdat ik het allemaal zo extra spannend vond (vanwege dag 26 positief), eigenlijk alleen een buik en rugpijn maar verder niets. Soms wat misselijk gevoel, alsof ik vol zit. Mijn borsten doen bijvoorbeeld helemaal niets!

Of doe ik er goed aan de huisarts te raadplegen, nu direct al omdat dat de hcg zo laag toont?

Of ben ik een zenuwpeesje die dit voor het eerst meemaakt en gewoon nog even rustig een weekje moet wachten?

(komt doordat ik, voor ik startte met zwanger worden eens had gelezen over een traag stijgende hcg waarde, dat niet goed was).
  maandag 23 november 2009 @ 10:20:29 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74932840
ChillayD, je eisprong is het belangrijkste... Vandaag zit je pas 14 dagen na ovulatie. Vanaf nu zou het HCG dus iedere 2/3 dagen moeten verdubbelen. MAAR dat betekent niet automatisch dat het ook 2 keer zo donker wordt. Het moet donkerder worden in ieder geval, dan zit je vrij aardig. Een laag HCG zegt dus niets, zolang het maar verdubbeld hoeft er helemaal niets aan de hand te zijjn. (sommige mensen hebben gewoon een heel laag HCG, neem Leonieke, dat was 15 dpo zelfs niet met een bloedproef aantoonbaar)

Hou er ook rekening mee dat niet alle testen uit dezelfde batch komen en dat daardoor de streepjes en de intensiteit van de kleur enigzins kan afwijken. Er is nog helemaal niets van te zeggen dus, er zijn ook meiden die eerst een streepje hebben, vervolgens een lichtere en daarna wel goed doorstijgen. Ook de concentratie van je urine is natuurlijk erg belangrijk. Als je toevallig gisteren net wat meer gedronken hebt kan het al een kleurverschil geven.

Gewoon effe afwachten dus, hoe moeilijk dat het ook is. Over een aantal dagen zou het wel donkerder moeten zijn.

Overigens hoeven kwaaltjes helemaal niets te zeggen, sommige mensen krijgen die niet of pas heel laat...
pi_74933068
Een streepje is gewoon een streepje! Die van mij was ook heel licht en drie dagen later nog steeds
pi_74933427
De mijne bleven ook lang licht hoor. Pas een week later (ja, ik ben echt een test-freak) had ik er een die echt donkerder was dan de controle streep.
pi_74933951
Thanks, dat stelt me echt wel gerust!!! Kan ik wel even gebruiken, hihi.
Mooie uitleg ook, dankjewel.

Ik had gisteravond inderdaad best wel wat sapjes gedronken. Moest ook heel nodig plassen, hahaah.
pi_74934773
Ik had 17 dagen na ovulatie een dusdanig licht streepje dat ik m hier niet dufde te melden....
(ook omdat we eerder zo'n streepje hadden gehad)

Pas 19 dagen na ovulatie was hij echt knalduidelijk en zonder twijfel.

Het kan gewoon even duren, en ik weet dat ik een vrij langzame HCG aanmaak heb, maar zowel m'n eerste zwangerschap (18 jr geleden) als deze gaan vooralsnog goed.... alleen dat streepje werd niet zo snel zichtbaar of duidelijk zichtbaar (18 jr geleden 3 dagen overtijd zelfs geen tweede streepje).
pi_74935763
Duidelijk beeldmateriaal haha.
Ik vind het gewoon een beetje eng omdat ik best een aanwezige (wel continue) buikpijn heb. Soort heel erg opgeblazen voller dan vol gevoel. Af en toe en klein steekje, krampje en de rest van de dag 'hallo ik heb een buik hier is hij' gevoel.

Mijn rugpijn is niet te houden pffffff.

Mijn huisarts is een weekje op vakantie.
Ik heb maar even een willekeurige VK-Praktijk hier in de buurt een mailtje verzonden.

Ze kunnen toch niets met 4 weken zwangerschap maargoed, voor mij voelt dat op de 1 of andere manier prettig dit even met pro's (vk's dus) te delen.
pi_74935878
ChillayD, het is hier al gezegd. Sommige mensen maken gewoon trager HCG aan. Al kan ik me voorstellen dat je liever een knalduidelijke test hebt dan één met een licht streepje.
En die buikkrampen? Ik heb pas getest toen ik 6weken en een paar dagen zwanger was omdat ik zeker was dat ik ongesteld ging worden. Nog nooit zo'n duidelijke ongesteldheidskrampen gehad.
pi_74936012
Thanks voor je bericht.
Nou is dat streepje niet echt wat ik het meest enge vind. Het is een streepje en ik hoop gewoon dat hij duidelijker gaat worden. We gaan er gewoon van uit!!
Die buikpijn zit me gewoon niet lekker. als ik rechtop zit en iets voorover buig komt mijn buik een beetje in de verknelling en heb ik meer pijn. dan moet ik echt snel achterover gezakt gaan zitten.
Kan dat niet echt omschrijven maar bleh, ik ben er niet echt gerust op.

Gosh, wat een zeur he?

Die krampen had ik vorige week heel erg.
Vorige week maandag dacht ik dat ik ongesteld zou worden!! Zo erg voelde ik dat aankomen.
Wat ik nu voel is echt heel wat anders......
pi_74948378
Zwangere dames: Gefeliciteerd!

Ik heb iets raars wat ik jullie even wil voorleggen.

Anderhalve week geleden werd ik (volgens mijn eigen berekening 5 dagen te vroeg) ongesteld. Twee dagen behoorlijk gebloed, dus leek een normale menstruatie. Was wel iets eerder afgelopen dan anders, maar ach, daar heb ik niet echt bij nagedacht.
Maar ik bleef me een beetje vreemd voelen (niet echt uit te leggen hoe dan, maar gewoon vreemd) en gisteren heb ik voor de zekerheid even een zwangerschapstestje gedaan... en die was dus gewoon positief. Een beetje licht streepje, maar wel duidelijk zichtbaar.

Meteen gegoogled naar wat die menstruatie dan zou kunnen zijn en ik heb diverse verhalen gelezen, van mensen die inderdaad behoorlijk bloeden tijdens hun zwangerschap tot een vroege miskraam.

Vanmorgen nog een testje gedaan en daar komt hetzelfde uit als gisteren, een licht roze streepje (íets donkerder dan gisteren).
Vanmiddag ben ik weer wat gaan vloeien... 't is maar een klein beetje, maar wel wat helder bloed.

Ik neem aan dat jullie nu gaan zeggen dat ik de huisarts maar moet gaan bellen, maar is er toevallig iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
  maandag 23 november 2009 @ 20:47:03 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74948748
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
pi_74948915
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!

hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doen hij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!

Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!

Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
pi_74949320
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)
Positieve ovulatietest op 2 november
Menstruatie op 13 november
Positieve zwangerschapstest op 22 november en 23 november

Geen foto van het streepje helaas, mijn camera ligt op mijn werk.
  maandag 23 november 2009 @ 21:29:31 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74949573
Als ik dat zo eens bekijk zou het kunnen dat de 'menstruatie' van 13 november een innestelingsbloeding is geweest. Je zou dan nu ongeveer 18/19 dpo zitten, zo'n 40 dagen na je menstruatie....

Ik durf er niets over te zeggen eerlijk gezegd Mardis. Streepje is streepje, maar het bloedverlies is wel eng natuurlijk. Ik heb het ook een keer gehad dat ik dacht ongesteld geweest te zijn en vervolgens een weekje later alsnog positief teste. Dit liep toen niet goed af helaas, maar ik heb een geschiedenis van miskramen, dus hoeft nog niet meteen iets te beteken. Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan en vragen om een bloedtest, de hoogte van het HCG kan wellicht iets meer duidelijkheid brengen.

Spannend allemaal zeg, kan mezelf voorstellen dat je hier flink de kriebels van hebt
pi_74949626
Mardis, ik hoop ZO voor je dat je zwanger blijkt te zijn... ik heb het ook al vaker gehoord, dat het kan. Alsof je lichaam nog steeds een beetje ongesteld wordt, omdat het dit zo gewend is. Duurt meestal drie maanden, soms langer.. Er zijn nog wel meer redenen die worden gegeven, maar dat moet je even googlen, weet ik niet precies meer. Ik ga iig voor je duimen!

Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer.... Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
pi_74951669
Hallo allemaal!
Ik kom hier voorzichtig aan ook een beetje meelezen en meeposten. We wachten nog even af, maar hopen ook spoedig een tweede streepje te mogen aanschouwen.

Succes allemaal
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:12:39 #198
190853 RockabeIIa
pi_74956061
wees welkom Toverboom

En Mardis zwanger!?! Ik feliciteer je toch, hoor! Ik denk dat je vruchtje zich aan het nestelen is
pi_74958064
Welkom toverboom!

Mardis, ik zou zeggen even naar de dokter, en ik feliicteer je ook al voorzichtig!
pi_74958815
Wat spannend Mardis.
Een streepje is een streepje, dus ik ben erg benieuwd wat de dokter zegt.
Mijn juichsmilies staan klaar hoor.

Isla, balen zeg.
Ik had zó gehoopt dat je de MMM niet in zou hoeven.
Dan ga ik maar heel hard duimen dat het eerste rondje gelijk raak is.

Welkom Toverboom!
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:28:36 #201
259886 pessie
pi_74958967
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef suuzzz het volgende:
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!

hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doen hij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!

Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!

Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
That sounds like heaven... Hier is manlief er nog niet echt mee bezig, hij laat juist meer over aan mij! Hij heeft een beetje slechte ervaring met vrouwen die zwanger bleken te zijn, gingen zitten, en 9 maanden later pas weer gingen opstaan. Nou is de situatie bij ons ook wel anders, ik heb dit jaar een vrij rustig jaar door omstandigheden.

Verder las ik ergens iets over zwangerschapskwaaltjes. Ik heb zelf ook last van mn rug! Veel last van mn rug! Maar ik zal niet klagen, ik ben allang blij dat ik zwanger ben.
pi_74959388
Suuzzz gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

ChilllayD ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Pessie natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik beschouw mezelf niet als een pupo (moest even googlelen wat dat was) eerder als een npupo ( not pregnant until proven otherwise) Het is erg frustrerend, ik zit nu op dag 52 van mijn cyclus. Ik heb al veel zitten zoeken op internet en kwam niemand tegen die met 6 weken nog een negatieve bloedtest had, ik ben gewoon niet zwanger maar wel ontregeld. En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
pi_74959492
IB wat enorm jammer dat het nu MMM wordt... maar laten we er vanuitgaan dat het nu wel snel lukt

Mardis, wat spannend
Zou het misschien kunnen zijn dat het een dubbele bevruchting was en het ene eitje afgestoten is, en dat dat de bloeding van de 13de veroorzaakte?
Richting HA dus, wellicht kan die duidelijkheid verschaffen

Toverboom, welkom
pi_74959581
Frustrerend Vrouwtje T.
Jouw huisarts zou toch nog met de gynaecoloog overleggen, is daar nog wat uitgekomen?
pi_74959667
Dat heeft ie toen gelijk gedaan omdat hij de uitslag vreemd vond. De gyn raadde dus aan om 2 weken te wachten. Ik geloof er niet meer in hoor. Als het zo zijn zou ik al 6 weken heen zijn.
pi_74959670
Wat verschriikkelijk balen dat er nog geen duidelijkheid is
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
Dat schijnt dus te kunnen.... een meisje wat bij een vriendin in huis woonde maakte kennelijk ook (teveel) HCG aan, waardoor haar lichaam dacht dat ze zwanger was terwijl dat niet zo was.

Ik vraag me al een tijdje af hoe dat met HCG zit, of dat op een soort waakvlammetje moet zitten en harder gaat branden als je zwanger bent of dat je het helemaal niet hebt als je niet zwanger bent.

Als het een waakvlammetje moet zijn dan zou een te hard of niet hard genoeg branden fysieke ongemakken met zich mee kunnen brengen, ook als je niet zwanger bent.
pi_74959897
Mijn HCG was dus negatief, er was een ander stofje. Ik heb het slecht onthouden iets met 2 letters wat erg hoog was. De meeste vrouwen hebben daar op de vruchtbare piek 77 van en ik had 93. dat is het stofje dat je hersenen aanmaken.
pi_74959948
LH?
pi_74960048
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef IslaBonita het volgende:

Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer.... Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Balen zeg.. ik heb nog wel extra geduimd voor je
pi_74961292
Zwangere dames gefeliciteerd!

Hier bezig met tempen, dit op aanraden van vele dames hier omdat de huisarts/gyn ons anders toch weer wegstuurd om 3 maanden te gaan tempen. Ik had al 2 maanden gedaan, deze maand dus 3 maanden.
Maar zoals de andere 2 maanden, is het een zooitje qua temp.

Ik temp iedere dag om 7 uur, ook in het weekend.
Dit is het resultaat tot nu toe...

Dag 01 – 12 nov = 36.5 – Ongesteld, veel bloed, veel pijn
Dag 02 – 12 nov = 36.6 -- Ongesteld
Dag 03 – 12 nov = 36.4 -- Ongesteld
Dag 04 – 12 nov = 36.8 – Beetje bloed
Dag 05 – 12 nov = 36.8 – Geen bloed
Dag 06 – 12 nov = 36.5 – Beetje bloed
Dag 07 – 12 nov = 36.6 – Geen bloed
Dag 08 – 12 nov = 36.6 – Beetje bloed
Dag 09 – 12 nov = 36.4 – Ochtend laatste restje bloed/rood slijm  ovutestje negatief
Dag 10 – 12 nov = 36.5 --
Dag 11 – 12 nov = 36.8 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 12 – 12 nov = 36.6 – 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 13 – 12 nov = 36.7 --

Flugeltje had hem al bekeken en dacht dat ik ziek was geweest bij de 2x 36.8 op dag 4 en 5... maar ik kan me niet herinneren dat ik me die dagen ziek voelde ofzo.
Mijn temp schommeld soms best wel en er is geen touw aan vast te knopen.
pi_74961493
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
pi_74961757
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
Ook niet in hele kleine minimale hoeveelheden?
Het is er dus niet en dan ineens wel?

Het gaat me juist om het feit of het er ook niet in een minimale hoeveelheid is
pi_74962347
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.

Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.

Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
pi_74963611
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.

Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.

Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
Ik had Univé gebeld omdat ik in de woonplaats van naar de VK wilde en niet in mijn eigen woonplaats.
Dat was geen enkel probleem, zolang het maar een VK is die voorkomt op hun "zorgvinder" lijst, want als het een VK is die daar niet op voorkomt wordt het niet volledig vergoed (maar 80%).
pi_74964338
Thanks! De mijne komt er in voor, hoera
Dan ga ik me aanmelden, haha.
Ik was al op zoek naar zo'n soort zoekfunctie en niet kunnen vinden. Thankyou!!
pi_74972844
Zo lees je een paar dagen niet en dan regent het streepjes, allemaal mega gefeliciteerd echt super nieuws
pi_74990525
Allereerst dames die zwanger zijn; Gefeliciteerd!! Wat een boel opeens!

En Isla, wat ontzettend klote dat het lijkt dat je nu de MM in moet.. Maar een magnetron-baby is ook een baby Succes!

Voor wie ik gemist heb;

En in het kort mijn verslagje van m'n operatie (kan nog niet lang zitten, vanwege die sneetjes in mijn buik). Alles is goed verlopen, het valt me allemaal wel mee met de 'naweeën' van de operatie. Lekker hangen op de bank en verwend worden, ik vermaak me eigenlijk wel

De gynaecoloog kwam na de operatie langs met het nieuws dat ik mooie, schone, slanke eileiders en eierstokken heb Ik heb er zelfs foto's van gezien. Erg grappig om te zien.

Dus ja, eigenlijk voor niets onder het mes geweest. Maar nu weet ik in ieder geval dat die ontsteking geen roet in het eten heeft gegooid en ik nog een keer een kind zou kunnen krijgen (in theorie dan). Vriend gaat nog wel een keer een sperma analyse doen, maar daar kwam de vorige keer weinig onrustbarend nieuws uit, dus we proberen nog maar even verder. Eens gaat het lukken!

We moeten vanavond nog wel even aan de slag, met pijnlijke buik, want ja, die eisprong gaat gewoon door natuurlijk
pi_74990716
KJ, fijn dat de operatie je mee is gevallen! jammer dat het voor niks was (al is dat niet helemaal waar, je weet nu wel dat die ontsteking jullie niet in de weg staat...)
pi_74991210
Fij dat het is meegevallen KJ! Laat je idd maar ff lekker verwennen nu! En succes met klussen!
pi_74991366
KJ, ik jompel even voor je slanke eileiders hoor!
Fijn dat het mee is gevallen!
pi_74993192
Hier bezig met tempen, dit op aanraden van vele dames hier omdat de huisarts/gyn ons anders toch weer wegstuurd om 3 maanden te gaan tempen. Ik had al 2 maanden gedaan, deze maand dus 3 maanden.
Maar zoals de andere 2 maanden, is het een zooitje qua temp.

Ik temp iedere dag om 7 uur, ook in het weekend.
Dit is het resultaat tot nu toe...

Flugeltje had hem al bekeken en dacht dat ik ziek was geweest bij de 2x 36.8 op dag 4 en 5... maar ik kan me niet herinneren dat ik me die dagen ziek voelde ofzo.
Mijn temp schommeld soms best wel en er is geen touw aan vast te knopen.

Dag 01 – 12 nov = 36.5 – Ongesteld, veel bloed, veel pijn
Dag 02 – 13 nov = 36.6 -- Ongesteld
Dag 03 – 14 nov = 36.4 -- Ongesteld
Dag 04 – 15 nov = 36.8 – Beetje bloed
Dag 05 – 16 nov = 36.8 – Geen bloed
Dag 06 – 17 nov = 36.5 – Beetje bloed
Dag 07 – 18 nov = 36.6 – Geen bloed
Dag 08 – 19 nov = 36.6 – Beetje bloed
Dag 09 – 20 nov = 36.4 – Ochtend laatste restje bloed/rood slijm  ovutestje negatief
Dag 10 – 21 nov = 36.5 --
Dag 11 – 22 nov = 36.8 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 12 – 23 nov = 36.6 – 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 13 – 24 nov = 36.7 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 14 -- 25 nov = 36.4 --

Zag dat er overal zelfde datum stond Stom!
  woensdag 25 november 2009 @ 16:47:13 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993265
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...

Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
pi_74993278
isla wat vervelend dat het zo niet gelukt is en jullie toch de MMM in moeten, maar ook daar komen mooi baby's uit! en dat is jullie gegund!

Koningin fijn dat de operatie eigenlijk voor niks was, betekend dat het in ieder geval daar allemaal goed zit!
pi_74994351
De VK belde mij vanmiddag, zo lief!
Ik had aangegeven dat ik enorme pijn had gehad afgelopen zondag en maandag.
Als ik dit weer krijg kan ik direct langskomen.

Voor nu staat mijn echo op 16 december.
Ben dan 7 weken en 2 dagen.

Lijkt me een dood eng moment, of er uberhaupt wel iets groeit wat leeft en pfffff
pi_74994553
Cisco, het is inderdaad een vaag rijtje. Ik heb zelf bijna een jaar getempt en had echt een heel ander rijtje. Slim van je dat je dit vast doet, anders duurt alles nog veel langer zoals Fluugs al zegt.

ChillayD, fijn dat de VK voor je klaar staat. Hopelijk is het helemaal in orde de 16e.
pi_74997479
Fijn dat de vk je serieus neemt ChilllayD!
En nu hop naar Z&G jij! Je hebt het verdiend!
Ik ben heel benieuwd naar je echo over een paar weken...
pi_74997582
KJ: Fijn dat de operatie meeviel. Klinkt goed, slanke eileiders!

Ik heb gisterenochtend even naar mijn huisarts gebeld en heb de assistente het verhaal voorgelegd. Ze zei dat de bloeding van inmiddels bijna 2 weken geleden goed een innestelingsbloeding kan zijn geweest, soms komt het voor dat je daarbij ook gewoon helder bloedt.
De bloedingen van gisteren en eergisteren (heel weinig en bruinig met enkele drupjes helder rood) konden vanalles betekenen. Ze gaf aan dat ik het nog maar een weekje moest aankijken en vrijdag en dinsdag nog een testje moest doen. Als het streepje donkerder wordt is dat positief, als het lichter wordt is het waarschijnlijk in een vroeg stadium misgegaan. Het kan ook nog zijn dat het bloeden doorzet en dan is het alsnog een miskraam.
We wachten dus maar even af... ik moet zeggen dat ik mezelf er vrij rustig onder vind

Hier nog een fotootje van de testjes van de afgelopen dagen, streepjes zijn toch wel goed te zien vind ik.

pi_74997696
Ze worden iig donkerder Mardis!
pi_74997851
nou Mardis, dat ziet er wel goed uit... ik duim voor je meid!
pi_75000429
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...

Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
ik heb vandaag ook getest om 16.45 net ma het posten van mijn lijstje :p vaag rijtje blijft het idd
pi_75006364
hoe gaat het nu dan met je ovutestje Cisco? heb je fotootje van het rijtje testen? worden ze wel wat duidelijker over het algemeen? Ik hoop zo dat dit je laatste ronde is voor een hele lange tijd... (zo'n 9 maanden...)
pi_75010221
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was

Mardis, ik had ook bij beide zwangerschappen een paar dagen bloeding een paar dagen voor dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. De eerste keer bleek het inderdaad niet goed, maar de 2e keer duurt nu al bijna 28 weken, dus ik hoop echt voor je dat dat voor jou ook geldt! Als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger maar ik herken de onzekerheid!

Verder draaien mijn duimen hier weer voor iedereen, want ik weet hoe het is om hier zo lang rond te hangen. Maar uiteindelijk komt het goed
pi_75010859
Nou ik heb zo raar gedroomd vannacht! Ik werd er gewoon wakker van!
Ik had getest en ik was gewoon zwanger! Ik zette de streepjes hier op het forum en jullie geloofden mij niet
pi_75011735
@Koningin J: wat fijn dat de operatie voor niets was!

@ChillayD: wat een lieve VK heb jij.

@Mardis: de streepjes worden gewoon donkerder hoor, komt helemaal goed!

@Charmed_A: leuke droom! Hopelijk wordt 'ie waarheid straks.

Ik heb sinds maandag een bittere smaak in mijn mond na eten of drinken.
Ik heb gegoogled en het kan een heel vroeg zwangerschapskwaaltje zijn, maar het kan ook aan de pijnboompitten liggen die ik zaterdag gegeten heb. Of had ik er dan zondag al last van moeten hebben?
pi_75012361
Meestal komt de smaak van die pijnboompitten pas na een paar dagen. Ik heb het ook 1 keer gehad. Zo vies
pi_75012400
Leuk is anders ja.
Zeker als het vanwege stomme pitjes is ipv een zwangerschap.
pi_75012432
Ik heb er nog nooit van gehoord als zwangerschapskwaaltje eigenlijk. Maar natuurlijk hoop ik dat het niet de stomme pitjes zijn!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:29:40 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75012826
Zijn de pitjes, kwam bij mij ook pas na 2 dagen opzetten. (had het vanaf vrijdag/zaterdag en at woensdag pijnboompitjes)

Succes, houdt een dag of 5 aan namelijk
pi_75014013
Mardis
Wat zou het toch geweldig zijn als de testen gewoon zeiden wat ze zeggen..... ik hoop dat je over een paar dagen meer weet

Cisco, de ovutestjes blijven dus vaag en de temperatuur schommelt?
Die schommelingen heb ik ook gehad, zo erg zelfs dat FertilityFriend de vorige cyclus niet eens een ovulatie zag, deze (winnende) cyclus overigens wel....

Als de temperatuur vandaag hoger is dan die van gisteren dan zou je 36.4 van gisteren wel eens het dipje kunnen zijn geweest, maar als ik jou was dan maakte ik op FF gewoon even een schema aan.
pi_75014102
KJ vergeten

Wat heerlijk dat je schone, slanke, charmante eileiders en eierstokken hebt
Kwestie van blijven klussen dus, succes
pi_75016605
Ja, die slanke eileiders houden we erin. Wat ze er nou mee bedoelde?? Was wel leuk om er foto's van te zien, maar ik was een beetje dizzy, dus ik hoop ze nog een keer te mogen zien.

Hoe gaat het vandaag Mardis?
En Cisco, bij jou al wat meer duidelijkheid?
pi_75017178
Ik gok dat ze ermee bedoelde dat ze helemaal piekfijn in orde waren en geen verdikkingen enz. als soort van "litteken" van eerdere ontstekeningen en dergelijke
pi_75018518
Vanmorgen 38.1, ben nu ook ziek thuis...
Dus heb nu niks aan die 36.4 van gisteren..
Ovutestje van gisteren niet echt duidelijker dan eergisteren..
pi_75028746
Ciscostar, het wordt er zo ook allemaal niet duidelijker op hè? Beterschap in ieder geval!

Hier weer geen bloedverlies vandaag, alleen een héél klein beetje bruinige afscheiding (zo weinig dat het me normaal gesproken niet eens zou opvallen). Morgen mag ik weer een testje doen, dus ik ben heel benieuwd. Stel dat het streepje morgen veel duidelijker is, neem ik contact op met de VK.
Ik heb overigens wel wat kwaaltjes, misselijkheid in de ochtend (niet zo dat ik kotsend boven de wc hang, maar gewoon niet helemaal OK) en érg moe.
pi_75031704
quote:
Op donderdag 26 november 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was
Oeh, wat leuk happy! Ik hoop inderdaad dat je droom uit gaat komen, we zullen het zien met Sinterklaas.
pi_75057888
Mardis en ciscostar : ik duim voor jullie en hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Ik heb er inmiddels 1 week opzitten en ben nog niet ongesteld, dag 54 nu. Nog een weekje wachten en hopelijk meer duidelijkheid.
pi_75062615
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
pi_75063738
Mardis.
Trek je het een beetje?
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:31:35 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75063759
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Mardis het volgende:
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
Jammer meis! Ik heb dat inderdaad ook een keer zo gehad, was erg vervelend. Positief is wel dat je nu wat HCG in je lichaam hebt en het dan kan dan je komende maand wat vruchtbaarder bent.
pi_75063866
Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo verdrietig om, dat had ik nooit verwacht van mezelf... ben normaal gesproken nogal een jankerd . Als het zo heeft moeten zijn, dan is het zo. En dan liever zo vroeg in de zwangerschap dan na een week of 11. Ik word vast nog wel een keer zwanger
pi_75064139
Oh Mardis, wat ontzettend klote zeg!
Sterkte
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:45:45 #252
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75064160
Die hele vroege zijn inderdaad ook wel door te komen, vooral omdat je sowieso nog een slag om de arm had. Je bent in ieder geval vruchtbaar, dat is ook al een mooie opsteker...

Enne PZE, ik heb ook een goed gevoel over jou. Vraag me niet hoe het kan, maar het voelt okay bij jou.... * glazen bolletje weer opbergt
pi_75064266
He jakkie mardis, wat jammer... niet leuk!!
Maargoed, inderdaad beter nu dan over een paar weken... en je bent iig vruchtbaar!
Maar het blijft erg jammer...

Voor mij beginnen de wachtweken weer... volgens mij heb ik namelijk vandaag een ei gehad... en gister geklust... dus ja, erg spannend... direct na de miskraam weer zwanger zou wel heel mooi zijn!!
pi_75065272
Mardis wat vervelend... maar inderdaad, vruchtbaarheid is een feit!

aan iedereen hier die het wel even kan gebruiken!
pi_75067181
Mardis, dat is klote zeg.

Ow fluugs hou nou op... Het duurt al zooo lang!
pi_75081182
Mardis, balen... maar je weet nu dat het kan, en de volgende keer is het gewoon wel een plakkertje

Alle andere wachtende dames ook even een dikke
pi_75105256
Pfff... ik ben helemaal mezelf niet... zó onzeker over wat er allemaal wel of niet in mijn lichaam gebeurt...
pi_75107652
Mardis, wat onwijs jammer.... hopelijk is het de volgende maand raak, met dat extra beetje hcg in je lijf!

Dat hoop ik nu ook voor jou Tierr, na die miskraam... hopelijk heb je nu allemaal kleine voortekentjes!

KJ, gefeliciteerd met je mooie slanke eileiders! Goed dat ze helemaal gezond zijn! Nu maar weer aan de slag!

Dames nog bedankt voor al jullie lieve woorden, doet me echt goed! Heb even lekker gejankt, maar nu weer verder.

Mag mijn NOD naar 25 december?

(ik hoop op een mooi kerstcadeautje!)
pi_75110361
IB

Ik hoop met je mee voor dat kerstcadeautje
pi_75110649
Klote Isla...

En voortekenen kan ik nog niet hebben hoor... hoogstens voortekenen van een eisprong.
Wat natuurlijk ook mooi zou zijn overigens. Maar het loopt allemaal een beetje raar..
pi_75110946
Tierrr

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je niet meer weet in hoeverre je nog op de tekenen van je lichaam kunt vertrouwen
Laten we hopen dat Isla gelijk heeft en er nog wat HCG aanwezig is wat een nieuwe zwangerschap makkelijker maakt.
  zondag 29 november 2009 @ 22:02:26 #262
273353 Robin_Scherbatsky
You're an idiot......
pi_75126060
Zo'n anderhalve maand geleden heb ik me in dit topic voorgesteld. Ik heb het maar even geknipt en geplakt omdat het alweer zo'n tijd geleden is............
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:
Hallo allemaal!
Ik weet niet of ik hier nu post in het juiste topic, maar dan hoor ik het wel en dan ben ik snel weer weg.
Zo'n 8 1/2 jaar geleden ben ik met de pil begonnen. De eerste jaren Microgynon 30, daarna kreeg ik van de HA zonder duidelijke reden een ander herhalingsrecept,nl. Stediril 30. Zo rond juni/juli ging het slikken van de pil mij tegenstaan en ben ik ermee gestopt. De reden was vooral dat ik al die hormoontroep niet meer in mijn lijf wilde. Het voelde niet meer goed en ook wilden we in de toekomst graag een kindje. Op dat moment was ik er nog niet aan toe, maar vriendlief al wel.
Ik ben er de laatste maanden wel erg mee bezig geweest. De kinderwens werd steeds sterker, maar ik wilde ook wel graag eerst trouwen. Dat zit er de eerste tijd nog niet in, want we hebben net een nieuwbouwwoning gekocht en al ons spaargeld is daar in gaan zitten. De laatste weken ben ik om. Het voelt niet goed om eerst te wachten op een bruiloft, terwijl de tijd wegtikt. Vrijdag hebben mijn vriend en ik besloten om er gewoon voor te gaan en nu kan het voor mij ook ineens niet meer snel genoeg gaan.

Ik weet dat er hier veel meiden zijn die al erg lang bezig zijn met zwanger worden. Ik heb net het hele topic doorgelezen en zou het fijn vinden om wat adviezen te krijgen.
Ik heb al gelezen over foliumzuur (moet ik dat nu al gaan slikken?), ovulatie-testen (welke zijn goed en hoe en wanneer gebruik ik ze?), persona-apparaat (wat is dat?), etc.

Ik ben denk ik nog wel aan het ontpillen en heb mijn cyclus in juni, juli, augustus en september niet bijgehouden. Ik weet nu alleen dat mijn laatste menstruatie op 2 oktober begonnen is..........
Ik hoop dat jullie, ookal begin ik nog maar net, mij toch van de nodige adviezen willen voorzien.
Ik heb van jullie veel bruikbare tips gekregen. Dankjewel allemaal! En ik zie dat er ondertussen al veel meiden door zijn gegaan naar het andere topic.
Gefeliciteerd!
Ik heb op jullie aanraden ovulatietesten gekocht bij Sensitest.
Op 2 oktober was ik ongesteld geworden en op 6 november weer. Dus een cyclus van 35 dagen. Aan de hand hiervan moest ik op 23 november beginnen met ovu-testen. Omdat ik bang was dat ik deze keer misschien een kortere cyclus zou hebben, bijvoorbeeld 28 dagen, ben ik op 16 november al begonnen met de ovu-testen. Elke dag om half zeven als ik terug ben uit mijn werk.
Het begint onderhand toch wel erg lang te duren en ik begin me zelfs zorgen te maken over dat ik misschien helemaal geen eisprong heb!
Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen is 11 december mijn NOD-dag. Nog 11 dagen . Denken jullie dat mijn eisprong nog gaat komen?
Finally together with Barney Stinson!
pi_75126379
dat zou best kunnen Robin_Scherbatsky, maar het zou ook kunnen dat je gewoon de piek op je ovutestjes gemist hebt, en dat je de eisprong al gehad hebt... Heb je steeds 1 keer per dag getest?
Ik zou "gewoon" deze cyclus afmaken met de testjes, ms komt het inderdaad nog... als je echt aan het ontpillen bent, kan je ook wel een keer een langere cyclus hebben, maar zeker weten doe je het niet...
heb je een foto van je testjes naast elkaar? ms kunnen meiden van hier daar ook wel wat van zeggen...
en anders volgende cyclus misschien tempen als je zeker wil weten of je een eisprong hebt?...
succes in ieder geval... (en sterkte)
  zondag 29 november 2009 @ 22:19:34 #264
273353 Robin_Scherbatsky
You're an idiot......
pi_75127050
Bewaren jullie altijd je ovu-testjes? Ik heb ze weggegooid. Ik heb nu veertien dagen getest. En elke dag trouw, dus ik kan me echt niet voorstellen dat ik het gemist heb.
En ik dacht ook dat het ontpillen nu wel voorbij zou moeten zijn. Ik ben in juli al gestopt met de pil.
Misschien heb ik gewoon een onregelmatige lange cyclus?
Ik ga denk ik ook de volgende ronde maar tempen........
Finally together with Barney Stinson!
pi_75127711
ik bewaar ze niet altijd, (bijvoorbeeld deze cyclus niet, want ik wilde alleen maar zien na m'n pregnyl-spuit (36 uur daarna moet je de eisprong hebben) of ik inderdaad de eisprong heb gehad...) maar als ik een normale cyclus heb (toen ik die had, dus voor het dokteren) doe ik dat wel, want dan kun je ze ook vergelijken ten opzichte van elkaar... ik plakte ze dan in een schriftje onder elkaar. bij mij is het ook zo dat de teststreep nooit donkerder wordt dan de controlestreep, dus volgens de testen zelf niet positief genoeg. ik kon dan toch zien ten opzichte van elkaar qua testjes dat ik toch de eisprong gehad had. dat klopte dan ook weer met m'n temperatuur...
en ontpillen... de een heeft er geen last van (dat had ik dus gelukkig) en de ander heeft er heel lang last van.... MinnieMin had er ook zo vreselijk lang last van, en toch was ze zwanger op een gegeven moment. Maar gewoon een onregelmatige lange cyclus zou ook kunnen...
Kijk wel even na hoe het precies zit met tempen, want dat moet nogal precies gebeuren... het gaat om tienden van graden celcius, en als je bijvoorbeeld een uur te laat tempt, klopt het dus al niet... maar dat is wel ook een goede manier om goed te kunnen zien of je je eisprong al gehad hebt, of nog niet... snap je me een beetje?
(en je LH-piek missen... als je altijd om 3 uur in de middag zou testen, en je hebt je piek om 10 uur 's avonds, zie je die piek dus niet op je testjes terug, ondanks dat je iedere dag trouw test...)
succes!
pi_75133572
Precies wat mijsje zegt!

Maar ff een vraag: je laatste cyclus was dus 35 dagen... maar de cyclus daarvoor dan? Ook 35? Of korter of langer? Want daaraan kan je ook al een beetje zien of je al een regelmaige cyclus had.
Al zegt dat ook niet altijd alles, je kan eerst een regelmatige cyclus hebben die dan later toch wat in de war raakt door het ontpillen, maargoed... dat komt volgens mij niet zo heel vaak voor...
pi_75149561
Mardis klote zeg... sterkte
pi_75174532
* Soneal strooit wat HCG en plakspul voor degenen die het nodig hebben
pi_75179051
Ik heb net getest. Ik had vannacht twee keer gedroomd dat ik twee streepjes had, en aangezien morgen toch mijn nod is heb ik de gok maar gewaagd. Maar.........ik kan er nog geen wijs uit worden. Ik heb een test van de kruidvat gebruikt. het verticale streepje lijkt er erg in de verte maar voor de helft te staan. Ik heb hier ook nog clearblue testen liggen. Misschien dat ik die zo meteen nog maar eens probeer!

En de clearblue heeft dus precies hetzelfde.... Mijn man is niet thuis, kan het dus niet samen met hem bekijken...

[ Bericht 28% gewijzigd door kaatjejannie op 01-12-2009 14:25:44 ]
*poef* nu is het weg
pi_75189015
Kaatje, misschien iets te vroeg getest? Blijf hoop houden hoor.....!! Ik duim voor je!
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:40:55 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75189058
hoe bedoel je voor de helft kaatjejannie? Verticaal voor de helft of dat het verticale lijntje niet zo dik is? Maak anders effe een foto, dan zullen we onze kundige blik er even over laten gaan...
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:55:41 #272
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_75194048
Daarom dweep ik met digitale testen, die kun je niet verkeerd lezen.
Ik heb sinds gisteravond bij het äfvegen"roze/bruin slijm (niet veel). In mijn onderbroek zelf zit niets, tis alleen bij het afvegen..Het zal vanzelf wel doorzetten, dag 59 vandaag.
pi_75197763
Ik heb er helaas geen foto van gemaakt mijn fototoestel ligt nog bij paps en mams. Maar idd flugeltje, het streepje was maar voor de helft verticaal.

Mocht ik morgen niet ongesteld worden, dan test ik overmorgen (of morgenavond, als ik het niet uit kan stellen).
*poef* nu is het weg
  woensdag 2 december 2009 @ 05:36:30 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75201366
Kaatje, wat spannend!
pi_75202770
Spannend, Kaatje J!
Ik duim voor je:
pi_75202837
Geen HCG dus Vrouwtje T?
Of heb je niet meer getest?
pi_75204866
Spannend Kaatje! Ik duim ook voor je.

Vrouwtje Theelepel, wat vervelend zeg. 59 dagen wachten is erg lang. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt, want dit lijkt me echt heel erg lastig.

En hoe is het met jou Kolonia, voel je al wat?
pi_75206563
Kaatje, klinkt al weer een beetje positief hoor
Spannend (misschien een idee, om even wat testen te gaan kopen )
pi_75210410
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?
  woensdag 2 december 2009 @ 14:08:00 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75210937
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?

Lijkt erop dat je 1 hele cyclus hebt overgeslagen. Misschien gaat het vanaf nu beter...
Ik zou uitgaan van een 'gewone' cyclus van 28-30 dagen en dan dus beginnen op dag 11 ofzo met ovu-testen. Als er dan echt helemaal niks op te zien is, een paar dagen later herhalen totdat je wel iets ziet en dan dagelijks...
pi_75211181
jeetje vrouwtje. dat is wel lang zeg. ik had vanmorgen weer hetzelfde soort iets als gisteren. alleen was het halve plusje iets duidelijker. die van gisteren was nu ook beter te zien. maar dan klopt het toch niet helemaal meer? vind het wel vaag hoor. ik wilde al bijna mijn schoon zusje om advies vragen, maar heb ik toch maar niet gedaan.
*poef* nu is het weg
pi_75211340
Een opgedroogd streepje is vaak duidelijk dan als het net beplast is
Dus ik denk toch dat je mag jompelen Kaatjejannie. Streepje is een streepje hoor.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:23:05 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75211395
VT, lijkt inderdaad op een overgeslagen cyclus...

Kaatjejannie, ik snap echt niet wat je bedoeld met een half plusje.... Het gaat om het verticale streepje, als ik je goed begrijp mis je dus het onderste streepje, je plus ziet er dus zo _|_ uit?

of is het verticale streepje niet zo dik, dus dat het er zo ongeveer uitziet =|= ipv =||=

of staat alleen het horizontale streepje... ==

ik probeer je te begrijpen omdat ik vermoed dat het gewoon een positief resultaat is...
pi_75211473
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zoals al gezegt, lijkt het inderdaad dat je één cyclus hebt overgeslagen. Wat dus vaker voorkomt en geheel niet gek is ofzo.

Inderdaad bij dag 11 beginnen met ovu-testen.
pi_75211483
Er staat wel in de bijsluiter vanaf wanneer je hem niet meer kunt aflezen.
Na een kwartier ofzo volgens mij, dan is het resultaat niet meer betrouwbaar.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75211533
Hier was het zo, dat met elke test. De test-streep (dus of je zwanger bent of niet) donkere was, nadat hij was opgedroogd.
pi_75211750
Soms, als de urine opdroogt, verschijnt er een lijntje. Die komt niet door het HcG maar gewoon doordat de test nat is geweest. Ik weet niet of je met Clearblue getest hebt, maar voor zover ik gehoord heb, is dat de nauwkeurigste en gevoeligste test. Je zou de test met CB nog een keer kunnen herhalen. Als ie weer licht positief is, kun je het beste over een paar dagen nog een keer testen. Hopelijk is de lijn dan meteen veel duidelijker.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75212109
Of met de digitale van CB.
Dan staat er zwanger of niet zwanger. Daar kun je dan niet omheen.
pi_75212278
@Vrouwtje T,: Jammer, maar hopelijk is jouw volgende cyclus korter en succesvoller.

@Kaatje J. Je maakt het wel heel spannend zeg!
Huphup, even een digitale halen voor onze gemoedsrust.
pi_75212633
Ik kan nu niet quoten, maar bedoel het eerste wat je zegt flugeltje . ik kan nu geen test halen, ben aan het oppassen en mijn neefje slaapt.
*poef* nu is het weg
  woensdag 2 december 2009 @ 15:04:05 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75212710
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan nu niet quoten, maar bedoel het eerste wat je zegt flugeltje . ik kan nu geen test halen, ben aan het oppassen en mijn neefje slaapt.
Mij lijkt dat gewoon een positieve test hoor... Wat Karin al zei dus, van de week nog een keertje testen...
  woensdag 2 december 2009 @ 15:40:45 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75213933
En de controlestreep kaatje? Is die wel volledig?
pi_75220011
Spannend KJ!

Ik had vanmorgen dan eindelijk een negatief testje. Vorige week vrijdag was het streepje nét iets lichter dan de dinsdag, maar nog wel goed zichtbaar. Maandag moest ik héél goed kijken, maar zag ik nog wel iets, en vandaag was het dan helemaal wit. Ben eigenlijk wel opgelucht nu, want van die streepjes werd ik ook een beetje onzeker.

En nu dan definitief naar de volgende ronde!
Ik ga deze maand even niet met ovutestjes aan de gang. Als het goed is zit ik nu op dag 15, maar aangezien ik dus kennelijk een vroege miskraam heb gehad weet ik dat niet zeker. Deze maand zien we het wel!
pi_75221991
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Asyniur het volgende:
En de controlestreep kaatje? Is die wel volledig?
Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!
*poef* nu is het weg
pi_75222111
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!
Ochtendurine is sowieso beter
pi_75222179
mardis, jammer zeg... maar ook net wat je zegt, wel fijn dat je dan eindelijk de zekerheid van een leeg testje hebt... succes in de volgende ronde...

Wat denk je van testen in de ochtend, kaatjejannie? Dat is toch de beste tijd om het hcg in een prille zwangerschap vast te stellen... ik duim nog voor je...

VT, ik denk inderdaad ook een cyclus overgeslagen. Wel fijn dat het nu dus duidelijk is, en je dus doorkan naar de nieuwe ronde.
pi_75236519
helaas, ik heb net getest. De digitale test geeft niet zwanger aan. Nu is het dus wachten op de menstruatie. Ik had eerder altijd een cyclus van 31 dagen, de afgelopen 2 keer was het 29. Daar was ook mijn Nod op gebaseerd. Misschien toch maar de volgende keer 31 rekenen. Als ik nou over 2/3 dagen nog niet ongesteld ben, kan ik natuurlijk nog een keer testen..
*poef* nu is het weg
  donderdag 3 december 2009 @ 08:10:06 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75236777
Jammer kaatje...
Maar wel vreemd dat 3 (!!) tests bij jou zo'n rare uitslag geven
pi_75237313
Mardis...
Veel succes in de volgende ronde.

@Kaatje J, gister pas je NOD dus het kan nog steeds zo zijn dat je gewoon te vroeg test hoor.
Ik zou de hoop nog niet opgeven, zeker niet gezien de rare uitslag bij de andere testjes.
pi_75238538
Jammer Kaatje en Mardis

Sorry dat ik een tijdje niet zoveel ben geweest. Ik voel me de afgelopen 2 weken niet echt lekker, geen koorts, wel koorts Gek wordt k ervan. Pijn in mijn buik, moe, en misselijk. Ik eeet heel weinig. Zwanger kan ik niet zijn, want het is al 2 weken aan de gang en mijn nod is pas half december

Wel tussendoor geklust, maar omdat je je niet lekker voelt, was dat nou niet echt fantastisch.

Vandaag heb ik eindelijk een afspraak bij de dokter. Morgen vertrekt mijn vliegtuig richting Londen, ik hoop toch echt dat ik me wat beter voel
pi_75239664
Mardis en Kaatje J, jammer zeg.... op naar de volgende ronde dan maar.
Hopelijk doen de feestdagen ons goed en kunnen we begin 2010 veel streepjes tegemoet gaan zien...ik ga duimen voor ons allemaal!

C-A, balen dat je ziekjes bent...Mijsje ook,en ik ben ook al de hele week niet lekker... maar het schijnt een eventuele bevruchting of innesteling niet tegen te houden! (las ik in het andere topic, toch, Mijsje?)
Beterschap en veel plezier in Londen!

Kolonia heb jij al "voortekentjes"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')