Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden. Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Nog meer streepjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!
Freecell![]()
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang![]()
Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Lief van je!quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
That sounds like heaven... Hier is manlief er nog niet echt mee bezig, hij laat juist meer over aan mij! Hij heeft een beetje slechte ervaring met vrouwen die zwanger bleken te zijn, gingen zitten, en 9 maanden later pas weer gingen opstaan. Nou is de situatie bij ons ook wel anders, ik heb dit jaar een vrij rustig jaar door omstandigheden.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef suuzzz het volgende:
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!![]()
hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doenhij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan
![]()
![]()
boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!
Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!
Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
Dat schijnt dus te kunnen.... een meisje wat bij een vriendin in huis woonde maakte kennelijk ook (teveel) HCG aan, waardoor haar lichaam dacht dat ze zwanger was terwijl dat niet zo was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
Balen zeg.. ik heb nog wel extra geduimd voor jequote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef IslaBonita het volgende:
Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer....Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
![]()
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Ook niet in hele kleine minimale hoeveelheden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
Ik had Univé gebeld omdat ik in de woonplaats vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.
Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.
Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
ik heb vandaag ook getest om 16.45 net ma het posten van mijn lijstje :p vaag rijtje blijft het iddquote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...
Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
Oeh, wat leuk happy!quote:Op donderdag 26 november 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen![]()
Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was
![]()
Jammer meis! Ik heb dat inderdaad ook een keer zo gehad, was erg vervelend. Positief is wel dat je nu wat HCG in je lichaam hebt en het dan kan dan je komende maand wat vruchtbaarder bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Mardis het volgende:
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
Ik heb van jullie veel bruikbare tips gekregen. Dankjewel allemaal! En ik zie dat er ondertussen al veel meiden door zijn gegaan naar het andere topic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik weet niet of ik hier nu post in het juiste topic, maar dan hoor ik het wel en dan ben ik snel weer weg.![]()
Zo'n 8 1/2 jaar geleden ben ik met de pil begonnen. De eerste jaren Microgynon 30, daarna kreeg ik van de HA zonder duidelijke reden een ander herhalingsrecept,nl. Stediril 30. Zo rond juni/juli ging het slikken van de pil mij tegenstaan en ben ik ermee gestopt. De reden was vooral dat ik al die hormoontroep niet meer in mijn lijf wilde. Het voelde niet meer goed en ook wilden we in de toekomst graag een kindje. Op dat moment was ik er nog niet aan toe, maar vriendlief al wel.
Ik ben er de laatste maanden wel erg mee bezig geweest. De kinderwens werd steeds sterker, maar ik wilde ook wel graag eerst trouwen. Dat zit er de eerste tijd nog niet in, want we hebben net een nieuwbouwwoning gekocht en al ons spaargeld is daar in gaan zitten. De laatste weken ben ik om. Het voelt niet goed om eerst te wachten op een bruiloft, terwijl de tijd wegtikt. Vrijdag hebben mijn vriend en ik besloten om er gewoon voor te gaan en nu kan het voor mij ook ineens niet meer snel genoeg gaan.![]()
Ik weet dat er hier veel meiden zijn die al erg lang bezig zijn met zwanger worden. Ik heb net het hele topic doorgelezen en zou het fijn vinden om wat adviezen te krijgen.
Ik heb al gelezen over foliumzuur (moet ik dat nu al gaan slikken?), ovulatie-testen (welke zijn goed en hoe en wanneer gebruik ik ze?), persona-apparaat (wat is dat?), etc.
Ik ben denk ik nog wel aan het ontpillen en heb mijn cyclus in juni, juli, augustus en september niet bijgehouden. Ik weet nu alleen dat mijn laatste menstruatie op 2 oktober begonnen is..........
Ik hoop dat jullie, ookal begin ik nog maar net, mij toch van de nodige adviezen willen voorzien.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?
Zoals al gezegt, lijkt het inderdaad dat je één cyclus hebt overgeslagen. Wat dus vaker voorkomt en geheel niet gek is ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?
Mij lijkt dat gewoon een positieve test hoor... Wat Karin al zei dus, van de week nog een keertje testen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan nu niet quoten, maar bedoel het eerste wat je zegt flugeltje . ik kan nu geen test halen, ben aan het oppassen en mijn neefje slaapt.
Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Asyniur het volgende:
En de controlestreep kaatje? Is die wel volledig?
Ochtendurine is sowieso beterquote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |