Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden. Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Nog meer streepjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!
Freecell![]()
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |