abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74812639
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
pi_74812870
maak je niet te druk hoor Koningin Juliana, ze kunnen een hoop in het ziekenhuis... Bij mij zat de een eileider dicht, en die had de gyn ook binnen no-time open tijdens een kijkoperatie... ik duim voor je, maar het komt vast goed!
  woensdag 18 november 2009 @ 13:17:05 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74813738
Dit klinkt allemaal heel pijnlijk... Wat ontzettend naar KJ!
pi_74813785
Dankjewel voor de bemoedigende woorden

Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
pi_74813793
Pessie, hoe is het met jou? Heb je al een test gedaan?
pi_74815124
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel voor de bemoedigende woorden

Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
ik had 2 weken vrij genomen van m'n werk. de eerste week voor de operatie zelf. om bij te komen van de pijn en het ongemak. de tweede week om weer wat meer aan te kunnen per dag, om weer wat op te bouwen voor de drukke werkweken. dat ging zo prima. het is bij iedereen natuurlijk ook anders van hoe ze na de operatie weer opkrabbelen, maar je zou op je werk kunnen zeggen dat je die zaterdag wel wil werken, maar dat je een slag om de arm neemt omdat je niet zeker weet of je lichaam dat ook wil/kan... dan laat je wel je goede kant zien, maar kun je toch meer rust nemen als dat nodig mocht zijn...
de operatie zelf ging prima, en ik heb erna 1 nachtje in het ziekenhuis doorgebracht, omdat ik extra pijnmedicatie had gekregen.
als je meer wil weten of je dingen afvraagt, mag je dat natuurlijk altijd vragen!
pi_74823443
KJ, succes maandag

Over het algemeen kunnen ze een hoop tijdens zo'n "kijkoperatie" en ook als je wel eens iets "raars" gehad hebt op gynaecologisch gebied, zegt dat niets over je verdere vruchtbaarheid
pi_74823488
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef KoninginJuliana het volgende:
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
heel veel succes in ieder geval
pi_74825014
hello my ladies,

Hoop verschillende berichtjes. Heel veel succes allemaal en voor sommige dames sterkte!

Vandaag mijn NOD maar nog helemaal niets te zien, gistere wel krampjes gehad dus dacht dat het er wel aan zat te komen. Vandaag weer helemaal nergens last van. Denk wel dat de nog gaan komen vandaag of morgen. Denk dat ik ..als het nodig mocht zijn en als ik kan wachten... zaterdagochtend test.
spannend!
pi_74826172
suuzzz spannend hoor, mn duimen draaien!

hier dacht ik ook steeds dat het wel zou komen....alles wees erop in ieder geval
pi_74830059
Koningin Juliana succes maandag

Hier weet ik na 4 jaar eindelijk wat er met mijn pijnlijke knie is...
Ik ben oud, nou ja mijn knie is oud.
Mijn knieschijf is versleten, vergelijk met iemand van 80 ofzo.
Lekker dan
Nu 6 weken fysio om mijn beenspieren sterker te maken. Zo gaan we proberen om de pijn te verlichten.
Als dit niet werkt (pijn verlichting) dan zal er na die 6 weken gesproken worden over nieuwe knieschijf.
Tja.. een nieuwe knieschijf! Maar we zien wel wat de 6 weken fysio doen!

Verder is de ongesteldheid hier over, dus kunnen weer lekker van elkaar genieten
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74830894
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.

Suuzz, spannend! Ik duim voor je.

Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexen Grapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.

En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
pi_74831301
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.

Suuzz, spannend! Ik duim voor je.

Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexen Grapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.

En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
Vader heeft atrosse, aan moeders kant zit reuma.. waarschijnlijk deels iets erfelijks
pi_74854396
Suuzzz en pessie al een leuk nieuwtje te melden hier Ik zie dat jullie NOD gisteren was

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 16:19:18 ]
pi_74879674
f5
pi_74879863
Hahaha dat was ik gisteren ook al aan het doen F5 F5
pi_74882071
Tss... jullie hebben meldplicht nu hoor.
pi_74888125
Nog maar even omhoog schoppen
pi_74888583
Ik ben Dinsdag naar de huisarts geweest, die heeft een bloedonderzoek gedaan. Ik kon vandaag bellen voor de uitslag, daar word ik ook niet veel wijzer van. Ik heb een sterk verhoogd HG gehalte, dat duid op zwangerschap. Ik heb weer negatief getest op HCG. De huisarts wist ook niet wat ie er mee moest en heeft de gynaecoloog gebeld. het is of een late eisprong geweest met een hoog Hg gehalte of ik ben zwanger. Ik moet het weer 2 weken afwachten. Zuks is echt wat voor mij haha.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:43:24 #120
259886 pessie
pi_74889749
Ok, Ik hoop dat een bekende van mij niet meeleest in dit topic... We weten het sinds dinsdagavond... Gezinsuitbreiding! Wij zijn heel blij, maar het is nog zo onwerkelijk! Het liefst wil ik er met een vriendin over praten, over do's en dont's, maar helaas... Mag nog niets zeggen... En het is ook zo leuk om het nog alleen met mn man te delen in real life (en met de doktersassistente, die vroeg of het de bedoeling was en ons daarna feliciteerde).
pi_74890414
Gefeliciteerd!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_74890696
Gefeliciteerd pessie!!
Tsss, het al een paar dagen weten en het nu hier pas vertellen!

VT, jeetje, 2 weken wachten? Hmm.... das lastig....
pi_74890708
Vrouwtje-theelepel wat een gedoe om nu nog twee weken in onwetendheid te zitten Hopelijk kan je binnen een paar dagen toch een positieve test komen showen Of ga je effectief twee weken wachten?

Pessie: gefeliciteerd Je mag al lekker doorschuiven
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:26:16 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74890986
Gefeliciteerd Pessie! Kom je ook naar het Zwangerschap en Geboorte-topic?
pi_74893161
pessie, wat goed!
Gefeliciteerd!

Ik ga voor je duimen Vrouwtje T.
pi_74893420
Haha Pessie, jullie hebben er geen gras over laten groeien zeg
Gefeleciteerd
pi_74894996
Haha Pessie, daar ben je dan toch
Nogmaals gefeliciteerd
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:48:14 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_74895118
Pessie, gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:51:23 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74895225
pessie, gefeliciteerd!
pi_74896110
Pessie gefeliciteerd!!!!!!

hier nog geen nieuws!!! morgen ochtend testen!!! Spannend
pi_74897945
Vrouwtje Theelepel, dat is wel heel vervelend, die spanning en onwetendheid... Ik hoop dat jullie gauw weten wat het nou was...

Pessie, gefeliciteerd! Dat was lekker snel!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:13:13 #132
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74898842
pessie van harte gefeliciteerd

Vrouwtje Theelepel nog 2 weken wachten, pff ik hoop dat jullie gauw weten wat de uitslag is en dat de gyn ondertussen nog wat voor je kan betekenen
Be happy with the little things in life
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:26:51 #133
259886 pessie
pi_74899330
Hm, ik kan niet doorschuiven naar het zwangerschap en geboortetopic omdat mn vriendin daar al zit Het moet toch echt nog even stil blijven totdat we het onze ouders hebben verteld. Dat doen we met Sinterklaas, in de vorm van chocoladeletters. Leek ons wel grappig
pi_74899429
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:39:05 #135
259886 pessie
pi_74899738
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!

Hmmm... Update topic? Slik... Ik ben nog niet zo lang actief op fok! dus weet nog niet echt hoe het werkt... Hoe moet je gaan als kloon? Gewoon een nieuwe naam aanmaken??

En die chocoladeletters vinden we inderdaad erg leuk! Mn ouders wonen erg ver weg dus dan sturen we het op met een sinterklaasgedicht en weten ze het Sinterklaasavond! Mn schoonouders gaan we 6 december sinterklaas mee vieren dus hun reactie zien we wel in real life...
pi_74901399
pessie wat een goed nieuws van harte

vrouwtje theelepel wat een gedoe zeg dan weet je nog niks! m'n duimen draaien voor goed nieuws

suuz spannend morgen ook voor jou draaien m'n duimen!

cisco vervelend van je knie, al lijkt het me wel fijn dat het beestje een naampje heeft

hoe is het verder met alle dames?
pi_74905678

positief! 2 blauwe streepjes!!! ik ben gewoon zwanger!!!!

vanmorgen om half 7 Kon echt niet meer slapen en wachten!!
Ik vind het zo ..................wauhw!!!!
  zaterdag 21 november 2009 @ 08:52:26 #138
259886 pessie
pi_74905794
Whaaa!!!! Gefeliciteerd Suuzzz!!! Wat een geweldig nieuws!
pi_74905836
Gefeliciteerd Suuzz
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74905937
jeeeeeej gefeliciteerd!!!!!!

Vrouwtje-theelepel, jij gaat ook een spannende tijd tegemoet zeg... Heb je nou niet de neiging om tussendoor ook te testen?? (zou ik denk ik hebben)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:24:41 #141
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74906034
Het goede nieuws blijft maar komen GEFELICITEERD allemaal
pi_74906061
zow Suuzzz Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!

Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten... )
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:29:24 #143
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74906087
pessie en suuzzz !
Van harte gefeliciteerd
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:30:48 #144
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74906099
Woah, Pessie en Suuzzz, wat supergeweldig!! Heel erg gefeliciteerd, hopelijk tot snel in Z&G

En lieve meiden dienog aan het wachten zijn, een ontzettend dikke voor jullie, ik denk aan jullie en duim met jullie mee!
3!
pi_74906103
suuzzz wat een goed nieuws proficiat
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:39:50 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74906199
Suuzzz ook van harte gefeliciteerd!
pi_74906294
ja suuzzz van harte !
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:25:50 #148
259886 pessie
pi_74906701
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef mijsje het volgende:
zow Suuzzz Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!

Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten... )
Hoi! Ik heb net gezocht naar dat topic, en inderdaad uiteindelijk gevonden. Ik stond er niet in! Verder zie ik haar morgenavond weer, en ben benieuwd of ze er iets van zal zeggen. Volgens mij heeft ze het allang door. Ze zat gisteren de hele tijd te lachen en te grinniken als ze naar mij keek... Nou ja, dan weet ze het maar als eerst. Ik kan er ook niets aan doen... Misschien dat zij beter geen teken kan geven dan ik??? Sowieso willen we het over 2 weken aan onze ouders laten weten, en vrij snel daarna ook de vrienden die dichtbij staan... Het is dus niet dat het voor haar nog 8 weken geheim moet blijven. 2 weken is genoeg. Oh ja, als je dit leest lieve vriendin van me, zeg dat dan morgen even! (Dit alsjeblieft niet verhuizen naar update...).
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:29:15 #149
259886 pessie
pi_74906759
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden . Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
pi_74906908
Van harte meiden!
pi_74906965
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden . Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
*poef* nu is het weg
pi_74907948
Ik ben zwanger
Vanmiddag positief getest.

Alleen lastig uitrekenen hoelang weet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......

Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle

Heel licht streepje en duidelijker tekstje
pi_74908093
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_74908110
Van harte chillayd!
pi_74908145
Heel duidelijk ChilllayD, van harte gefeliciteerd!! Jij met je spookverhalen over dat je dacht dat je cyclus in de war zou zijn... je bent gewoon nu al zwanger!! Heerlijk zeg!!

En uitrekenen hoe lang is niet zo moeiljk als je je eisprong gespot hebt. Je bent zwanger sinds de eisprong + 2 weken, in jouw geval precies sinds de eerste dag van je vorige menstruatie.
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:07:53 #156
259886 pessie
pi_74910027
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Oktober/November is echt een vruchtbare maand! (voor sommigen, al lijken het er nu best veel).
pi_74910840
Pessie en suuzzz gefeliciteerd zeg! Wow!

En zo snel al vanaf oktober bezig Pessie!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 17:09:23 ]
pi_74910899
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger

Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle

Nog meer streepjes ook al zo snel geweldig nieuws hier allemaal
  zondag 22 november 2009 @ 17:10:11 #159
190853 RockabeIIa
pi_74910980
pessie, het staat niet meer in het updatetopic

ChilllayD, van harte!!!
pi_74911190
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger

Wowowowow!!! Gefeliciteerd!! Wat snel! En wat super gaaf!!!
Ik sta hier gewoon bijna te springen naast de computer

En nu wil ik ook niet meer wachten.......
pi_74911442
Pessie, suuz en ChillayD, gefeliciteerd met de twee streepjes
pi_74911543
Wow, wat een streepjes in een keer zeg!

Pessie, suuz en ChillayD van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!

pi_74911978
chillayD ook van harte zeg! en wat minniemin zegt allemaal een fijne zwangerschap gewenst!
pi_74912105
Beetje laat bijlezen door de FOK!storing, maar eindelijk kan ik de dames feliciteren!

Suuzzz, Pessie en ChilllayD van harte gefeliciteerd
pi_74912264
VT, lastig dat de HA geen duidelijkheid kon geven, maar prettig dat hij je gelijk doorgestuurd heeft naar de gynaecoloog.
En nou maar hopen dat dat verhoogde HG-gehalte op een zwangerschap duidt.

Sterkte tijdens het wachten de komende 2 weken
pi_74912886
suuzzz en ChilllayD, gefeli dames!
  zondag 22 november 2009 @ 18:40:02 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74913665
ChillayD, van harte gefeliciteerd!!
pi_74915117
Pessie, Suuzzz, Chillay-d, wat geweldig!!!!!!!
Dames van harte gefeliciteerd! En jullie ventjes natuurlijk ook!

VT, zullen we jou maar tot PUPO verklaren? Of is dat voorbarig? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen...

KJ heel veel sterkte morgen met de operatie. Laat je daarna nog even van je horen?

Ik ben weinig online de laatste tijd, mijn laptop is stuk, niet meer te repareren. Maar ik leef nog steeds met jullie mee hoor!

Aanstaande donderdag is mijn NOD (in het lijstje staat vrijdag). Ik heb weer eens geen idee of het nu raak is. Ik dacht eerst van niet, omdat ik maar twee keer gesext heb rond de eisprong. Maar nu twijfel ik, ben al drie dagen af en aan misselijk, heb last van maagzuur en boeren (ZO niet sjiek haha). Maar mijn borsten doen nu weer iets minder pijn dan gister.... vreselijk dat wachten. Ik ben deze week een paar dagen weg, maar kom in ieder geval vrijdag of zaterdag melden hoe het ervoor staat.

Voor de dames in de klusweken: Veel plezier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74916563
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2009 20:06:21 ]
pi_74920363
Thanks mensen we zijn zo blij!!!!

@Tierrr,
Tuurlijk.... ik kon niet zo helder meer denken gister geloof ik haha.
Morgen exact 4 weken dus, hihi. Thanks

Heb wel een behoorlijke 'last' van mijn buik, net als vorige week eigenlijk.
Vlagen van misselijkheid, vooral als ik net wat heb gegeten. Jeuk aan mijn tepels.
Een rugpijn van hier tot tokio en dat was het eigenlijk wel
Alleen die buik'pijn' zet me wat aan het denken..... Maargoed, hoop dat dat wegtrekt.
Of dat het er gewoon bij hoort, bij mij.
Ik voelde immers mijn eisprong als pijn, mijn innesteling flink aanwezig als ik zo terug kijk dus dit zal in mijn geval best normaal zijn.

Ik ben er zoooooooooooo blij mee, tralalalalala
En zo snel, ik kan het ook nog niet echt geloven
  zondag 22 november 2009 @ 21:20:24 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74920543
Gefeliciteerd ChillayD!
pi_74920557
Jamaar Pessie, ze wist het allang

Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
pi_74920598
Wat een streepjes hier trouwens ineens weer
Supergefeliciteerd allemaal!
pi_74922105
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!

Freecell
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2009 @ 21:54:35 #175
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_74922445
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!

Freecell
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 22 november 2009 @ 21:59:50 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74922772
ChilllayD, wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Nóg meer streepjes, wat geweldig! Fijne zwangerschap toegewenst!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:11 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74923371
Nog meer streepjes

Van harte dames
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 22 november 2009 @ 23:12:22 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74926181
een heus streepjes regen!!! van harte gefeliciteerd suuzzz en ChillayD
Be happy with the little things in life
  maandag 23 november 2009 @ 08:38:22 #179
259886 pessie
pi_74931241
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang

Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!

In ieder geval dames: Zoals jullie zien: ze weet het eerder dan de familie!

Ze zag het kennelijk aan mn gezicht. Nu kreeg ik gisteren ook al reacties dat ik er glimmend uitzag en of ik iets moest vertellen, ik denk dat ik maar onder ga duiken in Londen vanaf donderdag!
  maandag 23 november 2009 @ 08:54:33 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74931408
Oh wat fijn, een echte streepjesregen! Daar kan nog meer bij, daar kan nog meer bij

Gefeliciteerd meiden!

(oh oeps, zit nu op laptop van dus nog op zijn login. It is me, Happyme )
pi_74931504
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Lief van je!
Ik hoop het nu nog meer dan anders, want volgende week moeten we naar de gyn. Hoop zo dat ik die af mag bellen..
pi_74932663
Ik heb vandaag nog een testje gedaan omdat mijn 2e streepje wel heeeeel erg licht was.
Wederom is het streepje echt erg licht! (vorige testen waren zaterdag middag).

Komt dat doordat mijn cyclus best kort is en ik nog heeeeel pril zwanger ben?
Ik testte positief (zowel ook met de clearblue digitaal) op dag 26 van mijn cyclus.
Vandaag is dag 28 en ik denk dat de streepjes vergelijkbaar zijn. (van zaterdag en nu) $
Verschijnen wel vrij traag in beeld maar het is wel weer duidelijk te zien dat hij er staat zegmaar. Je kunt er niet omheen, haha.

Ja ik wou graag testen omdat ik het allemaal zo extra spannend vond (vanwege dag 26 positief), eigenlijk alleen een buik en rugpijn maar verder niets. Soms wat misselijk gevoel, alsof ik vol zit. Mijn borsten doen bijvoorbeeld helemaal niets!

Of doe ik er goed aan de huisarts te raadplegen, nu direct al omdat dat de hcg zo laag toont?

Of ben ik een zenuwpeesje die dit voor het eerst meemaakt en gewoon nog even rustig een weekje moet wachten?

(komt doordat ik, voor ik startte met zwanger worden eens had gelezen over een traag stijgende hcg waarde, dat niet goed was).
  maandag 23 november 2009 @ 10:20:29 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74932840
ChillayD, je eisprong is het belangrijkste... Vandaag zit je pas 14 dagen na ovulatie. Vanaf nu zou het HCG dus iedere 2/3 dagen moeten verdubbelen. MAAR dat betekent niet automatisch dat het ook 2 keer zo donker wordt. Het moet donkerder worden in ieder geval, dan zit je vrij aardig. Een laag HCG zegt dus niets, zolang het maar verdubbeld hoeft er helemaal niets aan de hand te zijjn. (sommige mensen hebben gewoon een heel laag HCG, neem Leonieke, dat was 15 dpo zelfs niet met een bloedproef aantoonbaar)

Hou er ook rekening mee dat niet alle testen uit dezelfde batch komen en dat daardoor de streepjes en de intensiteit van de kleur enigzins kan afwijken. Er is nog helemaal niets van te zeggen dus, er zijn ook meiden die eerst een streepje hebben, vervolgens een lichtere en daarna wel goed doorstijgen. Ook de concentratie van je urine is natuurlijk erg belangrijk. Als je toevallig gisteren net wat meer gedronken hebt kan het al een kleurverschil geven.

Gewoon effe afwachten dus, hoe moeilijk dat het ook is. Over een aantal dagen zou het wel donkerder moeten zijn.

Overigens hoeven kwaaltjes helemaal niets te zeggen, sommige mensen krijgen die niet of pas heel laat...
pi_74933068
Een streepje is gewoon een streepje! Die van mij was ook heel licht en drie dagen later nog steeds
pi_74933427
De mijne bleven ook lang licht hoor. Pas een week later (ja, ik ben echt een test-freak) had ik er een die echt donkerder was dan de controle streep.
pi_74933951
Thanks, dat stelt me echt wel gerust!!! Kan ik wel even gebruiken, hihi.
Mooie uitleg ook, dankjewel.

Ik had gisteravond inderdaad best wel wat sapjes gedronken. Moest ook heel nodig plassen, hahaah.
pi_74934773
Ik had 17 dagen na ovulatie een dusdanig licht streepje dat ik m hier niet dufde te melden....
(ook omdat we eerder zo'n streepje hadden gehad)

Pas 19 dagen na ovulatie was hij echt knalduidelijk en zonder twijfel.

Het kan gewoon even duren, en ik weet dat ik een vrij langzame HCG aanmaak heb, maar zowel m'n eerste zwangerschap (18 jr geleden) als deze gaan vooralsnog goed.... alleen dat streepje werd niet zo snel zichtbaar of duidelijk zichtbaar (18 jr geleden 3 dagen overtijd zelfs geen tweede streepje).
pi_74935763
Duidelijk beeldmateriaal haha.
Ik vind het gewoon een beetje eng omdat ik best een aanwezige (wel continue) buikpijn heb. Soort heel erg opgeblazen voller dan vol gevoel. Af en toe en klein steekje, krampje en de rest van de dag 'hallo ik heb een buik hier is hij' gevoel.

Mijn rugpijn is niet te houden pffffff.

Mijn huisarts is een weekje op vakantie.
Ik heb maar even een willekeurige VK-Praktijk hier in de buurt een mailtje verzonden.

Ze kunnen toch niets met 4 weken zwangerschap maargoed, voor mij voelt dat op de 1 of andere manier prettig dit even met pro's (vk's dus) te delen.
pi_74935878
ChillayD, het is hier al gezegd. Sommige mensen maken gewoon trager HCG aan. Al kan ik me voorstellen dat je liever een knalduidelijke test hebt dan één met een licht streepje.
En die buikkrampen? Ik heb pas getest toen ik 6weken en een paar dagen zwanger was omdat ik zeker was dat ik ongesteld ging worden. Nog nooit zo'n duidelijke ongesteldheidskrampen gehad.
pi_74936012
Thanks voor je bericht.
Nou is dat streepje niet echt wat ik het meest enge vind. Het is een streepje en ik hoop gewoon dat hij duidelijker gaat worden. We gaan er gewoon van uit!!
Die buikpijn zit me gewoon niet lekker. als ik rechtop zit en iets voorover buig komt mijn buik een beetje in de verknelling en heb ik meer pijn. dan moet ik echt snel achterover gezakt gaan zitten.
Kan dat niet echt omschrijven maar bleh, ik ben er niet echt gerust op.

Gosh, wat een zeur he?

Die krampen had ik vorige week heel erg.
Vorige week maandag dacht ik dat ik ongesteld zou worden!! Zo erg voelde ik dat aankomen.
Wat ik nu voel is echt heel wat anders......
pi_74948378
Zwangere dames: Gefeliciteerd!

Ik heb iets raars wat ik jullie even wil voorleggen.

Anderhalve week geleden werd ik (volgens mijn eigen berekening 5 dagen te vroeg) ongesteld. Twee dagen behoorlijk gebloed, dus leek een normale menstruatie. Was wel iets eerder afgelopen dan anders, maar ach, daar heb ik niet echt bij nagedacht.
Maar ik bleef me een beetje vreemd voelen (niet echt uit te leggen hoe dan, maar gewoon vreemd) en gisteren heb ik voor de zekerheid even een zwangerschapstestje gedaan... en die was dus gewoon positief. Een beetje licht streepje, maar wel duidelijk zichtbaar.

Meteen gegoogled naar wat die menstruatie dan zou kunnen zijn en ik heb diverse verhalen gelezen, van mensen die inderdaad behoorlijk bloeden tijdens hun zwangerschap tot een vroege miskraam.

Vanmorgen nog een testje gedaan en daar komt hetzelfde uit als gisteren, een licht roze streepje (íets donkerder dan gisteren).
Vanmiddag ben ik weer wat gaan vloeien... 't is maar een klein beetje, maar wel wat helder bloed.

Ik neem aan dat jullie nu gaan zeggen dat ik de huisarts maar moet gaan bellen, maar is er toevallig iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
  maandag 23 november 2009 @ 20:47:03 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74948748
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
pi_74948915
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!

hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doen hij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!

Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!

Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
pi_74949320
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)
Positieve ovulatietest op 2 november
Menstruatie op 13 november
Positieve zwangerschapstest op 22 november en 23 november

Geen foto van het streepje helaas, mijn camera ligt op mijn werk.
  maandag 23 november 2009 @ 21:29:31 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74949573
Als ik dat zo eens bekijk zou het kunnen dat de 'menstruatie' van 13 november een innestelingsbloeding is geweest. Je zou dan nu ongeveer 18/19 dpo zitten, zo'n 40 dagen na je menstruatie....

Ik durf er niets over te zeggen eerlijk gezegd Mardis. Streepje is streepje, maar het bloedverlies is wel eng natuurlijk. Ik heb het ook een keer gehad dat ik dacht ongesteld geweest te zijn en vervolgens een weekje later alsnog positief teste. Dit liep toen niet goed af helaas, maar ik heb een geschiedenis van miskramen, dus hoeft nog niet meteen iets te beteken. Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan en vragen om een bloedtest, de hoogte van het HCG kan wellicht iets meer duidelijkheid brengen.

Spannend allemaal zeg, kan mezelf voorstellen dat je hier flink de kriebels van hebt
pi_74949626
Mardis, ik hoop ZO voor je dat je zwanger blijkt te zijn... ik heb het ook al vaker gehoord, dat het kan. Alsof je lichaam nog steeds een beetje ongesteld wordt, omdat het dit zo gewend is. Duurt meestal drie maanden, soms langer.. Er zijn nog wel meer redenen die worden gegeven, maar dat moet je even googlen, weet ik niet precies meer. Ik ga iig voor je duimen!

Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer.... Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
pi_74951669
Hallo allemaal!
Ik kom hier voorzichtig aan ook een beetje meelezen en meeposten. We wachten nog even af, maar hopen ook spoedig een tweede streepje te mogen aanschouwen.

Succes allemaal
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:12:39 #198
190853 RockabeIIa
pi_74956061
wees welkom Toverboom

En Mardis zwanger!?! Ik feliciteer je toch, hoor! Ik denk dat je vruchtje zich aan het nestelen is
pi_74958064
Welkom toverboom!

Mardis, ik zou zeggen even naar de dokter, en ik feliicteer je ook al voorzichtig!
pi_74958815
Wat spannend Mardis.
Een streepje is een streepje, dus ik ben erg benieuwd wat de dokter zegt.
Mijn juichsmilies staan klaar hoor.

Isla, balen zeg.
Ik had zó gehoopt dat je de MMM niet in zou hoeven.
Dan ga ik maar heel hard duimen dat het eerste rondje gelijk raak is.

Welkom Toverboom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')