ik had 2 weken vrij genomen van m'n werk. de eerste week voor de operatie zelf. om bij te komen van de pijn en het ongemak. de tweede week om weer wat meer aan te kunnen per dag, om weer wat op te bouwen voor de drukke werkweken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel voor de bemoedigende woorden
Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
heel veel succes in ieder gevalquote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef KoninginJuliana het volgende:
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
Vader heeft atrosse, aan moeders kant zit reuma.. waarschijnlijk deels iets erfelijksquote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.
Suuzz, spannend! Ik duim voor je.
Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexenGrapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.
En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!
Hoi! Ik heb net gezocht naar dat topic, en inderdaad uiteindelijk gevonden. Ik stond er niet in! Verder zie ik haar morgenavond weer, en ben benieuwd of ze er iets van zal zeggen. Volgens mij heeft ze het allang door. Ze zat gisteren de hele tijd te lachen en te grinniken als ze naar mij keek... Nou ja, dan weet ze het maar als eerst. Ik kan er ook niets aan doen... Misschien dat zij beter geen teken kan geven dan ik??? Sowieso willen we het over 2 weken aan onze ouders laten weten, en vrij snel daarna ook de vrienden die dichtbij staan... Het is dus niet dat het voor haar nog 8 weken geheim moet blijven. 2 weken is genoeg. Oh ja, als je dit leest lieve vriendin van me, zeg dat dan morgen even! (Dit alsjeblieft niet verhuizen naar update...).quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef mijsje het volgende:
zow Suuzzz![]()
Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!
Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten...)
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden. Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Nog meer streepjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!
Freecell![]()
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang![]()
Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Lief van je!quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |