Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en dequote:Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Ciscostar het volgende:
Damn wat een rot ongesteldheid is dit! Nog nooit zoveel buikpijn gehad... last van me rug, steken etc
pfff
Daar kom ik vandaanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Wat hebben we nog maar een kort lijstje zeg.![]()
Misschien moeten we even nieuwe leden gaan werven in het rammelaarstopic.
Ik heb twee keer gehad (1 keer dat ik heel helder bloed had een paar dagen na NOD en 1 keer helder bloed een paar dagen voor NOD) dat ik vijf dagen na de eisprong een paar minuutjes heftige steken schuin boven/achter mijn schaambeen voelde.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef suuzzz het volgende:
Zijn er hier dames die de/een innesteling hebben gevoeld?? Zojah, wat voelde je dan??
ik denk namelijk iets gevoeld te hebbenniet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken
Dat kan ik hier wel hardop zeggen!
Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Borra het volgende:
Nienna hoe is het met je? al tekenen?
Zou wel een heel mooi 'kadootje' zijn van je vader...quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:56 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.
Maar ik denk dat dat door de spanning en stress komt, zou ook goed kunnen natuurlijk.
Verder nog geen tekenen dat de duivels er aan komen.
Zit nu op dag 33, vorige cyclus was 31 dagen, maar de langste was 36 dagen, dus ik wacht nog even af.
Kan goed van je nek komen hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zit thuis met stijve nek en schouders
Niet perse, sommige mensen hebben een korte luteale fase. Als je bijvoorbeeld je ei op dag 20 kreeg kun je op dag 30 wel ongesteld raken. (of een innestelingsbloeding hebben) Als je nu pas in de derde ronde zit kun je ook nog niet veel over je reguliere cyclus zeggen. Wel balen als dit inderdaad je ongesteldheid is...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Mardis het volgende:
Nou Tierr, die ovutest gaf dus aan dat ik op dag 20/21 een eisprong zou moeten hebben gehad en ik werd ongesteld op dag 30. Dat kan toch helemaal niet? Daar moeten toch ongeveer 14 dagen tussen zitten?![]()
En Kolonia: Het was niet mijn eerste ronde hoor, het was ronde 3. Maar ik weet dat dat ook nog niet zo lang is hoor, ik heb nog geduld
haha, laten we het hopenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en de![]()
je bij voorbaat straffen voor het zwanger worden.
![]()
Als je het zo ziet is het niet zo erg meer, toch?
Ik hoor nog helemaal niet in dit topic, maar afentoe spiek ik hier toch omdat er wat dames al van rammelaarstopic naar hier zijn doorgestroomd sinds ik daar sindskort weer meepostquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.
Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker![]()
Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....
Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.
Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker![]()
Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....
Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders overquote:Op maandag 16 november 2009 06:58 schreef mijsje het volgende:
[..]
hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
quote:Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor je zeer uitgebreidde antwoord![]()
Ik weet er alles van laten we maar zeggen,. Lees heel veel vrouwen, het gaat 3 a 4 rondes volgens het boekje maar dan ineens plof, weg. 1 grote chaos. In het kortDat wat jij omschrijft dus eigenlijk.
Ik ben 100% overtuigd van mijn eisprong. Ook mijn 1e ronde. Daar had ik een eisprong op dag 13. De ovulatietest was positief, mijn Persona (apparaatje) gaf een ei-teken en mijn temperatuur garfiekje gaf dit ook duidelijk weer. Ook mijn cervixslijm gaf dit aan. Ook kon ik hem overduidelijk voelen!
Deze 2e cyclus wederom een beetje hetzelfde verhaal, maar dan op dag 14.
Na het stoppen had ik de eerste 'ronde' al allerlei kwaaltjes. Eigenlijk die 24 dagen lang, haha. Zo kort was mijn cyclus de 1e keer. Behalve mijn eisprong, die knalde er echt uit. (ook d.m.v alle bovenstaande).
Mijn cyclus zou nu dus weer erg kort zijn, maar dan +/- 25 dagen. uitgaande van de vorige.
Eigenlijk hou ik ook overal rekening mee. Ik (ookal lijkt het nu wel, omdat 'we' er zoveel over schrijven) ben er helemaal niet zoveel mee bezig. De dagen vliegen hier voorbij. Op wat 'wat voel ik nou, au' dingen na gaat het leven hier gewoon door zoals het met de pil ook ging.
Zelf heb ik de pil van mijn 15e (14e?) tot nu gebruikt. Nu ben ik ruim 24......
Kortom, ben er 100% van overtuigd dat mijn eisprong vorige week dinsdag was. Dit wat ik nu heb lijkt er ook absoluut niet op! Dit is iets nieuws. Iets wat echt pijn deed en nu nogsteeds terwijl ik dit schrijf heel erg aanwezig. Veeeeeel lager dan mijn darmen, ik weet hoe dat voelt.
I.i.g erg bedankt voor je antwoord!
-edit
Ik gebruik dus mijn Persona apparaat omwille van verschillende redenen. Heb in het verleden al erg veel vervelends meegemaakt omtrent mijn pil-gebruik en ontrekkingsbloedingen. Bijna 10 jaar lang geworstel zullen we maar zeggen. Ik ben niet zo desperate uit mijzelfom alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
![]()
Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande isquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef bellelena het volgende:
[..]Vandaag nog veel buikpijn? Ik hoop dat het niets geks zal zijn!
En waar ik (ook) geen verstand van heb, maar zou het anders innesteling kunnen zijn? In dat geval zou het wel heel spannend zijn natuurlijk!
Ik ga in ieder geval met je mee duimen, wie weet wie weet!
En verder ook alle anderen hier natuurlijk! Zet hem op eitjes en zaadjes! haha
quote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders over![]()
Ik lees zoveel verhalen over vreemde steken en pijnen tussen eisprong en ongi in. Ik vind het dus geen uitzondering en heb er nog geen behoefte aan om de HA te bellen. Klinkt het zo misschien dan wat beter? Vriendelijker vooral?![]()
Ze sturen je toch 9 van de 10x volgens mij weer naar huis met 'ga maar ontpillen'. Dit is heel normaal, etc.
Voor ik aan de pil was, als puber had ik ook zoveel buikpijn vertelde mijn moeder laatst.
De 1 voelt alles in haar lichaam en een ander merkt een eisprong totaal niet op. En ik wel. Zo zie ik het nu!
maar het gaat nu al stukken beter! De pijn is afgezakt, mijn temp is weer een beetje gestegen. Het waren gwoon flinke steken, pijntjes hoe ik dat ook moet omschrijven voor ongeveer 2 uur achter elkaar.
Het klinkt allemaal wel super spannend!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande is![]()
Ik voel mijn eisprong ook als een malle met echte steken waarbij ik niet kan zitten, staan, liggen etc.
Misschien voel ik de innesteling dan ook wel heel erg......... dat geeft wel hoophaha
Vandaag hetzelfde gevoel maar in mindere mate.
Mijn broek (lage spijkerbroek) drukt heel erg. Loop inmiddels alweer in los-flodderbroekje,Alsof ik de hele dag moet plassen of heel hard ongesteld moet gaan worden! Zo voelt het, beter kan ik het niet echt omschrijven. Ik heb ook steken in mijn lies vandaag, pijn in mijn rug sinds gisteravond. Ik voel zoveel! Ik denk gewoon aan 'niets' dan valt het uiteindelijk mee als ik ongi ga worden
Wat heb je dat goed onthouden! Ik moet vanmiddag, ben in ieder geval nog niet ongesteld. Dag 45 nu, wel al ruim 3 weken ongesteldheidspijn en flinke steken rechts onderin. Ik ga misschien wel wat"snel" naar de dokter, ik maak me gewoon zorgen en ik hoop dat zij me wat antwoorden kan geven.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Soneal het volgende:
Vreemd Nienna.... misschien even afwachten en anders over een paar dagen nog een testje doen??
VT gaat morgen toch naar de huisarts? Succes
ik had 2 weken vrij genomen van m'n werk. de eerste week voor de operatie zelf. om bij te komen van de pijn en het ongemak. de tweede week om weer wat meer aan te kunnen per dag, om weer wat op te bouwen voor de drukke werkweken.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel voor de bemoedigende woorden
Hoe lang duurde bij jou het herstel eigenlijk? Ik heb 5 dagen vrij genomen, moet de zaterdag erop wel werken, maar heb geen idee of dat realistisch is. Kan je me wat meer vertellen over jouw ervaring met die operatie, eventueel per pm? Als je er geen zin in hebt is ook prima hoor
heel veel succes in ieder gevalquote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef KoninginJuliana het volgende:
Door middel van een kijkoperatie eventuele verklevingen verwijderen, als dat mogelijk is. De gynaecoloog gaat het zelf doen, maar als het te gecompliceerd is, moet ik nog een keer en doet een chirurg het werk. En mocht er niets meer aan te redden zijn, gebeurt er niets denk ik.
Dan moeten we gaan denken aan IVF ofzo. Maar daar hou ik me nog maar niet zo mee bezig. Eerst maandag maar afwachten.
Vader heeft atrosse, aan moeders kant zit reuma.. waarschijnlijk deels iets erfelijksquote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dankjewel Mijsje voor je bericht! Ik heb inderdaad vandaag op mijn werk even aangegeven dat het misschien toch lastig wordt om die zaterdag te werken en ze houden er rekening mee.
Suuzz, spannend! Ik duim voor je.
Cisco, dat is klote nieuws zeg. Enig idee hoe dat komt? Sterkte in ieder geval.
Gelukkig heb je je knieën niet perse nodig bij het sexenGrapje hoor, ik zie de ernst er natuurlijk wel van in.
En voor allemaal; bedankt voor de bemoedigende berichtjes, altijd fijn om te weten dat men meeleeft. Jullie zijn allemaal lief
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:29 schreef mijsje het volgende:
Maar Pessie, dan ga je toch eerst als kloon? dan herkent ze je vast niet meteen...
en als je vriendin daar al zit, denk je niet dat ze hier ook wel eens leest? Dit is een best druk bezocht topic qua lezen/lurken... en je bent ook al genoemd in het update-topic, ik denk dat ze het dan wel al heeft gezien?
Maar wat een leuke manier, met de chocoladeletters, erg origineel!
Hoi! Ik heb net gezocht naar dat topic, en inderdaad uiteindelijk gevonden. Ik stond er niet in! Verder zie ik haar morgenavond weer, en ben benieuwd of ze er iets van zal zeggen. Volgens mij heeft ze het allang door. Ze zat gisteren de hele tijd te lachen en te grinniken als ze naar mij keek... Nou ja, dan weet ze het maar als eerst. Ik kan er ook niets aan doen... Misschien dat zij beter geen teken kan geven dan ik??? Sowieso willen we het over 2 weken aan onze ouders laten weten, en vrij snel daarna ook de vrienden die dichtbij staan... Het is dus niet dat het voor haar nog 8 weken geheim moet blijven. 2 weken is genoeg. Oh ja, als je dit leest lieve vriendin van me, zeg dat dan morgen even! (Dit alsjeblieft niet verhuizen naar update...).quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef mijsje het volgende:
zow Suuzzz![]()
Gefeliciteerd! November heeft echt een streepjesregen opgebracht!
Pessie, een kloon is inderdaad dat je een nieuwe naam/account aanmaakt, om mee te posten. het handige is dat je niet meteen herkend wordt, en dat je dus kan posten waar ook bekenden zijn. het lastige is dat je goed moet opletten als wie je ingelogd bent, omdat je soms wel eens de fout kan ingaan met waar je wat zegt als welke persoon... (zo was mijn man een tijdje terug nog ingelogd, maar dat had ik niet in de gaten, ik ging posten en zag opeens de avatar van m'n man naast mijn post... oeps...) snap je nog?
en je kan vragen aan een mod of ze jouw bericht uit het update-topic kan halen, maar ik ben bang dat je vriendin dat al wel gezien kan hebben... (staat op de front-pagina van OUD, helemaal bovenaan, daar staan ook de historie van OUD met handige linkjes, het feedbacktopic en af en toe een prijsvraag. enthousiaste mede-OUDers vinden het leuk om geweldige nieuwtjes, zoals tweede streepjes en geboortes daar te posten...)
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef pessie het volgende:
Herstel, ik heb de link naar mn nieuws net gevonden. Nou ja, boeit ook niet. Ik vond het sowieso al moeilijk dat ik het haar nog niet mocht vertellen! Misschien weet ze het nu wel
Hm, misschien heeft ze het nog niet gezien... Zou je het weg willen halen? Ik laat over een paar weekjes wel weer van me horen. Ik heb geen zin om voor iets meer dan 2 weken een kloon aan te maken. Dus ik hou me even gedeisd.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het niet in het update mocht, wil het wel even weghalen als je dat prettig vind??
Nog meer streepjesquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:04 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ben zwanger![]()
Vanmiddag positief getest.
Alleen lastig uitrekenen hoelangweet toch mijn cyclus helemaal niet?
Ronde 1 was 24 dagen... zit nu op dag 26. Eisprong was op dag 14.......
Ik ben helemaal zenuwappig en kan het nog niet helemaal bevatten en en en, hoteldebotel door het dolle
Heel licht streepje en duidelijker tekstje![]()
Ach, ze hebben het nu persoonlijk verteld vanavond. Is veel leuker dan hier lezen (ook al hadden wij vermoedens (nahja, zo sterk dat het geen verrassing meer was)quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef mijsje het volgende:
gefeliciteerd ChilllayD! Toch gewoon zwanger en niet in de war!
Freecell![]()
Nou Pessie, is het toch nog voor niks weggehaald bij het update-topic...
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang![]()
Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Lief van je!quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
That sounds like heaven... Hier is manlief er nog niet echt mee bezig, hij laat juist meer over aan mij! Hij heeft een beetje slechte ervaring met vrouwen die zwanger bleken te zijn, gingen zitten, en 9 maanden later pas weer gingen opstaan. Nou is de situatie bij ons ook wel anders, ik heb dit jaar een vrij rustig jaar door omstandigheden.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef suuzzz het volgende:
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!![]()
hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doenhij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan
![]()
![]()
boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!
Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!
Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
Dat schijnt dus te kunnen.... een meisje wat bij een vriendin in huis woonde maakte kennelijk ook (teveel) HCG aan, waardoor haar lichaam dacht dat ze zwanger was terwijl dat niet zo was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
Balen zeg.. ik heb nog wel extra geduimd voor jequote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef IslaBonita het volgende:
Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer....Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
![]()
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Ook niet in hele kleine minimale hoeveelheden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
Ik had Univé gebeld omdat ik in de woonplaats vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.
Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.
Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
ik heb vandaag ook getest om 16.45 net ma het posten van mijn lijstje :p vaag rijtje blijft het iddquote:Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...
Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
Oeh, wat leuk happy!quote:Op donderdag 26 november 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen![]()
Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was
![]()
Jammer meis! Ik heb dat inderdaad ook een keer zo gehad, was erg vervelend. Positief is wel dat je nu wat HCG in je lichaam hebt en het dan kan dan je komende maand wat vruchtbaarder bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Mardis het volgende:
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
Ik heb van jullie veel bruikbare tips gekregen. Dankjewel allemaal! En ik zie dat er ondertussen al veel meiden door zijn gegaan naar het andere topic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:
Hallo allemaal!![]()
Ik weet niet of ik hier nu post in het juiste topic, maar dan hoor ik het wel en dan ben ik snel weer weg.![]()
Zo'n 8 1/2 jaar geleden ben ik met de pil begonnen. De eerste jaren Microgynon 30, daarna kreeg ik van de HA zonder duidelijke reden een ander herhalingsrecept,nl. Stediril 30. Zo rond juni/juli ging het slikken van de pil mij tegenstaan en ben ik ermee gestopt. De reden was vooral dat ik al die hormoontroep niet meer in mijn lijf wilde. Het voelde niet meer goed en ook wilden we in de toekomst graag een kindje. Op dat moment was ik er nog niet aan toe, maar vriendlief al wel.
Ik ben er de laatste maanden wel erg mee bezig geweest. De kinderwens werd steeds sterker, maar ik wilde ook wel graag eerst trouwen. Dat zit er de eerste tijd nog niet in, want we hebben net een nieuwbouwwoning gekocht en al ons spaargeld is daar in gaan zitten. De laatste weken ben ik om. Het voelt niet goed om eerst te wachten op een bruiloft, terwijl de tijd wegtikt. Vrijdag hebben mijn vriend en ik besloten om er gewoon voor te gaan en nu kan het voor mij ook ineens niet meer snel genoeg gaan.![]()
Ik weet dat er hier veel meiden zijn die al erg lang bezig zijn met zwanger worden. Ik heb net het hele topic doorgelezen en zou het fijn vinden om wat adviezen te krijgen.
Ik heb al gelezen over foliumzuur (moet ik dat nu al gaan slikken?), ovulatie-testen (welke zijn goed en hoe en wanneer gebruik ik ze?), persona-apparaat (wat is dat?), etc.
Ik ben denk ik nog wel aan het ontpillen en heb mijn cyclus in juni, juli, augustus en september niet bijgehouden. Ik weet nu alleen dat mijn laatste menstruatie op 2 oktober begonnen is..........
Ik hoop dat jullie, ookal begin ik nog maar net, mij toch van de nodige adviezen willen voorzien.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?
Zoals al gezegt, lijkt het inderdaad dat je één cyclus hebt overgeslagen. Wat dus vaker voorkomt en geheel niet gek is ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vannacht ongesteld geworden, nog nooit zo erg gehad. 60 dagen dus, het word een mooi rijtje zo, 33-49-60..vanaf welke dag zou ik nu met ovulatietesten moeten beginnen?
Mij lijkt dat gewoon een positieve test hoor... Wat Karin al zei dus, van de week nog een keertje testen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan nu niet quoten, maar bedoel het eerste wat je zegt flugeltje . ik kan nu geen test halen, ben aan het oppassen en mijn neefje slaapt.
Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Asyniur het volgende:
En de controlestreep kaatje? Is die wel volledig?
Ochtendurine is sowieso beterquote:Op woensdag 2 december 2009 19:15 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja die is wel volledig. Ik heb net digitale gekocht. Dat wil ik graag morgenavond gaan doen, maar ik verwacht dat ik morgenochtend al wel getest heb!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |