abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:28:36 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74958967
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef suuzzz het volgende:
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!

hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doen hij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!

Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!

Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
That sounds like heaven... Hier is manlief er nog niet echt mee bezig, hij laat juist meer over aan mij! Hij heeft een beetje slechte ervaring met vrouwen die zwanger bleken te zijn, gingen zitten, en 9 maanden later pas weer gingen opstaan. Nou is de situatie bij ons ook wel anders, ik heb dit jaar een vrij rustig jaar door omstandigheden.

Verder las ik ergens iets over zwangerschapskwaaltjes. Ik heb zelf ook last van mn rug! Veel last van mn rug! Maar ik zal niet klagen, ik ben allang blij dat ik zwanger ben.
pi_74959388
Suuzzz gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

ChilllayD ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Pessie natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik beschouw mezelf niet als een pupo (moest even googlelen wat dat was) eerder als een npupo ( not pregnant until proven otherwise) Het is erg frustrerend, ik zit nu op dag 52 van mijn cyclus. Ik heb al veel zitten zoeken op internet en kwam niemand tegen die met 6 weken nog een negatieve bloedtest had, ik ben gewoon niet zwanger maar wel ontregeld. En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
pi_74959492
IB wat enorm jammer dat het nu MMM wordt... maar laten we er vanuitgaan dat het nu wel snel lukt

Mardis, wat spannend
Zou het misschien kunnen zijn dat het een dubbele bevruchting was en het ene eitje afgestoten is, en dat dat de bloeding van de 13de veroorzaakte?
Richting HA dus, wellicht kan die duidelijkheid verschaffen

Toverboom, welkom
pi_74959581
Frustrerend Vrouwtje T.
Jouw huisarts zou toch nog met de gynaecoloog overleggen, is daar nog wat uitgekomen?
pi_74959667
Dat heeft ie toen gelijk gedaan omdat hij de uitslag vreemd vond. De gyn raadde dus aan om 2 weken te wachten. Ik geloof er niet meer in hoor. Als het zo zijn zou ik al 6 weken heen zijn.
pi_74959670
Wat verschriikkelijk balen dat er nog geen duidelijkheid is
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
Dat schijnt dus te kunnen.... een meisje wat bij een vriendin in huis woonde maakte kennelijk ook (teveel) HCG aan, waardoor haar lichaam dacht dat ze zwanger was terwijl dat niet zo was.

Ik vraag me al een tijdje af hoe dat met HCG zit, of dat op een soort waakvlammetje moet zitten en harder gaat branden als je zwanger bent of dat je het helemaal niet hebt als je niet zwanger bent.

Als het een waakvlammetje moet zijn dan zou een te hard of niet hard genoeg branden fysieke ongemakken met zich mee kunnen brengen, ook als je niet zwanger bent.
pi_74959897
Mijn HCG was dus negatief, er was een ander stofje. Ik heb het slecht onthouden iets met 2 letters wat erg hoog was. De meeste vrouwen hebben daar op de vruchtbare piek 77 van en ik had 93. dat is het stofje dat je hersenen aanmaken.
pi_74959948
LH?
pi_74960048
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef IslaBonita het volgende:

Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer.... Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Balen zeg.. ik heb nog wel extra geduimd voor je
pi_74961292
Zwangere dames gefeliciteerd!

Hier bezig met tempen, dit op aanraden van vele dames hier omdat de huisarts/gyn ons anders toch weer wegstuurd om 3 maanden te gaan tempen. Ik had al 2 maanden gedaan, deze maand dus 3 maanden.
Maar zoals de andere 2 maanden, is het een zooitje qua temp.

Ik temp iedere dag om 7 uur, ook in het weekend.
Dit is het resultaat tot nu toe...

Dag 01 – 12 nov = 36.5 – Ongesteld, veel bloed, veel pijn
Dag 02 – 12 nov = 36.6 -- Ongesteld
Dag 03 – 12 nov = 36.4 -- Ongesteld
Dag 04 – 12 nov = 36.8 – Beetje bloed
Dag 05 – 12 nov = 36.8 – Geen bloed
Dag 06 – 12 nov = 36.5 – Beetje bloed
Dag 07 – 12 nov = 36.6 – Geen bloed
Dag 08 – 12 nov = 36.6 – Beetje bloed
Dag 09 – 12 nov = 36.4 – Ochtend laatste restje bloed/rood slijm  ovutestje negatief
Dag 10 – 12 nov = 36.5 --
Dag 11 – 12 nov = 36.8 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 12 – 12 nov = 36.6 – 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 13 – 12 nov = 36.7 --

Flugeltje had hem al bekeken en dacht dat ik ziek was geweest bij de 2x 36.8 op dag 4 en 5... maar ik kan me niet herinneren dat ik me die dagen ziek voelde ofzo.
Mijn temp schommeld soms best wel en er is geen touw aan vast te knopen.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74961493
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
pi_74961757
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
Ook niet in hele kleine minimale hoeveelheden?
Het is er dus niet en dan ineens wel?

Het gaat me juist om het feit of het er ook niet in een minimale hoeveelheid is
pi_74962347
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.

Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.

Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
pi_74963611
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.

Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.

Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
Ik had Univé gebeld omdat ik in de woonplaats van naar de VK wilde en niet in mijn eigen woonplaats.
Dat was geen enkel probleem, zolang het maar een VK is die voorkomt op hun "zorgvinder" lijst, want als het een VK is die daar niet op voorkomt wordt het niet volledig vergoed (maar 80%).
pi_74964338
Thanks! De mijne komt er in voor, hoera
Dan ga ik me aanmelden, haha.
Ik was al op zoek naar zo'n soort zoekfunctie en niet kunnen vinden. Thankyou!!
pi_74972844
Zo lees je een paar dagen niet en dan regent het streepjes, allemaal mega gefeliciteerd echt super nieuws
pi_74990525
Allereerst dames die zwanger zijn; Gefeliciteerd!! Wat een boel opeens!

En Isla, wat ontzettend klote dat het lijkt dat je nu de MM in moet.. Maar een magnetron-baby is ook een baby Succes!

Voor wie ik gemist heb;

En in het kort mijn verslagje van m'n operatie (kan nog niet lang zitten, vanwege die sneetjes in mijn buik). Alles is goed verlopen, het valt me allemaal wel mee met de 'naweeën' van de operatie. Lekker hangen op de bank en verwend worden, ik vermaak me eigenlijk wel

De gynaecoloog kwam na de operatie langs met het nieuws dat ik mooie, schone, slanke eileiders en eierstokken heb Ik heb er zelfs foto's van gezien. Erg grappig om te zien.

Dus ja, eigenlijk voor niets onder het mes geweest. Maar nu weet ik in ieder geval dat die ontsteking geen roet in het eten heeft gegooid en ik nog een keer een kind zou kunnen krijgen (in theorie dan). Vriend gaat nog wel een keer een sperma analyse doen, maar daar kwam de vorige keer weinig onrustbarend nieuws uit, dus we proberen nog maar even verder. Eens gaat het lukken!

We moeten vanavond nog wel even aan de slag, met pijnlijke buik, want ja, die eisprong gaat gewoon door natuurlijk
pi_74990716
KJ, fijn dat de operatie je mee is gevallen! jammer dat het voor niks was (al is dat niet helemaal waar, je weet nu wel dat die ontsteking jullie niet in de weg staat...)
pi_74991210
Fij dat het is meegevallen KJ! Laat je idd maar ff lekker verwennen nu! En succes met klussen!
pi_74991366
KJ, ik jompel even voor je slanke eileiders hoor!
Fijn dat het mee is gevallen!
pi_74993192
Hier bezig met tempen, dit op aanraden van vele dames hier omdat de huisarts/gyn ons anders toch weer wegstuurd om 3 maanden te gaan tempen. Ik had al 2 maanden gedaan, deze maand dus 3 maanden.
Maar zoals de andere 2 maanden, is het een zooitje qua temp.

Ik temp iedere dag om 7 uur, ook in het weekend.
Dit is het resultaat tot nu toe...

Flugeltje had hem al bekeken en dacht dat ik ziek was geweest bij de 2x 36.8 op dag 4 en 5... maar ik kan me niet herinneren dat ik me die dagen ziek voelde ofzo.
Mijn temp schommeld soms best wel en er is geen touw aan vast te knopen.

Dag 01 – 12 nov = 36.5 – Ongesteld, veel bloed, veel pijn
Dag 02 – 13 nov = 36.6 -- Ongesteld
Dag 03 – 14 nov = 36.4 -- Ongesteld
Dag 04 – 15 nov = 36.8 – Beetje bloed
Dag 05 – 16 nov = 36.8 – Geen bloed
Dag 06 – 17 nov = 36.5 – Beetje bloed
Dag 07 – 18 nov = 36.6 – Geen bloed
Dag 08 – 19 nov = 36.6 – Beetje bloed
Dag 09 – 20 nov = 36.4 – Ochtend laatste restje bloed/rood slijm  ovutestje negatief
Dag 10 – 21 nov = 36.5 --
Dag 11 – 22 nov = 36.8 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 12 – 23 nov = 36.6 – 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 13 – 24 nov = 36.7 -- 0vutestje ver in de verte streepje
Dag 14 -- 25 nov = 36.4 --

Zag dat er overal zelfde datum stond Stom!
  woensdag 25 november 2009 @ 16:47:13 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74993265
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...

Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74993278
isla wat vervelend dat het zo niet gelukt is en jullie toch de MMM in moeten, maar ook daar komen mooi baby's uit! en dat is jullie gegund!

Koningin fijn dat de operatie eigenlijk voor niks was, betekend dat het in ieder geval daar allemaal goed zit!
pi_74994351
De VK belde mij vanmiddag, zo lief!
Ik had aangegeven dat ik enorme pijn had gehad afgelopen zondag en maandag.
Als ik dit weer krijg kan ik direct langskomen.

Voor nu staat mijn echo op 16 december.
Ben dan 7 weken en 2 dagen.

Lijkt me een dood eng moment, of er uberhaupt wel iets groeit wat leeft en pfffff
pi_74994553
Cisco, het is inderdaad een vaag rijtje. Ik heb zelf bijna een jaar getempt en had echt een heel ander rijtje. Slim van je dat je dit vast doet, anders duurt alles nog veel langer zoals Fluugs al zegt.

ChillayD, fijn dat de VK voor je klaar staat. Hopelijk is het helemaal in orde de 16e.
pi_74997479
Fijn dat de vk je serieus neemt ChilllayD!
En nu hop naar Z&G jij! Je hebt het verdiend!
Ik ben heel benieuwd naar je echo over een paar weken...
pi_74997582
KJ: Fijn dat de operatie meeviel. Klinkt goed, slanke eileiders!

Ik heb gisterenochtend even naar mijn huisarts gebeld en heb de assistente het verhaal voorgelegd. Ze zei dat de bloeding van inmiddels bijna 2 weken geleden goed een innestelingsbloeding kan zijn geweest, soms komt het voor dat je daarbij ook gewoon helder bloedt.
De bloedingen van gisteren en eergisteren (heel weinig en bruinig met enkele drupjes helder rood) konden vanalles betekenen. Ze gaf aan dat ik het nog maar een weekje moest aankijken en vrijdag en dinsdag nog een testje moest doen. Als het streepje donkerder wordt is dat positief, als het lichter wordt is het waarschijnlijk in een vroeg stadium misgegaan. Het kan ook nog zijn dat het bloeden doorzet en dan is het alsnog een miskraam.
We wachten dus maar even af... ik moet zeggen dat ik mezelf er vrij rustig onder vind

Hier nog een fotootje van de testjes van de afgelopen dagen, streepjes zijn toch wel goed te zien vind ik.

pi_74997696
Ze worden iig donkerder Mardis!
pi_74997851
nou Mardis, dat ziet er wel goed uit... ik duim voor je meid!
pi_75000429
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf het een vaag rijtje vinden hoor Cisco, wellicht dat Soneal er wat meer over kan zeggen. Die heeft ervaring met tempen. Zelf vertrouw ik meestal op de ovulatietestjes...

Heb je vandaag nog geen ovutestje gepiest? (ik deed het rond vier uur 's middags, moet je 's avonds niet te laat en 's ochtends niet te vroeg doen)
ik heb vandaag ook getest om 16.45 net ma het posten van mijn lijstje :p vaag rijtje blijft het idd
pi_75006364
hoe gaat het nu dan met je ovutestje Cisco? heb je fotootje van het rijtje testen? worden ze wel wat duidelijker over het algemeen? Ik hoop zo dat dit je laatste ronde is voor een hele lange tijd... (zo'n 9 maanden...)
pi_75010221
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was

Mardis, ik had ook bij beide zwangerschappen een paar dagen bloeding een paar dagen voor dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. De eerste keer bleek het inderdaad niet goed, maar de 2e keer duurt nu al bijna 28 weken, dus ik hoop echt voor je dat dat voor jou ook geldt! Als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger maar ik herken de onzekerheid!

Verder draaien mijn duimen hier weer voor iedereen, want ik weet hoe het is om hier zo lang rond te hangen. Maar uiteindelijk komt het goed
pi_75010859
Nou ik heb zo raar gedroomd vannacht! Ik werd er gewoon wakker van!
Ik had getest en ik was gewoon zwanger! Ik zette de streepjes hier op het forum en jullie geloofden mij niet
pi_75011735
@Koningin J: wat fijn dat de operatie voor niets was!

@ChillayD: wat een lieve VK heb jij.

@Mardis: de streepjes worden gewoon donkerder hoor, komt helemaal goed!

@Charmed_A: leuke droom! Hopelijk wordt 'ie waarheid straks.

Ik heb sinds maandag een bittere smaak in mijn mond na eten of drinken.
Ik heb gegoogled en het kan een heel vroeg zwangerschapskwaaltje zijn, maar het kan ook aan de pijnboompitten liggen die ik zaterdag gegeten heb. Of had ik er dan zondag al last van moeten hebben?
pi_75012361
Meestal komt de smaak van die pijnboompitten pas na een paar dagen. Ik heb het ook 1 keer gehad. Zo vies
pi_75012400
Leuk is anders ja.
Zeker als het vanwege stomme pitjes is ipv een zwangerschap.
pi_75012432
Ik heb er nog nooit van gehoord als zwangerschapskwaaltje eigenlijk. Maar natuurlijk hoop ik dat het niet de stomme pitjes zijn!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:29:40 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75012826
Zijn de pitjes, kwam bij mij ook pas na 2 dagen opzetten. (had het vanaf vrijdag/zaterdag en at woensdag pijnboompitjes)

Succes, houdt een dag of 5 aan namelijk
pi_75014013
Mardis
Wat zou het toch geweldig zijn als de testen gewoon zeiden wat ze zeggen..... ik hoop dat je over een paar dagen meer weet

Cisco, de ovutestjes blijven dus vaag en de temperatuur schommelt?
Die schommelingen heb ik ook gehad, zo erg zelfs dat FertilityFriend de vorige cyclus niet eens een ovulatie zag, deze (winnende) cyclus overigens wel....

Als de temperatuur vandaag hoger is dan die van gisteren dan zou je 36.4 van gisteren wel eens het dipje kunnen zijn geweest, maar als ik jou was dan maakte ik op FF gewoon even een schema aan.
pi_75014102
KJ vergeten

Wat heerlijk dat je schone, slanke, charmante eileiders en eierstokken hebt
Kwestie van blijven klussen dus, succes
pi_75016605
Ja, die slanke eileiders houden we erin. Wat ze er nou mee bedoelde?? Was wel leuk om er foto's van te zien, maar ik was een beetje dizzy, dus ik hoop ze nog een keer te mogen zien.

Hoe gaat het vandaag Mardis?
En Cisco, bij jou al wat meer duidelijkheid?
pi_75017178
Ik gok dat ze ermee bedoelde dat ze helemaal piekfijn in orde waren en geen verdikkingen enz. als soort van "litteken" van eerdere ontstekeningen en dergelijke
pi_75018518
Vanmorgen 38.1, ben nu ook ziek thuis...
Dus heb nu niks aan die 36.4 van gisteren..
Ovutestje van gisteren niet echt duidelijker dan eergisteren..
pi_75028746
Ciscostar, het wordt er zo ook allemaal niet duidelijker op hè? Beterschap in ieder geval!

Hier weer geen bloedverlies vandaag, alleen een héél klein beetje bruinige afscheiding (zo weinig dat het me normaal gesproken niet eens zou opvallen). Morgen mag ik weer een testje doen, dus ik ben heel benieuwd. Stel dat het streepje morgen veel duidelijker is, neem ik contact op met de VK.
Ik heb overigens wel wat kwaaltjes, misselijkheid in de ochtend (niet zo dat ik kotsend boven de wc hang, maar gewoon niet helemaal OK) en érg moe.
pi_75031704
quote:
Op donderdag 26 november 2009 07:26 schreef happyme28 het volgende:
PZE, ik heb gisteren gedroomd dat je je 2e streepje hier kwam showen Het was echt heel helder en ik zie ook zo nog de foto van de test voor me. Ik hoop zo dat het een voorzienende droom was
Oeh, wat leuk happy! Ik hoop inderdaad dat je droom uit gaat komen, we zullen het zien met Sinterklaas.
pi_75057888
Mardis en ciscostar : ik duim voor jullie en hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Ik heb er inmiddels 1 week opzitten en ben nog niet ongesteld, dag 54 nu. Nog een weekje wachten en hopelijk meer duidelijkheid.
pi_75062615
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
pi_75063738
Mardis.
Trek je het een beetje?
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:31:35 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75063759
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Mardis het volgende:
Helaas, vanmorgen was het streepje op m'n test véél lichter (bijna niet meer te zien), dus ik ga er maar vanuit dat het in een vroeg stadium is misgegaan en ik het gewoon niet gemerkt heb...
Jammer meis! Ik heb dat inderdaad ook een keer zo gehad, was erg vervelend. Positief is wel dat je nu wat HCG in je lichaam hebt en het dan kan dan je komende maand wat vruchtbaarder bent.
pi_75063866
Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo verdrietig om, dat had ik nooit verwacht van mezelf... ben normaal gesproken nogal een jankerd . Als het zo heeft moeten zijn, dan is het zo. En dan liever zo vroeg in de zwangerschap dan na een week of 11. Ik word vast nog wel een keer zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')