abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2009 @ 21:59:50 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74922772
ChilllayD, wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Nóg meer streepjes, wat geweldig! Fijne zwangerschap toegewenst!
3!
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:11 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74923371
Nog meer streepjes

Van harte dames
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 22 november 2009 @ 23:12:22 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74926181
een heus streepjes regen!!! van harte gefeliciteerd suuzzz en ChillayD
Be happy with the little things in life
  maandag 23 november 2009 @ 08:38:22 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74931241
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Jamaar Pessie, ze wist het allang

Sterker nog, ze wist het al vóór het op fok stond
Ik begrijp nu waarom je vrijdag zo vrolijk was!

In ieder geval dames: Zoals jullie zien: ze weet het eerder dan de familie!

Ze zag het kennelijk aan mn gezicht. Nu kreeg ik gisteren ook al reacties dat ik er glimmend uitzag en of ik iets moest vertellen, ik denk dat ik maar onder ga duiken in Londen vanaf donderdag!
  maandag 23 november 2009 @ 08:54:33 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74931408
Oh wat fijn, een echte streepjesregen! Daar kan nog meer bij, daar kan nog meer bij

Gefeliciteerd meiden!

(oh oeps, zit nu op laptop van dus nog op zijn login. It is me, Happyme )
pi_74931504
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
IslaBonita ik hoop het zo voor je dat het raak is! Ik ga extra hard duimen voor jou
Lief van je!
Ik hoop het nu nog meer dan anders, want volgende week moeten we naar de gyn. Hoop zo dat ik die af mag bellen..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74932663
Ik heb vandaag nog een testje gedaan omdat mijn 2e streepje wel heeeeel erg licht was.
Wederom is het streepje echt erg licht! (vorige testen waren zaterdag middag).

Komt dat doordat mijn cyclus best kort is en ik nog heeeeel pril zwanger ben?
Ik testte positief (zowel ook met de clearblue digitaal) op dag 26 van mijn cyclus.
Vandaag is dag 28 en ik denk dat de streepjes vergelijkbaar zijn. (van zaterdag en nu) $
Verschijnen wel vrij traag in beeld maar het is wel weer duidelijk te zien dat hij er staat zegmaar. Je kunt er niet omheen, haha.

Ja ik wou graag testen omdat ik het allemaal zo extra spannend vond (vanwege dag 26 positief), eigenlijk alleen een buik en rugpijn maar verder niets. Soms wat misselijk gevoel, alsof ik vol zit. Mijn borsten doen bijvoorbeeld helemaal niets!

Of doe ik er goed aan de huisarts te raadplegen, nu direct al omdat dat de hcg zo laag toont?

Of ben ik een zenuwpeesje die dit voor het eerst meemaakt en gewoon nog even rustig een weekje moet wachten?

(komt doordat ik, voor ik startte met zwanger worden eens had gelezen over een traag stijgende hcg waarde, dat niet goed was).
  maandag 23 november 2009 @ 10:20:29 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74932840
ChillayD, je eisprong is het belangrijkste... Vandaag zit je pas 14 dagen na ovulatie. Vanaf nu zou het HCG dus iedere 2/3 dagen moeten verdubbelen. MAAR dat betekent niet automatisch dat het ook 2 keer zo donker wordt. Het moet donkerder worden in ieder geval, dan zit je vrij aardig. Een laag HCG zegt dus niets, zolang het maar verdubbeld hoeft er helemaal niets aan de hand te zijjn. (sommige mensen hebben gewoon een heel laag HCG, neem Leonieke, dat was 15 dpo zelfs niet met een bloedproef aantoonbaar)

Hou er ook rekening mee dat niet alle testen uit dezelfde batch komen en dat daardoor de streepjes en de intensiteit van de kleur enigzins kan afwijken. Er is nog helemaal niets van te zeggen dus, er zijn ook meiden die eerst een streepje hebben, vervolgens een lichtere en daarna wel goed doorstijgen. Ook de concentratie van je urine is natuurlijk erg belangrijk. Als je toevallig gisteren net wat meer gedronken hebt kan het al een kleurverschil geven.

Gewoon effe afwachten dus, hoe moeilijk dat het ook is. Over een aantal dagen zou het wel donkerder moeten zijn.

Overigens hoeven kwaaltjes helemaal niets te zeggen, sommige mensen krijgen die niet of pas heel laat...
pi_74933068
Een streepje is gewoon een streepje! Die van mij was ook heel licht en drie dagen later nog steeds
pi_74933427
De mijne bleven ook lang licht hoor. Pas een week later (ja, ik ben echt een test-freak) had ik er een die echt donkerder was dan de controle streep.
pi_74933951
Thanks, dat stelt me echt wel gerust!!! Kan ik wel even gebruiken, hihi.
Mooie uitleg ook, dankjewel.

Ik had gisteravond inderdaad best wel wat sapjes gedronken. Moest ook heel nodig plassen, hahaah.
pi_74934773
Ik had 17 dagen na ovulatie een dusdanig licht streepje dat ik m hier niet dufde te melden....
(ook omdat we eerder zo'n streepje hadden gehad)

Pas 19 dagen na ovulatie was hij echt knalduidelijk en zonder twijfel.

Het kan gewoon even duren, en ik weet dat ik een vrij langzame HCG aanmaak heb, maar zowel m'n eerste zwangerschap (18 jr geleden) als deze gaan vooralsnog goed.... alleen dat streepje werd niet zo snel zichtbaar of duidelijk zichtbaar (18 jr geleden 3 dagen overtijd zelfs geen tweede streepje).
pi_74935763
Duidelijk beeldmateriaal haha.
Ik vind het gewoon een beetje eng omdat ik best een aanwezige (wel continue) buikpijn heb. Soort heel erg opgeblazen voller dan vol gevoel. Af en toe en klein steekje, krampje en de rest van de dag 'hallo ik heb een buik hier is hij' gevoel.

Mijn rugpijn is niet te houden pffffff.

Mijn huisarts is een weekje op vakantie.
Ik heb maar even een willekeurige VK-Praktijk hier in de buurt een mailtje verzonden.

Ze kunnen toch niets met 4 weken zwangerschap maargoed, voor mij voelt dat op de 1 of andere manier prettig dit even met pro's (vk's dus) te delen.
pi_74935878
ChillayD, het is hier al gezegd. Sommige mensen maken gewoon trager HCG aan. Al kan ik me voorstellen dat je liever een knalduidelijke test hebt dan één met een licht streepje.
En die buikkrampen? Ik heb pas getest toen ik 6weken en een paar dagen zwanger was omdat ik zeker was dat ik ongesteld ging worden. Nog nooit zo'n duidelijke ongesteldheidskrampen gehad.
pi_74936012
Thanks voor je bericht.
Nou is dat streepje niet echt wat ik het meest enge vind. Het is een streepje en ik hoop gewoon dat hij duidelijker gaat worden. We gaan er gewoon van uit!!
Die buikpijn zit me gewoon niet lekker. als ik rechtop zit en iets voorover buig komt mijn buik een beetje in de verknelling en heb ik meer pijn. dan moet ik echt snel achterover gezakt gaan zitten.
Kan dat niet echt omschrijven maar bleh, ik ben er niet echt gerust op.

Gosh, wat een zeur he?

Die krampen had ik vorige week heel erg.
Vorige week maandag dacht ik dat ik ongesteld zou worden!! Zo erg voelde ik dat aankomen.
Wat ik nu voel is echt heel wat anders......
pi_74948378
Zwangere dames: Gefeliciteerd!

Ik heb iets raars wat ik jullie even wil voorleggen.

Anderhalve week geleden werd ik (volgens mijn eigen berekening 5 dagen te vroeg) ongesteld. Twee dagen behoorlijk gebloed, dus leek een normale menstruatie. Was wel iets eerder afgelopen dan anders, maar ach, daar heb ik niet echt bij nagedacht.
Maar ik bleef me een beetje vreemd voelen (niet echt uit te leggen hoe dan, maar gewoon vreemd) en gisteren heb ik voor de zekerheid even een zwangerschapstestje gedaan... en die was dus gewoon positief. Een beetje licht streepje, maar wel duidelijk zichtbaar.

Meteen gegoogled naar wat die menstruatie dan zou kunnen zijn en ik heb diverse verhalen gelezen, van mensen die inderdaad behoorlijk bloeden tijdens hun zwangerschap tot een vroege miskraam.

Vanmorgen nog een testje gedaan en daar komt hetzelfde uit als gisteren, een licht roze streepje (íets donkerder dan gisteren).
Vanmiddag ben ik weer wat gaan vloeien... 't is maar een klein beetje, maar wel wat helder bloed.

Ik neem aan dat jullie nu gaan zeggen dat ik de huisarts maar moet gaan bellen, maar is er toevallig iemand die ook zoiets heeft meegemaakt?
  maandag 23 november 2009 @ 20:47:03 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74948748
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
pi_74948915
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!

hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doen hij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!

Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!

Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
pi_74949320
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer was je menstruatie voor de laatste bloeding Mardis? (en heb je een foto van het streepje?)
Menstruatie op 15 oktober (na cyclus van 35 dagen)
Positieve ovulatietest op 2 november
Menstruatie op 13 november
Positieve zwangerschapstest op 22 november en 23 november

Geen foto van het streepje helaas, mijn camera ligt op mijn werk.
  maandag 23 november 2009 @ 21:29:31 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74949573
Als ik dat zo eens bekijk zou het kunnen dat de 'menstruatie' van 13 november een innestelingsbloeding is geweest. Je zou dan nu ongeveer 18/19 dpo zitten, zo'n 40 dagen na je menstruatie....

Ik durf er niets over te zeggen eerlijk gezegd Mardis. Streepje is streepje, maar het bloedverlies is wel eng natuurlijk. Ik heb het ook een keer gehad dat ik dacht ongesteld geweest te zijn en vervolgens een weekje later alsnog positief teste. Dit liep toen niet goed af helaas, maar ik heb een geschiedenis van miskramen, dus hoeft nog niet meteen iets te beteken. Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan en vragen om een bloedtest, de hoogte van het HCG kan wellicht iets meer duidelijkheid brengen.

Spannend allemaal zeg, kan mezelf voorstellen dat je hier flink de kriebels van hebt
pi_74949626
Mardis, ik hoop ZO voor je dat je zwanger blijkt te zijn... ik heb het ook al vaker gehoord, dat het kan. Alsof je lichaam nog steeds een beetje ongesteld wordt, omdat het dit zo gewend is. Duurt meestal drie maanden, soms langer.. Er zijn nog wel meer redenen die worden gegeven, maar dat moet je even googlen, weet ik niet precies meer. Ik ga iig voor je duimen!

Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer.... Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74951669
Hallo allemaal!
Ik kom hier voorzichtig aan ook een beetje meelezen en meeposten. We wachten nog even af, maar hopen ook spoedig een tweede streepje te mogen aanschouwen.

Succes allemaal
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:12:39 #198
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74956061
wees welkom Toverboom

En Mardis zwanger!?! Ik feliciteer je toch, hoor! Ik denk dat je vruchtje zich aan het nestelen is
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74958064
Welkom toverboom!

Mardis, ik zou zeggen even naar de dokter, en ik feliicteer je ook al voorzichtig!
pi_74958815
Wat spannend Mardis.
Een streepje is een streepje, dus ik ben erg benieuwd wat de dokter zegt.
Mijn juichsmilies staan klaar hoor.

Isla, balen zeg.
Ik had zó gehoopt dat je de MMM niet in zou hoeven.
Dan ga ik maar heel hard duimen dat het eerste rondje gelijk raak is.

Welkom Toverboom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')