That sounds like heaven... Hier is manlief er nog niet echt mee bezig, hij laat juist meer over aan mij! Hij heeft een beetje slechte ervaring met vrouwen die zwanger bleken te zijn, gingen zitten, en 9 maanden later pas weer gingen opstaan. Nou is de situatie bij ons ook wel anders, ik heb dit jaar een vrij rustig jaar door omstandigheden.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef suuzzz het volgende:
geen ervaring mee mardis, maar idd even naar de huisarts der mee! spannend!![]()
hier nog helemaal hieperdepieper!!! Zo onwerkelijk en gek en fijn en raar en spannend en super leuk!!!
Vriendje en ik hebben het hele weekend aan een stuk door gepraat over zwanger zijn en baby en alles er omheen. Zo leuk om dat samen te doenhij is ook heel erg lief en zorgzaam! alsof ik nu meteen niets meer kan
![]()
![]()
boodschappen dragen, thee zetten zelfs was uit de machine halen(?)!!!
Voor de andere twee meiden!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een hoop streepjes in ene!!!
Voor de andere meiden draaien de duimpjes gewoon door!!
Dat schijnt dus te kunnen.... een meisje wat bij een vriendin in huis woonde maakte kennelijk ook (teveel) HCG aan, waardoor haar lichaam dacht dat ze zwanger was terwijl dat niet zo was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En dan is het nog de vraag waarom dat stofje dat mijn hersenen aanmaken denken dat ik wel zwanger ben en me alle symtomen geven.
Balen zeg.. ik heb nog wel extra geduimd voor jequote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef IslaBonita het volgende:
Voor mij is het nu tijd, na een jaar proberen, voor de MMM. Net een bleetje gaan bloeden, dus ga komende dagen ongesteld worden. Erg jammer....Nu al mijn hoop vestigen op een magnetron-baby!
![]()
Ben de komende dagen niet online, maar geef mijn nieuwe NOD nog wel door.
Ook niet in hele kleine minimale hoeveelheden?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:09 schreef freecell het volgende:
Soneal: normaal maak je geen HCG aan geloof ik
Ik had Univé gebeld omdat ik in de woonplaats vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:34 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 2e streepje is vandaag gelukkig een stuk duidelijker.
Nog lang zo donker niet als de controlestreep, but hey, het stijgt!
Volgende week ga ik naar mijn huisarts. Vandaag of morgen aanmelden bij de VK praktijk.
Weet iemand hoe dat werkt met je verzekering?
Ik ben nu aan het werk en even te kort tijd, wil morgen bellen.
Ik zit bij Unive, kan ik naar de VK Praktijk die ik hier in de woonplaats kan vinden stappen en aanmelden?
Of moet ik eerst bij mijn verzekeraar uitvinden of hier alles wel vergoed kan worden?
Kan er op internet zelf helemaal niets over vinden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |