)
 ) 

zijn 1 dag eerder gearriveerd
 zijn 1 dag eerder gearriveerd   

lastige dagen...
 lastige dagen...

maar op de 1 of andere manier moest ik het even kwijt.
 maar op de 1 of andere manier moest ik het even kwijt.

beterschap in ieder geval, ik hoop dat je dit niet vaker voelt...
 beterschap in ieder geval, ik hoop dat je dit niet vaker voelt...

Ik hoor nog helemaal niet in dit topic, maar afentoe spiek ik hier toch omdat er wat dames al van rammelaarstopic naar hier zijn doorgestroomd sinds ik daar sindskort weer meepostquote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.
Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker
Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....
Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.

Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk.
   Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk. om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
 om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden  

quote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.
Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker
Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....
Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
 hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
 hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...

Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders overquote:Op maandag 16 november 2009 06:58 schreef mijsje het volgende:
[..]

Onwijs gefeliciteerd meid! Geeft de "iets-ouderen" onder ons weer moed....
  Onwijs gefeliciteerd meid! Geeft de "iets-ouderen" onder ons weer moed.... Het is jullie ZO gegund! En weer op naar de volgende ronde....
 Het is jullie ZO gegund! En weer op naar de volgende ronde....  

Graag jullie advies!
  Graag jullie advies! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |