abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74704695
Nou Cisco, dat is dan mooi een geluk bij een ongeluk...
pi_74713245
Gisterochtend een testje gedaan, want vriendlief was jarig en had geen cadeau door de omstandigheden.
Dit was een leuk cadeautje geweest, maar helaas...negatief.

(Daarna gesekst en prompt bloedverlies natuurlijk...het is nog steeds maar heel weinig, maar ik tel gister toch maar als eerste menstruatiedag).

Mag mijn NOD naar 17 december?
  zondag 15 november 2009 @ 09:52:07 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74713751
Jammer Nienna, hoop dat je wel een beetje toffe verjaardag van je vriend hebt gehad gisteren...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74714658
jammer nienna, dat is naar. Ik hoop dat jullie evengoed wel hebben kunnen genieten van de verjaardag van je lief...
pi_74715071
Mag mijn NOD naar 15 december? (vorige cyclus 32, nu 31 )

De zijn 1 dag eerder gearriveerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2009 13:57:59 ]
pi_74718259
Zag dat mijn nod ook nog niet was aangepast
mag de mijn op 13 dec
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74719085
Oh jammer Nienna, het was je zo gegund deze maand.

Charmed A. natuurlijk ook, balen.
pi_74720611
Jammer dames
pi_74721897
Jeetje, slecht nieuws de afgelopen twee dagen. Eerst Mardis, daarna Nienna en C-A.. Bah, wat jammer. Volgende ronde dan maar!
pi_74722673
Thnx dames, even offtopic nog...we hebben de verjaardag van vriendlief niet gevierd, waren we nog net aan toe...om nu al iets te vieren.

Ontopic maar weer: hopen dat er bij de aankomende NOD's dan wel een tweede streepje is.
pi_74723652
Nienna, ik kan me wel voorstellen dat die verjaardag nog niet gevierd was, dat jullie wel wat anders aan je hoofd hadden... Mijn verjaardag hadden we ook maar heel sumier gehouden dit jaar... ik kon me niet zetten tot het vieren van een fijne dag, terwijl dat de eerste keer was dat we een verjaardag zonder mijn moeder moesten vieren... lastige dagen...
pi_74729625
Jammer, al die ongestelde dames...

Maar ik weet zeker dat december een goede maand gaat worden voor ons; dat moet toch wel? December is immers cadeautjesmaand #1!
pi_74732442
Ik heb ongelovelijke buikpijn. Uurtje geleden stonden de tranen in mijn ogen
Ik kan niet echt aanwijzen waar de pijn zit pfffffff, wel erg laag.
Het voelt als mijn 2e ongesteldheids dag van de vorige keer, toen voelde ik dit met zoveel pijn!

K'zit nu alleen op dag 20 (eisprong op dag 14 gehad)........

Wat is dit in godsnaam
Lekker positief berichtje......... maar op de 1 of andere manier moest ik het even kwijt.
pi_74733428
ik hoop in ieder geval op een cadeautje voor Ciscostar... een dubbel streepje en geen bezoekje aan de huisarts, maar een telefoontje met de vk...
en natuurlijk hoop ik op veel meer streepjes deze/komende maand, voor vrouwtje theelepel, voor Tierrr, voor Nienna, voor pze, maar ook voor een ieder ander die boven in het lijstje staat en iedereen die lurkt maar niet meepost en toch meewacht op het tweede streepje...

ChilllayD, wat vervelend... misschien toch een keer de dokter bellen, dat je dit hebt sinds je bent gestopt met de pil, of ze niet even kunnen kijken? heel erg laag kan duiden op rond de baarmoeder... maar kan ook vanuit je darmen komen... beterschap in ieder geval, ik hoop dat je dit niet vaker voelt...
pi_74735386
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.

Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker

Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....

Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
pi_74735793
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:
Nou weet je, de vorige ronde verliep bij mij gewoon met 'standaard' kwaaltjes van het ontpillen. Her en der een steekje, buikpijntje, veel gerommel en gehobbel in mijn buik en lager maar geen keiharde pijn!
Alles is ook echt volgens 'het boekje' verlopen. Keurige eisprong (goed kunnen voelen), etc etc.

Dat wat ik nu voel heb ik de vorige ronde absoluut niet meegemaakt. Dit is totaal iets nieuws!
Dan denk ik weer (zeker na je post) waarom dokter bellen? Dit is iets nieuws, misschien wel iets positiefs. Innesteling, wie zal het zeggen toch? Of een aankomende ongi....... dat zou alleen niet goed zijn want dan heb ik dus een Luteale fase van maar 4 a 5 dagen.... dan bel ik zeker

Het is nu ook al veel minder! 2 uur geleden kon ik niets meer en kreeg ik echt tranen maar nu gaat het wel weer. Pijn zakt af en het blijft bij wat ik de afgelopen dagen continu had. Ik lees zoveel vrouwen die allerlei dingen voelen tussen de eisprong en ongi in. Ik denk dan, neem er genoegen mee en wacht rustig af. Dat is ook wat ik nu maar weer ga doen.....

Ik heb overigens al jaren (jaren geleden erger dan nu) PDS. Prikkelbaar darm syndroom.
Ik weet heel goed hoe dit voelt en dit wat ik nu voel zit op een hele andere plek. Ik denk dus mijn baarmoeder.
Ik hoor nog helemaal niet in dit topic, maar afentoe spiek ik hier toch omdat er wat dames al van rammelaarstopic naar hier zijn doorgestroomd sinds ik daar sindskort weer meepost
Ik las hier je post en ik wil toch eventjes mijn ervaring delen over het ontpillen, misschien heb je er iets aan, misschien ook niet.

Ik ben nu alweer zo'n twee jaar geleden gestopt met de pil en vlak nadat ik stopte leek alles heel keurig te gaan. Ik had trouwens van mijn 16de tot mijn 23ste de pil geslikt ongeveer. De eerste cyclussen waren netjes volgens het boekje 28 dagen, ovulatie etc alles netjes! Maar na 2 of 3 cyclussen kreeg ik opeens echte ontpillingsverschijnselen, mijn ongesteldheid bleef spontaan 6 weken uit ipv 4 weken, mijn eisprong kwam op andere tijden, de volgende cyclus was opeens maar 3 weken, kortom opeens werd het alsnog heel onregelmatig. Inmiddels is het allemaal weer netjes terug gezakt, maar al met al duurde het toch wel zo'n beetje 1 jaar voordat het dus eigenlijk helemaal netjes was geworden. Terwijl het vlak na het stoppen er eerst op leek dat ik (bijna) nergens last van had en mijn lichaam mn cyclus vrij goed had opgepakt.
Wat ik heb gehoord en gelezen: Veel mensen hebben na het stoppen met de pil eerst een aantal maanden tot een jaar last van een onregelmatigere cyclus. Pas hierna is het echt helemaal door je lichaam weer opgepakt en hersteld.
Voor zover ik weet maakt het trouwens niks uit voor het zwanger worden op zich. Het ene lichaam 'wacht' met zwanger raken totdat het weer in ritme is, maar er zijn ook genoeg mensen die zwanger worden als de cyclussen nog niet weer helemaal goed regelmatig zijn of als ze nog binnen een paar maanden na het stoppen zitten. Want je eisprong is er (vaak) wel gewoon.
Misschien wel lastiger dat je menstruatie soms uitblijft omdat je cyclus onregelmatig verloopt en niet omdat je zwanger bent. En dat kan dan lastig zijn als je er juist op wacht om zwanger te worden denk ik..

Maar maak je dus niet zoveel zorgen over of je cyclus meteen alweer helemaal stipt opgang is, naar ik heb begrepen kan het toch wel even duren voordat je lichaam van de pil is bijgekomen.
En het maakt dus niets uit voor het zwanger worden! Alleen een beetje rekening ermee houden dat je cyclus dus ook onregelmatig kan zijn en je soms dus dan echt voor de gek kan worden gehouden door je lichaam omdat je menstruatie eerst lijkt uit te blijven.

Heb je deze ronde je eisprong gevoeld?
Voor hetzelfde geldt springt je ei nu pas, en komt daar je buikpijn van? Of komt je ongesteldheid toch eerder door. Kan allemaal na het stoppen met de pil, ook als je eerste cyclus wel heel regelmatig is gegaan! (Dat had ik toen dus ook)

Verder nog een keertje veel succes met zwanger worden! Ik hoop dat het snel zal gaan!
pi_74736330
Thanks voor je zeer uitgebreidde antwoord

Ik weet er alles van laten we maar zeggen,. Lees heel veel vrouwen, het gaat 3 a 4 rondes volgens het boekje maar dan ineens plof, weg. 1 grote chaos. In het kort Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk.

Ik ben 100% overtuigd van mijn eisprong. Ook mijn 1e ronde. Daar had ik een eisprong op dag 13. De ovulatietest was positief, mijn Persona (apparaatje) gaf een ei-teken en mijn temperatuur garfiekje gaf dit ook duidelijk weer. Ook mijn cervixslijm gaf dit aan. Ook kon ik hem overduidelijk voelen!

Deze 2e cyclus wederom een beetje hetzelfde verhaal, maar dan op dag 14.

Na het stoppen had ik de eerste 'ronde' al allerlei kwaaltjes. Eigenlijk die 24 dagen lang, haha. Zo kort was mijn cyclus de 1e keer. Behalve mijn eisprong, die knalde er echt uit. (ook d.m.v alle bovenstaande).

Mijn cyclus zou nu dus weer erg kort zijn, maar dan +/- 25 dagen. uitgaande van de vorige.
Eigenlijk hou ik ook overal rekening mee. Ik (ookal lijkt het nu wel, omdat 'we' er zoveel over schrijven) ben er helemaal niet zoveel mee bezig. De dagen vliegen hier voorbij. Op wat 'wat voel ik nou, au' dingen na gaat het leven hier gewoon door zoals het met de pil ook ging.

Zelf heb ik de pil van mijn 15e (14e?) tot nu gebruikt. Nu ben ik ruim 24......

Kortom, ben er 100% van overtuigd dat mijn eisprong vorige week dinsdag was. Dit wat ik nu heb lijkt er ook absoluut niet op! Dit is iets nieuws. Iets wat echt pijn deed en nu nogsteeds terwijl ik dit schrijf heel erg aanwezig. Veeeeeel lager dan mijn darmen, ik weet hoe dat voelt.

I.i.g erg bedankt voor je antwoord!

-edit
Ik gebruik dus mijn Persona apparaat omwille van verschillende redenen. Heb in het verleden al erg veel vervelends meegemaakt omtrent mijn pil-gebruik en ontrekkingsbloedingen. Bijna 10 jaar lang geworstel zullen we maar zeggen. Ik ben niet zo desperate uit mijzelf om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
pi_74738896
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef ChilllayD het volgende:

hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
pi_74739662
Nienna wat verschrikkelijk jammer dat het niet raak was deze ronde

CA, het komt nog wel meis, dat ontpillen duurt gewoon even
  maandag 16 november 2009 @ 09:47:55 #70
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_74740414
Pfff... Ik wil het weten... Ik wil eigenlijk morgen testen, maar manlief wil wachten tot donderdag... Woensdag is mn NOD. Wat denken jullie?
Had gisteren bloedvlekjes, beetje laat voor innesteling denk ik?
pi_74740535
Het ligt eraan Pessie.... als je vroeg test heb je meer kans op een vals-negatieve test, en als je dure tests gebruikt dan kan het nogal in de papieren lopen qua vroeg testen.

Als je het geduld hebt om tot donderdag te wachten, gewoon doen, als je dat niet hebt; gooi er een goedkope kruidvattest tegenaan (2 voor 5 euro).

Spotting (of licht bloedverlies) kan overigens voorkomen rond de normale menstruatiedatum.
In dat geval zou ik trouwens wel even wachten tot de NOD of een dag daarna, al was het maar om het balen van een negatieve test te voorkomen.
pi_74740985
quote:
Op maandag 16 november 2009 06:58 schreef mijsje het volgende:

[..]

hoezo zeker na m'n post? je hoeft van me niet te bellen, maar die pijn leek me ook niet normaal... maar goed, je hoeft inderdaad niks te doen met m'n advies, neem je de volgende keer gewoon wat paracetamol ofzo...
Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders over
Ik lees zoveel verhalen over vreemde steken en pijnen tussen eisprong en ongi in. Ik vind het dus geen uitzondering en heb er nog geen behoefte aan om de HA te bellen. Klinkt het zo misschien dan wat beter? Vriendelijker vooral?

Ze sturen je toch 9 van de 10x volgens mij weer naar huis met 'ga maar ontpillen'. Dit is heel normaal, etc.
Voor ik aan de pil was, als puber had ik ook zoveel buikpijn vertelde mijn moeder laatst.
De 1 voelt alles in haar lichaam en een ander merkt een eisprong totaal niet op. En ik wel. Zo zie ik het nu!

maar het gaat nu al stukken beter! De pijn is afgezakt, mijn temp is weer een beetje gestegen. Het waren gwoon flinke steken, pijntjes hoe ik dat ook moet omschrijven voor ongeveer 2 uur achter elkaar.
pi_74743451
Ben even weg geweest, dus ben een beetje laat met mijn reactie....
maar Soneal, wat GEWELDIG! Fuck de statistieken, jij bent gewoon binnen no-time zwanger geraakt! Onwijs gefeliciteerd meid! Geeft de "iets-ouderen" onder ons weer moed....

Erg jammer dat er ook een paar dames weer ongesteld zijn geworden. Mardis, C-A, en vooral Nienna, het zou een beetje troost kunnen bieden, en Mijsje en Cisco, jullie wachten al zo lang... Het is jullie ZO gegund! En weer op naar de volgende ronde....

HIer is net de vruchtbare week voorbij. Heb het idee dat we hem niet optimaal benut hebben, had eerst een schimmelinfectie en daarna lukte het niet echt, manlief was erg moe...

Het was ook allemaal heel verwarrend, had pas op donderdag een positieve ovu-test, maar die dag was mijn temp ook omhoog geschoten. Vervolgens heb ik de middag en avond EN de hele volgende dag (vrijdag) ovu-buikpijn gehad. (do. avond lekker gesext) Vrijdag was temp weer laag, ovutest nog steeds positief, nog steeds buikpijn dus. Zaterdag was temp weer hoog, buikpijn over. Weet niet wanneer mijn eisprong nou was, donderdag of vrijdag? (FF gaf woensdag aan door temp verhoging) Kunnen jullie er wijs uit worden? Graag jullie advies!

Nienna mijn vriend was ook zaterdag jarig, hij is 30 geworden!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74744040
Ik weet het ook niet, maar je hebt in ieder geval wel gesext op het juiste moment toch?
Gefeliciteerd met je vriend

Pessie, ben je er al uit? Meldplicht he?
pi_74744832
kom hier weer even twee streepjes, geduld en dat soort dingen rondstrooien
hoop echt snel weer een aantal van jullie in Z&G te mogen begroeten
  maandag 16 november 2009 @ 12:49:15 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74745030
Lijstje is weer aangepast!

Thanks Soneal.
pi_74746404
YW
pi_74758168
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:11 schreef ChilllayD het volgende:
Thanks voor je zeer uitgebreidde antwoord

Ik weet er alles van laten we maar zeggen,. Lees heel veel vrouwen, het gaat 3 a 4 rondes volgens het boekje maar dan ineens plof, weg. 1 grote chaos. In het kort Dat wat jij omschrijft dus eigenlijk.

Ik ben 100% overtuigd van mijn eisprong. Ook mijn 1e ronde. Daar had ik een eisprong op dag 13. De ovulatietest was positief, mijn Persona (apparaatje) gaf een ei-teken en mijn temperatuur garfiekje gaf dit ook duidelijk weer. Ook mijn cervixslijm gaf dit aan. Ook kon ik hem overduidelijk voelen!

Deze 2e cyclus wederom een beetje hetzelfde verhaal, maar dan op dag 14.

Na het stoppen had ik de eerste 'ronde' al allerlei kwaaltjes. Eigenlijk die 24 dagen lang, haha. Zo kort was mijn cyclus de 1e keer. Behalve mijn eisprong, die knalde er echt uit. (ook d.m.v alle bovenstaande).

Mijn cyclus zou nu dus weer erg kort zijn, maar dan +/- 25 dagen. uitgaande van de vorige.
Eigenlijk hou ik ook overal rekening mee. Ik (ookal lijkt het nu wel, omdat 'we' er zoveel over schrijven) ben er helemaal niet zoveel mee bezig. De dagen vliegen hier voorbij. Op wat 'wat voel ik nou, au' dingen na gaat het leven hier gewoon door zoals het met de pil ook ging.

Zelf heb ik de pil van mijn 15e (14e?) tot nu gebruikt. Nu ben ik ruim 24......

Kortom, ben er 100% van overtuigd dat mijn eisprong vorige week dinsdag was. Dit wat ik nu heb lijkt er ook absoluut niet op! Dit is iets nieuws. Iets wat echt pijn deed en nu nogsteeds terwijl ik dit schrijf heel erg aanwezig. Veeeeeel lager dan mijn darmen, ik weet hoe dat voelt.

I.i.g erg bedankt voor je antwoord!

-edit
Ik gebruik dus mijn Persona apparaat omwille van verschillende redenen. Heb in het verleden al erg veel vervelends meegemaakt omtrent mijn pil-gebruik en ontrekkingsbloedingen. Bijna 10 jaar lang geworstel zullen we maar zeggen. Ik ben niet zo desperate uit mijzelf om alles te grijpen wat ik tegenkom om zwanger te worden
Vandaag nog veel buikpijn? Ik hoop dat het niets geks zal zijn!
En waar ik (ook) geen verstand van heb, maar zou het anders innesteling kunnen zijn? In dat geval zou het wel heel spannend zijn natuurlijk!
Ik ga in ieder geval met je mee duimen, wie weet wie weet!

En verder ook alle anderen hier natuurlijk! Zet hem op eitjes en zaadjes! haha
pi_74758987
Nou, zaterdag dan wel ongesteld geworden, maar het is zoooo weinig...
Ik krijg per dag niet eens een kwart minitamponnetje vol tot nu toe.

En nu ga ik twijfelen...moet ik zaterdag dan wel als eerste menstruatiedag rekenen?
pi_74760663
Vreemd Nienna.... misschien even afwachten en anders over een paar dagen nog een testje doen??

VT gaat morgen toch naar de huisarts? Succes
pi_74763675
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef bellelena het volgende:

[..]

Vandaag nog veel buikpijn? Ik hoop dat het niets geks zal zijn!
En waar ik (ook) geen verstand van heb, maar zou het anders innesteling kunnen zijn? In dat geval zou het wel heel spannend zijn natuurlijk!
Ik ga in ieder geval met je mee duimen, wie weet wie weet!

En verder ook alle anderen hier natuurlijk! Zet hem op eitjes en zaadjes! haha
Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande is
Ik voel mijn eisprong ook als een malle met echte steken waarbij ik niet kan zitten, staan, liggen etc.
Misschien voel ik de innesteling dan ook wel heel erg......... dat geeft wel hoop haha

Vandaag hetzelfde gevoel maar in mindere mate.
Mijn broek (lage spijkerbroek) drukt heel erg. Loop inmiddels alweer in los-flodderbroekje, Alsof ik de hele dag moet plassen of heel hard ongesteld moet gaan worden! Zo voelt het, beter kan ik het niet echt omschrijven. Ik heb ook steken in mijn lies vandaag, pijn in mijn rug sinds gisteravond. Ik voel zoveel! Ik denk gewoon aan 'niets' dan valt het uiteindelijk mee als ik ongi ga worden
pi_74768365
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Nu jij zo aangeeft dat ik best de HA kan bellen. Ik reageer er even op. Alleen komt het geloof ik bij jou een beetje anders over
Ik lees zoveel verhalen over vreemde steken en pijnen tussen eisprong en ongi in. Ik vind het dus geen uitzondering en heb er nog geen behoefte aan om de HA te bellen. Klinkt het zo misschien dan wat beter? Vriendelijker vooral?

Ze sturen je toch 9 van de 10x volgens mij weer naar huis met 'ga maar ontpillen'. Dit is heel normaal, etc.
Voor ik aan de pil was, als puber had ik ook zoveel buikpijn vertelde mijn moeder laatst.
De 1 voelt alles in haar lichaam en een ander merkt een eisprong totaal niet op. En ik wel. Zo zie ik het nu!

maar het gaat nu al stukken beter! De pijn is afgezakt, mijn temp is weer een beetje gestegen. Het waren gwoon flinke steken, pijntjes hoe ik dat ook moet omschrijven voor ongeveer 2 uur achter elkaar.
Nu snap ik je weer...
ik hoop in ieder geval dat je gauw van die vage klachten afbent en dat je gauw cyclussen zonder extra pijntjes hebt...
pi_74768415
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja ik heb ook al zitten denken, misschien innesteling. Dat zou prima gister kunnen zijn....... Althans, het aanzetje of wat er dan ook exact daarbinnen gaande is
Ik voel mijn eisprong ook als een malle met echte steken waarbij ik niet kan zitten, staan, liggen etc.
Misschien voel ik de innesteling dan ook wel heel erg......... dat geeft wel hoop haha

Vandaag hetzelfde gevoel maar in mindere mate.
Mijn broek (lage spijkerbroek) drukt heel erg. Loop inmiddels alweer in los-flodderbroekje, Alsof ik de hele dag moet plassen of heel hard ongesteld moet gaan worden! Zo voelt het, beter kan ik het niet echt omschrijven. Ik heb ook steken in mijn lies vandaag, pijn in mijn rug sinds gisteravond. Ik voel zoveel! Ik denk gewoon aan 'niets' dan valt het uiteindelijk mee als ik ongi ga worden
Het klinkt allemaal wel super spannend!!
Er gebeuren in ieder geval allerlei dingen in je lichaam, nu hopen dat het misschien echt met een babietje te maken kan hebben! En anders dan is het vast je lichaam die het een en ander aan het opruimen/herstellen is, van de pil misschien, maar ook dat is dan weer een stapje in de goede richting natuurlijk.

Ik vind het gewoon echt al wel heel spannend hoor! Ik kom deze weken nog wel even stiekem meespieken hier in het topic *duim**duim*
pi_74768756
@Mijsje
Gelukkig
Ja ik vind het een feit dat het moeilijk is om met letters iets goed te omschrijven. Kan zo anders overkomen en soms ook totaal niet lijken op wat je daadwerkelijk wilt duidelijk maken haha.
Thanks in ieder geval!

@Bellelena
Stiekem vind ik het ook heel erg spannend
Net wat jij zegt, in beide gevallen zie ik het nu als iets positiefs! Of er zijn echt spannende dingen in mijn lijf gaande of het is aan het opruimen/ontpillen met een hoop kabaal om het zo maar te zeggen, hehe.
Zwanger of niet, ik vind het opzich wel weer wat hebben dat ik zoveel voel. Ik lees ook vaak dat vrouwen niet eens door hebben dat er een eisprong plaats vind of dat er een ongesteldheid onderweg is. Ik ben tot nu toe dus heel erg blij

En dankjewel!!
pi_74773867
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Soneal het volgende:
Vreemd Nienna.... misschien even afwachten en anders over een paar dagen nog een testje doen??

VT gaat morgen toch naar de huisarts? Succes
Wat heb je dat goed onthouden! Ik moet vanmiddag, ben in ieder geval nog niet ongesteld. Dag 45 nu, wel al ruim 3 weken ongesteldheidspijn en flinke steken rechts onderin. Ik ga misschien wel wat"snel" naar de dokter, ik maak me gewoon zorgen en ik hoop dat zij me wat antwoorden kan geven.
pi_74788089
En VT?? Had de dokter wat antwoorden??
pi_74788476
Ik ben ook erg benieuwd Vrouwtje T!

Hoe gaat het met jou Soneal?
Al aan het idee gewend?
pi_74788847
Gaat uitstekend Kolonia, ik ben helemaal over the moon

Dat ik geen last heb van zwangerschapskwaaltjes (op pijnlijke borsten en constant richting WC rennen na dan) zal daar ook wel aan meehelpen
pi_74789351
oeps, verkeerde topic
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:56:19 #90
259886 pessie
pi_74789622
Hallo!
Ik meld me weer even. Nog geen test gedaan. Maar denk eraan die straks wel even te doen...
Verder alles ok hier? In hoeverre het ok kan zijn als je niet zwanger bent maar dit wel wlt zijn...
pi_74793874
Pessie, als je nog niet overtijd bent, zou ik de test met ochtendurine doen..... die is wat meer geconcentreerd en als er HCG aan te tonen is dan zal dat wat makkelijker zijn met ochtendurine.
pi_74806940
VT hoe was het bij de dokter?

Ben weer aan het werk. Nog wel erge keelpijn, en hoofdpijn. Nog steeds pijn in mijn nek en schouders.
1 December ga ik naar de masseur, die gaat dan de probleemgebieden eens aanpakken

Gisteren een heerlijk hot stone massage gehad.
pi_74807515
Ik ben er nu ineens weer zwaar van overtuigd dat ik dit weekend ongi ga worden.
Kan me niet voorstellen dat zwanger zijn zoveel pijn doet!! Mijn lijf is gewoon heel hard 10-jaar-pil-slikken aan het opruimen als je het mij vraagt.
Op de één of andere manier zegt mijn lijf nee....

Vind het niet heel erg, maar ben wel liever van al die buikpijnen en steken af!! Kon er vannacht amper door slapen.
Niet denken dat ik daar nu lig te schreeuwen van de pijn maar Ik ben een hele lichte slaper en kan dus door bepaalde dingen absoluut niet in slaap komen. Met zo'n aanwezige buik met krampen en steken en weet ik wat allemaal lijkt het me niet gezond voor een eventuele zwangerschap.
Hoop dat het de volgende ronde een stuk minder is!!
  woensdag 18 november 2009 @ 11:34:58 #94
259886 pessie
pi_74810266
Ik ben zo blij dat ik nooit de pil heb geslikt als ik dingen als bovenstaande lees...
pi_74811020
ik heb ook jaren de pil geslikt, maar ik heb er geen last van gehad. meteen ook een goede cyclus. Het verschilt echt van persoon tot persoon, maar zo extreem als een paar meiden hier (helaas) hebben, is volgens mij wel zeldzaam hoor...
  woensdag 18 november 2009 @ 12:10:34 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74811546
Ik had ook meteen een regelmatige cyclus toen ik stopte met de pil (vanaf ongeveer mijn 16e t/m 30-31e jaar geslikt). Ik heb zelfs tussendoor 1x nog een maandje de pil geslikt ivm een vakantie en zelfs daarvan raakte de boel niet ontregeld.
[suben collega van mij is nu zwanger van een tweeling doordat ze meteen zwanger was na het stoppen met de pil][/sub]
pi_74811604
Ik heb ook geen last gehad van 'ontpillen'.
Ik merk wel dat mijn cyclus veranderd is, in de loop der jaren. Nu heb ik niet vaak langere periodes de pil geslikt want ik vind het rommel en doe het dus liever zonder, maar er zijn periodes in je leven dat je wel erg veel sex hebt en dan is die pil toch wel handig Maar goed, al met al wil ik dus alleen maar zeggen dat mijn menstruatie echt heftiger is dan vroeger. Ik had nooit ergens last van toen ik jonger was, ik ging er fluitend doorheen, maar nu.. Pff, ontzettend chagerijnig, veel buikpijn, veel meer bloed, etc. Of zal dat een andere oorzaak hebben (eventuele verklevingen door die ontsteking misschien?).

Ik moet trouwens maandag onder het mes
pi_74811794
Spannend Koningin Juliana... Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen maandag!
pi_74811946
Ik heb ook vrijwel nooit de pil geslikt (vanwege hoofdpijnaanvallen) en ben daar wel blij om.
Maar niet iedereen heeft last van ontpillen, ik sprak afgelopen weekend een vriendin die voor de tweede keer bij poging 1 zwanger is na meer dan 15 jaar pilslikken.
pi_74812003
Wat gaan ze nu maandag doen koningin J.?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')