Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en dequote:Op donderdag 12 november 2009 17:21 schreef Ciscostar het volgende:
Damn wat een rot ongesteldheid is dit! Nog nooit zoveel buikpijn gehad... last van me rug, steken etc
pfff

je bij voorbaat straffen voor het zwanger worden.

Straks hebben we dit topic helemaal niet meer nodig
 Straks hebben we dit topic helemaal niet meer nodig  

Daar kom ik vandaanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:29 schreef Kolonia het volgende:
Wat hebben we nog maar een kort lijstje zeg.
Misschien moeten we even nieuwe leden gaan werven in het rammelaarstopic.
 !
! 

Welkom allemaal! En uiteraard heel veel succes!
 Welkom allemaal! En uiteraard heel veel succes! 

niet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken
  niet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken  Dat kan ik hier wel hardop zeggen!
 Dat kan ik hier wel hardop zeggen!  

Ik heb twee keer gehad (1 keer dat ik heel helder bloed had een paar dagen na NOD en 1 keer helder bloed een paar dagen voor NOD) dat ik vijf dagen na de eisprong een paar minuutjes heftige steken schuin boven/achter mijn schaambeen voelde.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef suuzzz het volgende:
Zijn er hier dames die de/een innesteling hebben gevoeld?? Zojah, wat voelde je dan??
ik denk namelijk iets gevoeld te hebbenniet dat ik weet of het werkelijk een innesteling was, maar de dag klopte wel ongeveer en tja dan ga je toch "dingen" bedenken
Dat kan ik hier wel hardop zeggen!

voor Soneal, en wat een énorm gaaf, duidelijk streepje zeg!
  voor Soneal, en wat een énorm gaaf, duidelijk streepje zeg!   
  voor de dames die ongesteld zijn geworden
  voor de dames die ongesteld zijn geworden Welkom aan de nieuwe dames (leuk pessie, onze NOD is op dezelfde dag
 Welkom aan de nieuwe dames (leuk pessie, onze NOD is op dezelfde dag   )
 ) 

)
)

Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Borra het volgende:
Nienna hoe is het met je? al tekenen?

Zou wel een heel mooi 'kadootje' zijn van je vader...quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:56 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Vorige week en deze week toch regelmatig licht misselijk.
Maar ik denk dat dat door de spanning en stress komt, zou ook goed kunnen natuurlijk.
Verder nog geen tekenen dat de duivels er aan komen.
Zit nu op dag 33, vorige cyclus was 31 dagen, maar de langste was 36 dagen, dus ik wacht nog even af.

Kan goed van je nek komen hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zit thuis met stijve nek en schouders

Niet perse, sommige mensen hebben een korte luteale fase. Als je bijvoorbeeld je ei op dag 20 kreeg kun je op dag 30 wel ongesteld raken. (of een innestelingsbloeding hebben) Als je nu pas in de derde ronde zit kun je ook nog niet veel over je reguliere cyclus zeggen. Wel balen als dit inderdaad je ongesteldheid is...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:36 schreef Mardis het volgende:
Nou Tierr, die ovutest gaf dus aan dat ik op dag 20/21 een eisprong zou moeten hebben gehad en ik werd ongesteld op dag 30. Dat kan toch helemaal niet? Daar moeten toch ongeveer 14 dagen tussen zitten?
En Kolonia: Het was niet mijn eerste ronde hoor, het was ronde 3. Maar ik weet dat dat ook nog niet zo lang is hoor, ik heb nog geduld

haha, laten we het hopenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:14 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat het (voorlopig) de laatste keer is en de

Als je het zo ziet is het niet zo erg meer, toch?
 dan geniet ik maar van deze ongesteldheid en pijnen! Gisteren feest werk, nu eten met clubje waar drinken ook gratis is.. Dus ik al 2 dagen lekker aan de alchol
 dan geniet ik maar van deze ongesteldheid en pijnen! Gisteren feest werk, nu eten met clubje waar drinken ook gratis is.. Dus ik al 2 dagen lekker aan de alchol 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |