Van dat temperaturen heb ik ook geen kaas gegeten.,., weet wel dat het bij mij geen zin heeft omdat mijn temperatuur teveel stuitert, dat heeft een oorzaak en arts gaf ook aan ( in het verleden) dat dit voor mij niet zoveel zin had helaas. Maar er ook van die ovulatie testen toch? wellicht erg handigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:45 schreef danic het volgende:
misschien een rare vraag, maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe die temperatuurmethode nou precies werkt.
Ik lees er wel het een en ander over, maar de info is lekker verschillend.
Is het nou belangrijk dat je iedere dag om hetzelfde tijdstip temperatuurt? Ik weet wel dat het moet direct nadat je uit bed bent, maar ik werk 3 dagen per week en die dagen kom ik eerder mijn bedje uit dan op de andere dagen. Ik weet ook dat je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie dus voor nu ga ik er ook nog niet aan beginnen, maar mocht ik die beslissing maken, dan wil ik wel graag weten hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Heb nu trouwens wel een hele rare menstruatie. Eerste dag was woe 30-12. Op oudejaarsdag (2e dag) had ik ontzettend veel pijn aan de kant van mijn linkerlies. Ook echt heel laag. Heb er echt een paar keer om zitten huilen. Gelukkig heeft de visite 's avonds de aandacht er vanaf kunnen leiden.
nieuwjaarsdag had ik ineens een megabloedprop bij het afvegen, dus misschien dat dat de pijn veroorzaakte??? echt geen idee. Nu op dag vier en menstruatie is al zo goed als voorbij, terwijl ik altijd het geluk heb dat ik er 6 dagen van mag genieten. Heel raar allemaal, maar het zal wel.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |